Ik was nog onderwegquote:Op zondag 17 februari 2013 10:13 schreef Gieliovd het volgende:
Toffe foto.
Hè Vonk we horen niks meer!
In veel branches calculeren of in ieder geval voor de "crisis" calculeerden, ze gewoon met minimaal factor 2.2 hoor. Zelf ook.quote:Dat laten voorlichten dat hebben we al eens gedaan, met een absurde offerte tot gevolg.
Ik wil best wel wat geld uitgeven, maar niet als ik in het gesprek het gevoel krijg dat de winstmarge 150% is![]()
het schijnt dat ze voor de bouwmarkt een schijnbaar zelfde pijp leveren. alleen is de realiteit anders. er zitten meer weekmakers in, zodat het makkelijker te buigen is.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat probleem bij bouwmarkt 5/8 of 3/4 pvc buis ben ik ook al eens achter gekomen. dat is echt B klasse meuk waar in het productieproces om één of andere reden volgens mij wat mis is gegaan.
Vaak zijn ze ook veel harder en moet je ze veel verder "door"buigen voordat je het gewenste resultaat hebt. En dan buigen ze nog vaak iets te ver terug
Daarom vergelijk ik online ook EAN product nummers en fabrikant nummers met elkaar wanneer ik producten vergelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:40 schreef yurt het volgende:
[..]
waar ik dus op doel; het lijkt allemaal hetzelfde of goedkoper, maar vaak is het mindere kwaliteit.
succes met je badkamer
Dat wilden wij dus wel (hoewel, er waren NOG goedkopere kranen!), maar achteraf dus duurkoop. Ik houd je topic in de gaten en ben benieuwd waar jij voor gaat, wij zijn dus ook op zoek naar nieuwe kranen (een paar die langer mee gaan dan 2 á 3 jaar)quote:Op zondag 17 februari 2013 10:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Naja, ik wil niet voor het bekende dubbeltje op de eerste rang zitten maar ik wil ook zeker niet het gevoel hebben dat ik duizenden euro's te veel betaal.
In het toilet en de badkamer beneden wil ik wel degelijke merken toepassen omdat je dit verhoudingsgewijs veel vaker zult gebruiken.
Boven hebben we een tweede toilet gerealiseerd; daar hebben we dan wel weer een Geberit UP320 frame gebruikt, maar hebben we een bouwmarkt Plieger verkorte pot gebruikt en er hangt een no name hoek fonteintje met een bouwmarkt mengkraan.
Gewoon omdat je dit veel minder zult gaan gebruiken
Helemaal snappen doe ik het niet.......dat je een thermostaatkraan van Grohe aanschaft, snap ik wel. In de douche heb ik een oude Plieger vervangen door een Grohe (van MP) en da's een enorme verbetering.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:07 schreef Messina het volgende:
Dat wilden wij dus wel (hoewel, er waren NOG goedkopere kranen!), maar achteraf dus duurkoop. Ik houd je topic in de gaten en ben benieuwd waar jij voor gaat, wij zijn dus ook op zoek naar nieuwe kranen (een paar die langer mee gaan dan 2 á 3 jaar)
Ik zei dat het géén Grohe was. Het was no-name el cheapoquote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Helemaal snappen doe ik het niet.......dat je een thermostaatkraan van Grohe aanschaft, snap ik wel. In de douche heb ik een oude Plieger vervangen door een Grohe (van MP) en da's een enorme verbetering.
Maar 4 gewone éénhendelmengkranen van een bouwmarktmerk in de keuken, bad en op de wastafels , die gaan bij ons al > 10 jaar probleemloos mee.
Die bedoel en heb ik:quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef blomke het volgende:
Maar 4 gewone éénhendelmengkranen van een bouwmarktmerk in de keuken, bad en op de wastafels , die gaan bij ons al > 10 jaar probleemloos mee.
Ik keek net online even op de site van TU en Geberit UP-320 (Type nr 111308005) is daar ¤ 200 exBTW,quote:Op zondag 17 februari 2013 10:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Nou, daar keek ik ook raar van op maar via mijn werk met bedrijfskorting is een kraan nog duurder dan dat ik hem voor de reguliere consumentenprijs ergens op internet koop.
Dus dat gaan we maar niet doen, ik ken ook weinig collega's die via de zaak dingen voor privé gebruik bestellen.
Dan heb jij blijkbaar toch iets betersquote:
200 euro?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik keek net online even op de site van TU en Geberit UP-320 (Type nr 111308005) is daar ¤ 200 exBTW,
bij een webshop is deze ¤166,25 incl.BTW http://www.badkamerconcur(...)reservoir-up320.html
En dan te bedenken dat de sanitairadviseurs in die mooie glimmende showrooms zo`n reservoir rustig voor ¤360 durven te verkopen, en later als je over korting begint kan er misschien een paar tientjes af
De ruimte is er bij ons ook wel voor; dat heeft er ook mee te maken dat we 99,9% van de tijd straks nooit alle twee tegelijk in de badkamer staanquote:Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
We hebben een bad van 180x80 en vrij diep, maar als ik er in mijn eentje in zit voelt het echt als een zwembaddus had best kleiner gekund, maar ja, de ruimte was er
Inderdaad...wij hebben hem eruit gedaan !quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:10 schreef Vonkenboer het volgende:
De gemiddelde FOK!'er heeft dus geen badmag ik concluderen
![]()
Wij hebben een stalen bad. Vooral voor - tijdelijke - opslag als je een ruimte gaat opknappen; het in onvoorstelbaar wat een rommel er zich in ophoopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:10 schreef Vonkenboer het volgende:
![]()
2 baden, in 1 ervan heeft m'n vrouw 1x gelegen sinds de 2 jaar dat we hier wonenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:10 schreef Vonkenboer het volgende:
![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef pascal_s het volgende:
[..]
2 baden, in 1 ervan heeft m'n vrouw 1x gelegen sinds de 2 jaar dat we hier wonen![]()
Ik ben bang dat het bij meer mensen zo werkt: het lijkt mooi maar je moet er echt tijd voor uittrekken, wat er vaak niet is (of je jezelf niet gunt).
Als ik even op internet kijk dan kan het nog goedkoper. Deze inbouwunit wordt ook aangeboden voor 111,85. Meestal neem je er nog wel wat bij en zijn de verzendkosten gratis.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |