Nee hoor ik heb gewoon een harde werker met goede baanquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
ja maar jij hebt dan ook een vriend die 8 masters in 2 jaar tijd heeft gedaan en achterlijk rijk is geworden door zijn genialiteit
Dat vind ik voor alleenstaand dan weer wel veel.. Heb je huisdieren?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef Spatzmann het volgende:
Geen biefstuk?! Wat ben jij streng. Ik heb een speciaal potje van 200 euro voor biefstuk en andere lekkere dingen per maand. Gelukkig ken ik je niet!
[edit]
Ik ben alleenstaand, verbruik ongeveer 450 - 550 euro aan boodschappen per maand.
Dan wil ik wel eens van jou culinaire hoogstandjes proeven hihi.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Nee, geen huisdieren. Maar ik kook en eet gewoon luxeVers, veel biologisch vlees en erg gevarieerd. En goedkope wijn doe ik ook niet aan
Als een wijn niet lekker genoeg is om te drinken dan moet je er ook niet mee koken. En ik kook vrij veel met wijn, sherry, etc
Ik maak ook wel eens een foutje. Gelukkig is het niet een enorm grote fout.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien een tip voor je werk: Het is bord, niet boord.
aah dat maakt het wat makkelijker, dat zou mij nog wel lukken denk ikquote:
Klopt maar je staat nogal voor schut als je er dagelijks mee werkt en het dan fout schrijftquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens een foutje. Gelukkig is het niet een enorm grote fout.
In principe niet dagelijks en ik schrijf het op mijn werk ook nooit fout. Maar ik zal het wel onthouden voor de volgende keer. Het probleem is namelijk dat boord ook een woord is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt maar je staat nogal voor schut als je er dagelijks mee werkt en het dan fout schrijft.
Verzekering voor [ziektekosten van] huisdierenquote:
Helemaal waarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Omdat het kan? Mijn vriendin en ik komen ook rond dat bedrag. De ander steekt het in een auto, vrouwen, drank of vakantie en ik vreet het op
Denk dat we dat hier ook wel redden met 5 volwassenen in huis.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:51 schreef Maharbal het volgende:
Overigens zag ik ergens ¤ 600 per maand aan eten voorbij komen. Why
Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Maar als je een gezin met jonge kinderen hebt, is dat echt niet gezond te noemen. Waar zitten de groente en het fruit? Die ui en citroen gaan echt niet de lading benodigde stoffen leveren die je nodig hebt op de lange duur. Hiermee kun je het misschien 1malig een maand uithouden, maar niet een heel jaar. Ik denk dat een gezin van 2 ouders, 2 kinderen echt wel 200 euro per maand minimaal nodig heeft om gezond eten op tafel te zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:38 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Het is mogelijk om 40 euro per maand aan eten uit te geven voor een alleenstaande en je eet redelijk gezond ook nog. Voor de grap heb ik het een keer uitgerekend. Dit zijn dan de producten die je eet:
Roggebrood
Smeerleverworst
Macaroni
Zonnebloemolie
Uien
Magere Kwark
Gehakt
Bruin Brood
Citroen
dat snap ik, maar ik vind 35 euro verzekering behoorlijk veel (en overbodig).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Verzekering voor [ziektekosten van] huisdieren
Het woord zegt het eigenlijk reeds
Ik eet wel voor dat bedrag denk ik!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:38 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Het is mogelijk om 40 euro per maand aan eten uit te geven voor een alleenstaande en je eet redelijk gezond ook nog. Voor de grap heb ik het een keer uitgerekend. Dit zijn dan de producten die je eet:
Roggebrood
Smeerleverworst
Macaroni
Zonnebloemolie
Uien
Magere Kwark
Gehakt
Bruin Brood
Citroen
Ik heb een rashond die me 2000 aanschaf gekost heeft. bovendien een gewilde dekreu en ook nog eens een bulldog. die zijn duurder qua verzekering omdat daar vaker wtat mee aan de hand kan ijn als bij een poedel bijv. In die 35 zit ook de spuit in, en kosten die bij een dekking tevoorschijn komen.. dus ik vind het wel meevallen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:12 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
dat snap ik, maar ik vind 35 euro verzekering behoorlijk veel (en overbodig).
je kan ook duivenzaad eten, schijnt ook gezond te zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:38 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Roggebrood
Smeerleverworst
Macaroni
Zonnebloemolie
Uien
Magere Kwark
Gehakt
Bruin Brood
Citroen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:31 schreef destrovel het volgende:
Ik heb een tijdlang als student met ¤20 per week gegeten, uiteraard nog steeds geen armoede. Nu heb ik een (relatief goedbetaalde) stage en merk ik dat m'n uitgaven een stuk hoger zijn. Komt voor een deel door het feit dat ik vaak pas om 7 á 8 uur thuis ben en dan liever een magnetronmaaltijd meeneem dan zelf nog eens in de keuken ga staan, maar ook omdat als ik boodschappen doe inderdaad luxere dingen neem.
Je leeft naar je inkomen. Iets wat de figuren die TS kent nog even moeten leren...
Ja ja, en wie geen vervoer heeft mag een fiets stelen.quote:
meen je nietquote:Op maandag 18 februari 2013 08:08 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja ja, en wie geen vervoer heeft mag een fiets stelen.
Je kan natuurlijk ook gaan werken voor je geld. Mocht dat niet lukken zijn er altijd nog uitkeringen en de voedselbank, en als dat niet werkt nog de gaarkeuken.
9 van de 10 keer komen mensen niet rond doordat ze stompzinnige uitgaven doen, zoals roken, een huisdier wat niet bij het inkomen past, of gewoon dure merkkleding kopen.
Ze hebben geen schulden dat is t m nou net!!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:46 schreef jcdragon het volgende:
TS moet geen geld lenen meer aan haar vrienden. Ze gebruiken dat kind nu als chantage middel zodat je geld gaat storten. Volgende keer moet je gewoon nee zeggen. En ook geen dingen of honden van hun kopen. En stuur je hen naar de schuldhulpverlening.
Ik heb notabene een halfjaar geleden al voor ze uitgerekend dat ze 100,- per week voor boodschappen hebben. Moet te doen zijn met 2 volwassenen, 1 kind en 2 honden als je wat op je centen let.. Lijkt mij dan tenminste.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:08 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja ja, en wie geen vervoer heeft mag een fiets stelen.
Je kan natuurlijk ook gaan werken voor je geld. Mocht dat niet lukken zijn er altijd nog uitkeringen en de voedselbank, en als dat niet werkt nog de gaarkeuken.
9 van de 10 keer komen mensen niet rond doordat ze stompzinnige uitgaven doen, zoals roken, een huisdier wat niet bij het inkomen past, of gewoon dure merkkleding kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |