Ik heb dat altijd 's ochtends tijdens het ontbijt...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Precies Cue, en wat ik zelf merk is dat je ook alleen een leuk gesprek kan hebben als je allebei enthousiast en geinteresseerd bent (in elkaar).
Zodra er eentje verveeld eigenlijk gewoon tv zit te kijken of eigenlijk helemaal geen zin heeft om te chatten maar 'toch niks beters te doen hebt', krijg je zo'n vervelend saai gesprek wat nooit echt lekker op gang komt.
Volgens mij heeft dat allemaal weinig met uiterlijk of typgedrag te maken, maar meer met je gemoed oid.
(Al is het frustrerend als je een speeddate hebt, je er lekker enthousiast inspringt en de ander is net zo'n saaie/serieuze muts...dat is 1 keer nog wel te behappen, maar na 2 keer ben je er weer helemaal klaar mee)
is er iets? heb ik wat verkeerds gedaan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd 's ochtends tijdens het ontbijt...
Over het algemeen heb ik de vrouw in kwestie dan weinig te vertellen nog.... Alhoewel het bij de laatste wel meeviel, maar over het algemeen ben ik een stuk minder spraakzaam dan de avond ervoor
Doel bereikt ofzoof ik ben gewoon geen ochtendmens
Die vraag heb ik gelukkig nog nooit gehadquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
is er iets? heb ik wat verkeerds gedaan?
Ik woon in Bulgarijequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:56 schreef Silenus het volgende:
Wat 'score' je dan precies? Of woon je in Bulgarije?
wie wat waar enzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
Roos onder de voorruit met briefje
Bos bloemen bezorgd op het werk
Fles wijn bezorgd op werk
Deze keer wel even wachten tot ze het gelezen heeft héquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:33 schreef Dven het volgende:
Hier vieren we overigens geen Valentijnsdag. Hier is 14 februari de Trifonsdag. Dag van de beschermheilige van wijn. Wordt over het algemeen ook met veel drank in plaats van verliefdheid gevierd
Doe eens niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
que?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Deze keer wel even wachten tot ze het gelezen heeft hé
Commerciële rommelquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe eens niet.![]()
Zo voel ik mij weer extra lullig dat ik totaal niks doe.
Daarom doe ik ook niks. Als ik iemand wil laten zien dat ik haar leuk vind dan doe ik dat het hele jaar door en niet perse op een paar gezette dagen in het jaar. En het dan ook nog op Facebook zetten dat je wat gegeven hebt of bedanken voor het kado'tje.quote:
Elke keer als ik speeddate optie doe krijg ik helemaal niemand, echt al 10x geprobeertquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Precies Cue, en wat ik zelf merk is dat je ook alleen een leuk gesprek kan hebben als je allebei enthousiast en geinteresseerd bent (in elkaar).
Zodra er eentje verveeld eigenlijk gewoon tv zit te kijken of eigenlijk helemaal geen zin heeft om te chatten maar 'toch niks beters te doen hebt', krijg je zo'n vervelend saai gesprek wat nooit echt lekker op gang komt.
Volgens mij heeft dat allemaal weinig met uiterlijk of typgedrag te maken, maar meer met je gemoed oid.
(Al is het frustrerend als je een speeddate hebt, je er lekker enthousiast inspringt en de ander is net zo'n saaie/serieuze muts...dat is 1 keer nog wel te behappen, maar na 2 keer ben je er weer helemaal klaar mee)
Of erger.... Klagen dat je nog niks gehad hebt hahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook niks. Als ik iemand wil laten zien dat ik haar leuk vind dan doe ik dat het hele jaar door en niet perse op een paar gezette dagen in het jaar. En het dan ook nog op Facebook zetten dat je wat gegeven hebt of bedanken voor het kado'tje.
Vorig jaar had ik een boekje van de Gall & Gall in de busquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of erger.... Klagen dat je nog niks gehad hebt haha
En natuurlijk op facebook zetten! En dan klagen tegen de mensen die liken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |