Had het ook niet over mezelf, zuurtjequote:
Ik ben geen zuurtjequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had het ook niet over mezelf, zuurtje![]()
Rustig, maar ben er ook niet actief mee aan de gang.quote:Hoe is het met jouw dates eigenlijk?
Hey, het heeft een speciale betekenis hier hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:33 schreef Dizorn het volgende:
Ben met de trein. Toch maar voor de kapsalon gaan.
Perzephone is lekker uit eten met haar date en jij zit alleen? Okay...quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef Dizorn het volgende:
Nee oke, honger is geen speciale reden nee. Hmm, wat moet ik dan in mijn eentje gaan eten?
Maar kijken of ik valentijnsberichten op paiq heb, ofzo. Of toch nog die rozen kopen. Hmm
Ik zit eigenlijk altijd verveeld iets anders te doen totdat ik iemand tegen kom op paiq die me leuk lijkt, dan is de rest snel vergeten hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Zodra er eentje verveeld eigenlijk gewoon tv zit te kijken of eigenlijk helemaal geen zin heeft om te chatten maar 'toch niks beters te doen hebt', krijg je zo'n vervelend saai gesprek wat nooit echt lekker op gang komt.
Er zijn wel van die meisjes hoor. alleen beetje klagen over hoe saai hun tv programma is. zelfde type dat aandacht zoekt op fb/twitter met nutteloos gezanik, beeld ik me in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd verveeld iets anders te doen totdat ik iemand tegen kom op paiq die me leuk lijkt, dan is de rest snel vergeten hoor
Jullie dates zijn seksloos verder, of bedoel je meer at the end of the day? En niet dat ik bedoel dat een dag als deze nu per sé bijzonder is, ik geef er ook geen klap om verder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef Dizorn het volgende:
Ach, ik maak atm superlange dagen in t ziekenhuis. Waarom zou ik haar niet zoiets laten doen? Uiteindelijk valt ze bij mij in bed en niet bij hem ^^
Allemaal romantische koppeltjes met kaarslichtquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:36 schreef SilentChaos het volgende:
Oke ik ga de kroeg in! Ff kijken of er op valentijnsdag mensen zijn die hun eenzaamheid wegdrinken
Niks voor mij op donderdag
Dat is wel te verwachten jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal romantische koppeltjes met kaarslicht
binnen 1 minuut geregeld ?quote:
Waarom zou dat niet kunnen, eerste date thuis afspreken? Ik doe dat zo vaak.quote:
als vrouw vind ik dat heel onverstandig, wie weet bij wat voor weirdo je komt, sterke vent die je keel dichtknijpt, je met een honkbalknuppel bewerkt, weet ik veel, je kunt geen kant op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen, eerste date thuis afspreken? Ik doe dat zo vaak.
oppakken en afvoeren dat soort lui, hangen zal ie!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Luxuria het volgende:
De lul heeft onze date op valentijnsdag afgezegd
... Hmm....quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Luxuria het volgende:
Ach, ze zijn tot nu toe niet meer dan halfdood weggegaan hier, dus dat valt best mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
als vrouw vind ik dat heel onverstandig, wie weet bij wat voor weirdo je komt, sterke vent die je keel dichtknijpt, je met een honkbalknuppel bewerkt, weet ik veel, je kunt geen kant op.
Daarom altijd een revolver aan je been vastknopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
als vrouw vind ik dat heel onverstandig, wie weet bij wat voor weirdo je komt, sterke vent die je keel dichtknijpt, je met een honkbalknuppel bewerkt, weet ik veel, je kunt geen kant op.
Die stond al vast.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
binnen 1 minuut geregeld ?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Luxuria het volgende:
We gaan eerst ff wat drinken in stad. Daarna ga ik koken voor haar bij mij thuis. Als het klikt dan tenminste.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Andromache het volgende:
Ja, je kunt altijd het slachtoffer worden van geweld, maar zo maar bij iemand thuis afspreken die je nog nooit gezien hebt? noooo way. in de kroeg kun je eerst nog eens face to face aftasten wat voor vlees je in de kuip hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |