Herkenbaar, jij ook een grote klant begrijp ik ja?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een boekje van de Gall & Gall in de bus
Die begrijpen mij
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:38 schreef BeamofLight het volgende:
Ach joh, laat gaan. Heerlijk toch. Al die vrouwen hier op het werk die met hun snufferd tegen het raam van hun eigen kantoor stonden om te kijken voor wie de bezorger kwam.
Beetje nat in hun slipje wordend.
En daarna samen bakkesen dat ze niks krijgen van hun vetn; gedurende 10 jaar.Je zelf dingen sturen telt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Nogalquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Herkenbaar, jij ook een grote klant begrijp ik ja?
Hier stoer doen hoor, maar vanavond ga ik romantisch dineren (kapsalon) en daarna naar 'It's a good day to Die Hard'. Dus ik doe er net zo hard aan mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:33 schreef Perzephone het volgende:
Wat maakt het nou uit dat het commercieel is? Stel zuurtjes!
Je kunt toch alsnog iets leuks doen zonder rozenblaadjes/knuffeltjes en hartjes? Vanavond een etentje met date van vorige keer. Hij heeft al gezegd dat het absoluuuut geen valentijnsdate is, want dat is commerciële troep. Jaja, watje
Weten waar je behoefte aan hebt... en veel ervan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een boekje van de Gall & Gall in de bus
Die begrijpen mij
Ik doe er echt niks aan, en ben niet zuurquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:33 schreef Perzephone het volgende:
Wat maakt het nou uit dat het commercieel is? Stel zuurtjes!
Je kunt toch alsnog iets leuks doen zonder rozenblaadjes/knuffeltjes en hartjes? Vanavond een etentje met date van vorige keer. Hij heeft al gezegd dat het absoluuuut geen valentijnsdate is, want dat is commerciële troep. Jaja, watje
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zelf dingen sturen telt niet
Nu ben je flauw, en ga je vanavond niet met mooie dame zittenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe er echt niks aan, en ben niet zuur
Wat nu?
Ga je niet tegen Dizorn aanhangen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nu ben je flauw, en ga je vanavond niet met mooie dame zitten
Alleen als hij rozen heeftquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga je niet tegen Dizorn aanhangen?
Ja jij bent al bezetquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nu ben je flauw, en ga je vanavond niet met mooie dame zitten
Had het ook niet over mezelf, zuurtjequote:
Ik ben geen zuurtjequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Had het ook niet over mezelf, zuurtje![]()
Rustig, maar ben er ook niet actief mee aan de gang.quote:Hoe is het met jouw dates eigenlijk?
Hey, het heeft een speciale betekenis hier hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:33 schreef Dizorn het volgende:
Ben met de trein. Toch maar voor de kapsalon gaan.
Perzephone is lekker uit eten met haar date en jij zit alleen? Okay...quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef Dizorn het volgende:
Nee oke, honger is geen speciale reden nee. Hmm, wat moet ik dan in mijn eentje gaan eten?
Maar kijken of ik valentijnsberichten op paiq heb, ofzo. Of toch nog die rozen kopen. Hmm
Ik zit eigenlijk altijd verveeld iets anders te doen totdat ik iemand tegen kom op paiq die me leuk lijkt, dan is de rest snel vergeten hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Zodra er eentje verveeld eigenlijk gewoon tv zit te kijken of eigenlijk helemaal geen zin heeft om te chatten maar 'toch niks beters te doen hebt', krijg je zo'n vervelend saai gesprek wat nooit echt lekker op gang komt.
Er zijn wel van die meisjes hoor. alleen beetje klagen over hoe saai hun tv programma is. zelfde type dat aandacht zoekt op fb/twitter met nutteloos gezanik, beeld ik me in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd verveeld iets anders te doen totdat ik iemand tegen kom op paiq die me leuk lijkt, dan is de rest snel vergeten hoor
Jullie dates zijn seksloos verder, of bedoel je meer at the end of the day? En niet dat ik bedoel dat een dag als deze nu per sé bijzonder is, ik geef er ook geen klap om verder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef Dizorn het volgende:
Ach, ik maak atm superlange dagen in t ziekenhuis. Waarom zou ik haar niet zoiets laten doen? Uiteindelijk valt ze bij mij in bed en niet bij hem ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |