Inderdaad...wij hebben hem eruit gedaan !quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:10 schreef Vonkenboer het volgende:
De gemiddelde FOK!'er heeft dus geen badmag ik concluderen

Wij hebben een stalen bad. Vooral voor - tijdelijke - opslag als je een ruimte gaat opknappen; het in onvoorstelbaar wat een rommel er zich in ophoopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:10 schreef Vonkenboer het volgende:

2 baden, in 1 ervan heeft m'n vrouw 1x gelegen sinds de 2 jaar dat we hier wonenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:10 schreef Vonkenboer het volgende:

)
) 

Herkenbaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef pascal_s het volgende:
[..]
2 baden, in 1 ervan heeft m'n vrouw 1x gelegen sinds de 2 jaar dat we hier wonen
Ik ben bang dat het bij meer mensen zo werkt: het lijkt mooi maar je moet er echt tijd voor uittrekken, wat er vaak niet is (of je jezelf niet gunt).

Als ik even op internet kijk dan kan het nog goedkoper. Deze inbouwunit wordt ook aangeboden voor 111,85. Meestal neem je er nog wel wat bij en zijn de verzendkosten gratis.quote:

Ik kreeg het al warm, kan redelijk goed shoppenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:33 schreef jpajs het volgende:
[..]
Als ik even op internet kijk dan kan het nog goedkoper. Deze inbouwunit wordt ook aangeboden voor 111,85. Meestal neem je er nog wel wat bij en zijn de verzendkosten gratis.
Maar als je het goed aan pakt kijk je even naar het hele pakket aan sanitair bij diverse leveranciers. Daarop valt heel snel veel te besparen.

Wij zo'n 7 jaar geleden voor het eerst gekocht bij Hudson Reed (de site was toen nog niet eens in het nederlands volgens mij). Binnenwerk e.d. is kwalitatief super! Service is super en er is gewoon garantie/klantsenservice. Spullen worden zeer netjes verpakt en opgestuurd. Ons zo goed bevallen dat we vorig jaar voor onze badkamer weer bij Hudson besteld hebben. Wat wij wilden zou op ongeveer 2000 euro uitkomen. En dat voor voornamelijk kunststof onderdelen. Hudson was veel voordeliger en zeker betere kwaliteit dan meeste bouwmarkt (thermostaat)kranen en regendouches.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef Gieliovd het volgende:
Ik ben er zelf ook al een tijdje mee bezig, je hebt bijvoorbeeld een site die steevast op nummer 1 in Google komt: Hudson Reed. Man, prachtige prijzen, prachtige kranen, kan niet op.
En ja dan denk je bijna rond te zijn en dan lees je slechte reviews, een na de ander. Maar zoals we allemaal weten: internet staat vol met negatieve reviews en sporadisch een goede.
Ik heb het niet gedurfd en ben voor een Grohe Rapido T inbouw kraan gegaan met een Grohtherm 3000 Cosmopolitan opbouw. Dan heb ik een no-name douchewand, een Geberit inbouw toilet met een no-name pot... Ikea badmeubel, Van Marcke mengkranen en design-radiator...
Voor inbouw spul wil ik merk - betrouwbaar, al is het maar gevoel.
En speuren spaart écht! Ik dacht eerst die Rapido unit echt niet te kunnen/willen betalen. In Nederland bizarre prijzen... ¤300+ kwam ik tegen. En nu heb ik hem besteld voor ¤133 bij een webshop. Idem voor het afbouwdeel, bij Warmteservice geloof ik ¤285 en ik heb hem nu voor ¤175 besteld. En dan een muurbocht (regenbdouche erbij), WS kost hij ¤40 en ik heb hem voor ¤17...
Als het vervangbaar is zonder schade, zoals straks een regendouche kop, koop ik zonder angst bij Hudson Reed, of ADM ofzo. Maar in een muur vind ik het toch eng. Thermostaat unit kapot, hoe kom je eraan? Stopkraandeel ook...
Ik denk dat er tussen Grohe en broer Hans bijvoorbeeld verschil zit in de kwaliteit van het chroom. En Grohe zegt alles handmatig te laten polijsten. En misschien een iets duurder keramisch werk, ander O-ringetje... knoppen van dikwandig messing en bij de goedkopere gewoon van geperst verchroomd kunststof. Dat scheelt veel in het "gevoel" maar ook in de knip.
Onder aan de streep kan je naar een willekeurige badkamer toko gaan en ¤1200 neertellen voor een dubbele wasbak. Of bij de Ikea (ik vind de kwaliteit echt prima! sluit beter dan die dure) voor ¤330 ofzo. En geldt ook voor die spullen zoals kranen. Als ik die bij XXXX BV in de buurt laat leveren, man dan ben je 3-4 keer zoveel kwijt.

Welke badwand heb je bij het bad gebruikt? Of heb je er geen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Die Grohe kranen zijn zeker geen badkamerseries voor bouwmarkten; daar lijkt het mij toch allemaal iets te veel design voor.
Heb zelf ook een Riho bad geplaatst; de http://www.sanitairwinkel(...)-160x90cm-links-wit/ Riho Geta. Prijs/Kwaliteit is absoluut niks mis mee, en ze zijn ook prima schoon te houden e.d.

Wij hebben er geen; er is gewoon een muurtje onder gemetseldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:21 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Welke badwand heb je bij het bad gebruikt? Of heb je er geen?

Beetje vage wastafel. Plaatjes laten wel én geen overloop zien. Is die trouwens met waste of zonder(je wastafelkraan is met namelijk)? Ik vermoed zonder maar met plug.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:51 schreef Ill-Skillz het volgende:
Wat denken jullie van deze spullen?

Bedankt voor je bericht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:14 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Beetje vage wastafel. Plaatjes laten wel én geen overloop zien. Is die trouwens met waste of zonder(je wastafelkraan is met namelijk)? Ik vermoed zonder maar met plug.

Huson & Reedquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:31 schreef MeisjeEmmen1986 het volgende:
[..]
Wij zo'n 7 jaar geleden voor het eerst gekocht bij Hudson Reed (de site was toen nog niet eens in het nederlands volgens mij). Binnenwerk e.d. is kwalitatief super! Service is super en er is gewoon garantie/klantsenservice. Spullen worden zeer netjes verpakt en opgestuurd. Ons zo goed bevallen dat we vorig jaar voor onze badkamer weer bij Hudson besteld hebben. Wat wij wilden zou op ongeveer 2000 euro uitkomen. En dat voor voornamelijk kunststof onderdelen. Hudson was veel voordeliger en zeker betere kwaliteit dan meeste bouwmarkt (thermostaat)kranen en regendouches.
Wij zouden het zo weer doen.
 grotere Chinese bagger bestaat er niet ben ik bang
 grotere Chinese bagger bestaat er niet ben ik bang

Kan prima zo! Let wel even op bij de handdouche dat dit alleen slang, kop en houder is. De wanduitlaat heb je nog wel nodig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:02 schreef Veelzijdigmaleisie het volgende:
Maakt het uit dat ik series tegelijk gebruik?

Deze:quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:56 schreef Veelzijdigmaleisie het volgende:
Is een wanduitlaat universeel (Grohe) of moet je dit op de set afstemmen, bv een beetje in de stijl van de Grohtherm 3000 console?

Universeel Grohe dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:29 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Zo'n setje hadden we in ons vorige huis ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 . Wij willen die vierkante afdekplaat, maar dan past het er nog steeds prima bij ja.
. Wij willen die vierkante afdekplaat, maar dan past het er nog steeds prima bij ja.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |