Ik heb dat altijd 's ochtends tijdens het ontbijt...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Precies Cue, en wat ik zelf merk is dat je ook alleen een leuk gesprek kan hebben als je allebei enthousiast en geinteresseerd bent (in elkaar).
Zodra er eentje verveeld eigenlijk gewoon tv zit te kijken of eigenlijk helemaal geen zin heeft om te chatten maar 'toch niks beters te doen hebt', krijg je zo'n vervelend saai gesprek wat nooit echt lekker op gang komt.
Volgens mij heeft dat allemaal weinig met uiterlijk of typgedrag te maken, maar meer met je gemoed oid.
(Al is het frustrerend als je een speeddate hebt, je er lekker enthousiast inspringt en de ander is net zo'n saaie/serieuze muts...dat is 1 keer nog wel te behappen, maar na 2 keer ben je er weer helemaal klaar mee)
is er iets? heb ik wat verkeerds gedaan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd 's ochtends tijdens het ontbijt...
Over het algemeen heb ik de vrouw in kwestie dan weinig te vertellen nog.... Alhoewel het bij de laatste wel meeviel, maar over het algemeen ben ik een stuk minder spraakzaam dan de avond ervoor
Doel bereikt ofzoof ik ben gewoon geen ochtendmens
Die vraag heb ik gelukkig nog nooit gehadquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
is er iets? heb ik wat verkeerds gedaan?
Ik woon in Bulgarijequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:56 schreef Silenus het volgende:
Wat 'score' je dan precies? Of woon je in Bulgarije?
wie wat waar enzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
Roos onder de voorruit met briefje
Bos bloemen bezorgd op het werk
Fles wijn bezorgd op werk
Deze keer wel even wachten tot ze het gelezen heeft héquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:33 schreef Dven het volgende:
Hier vieren we overigens geen Valentijnsdag. Hier is 14 februari de Trifonsdag. Dag van de beschermheilige van wijn. Wordt over het algemeen ook met veel drank in plaats van verliefdheid gevierd
Doe eens niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
que?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Deze keer wel even wachten tot ze het gelezen heeft hé
Commerciële rommelquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe eens niet.![]()
Zo voel ik mij weer extra lullig dat ik totaal niks doe.
Daarom doe ik ook niks. Als ik iemand wil laten zien dat ik haar leuk vind dan doe ik dat het hele jaar door en niet perse op een paar gezette dagen in het jaar. En het dan ook nog op Facebook zetten dat je wat gegeven hebt of bedanken voor het kado'tje.quote:
Elke keer als ik speeddate optie doe krijg ik helemaal niemand, echt al 10x geprobeertquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Precies Cue, en wat ik zelf merk is dat je ook alleen een leuk gesprek kan hebben als je allebei enthousiast en geinteresseerd bent (in elkaar).
Zodra er eentje verveeld eigenlijk gewoon tv zit te kijken of eigenlijk helemaal geen zin heeft om te chatten maar 'toch niks beters te doen hebt', krijg je zo'n vervelend saai gesprek wat nooit echt lekker op gang komt.
Volgens mij heeft dat allemaal weinig met uiterlijk of typgedrag te maken, maar meer met je gemoed oid.
(Al is het frustrerend als je een speeddate hebt, je er lekker enthousiast inspringt en de ander is net zo'n saaie/serieuze muts...dat is 1 keer nog wel te behappen, maar na 2 keer ben je er weer helemaal klaar mee)
Of erger.... Klagen dat je nog niks gehad hebt hahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook niks. Als ik iemand wil laten zien dat ik haar leuk vind dan doe ik dat het hele jaar door en niet perse op een paar gezette dagen in het jaar. En het dan ook nog op Facebook zetten dat je wat gegeven hebt of bedanken voor het kado'tje.
Vorig jaar had ik een boekje van de Gall & Gall in de busquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of erger.... Klagen dat je nog niks gehad hebt haha
En natuurlijk op facebook zetten! En dan klagen tegen de mensen die liken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar, jij ook een grote klant begrijp ik ja?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een boekje van de Gall & Gall in de bus
Die begrijpen mij
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:38 schreef BeamofLight het volgende:
Ach joh, laat gaan. Heerlijk toch. Al die vrouwen hier op het werk die met hun snufferd tegen het raam van hun eigen kantoor stonden om te kijken voor wie de bezorger kwam.
Beetje nat in hun slipje wordend.
En daarna samen bakkesen dat ze niks krijgen van hun vetn; gedurende 10 jaar.Je zelf dingen sturen telt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Nogalquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Herkenbaar, jij ook een grote klant begrijp ik ja?
Hier stoer doen hoor, maar vanavond ga ik romantisch dineren (kapsalon) en daarna naar 'It's a good day to Die Hard'. Dus ik doe er net zo hard aan mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:33 schreef Perzephone het volgende:
Wat maakt het nou uit dat het commercieel is? Stel zuurtjes!
Je kunt toch alsnog iets leuks doen zonder rozenblaadjes/knuffeltjes en hartjes? Vanavond een etentje met date van vorige keer. Hij heeft al gezegd dat het absoluuuut geen valentijnsdate is, want dat is commerciële troep. Jaja, watje
Weten waar je behoefte aan hebt... en veel ervan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een boekje van de Gall & Gall in de bus
Die begrijpen mij
Ik doe er echt niks aan, en ben niet zuurquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:33 schreef Perzephone het volgende:
Wat maakt het nou uit dat het commercieel is? Stel zuurtjes!
Je kunt toch alsnog iets leuks doen zonder rozenblaadjes/knuffeltjes en hartjes? Vanavond een etentje met date van vorige keer. Hij heeft al gezegd dat het absoluuuut geen valentijnsdate is, want dat is commerciële troep. Jaja, watje
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zelf dingen sturen telt niet
Nu ben je flauw, en ga je vanavond niet met mooie dame zittenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe er echt niks aan, en ben niet zuur
Wat nu?
Ga je niet tegen Dizorn aanhangen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nu ben je flauw, en ga je vanavond niet met mooie dame zitten
Alleen als hij rozen heeftquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga je niet tegen Dizorn aanhangen?
Ja jij bent al bezetquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nu ben je flauw, en ga je vanavond niet met mooie dame zitten
Had het ook niet over mezelf, zuurtjequote:
Ik ben geen zuurtjequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had het ook niet over mezelf, zuurtje![]()
Rustig, maar ben er ook niet actief mee aan de gang.quote:Hoe is het met jouw dates eigenlijk?
Hey, het heeft een speciale betekenis hier hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:33 schreef Dizorn het volgende:
Ben met de trein. Toch maar voor de kapsalon gaan.
Perzephone is lekker uit eten met haar date en jij zit alleen? Okay...quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef Dizorn het volgende:
Nee oke, honger is geen speciale reden nee. Hmm, wat moet ik dan in mijn eentje gaan eten?
Maar kijken of ik valentijnsberichten op paiq heb, ofzo. Of toch nog die rozen kopen. Hmm
Ik zit eigenlijk altijd verveeld iets anders te doen totdat ik iemand tegen kom op paiq die me leuk lijkt, dan is de rest snel vergeten hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Er zijn wel van die meisjes hoor. alleen beetje klagen over hoe saai hun tv programma is. zelfde type dat aandacht zoekt op fb/twitter met nutteloos gezanik, beeld ik me in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd verveeld iets anders te doen totdat ik iemand tegen kom op paiq die me leuk lijkt, dan is de rest snel vergeten hoor
Jullie dates zijn seksloos verder, of bedoel je meer at the end of the day? En niet dat ik bedoel dat een dag als deze nu per sé bijzonder is, ik geef er ook geen klap om verder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef Dizorn het volgende:
Ach, ik maak atm superlange dagen in t ziekenhuis. Waarom zou ik haar niet zoiets laten doen? Uiteindelijk valt ze bij mij in bed en niet bij hem ^^
Allemaal romantische koppeltjes met kaarslichtquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:36 schreef SilentChaos het volgende:
Oke ik ga de kroeg in! Ff kijken of er op valentijnsdag mensen zijn die hun eenzaamheid wegdrinken
Niks voor mij op donderdag
Dat is wel te verwachten jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal romantische koppeltjes met kaarslicht
binnen 1 minuut geregeld ?quote:
Waarom zou dat niet kunnen, eerste date thuis afspreken? Ik doe dat zo vaak.quote:
als vrouw vind ik dat heel onverstandig, wie weet bij wat voor weirdo je komt, sterke vent die je keel dichtknijpt, je met een honkbalknuppel bewerkt, weet ik veel, je kunt geen kant op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen, eerste date thuis afspreken? Ik doe dat zo vaak.
oppakken en afvoeren dat soort lui, hangen zal ie!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Luxuria het volgende:
De lul heeft onze date op valentijnsdag afgezegd
... Hmm....quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Luxuria het volgende:
Ach, ze zijn tot nu toe niet meer dan halfdood weggegaan hier, dus dat valt best mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
als vrouw vind ik dat heel onverstandig, wie weet bij wat voor weirdo je komt, sterke vent die je keel dichtknijpt, je met een honkbalknuppel bewerkt, weet ik veel, je kunt geen kant op.
Daarom altijd een revolver aan je been vastknopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
als vrouw vind ik dat heel onverstandig, wie weet bij wat voor weirdo je komt, sterke vent die je keel dichtknijpt, je met een honkbalknuppel bewerkt, weet ik veel, je kunt geen kant op.
Die stond al vast.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
binnen 1 minuut geregeld ?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Luxuria het volgende:
We gaan eerst ff wat drinken in stad. Daarna ga ik koken voor haar bij mij thuis. Als het klikt dan tenminste.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Andromache het volgende:
Ja, je kunt altijd het slachtoffer worden van geweld, maar zo maar bij iemand thuis afspreken die je nog nooit gezien hebt? noooo way. in de kroeg kun je eerst nog eens face to face aftasten wat voor vlees je in de kuip hebt
Toevallig heb ik afgelopen zondag bij iemand afgesproken die ik nog nooit eerder in het echt gesproken heb. Alleen via de webcam dan. Was hartstikke leuk. Alleen kom ik er nunet achter dat ze zwanger is van der ex >.>quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Andromache het volgende:
Ja, je kunt altijd het slachtoffer worden van geweld, maar zo maar bij iemand thuis afspreken die je nog nooit gezien hebt? noooo way. in de kroeg kun je eerst nog eens face to face aftasten wat voor vlees je in de kuip hebt
Ja en? Ik kan ook bij een dame thuis afspreken en de volgende dag wakker worden in een bad met ijs terwijl ik een nier minder heb. Wat ben jij voorzichtig joh!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Andromache het volgende:
Hij voelt zich niet goed en wil optijd naar bed.quote:
Tis dat je een mannetje bent, anders dacht ikd at je met viking had afgesproken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef habitue het volgende:
[..]
We gaan eerst ff wat drinken in stad. Daarna ga ik koken voor haar bij mij thuis. Als het klikt dan tenminste.
Miss is dat ook wel zo, ze had geen foto gestuurd kon ik me herinnerenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis dat je een mannetje bent, anders dacht ikd at je met viking had afgesproken.
Iemand die kwaad wil zal vast en zeker iets anders overkomen dan gemiddelde leukerd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is echt schijnveiligheid![]()
Want iemand die kwaad wil doen kan dat ook na of tijdens een kroeg bezoekje..
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand die kwaad wil zal vast en zeker iets anders overkomen dan gemiddelde leukerd.
Hmm balen idd, de lul!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hij voelt zich niet goed en wil optijd naar bed.
Ik baal echt, het is al een bijna 2 weken geleden dat we voor het laatst gedate hebben.
Eergisteren zei hij nog dat hij pas in het weekend kon dus vond ik het al jammer dat het zo lang zou duren.
Gisteren wilde hij toch wel vanavond afspreken, dus ik blij. Zegt hij vanmiddag weer af
Ik denk dat je veel aan gedrag kunt merken ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat je dat er echt niet aan de buitenkant vanaf gaat kunnen zien, of dacht jij serieus van wel?
Snel, vluchtquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Toevallig heb ik afgelopen zondag bij iemand afgesproken die ik nog nooit eerder in het echt gesproken heb. Alleen via de webcam dan. Was hartstikke leuk. Alleen kom ik er nunet achter dat ze zwanger is van der ex >.>
Ik merk aan jou dat je een soort autist bent, maar gevaarlijk? Nah...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel aan gedrag kunt merken ja.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik merk aan jou dat je een soort autist bent, maar gevaarlijk? Nah...
Autisten zijn gevaarlijk voor je gemoedstoestand, dat vooral.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Dizorn het volgende:
Autisten zijn retegevaarlijk.
Vorig jaar werd mijn hart nog gebroken tijdens valentijnGaat dit jaar toch al stukken beter
Vlucht dan op het moment dat het te serieus gaat wordenquote:
Nee dus absoluut nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel aan gedrag kunt merken ja.
Handelingen zijn onderdeel van gedrag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee dus absoluut niet![]()
Er zijn warning signs maar die zitten in handelingen niet in gedrag of vertoning.
Dit jaar heb je idd een vriendin die je moet delen met tig anderen. Dat is idd een verbeteringquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Dizorn het volgende:
Vorig jaar werd mijn hart nog gebroken tijdens valentijnGaat dit jaar toch al stukken beter
Mooiboyquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef Photomorti het volgende:
Inmiddels 87 x een gebruiker vind jouw leuk op pepper nu alleen ik vind er geen 1 leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |