quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:54 schreef tammepiet het volgende:
Dat we nu bijna niets te besteden hebben komt niet omdat we het maximale uit de Kuip halen.
Wat zou je er nog uit kunnen halen dan?
Ik weet het niet Pietertje. Doe eens een poging jongen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:54 schreef tammepiet het volgende:
Dat we nu bijna niets te besteden hebben komt niet omdat we het maximale uit de Kuip halen.
Wat zou je er nog uit kunnen halen dan?
2 keer per jaar een rommelmart ipv 1?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het niet Pietertje. Doe eens een poging jongen.
QFT.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord kent in mijn ogen 4 pijlers:
Rotterdam:
[ afbeelding ]
De Kuip:
[ afbeelding ]
Het rood witte thuisshirt met Feyenoordlogo:
[ afbeelding ]
En het belangrijkste, het legioen:
[ afbeelding ]
Deze 4 facetten zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Haal je er eentje weg dan is Feyenoord, Feyenoord niet meer.
Ons wordt door de strot geduwd dat een nieuw stadion noodzakelijk is. Dat is niet zo. Ook met de Kuip kunnen we succesvol worden. Het belangrijkste is goed beleid. Je kunt wel veel geld hebben, maar als hier niet goed mee wordt omgegaan dan heb je er niets aan. Ook in de Kuip kunnen we kampioen worden en Champions League spelen. Net ofdat een nieuw stadion een garantie is voor succes, onzin.
Dat we nu bijna niets te besteden hebben komt niet omdat we het maximale uit de Kuip halen. Dat komt omdat we nog steeds moeten puin ruimen, door het jarenlange wanbeleid wat er gevoerd is. Met een goed beleid, een goede jeugdopleiding, en een goed aan- en verkoopbeleid kunnen we ook succesvol worden. Daar hebben we geen nieuw stadion voor nodig.
Wat is dit voor romantisch kelul?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord kent in mijn ogen 4 pijlers:
Rotterdam:
[ afbeelding ]
De Kuip:
[ afbeelding ]
Het rood witte thuisshirt met Feyenoordlogo:
[ afbeelding ]
En het belangrijkste, het legioen:
[ afbeelding ]
Deze 4 facetten zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Haal je er eentje weg dan is Feyenoord, Feyenoord niet meer.
Ik blijf ook het liefst in de Kuip, maar dan moet je inderdaad wel genoegen nemen met structureel om plek 6 voetballen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
QFT.
Men doet net of een nieuw stadion een garantie voor succes is / dat de eurobiljetten dan opeens uit de hemel komen vallen.
Heb je dat risico wel voldoende afgedekt? Wat als er de tweede keer niemand komt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
2 keer per jaar een rommelmart ipv 1?
Je snapt blijkbaar de betekenis van het woord pijler niet. Maakt niet uit Pietertje, het gaat steeds beter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:00 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wat is dit voor romantisch kelul?
Denk je niet aan club-iconen zoals van Hanegem, de Wolf en Houtman. Niets voor de club betekent zeker?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:00 schreef Yipper het volgende:
Ik ben het eens met Tomatenboer.
Red De Kuip wil een derde ring op De Kuip zetten. Die ring blijft waarschijnlijk voor het grootste deel leeg, en het stadion ermee vernieuwen doe je niet. Ook wordt De Kuip er onherkenbaarder door, zeker als je het vergelijkt met hoe het er vroeger uitzag. Dan kun je er net zo goed een nieuw stadion bouwen die de kenmerken van de originele Kuip heeft, maar toch hypermodern en multifunctioneel is. Dat was volgens mij ook de bedoeling van de originele Kuip.
Een nieuw stadion zal ik zeker niet bij voorbaat afkeuren. Sterker nog, een hypermodern stadion spreekt me juist wel aan. Mits het goed uitgevoerd wordt. Ik weet zeker dat ze rekening houden met de mening van het publiek.
De meesten hier willen gewoon om sentimentele redenen in De Kuip blijven. Ik zie ons over veertig jaar al nog steeds in onze oude Kuip zitten, terwijl clubs als PSV, Twente, Ajax ons voorbijgestreefd zijn met moderne stadions. Nee, ik denk dat we er het beste van moeten maken in ons nieuwe stadion. Hoe zeer het ook doet om De Kuip te verlaten. De echte supporters zitten er niet enkel en alleen om De Kuip.
Ik hoor ook veel het argument dat De Kuip bij onze clubhistorie hoort. En dan zeg ik: ja, dat klopt. Maar als je alleen maar naar Feyenoord komt om de clubhistorie... geef het vuur door en maak zélf nieuwe clubhistorie. Maar dat is mijn mening.
Waarom? Het is een waarheid als een koe. Rotterdam is niet groot geworden met conservatisme.quote:
Dit vooral eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:04 schreef Muto het volgende:
Ik vind het vooral schattig. Iedereen voor een plan zijn om De Kuip te behouden, terwijl na die verbouwing De Kuip toch niet meer De Kuip is.
Het kan de club een enorme boost geven. Met nadruk op kan. Ik zie ook wel in dat De Kuip niet meer van deze tijd is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf ook het liefst in de Kuip, maar dan moet je inderdaad wel genoegen nemen met structureel om plek 6 voetballen.
Je moet gewoon spelers verkopen en gokken dat die financial fairplay een keer goed gaat lopen. Een nieuw stadion kost zo'n investering dat je de komende 10 jaar weer/nog steeds niets kunt. Ook niet verbouwen, hooguit het bier en de kaarten wat duurder maken. Je hebt toch het trouwste publiek van NL, die blijven wel komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:04 schreef Muto het volgende:
Ik vind het vooral schattig. Iedereen voor een plan zijn om De Kuip te behouden, terwijl na die verbouwing De Kuip toch niet meer De Kuip is.
Mijn reactie sloeg op het feit dat ze volgens Yipper zeker rekening houden met de mening van het publiek.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom? Het is een waarheid als een koe. Rotterdam is niet groot geworden met conservatisme.
De Kuip hoort inderdaad bij de clubhistorie van Feyenoord, en het is waar dat goed beleid belangrijker is dan een nieuw stadion. Maar een nieuw stadion is noodzakelijk om:
1. Meer sponsors te kunnen ontvangen, is meer inkomsten.
2. Beter sponsors te kunnen ontvangen, ook dat uit zich in meer inkomsten.
3. Meer supporters te kunnen ontvangen, of supporters die nu nog niet komen vanwege mindere faceliteiten, ook dat is meer inkomsten.
4. Het stadion meer inkomsten te geven buiten 2 voetbalwedstrijden per maand, ook dat betekend voor de BVO Feyenoord minder uitgaven of meer inkomsten (afhankelijk hoe dit afgesproken wordt).
Deels kan dit ook in een verbouwde Kuip gerealiseerd worden inderdaad. Maar niemand heeft nog antwoord kunnen geven op de vraag hoe de Kuip gered wordt door het verminken van De Kuip zoals Red de Kuip doet, en bovendien is De Kuip maar beperkt aanpasbaar aan de wensen van Feyenoord.
Gewoon alles veel duurder makenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Je moet gewoon spelers verkopen en gokken dat die financial fairplay een keer goed gaat lopen. Een nieuw stadion kost zo'n investering dat je de komende 10 jaar weer/nog steeds niets kunt. Ook niet verbouwen, hooguit het bier en de kaarten wat duurder maken. Je hebt toch het trouwste publiek van NL, die blijven wel komen.
Men zegt Erasmus Development, één van de architectenbureaus die in het consortium voor het nieuwe stadion zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:16 schreef Maastoren het volgende:
Van wie is dit filmpje eigenlijk afkomstig?Wie zit erachter?
Wie doet dat dan? Het kan een boost geven, ja. Het kan ook de andere kant op gaan, alleen als het stadion extern grotendeels wordt gefinancierd is het een klein risico zolang je een schappelijke huurprijs betaalt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
QFT.
Men doet net of een nieuw stadion een garantie voor succes is / dat de eurobiljetten dan opeens uit de hemel komen vallen.
Lijkt me haalbare kaart.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat trouwens bij het nieuwe stadion uit van 2 grote Internationale concerten, 4 nationale concerten/festiviteiten en 2 interlands. Per jaar.
In hoeverre zou dat een haalbare kaart zijn?
De echte naam is dan ook ''Verneuk De Kuip''.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:04 schreef Muto het volgende:
Ja, misschien denken ze dat alle seizoenkaarthouders arm zijn en durven ze niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon alles veel duurder maken
Jeetje, dat ze daar nog niet op zijn gekomen zeg.
Gudde hoor je er steeds over dat Feyenoord een nieuw stadion nodig heeft om aan te kunnen haken bij de top van NL. Een nieuw stadion geeft geen enkele garantie dat je daarmee ook gaat aanhaken. Welke partijen gaan het dan financieren en schappelijke huurprijs? Haha kom op zeg niet zo naief.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:19 schreef Typisch het volgende:
m
[..]
Wie doet dat dan? Het kan een boost geven, ja. Het kan ook de andere kant op gaan, alleen als het stadion extern grotendeels wordt gefinancierd is het een klein risico zolang je een schappelijke huurprijs betaalt.
Zover ik op de hoogte ben hoeft Feyenoord niet eens meer een huurprijs te voldoen als de belangrijkste afnemer en inkomstenbron van het nieuwe stadion maar krijgen ze een contentfee per gespeelde wedstrijd, met een soort bonus die kan veranderen naar gelang bezoekersaantallen of successen ed. Dit is mede mogelijk doordat het stadion dan meer inkomsten kan genereren buiten de voetbalwedstrijden om. Welke voorwaarden hier precies aan zijn verbonden weet ik niet, ik weet wel dat Feyenoord nu nog gewoon huur verschuldigd is aan Stadion Feijenoord.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:19 schreef Typisch het volgende:
m
[..]
Wie doet dat dan? Het kan een boost geven, ja. Het kan ook de andere kant op gaan, alleen als het stadion extern grotendeels wordt gefinancierd is het een klein risico zolang je een schappelijke huurprijs betaalt.
Waarom zou een Mojo concerten naar Rotterdam halen terwijl ze veel meer belang hebben bij een concert in de ziggo dome?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me haalbare kaart.
Op termijn wellicht zelfs conservatief geschat, al zullen alle evenementen niet meteen richting Rotterdam komen.
Gudde heeft daarin ook gelijk. Het is één van de voorwaarden om de aansluiting te behouden, naast goed beleid natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gudde hoor je er steeds over dat Feyenoord een nieuw stadion nodig heeft om aan te kunnen haken bij de top van NL. Een nieuw stadion geeft geen enkele garantie dat je daarmee ook gaat aanhaken. Welke partijen gaan het dan financieren en schappelijke huurprijs? Haha kom op zeg niet zo naief.
VW toch onder andere? En ja, schappelijke huurprijs.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gudde hoor je er steeds over dat Feyenoord een nieuw stadion nodig heeft om aan te kunnen haken bij de top van NL. Een nieuw stadion geeft geen enkele garantie dat je daarmee ook gaat aanhaken. Welke partijen gaan het dan financieren en schappelijke huurprijs? Haha kom op zeg niet zo naief.
Saneren en goed beleid voeren zijn 2 compleet verschillende dingen. Feyenoord kan nu de laatste maanden weer een beetje beleid gaan maken nu het water ze niet meer tot aan de lippen staat. Nu is het maar afwachten de komende jaren hoe dat gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gudde heeft daarin ook gelijk. Het is één van de voorwaarden om de aansluiting te behouden, naast goed beleid natuurlijk.
Het wordt volledig door externe partijen gefinancierd, en Feyenoord betaalt geen huur voor het stadion zover ik heb begrepen. Maar hoe en wat precies dat zien we over enkele weken in businesscase 4.0.
De Arena heeft volgens mij behoorlijk wat concerten per jaar hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom zou een Mojo concerten naar Rotterdam halen terwijl ze veel meer belang hebben bij een concert in de ziggo dome?
Hoeveel concerten heeft de arena nou per jaar?Het gelredome?
Dancefeesten bijv. zou nog wel kunnen maar dan is 1 a 2 per jaar al veel denk ik.
Ik weet ook niet precies welke concerten er in de arena zijn. Alleen de toppers(quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De Arena heeft volgens mij behoorlijk wat concerten per jaar hoor.
Maar het gaat er niet om dat je ze allemaal naar Rotterdam haalt.
Ook weet ik echt wel van de banden van Mojo met het Ziggo Dome en het Gelredome, maar er zijn nog meer organisatoren, en bovendien komt Mojo op termijn vast wel weer richting Rotterdam (al duurt het 10 jaar bij wijze van spreken) als er in Rotterdam meer te verdienen valt door betere huisvesting, meer capaciteit, en beter geluid (hopelijk).
Maar goed, dat is verder ook afwachten inderdaad. Wat mij betreft ook niet het belangrijkste. Er zijn meer inkomstenbronnen.
Het werkt beide kanten op. Ook Feyevoord is gebaat bij een winstgevend stadion. Ook al zien ze niet direct de inkomsten terug uit non-voetbalactiviteiten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies welke concerten er in de arena zijn. Alleen de toppers() en Sensation.
Ik heb verder weinig affiniteit met verdien-modellen, businesscases en weet ik veel wat allemaal. Er moet gewoon zeer kritisch worden gekeken naar de plannen voor het nieuwe stadion. Er is maar 1 belang wat telt en dat is het belang van Feyenoord.
Wat zit je dan overal tegen aan te trappen man?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies welke concerten er in de arena zijn. Alleen de toppers() en Sensation.
Ik heb verder weinig affiniteit met verdien-modellen, businesscases en weet ik veel wat allemaal. Er moet gewoon zeer kritisch worden gekeken naar de plannen voor het nieuwe stadion. Er is maar 1 belang wat telt en dat is het belang van Feyenoord.
Ik trap helemaal niet overal tegen aan. Moet ik overal dan maar braaf ja op knikken? Als skhouder heb ik toch ook recht op een mening lijkt mij.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zit je dan overal tegen aan te trappen man?
Een mening hebben over dingen waar je geen verstand van hebt vind ik niet verstandig, maar dat ben ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik trap helemaal niet overal tegen aan. Moet ik overal dan maar braaf ja op knikken? Als skhouder heb ik toch ook recht op een mening lijkt mij.
Ik denk eerlijk gezegd dat het een foutje is. Samsung zou zoiets nooit uit laten komen voordat alles rond is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
Ik vond het vooral opvallend dat in het Engelstalige filmpje heel groot samsung op de stadionschets staat. Zo'n bedrijf neem je toch niet at random? Zou dat de sponsor zijn die 3 miljoen per jaar wil geven?
Ik ben geen econoom maar ik ben niet achterlijk. Maar als jij zegt dat ik er niet meer over mee mag discussieren stop ik er wel mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een mening hebben over dingen waar je geen verstand van hebt vind ik niet verstandig, maar dat ben ik.
Natuurlijk is het goed om kritisch te blijven, maar kritisch zijn om het kritisch zijn lijkt me ook weinig nuttig eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik trap helemaal niet overal tegen aan. Moet ik overal dan maar braaf ja op knikken? Als skhouder heb ik toch ook recht op een mening lijkt mij.
Je moet dat lekker zelf weten, maar ik houd het wel bij zeiken op Verhoek ofzo daar kan ik gewoon zien dat het kut is. Het stadiongedoe heb ik onvoldoende inzicht in.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben geen econoom maar ik ben niet achterlijk. Maar als jij zegt dat ik er niet meer over mee mag discussieren stop ik er wel mee.
Prima toch. Hebben we allebei wat om over te zeiken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef Typisch het volgende:
mm
[..]
Je moet dat lekker zelf weten, maar ik houd het wel bij zeiken op Verhoek ofzo daar kan ik gewoon zien dat het kut is. Het stadiongedoe heb ik onvoldoende inzicht in.
Maar als je zegt er weinig inzicht in te hebben, zal je kritiek op het nieuwe stadion over het algemeen voorbarig of weinig inhoudelijk zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Prima toch. Hebben we allebei wat om over te zeiken.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar als je zegt er weinig inzicht in te hebben, zal je kritiek op het nieuwe stadion over het algemeen voorbarig of weinig inhoudelijk zijn.
Overigens vind ik het geen hogere wiskunde ofzo. Het is gewoon een kwestie van logisch nadenken, en bovendien tonen alle rapporten / onderzoeken ook aan dat de Red de Kuip ideeën onhaalbaar en ondoordacht zijn, en dat een nieuw stadion de verstandigste keuze is.
Ja, maar die vergelijking is ook niet helemaal eerlijk. Het Red de Kuip plan is een prutswerk van de bovenste klasse. Blijven in de huidige Kuip is nog verstandiger.dan renoveren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar als je zegt er weinig inzicht in te hebben, zal je kritiek op het nieuwe stadion over het algemeen voorbarig of weinig inhoudelijk zijn.
Overigens vind ik het geen hogere wiskunde ofzo. Het is gewoon een kwestie van logisch nadenken, en bovendien tonen alle rapporten / onderzoeken ook aan dat de Red de Kuip ideeën onhaalbaar en ondoordacht zijn, en dat een nieuw stadion de verstandigste keuze is.
Ja precies, die voorwaarden lezen we eindelijk in businesscase 4.0 over een paar weken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Zoals je zelf zegt is het een kwestie van logisch nadenken. Nogmaals, ik ben geen tegenstander van het nieuwe stadion. Het ligt natuurlijk wel aan de voorwaarden. En nee, de plannen van RDK zijn inderdaad niet realistisch. Al heb ik nergens gezegd dat ze dat wel zijn.
Mee eens, en ik snap de angst van velen ook wel voor een groot gedeelte. Want goed beleid is niet iets vanzelfsprekends bij onze club.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar die vergelijking is ook niet helemaal eerlijk. Het Red de Kuip plan is een prutswerk van de bovenste klasse. Blijven in de huidige Kuip is nog verstandiger.dan renoveren.
Ik ben het ook met Maastoren eens dat een nieuw stadion goed benut moet worden. Het is niet hop een nieuw stadion en de bakken geld komen voor Feyenoord uit de lucht vallen. Een goed beleid is nog steeds de eerste vereiste voor een goed draaiend Feyenoord.
quote:Feyenoord mag kampioen worden, maar zonder steun van de arbitrage
Gertjan Verbeek degradeerde de Eredivisie tot een afdeling van het ‘wijvenvoetbal’. De trainer van AZ gaat al een paar weken tekeer tegen de aangescherpte arbitrage. Ook na het warrige optreden van Bas Nijhuis tijdens Feyenoord - AZ had hij andermaal volkomen gelijk.
Verbeek repte eveneens over ‘Kuipvrees’. In die aantijging school zeker een kern van waarheid. Scheidsrechters bevoordelen niet zelden Feyenoord in eigen omgeving. Het Legioen leeft bijna hysterisch mee en dat beïnvloedt kennelijk de leidsman. Feyenoord - FC Twente intimideerde vrij recent Pieter Vink. En ook Nijhuis, niet eens de slechtste, verdwaalde weer eens hopeloos in het opgefokte sfeertje in Rotterdam-Zuid. Een heuse vechtpartij tussen Joris Matthijsen en Jozy Altidore, inclusief slaan en trappen, tolereerde hij lankmoedig. Pas bij de herhaling deelde hij wat plichtmatig geel aan de twee kemphanen uit. Nijhuis verzuimde ook Lex Immers rood te geven, waar de Feyenoorder dat zichtbaar verdiende. De arbiter deed alsof hij niets had gezien, wat wellicht klopte. Kort daarop stuurde hij wel AZ-verdediger Nick Viergever weg na stevig ingaan op dezelfde Immers.
Dat deed hij overigens niet op eigen gezag. Hij pleegde overleg met zijn assistenten, zo vertelde hij doodleuk na afloop. Nijhuis nam de charge van de stopper zelf waar op een afstand van luttele meters. Blijkbaar had hij zo zijn twijfels en hield hij via zijn mobiele verbinding beraad met de helpers langs de lijn. Hoe durft Nijhuis zoiets te bekennen? Met zo’n uitspraak ondermijnt hij zijn eigen beoordeling. De vierde man en de grensrechter(s) hadden veel minder goed zicht op de aard en zwaarte van de ingreep. Ook de tv-beelden toonden aan dat de overtreding van Viergever eerder geel dan rood rechtvaardigde. Immers niet, Viergever wel. Dat riekt op zijn minst naar klassejustitie, ingegeven door de stemming op de kolkende tribunes in De Kuip. AZ moest met tien man verder en Feyenoord profiteerde dankbaar. De scheidsrechter heeft de wedstrijd verziekt, foeterde Verbeek begrijpelijk. Wie zegt dat Feyenoord ook naar 3-1 was uitgelopen tegen een complete tegenstander. Viergever geldt bovendien als de organisator van de defensie. Zonder hem stortte die met veel geraas in. Het is dan ook logisch dat de AZ-coach uitvaart tegen de alweer vals fluitende arbitrage.
Feyenoord kreeg veel lof voor de overtuigende overwinning. De jeugd werd bejubeld als de toekomst voor het hele nationale voetbal. In Rotterdam flonkeren talenten als Jean-Paul Boëtius, Tonny Vilhena en Jordy Clasie als dure juwelen. Laatstgenoemde imponeerde ook tijdens Nederland - Italië, tot de liezen te zeer opspeelden. Feyenoord is gepromoveerd tot hofleverancier van Oranje: drie man in de achterhoede, een balveroveraar op het middenveld en de nog niet fitte Ruben Schaken als kandidaat voor de aanval. De jeugdopleiding in Rotterdam draait als een lopende band en levert meer beloften af dan de veelgeprezen scholing van Ajax. Toch een kanttekening bij al deze adoratie.
Italië lummelde lang in de Amsterdam ArenA; pas in de slotfase zette het Nederland vast. In die periode viel de gelijkmaker en hadden de jonkies van Louis van Gaal geluk dat de Italianen niet doordrukten naar een zege. Zeker in die laatste minuten openbaarden zich nog de manco’s bij Daryl Janmaat, Stefan de Vrij en vooral Bruno Martins Indi. Het jonge Nederlands elftal behaagde het publiek, deed zichzelf tekort met het benutten van kansen, maar er staat nog steeds geen ingespeelde ploeg. En de weg omhoog is nog erg lang, vol valkuilen en versperringen. De wereldtitel in Brazilië is uitgesloten. Hopelijk halen we de kwartfinales, maar ook dat kan lelijk tegenvallen.
Mede dankzij Nijhuis kroonde Feyenoord zich tot winnaar van het afgelopen weekeinde. Ajax overschatte zichzelf weer eens tegen Roda JC. PSV werd andermaal slachtoffer van de ongeneeslijke zwakte in de achterhoede en FC Twente heeft eindelijk door dat het al weken in een crisis naar beneden suist. Feyenoord wipte over FC Twente heen, wat minder voorstelt dan het lijkt, en klit nu weer als in vroegere jaren aan Ajax. Wie kampioen moet worden, is al lang ontaard in een vervelend spelletje mens-erger-je-niet. Misschien moet de KNVB gewoon geen schaal uitreiken, maar de nummer één stilletjes opgeven voor de Champions League.
Terug naar Verbeek, die zichzelf maar weer eens herhaalde en voor de zoveelste keer verzuchtte dat we in Nederland al maanden drammerig doorslaan. Hij refereerde aan de Premier League, met pittige partijen bij Southampton-Manchester City en Manchester United-Everton. In Engeland zou een Nederlandse scheidsrechter zo’n veldslag moeten staken wegens te weinig spelers. Hooguit zes man per team zouden onder leiding van Nijhuis, Pieter Vink, Pol van Boekel, Jan Wegereef, Danny Makkelie en de anderen de negentig minuten kunnen voltooien. Respect voor een tegenstander betekent nog niet dat je ongeveer een buiging moet maken, als hij probeert te passeren. Na de tragische dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen bedong de politiek actie van de KNVB, zonder zelf weer eens de verantwoordelijkheid op te eisen. En in Zeist luisterde de directie gedwee naar het holle geleuter uit Den Haag. Sindsdien houden de meeste trainers zich wat rustiger in hun hok, wat absoluut geen kwaad kan.
Maar voor een maximaal effect dienen ook de scheidsrechters mee te werken. En daar schort het wanhopig aan, zoals Verbeek terecht concludeert. Het is al zo vaak aangeklaagd: de scheidsrechterscommissie bestaat uit louter zwakke broeders, de opleiding stampt de arbiters vol belachelijke regeltjes en de ontwikkeling van de persoonlijkheid, voor zover aanwezig, wordt totaal verwaarloosd. Het nationale voetbal kent louter matige tot onbekwame scheidsrechters. Week in, week uit verpesten ze een wedstrijd of drukken ze de uitslag een bepaalde kant op, zoals bij Feyenoord - AZ. Hoeveel rode kaarten zijn er al niet op maandag achteloos geseponeerd, maar het benadeelde elftal mag de verloren tijd niet overspelen. Rotterdam snakt naar de eerste landstitel van Feyenoord sinds 1999 onder Leo Beenhakker. Maar dan wel op eigen kracht en niet met steun van de arbitrage……
LEX MULLER
In Amsterdam beginnen ze 'm al te knijpen.quote:
Kansloos Calimerogeneuzel, wat je wel vaker hoort tegenwoordig (Munsterman, McClaren, De Boer). Feyenoord heeft gewoon meer dan terecht gewonnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:58 schreef Grifte het volgende:
oeveel rode kaarten zijn er al niet op maandag achteloos geseponeerd, maar het benadeelde elftal mag de verloren tijd niet overspelen. Rotterdam snakt naar de eerste landstitel van Feyenoord sinds 1999 onder Leo Beenhakker. Maar dan wel op eigen kracht en niet met steun van de arbitr
Ach, als Lex Muller ergens wel geen verstand van heeft, is het van voetbal. Hele artikel staat vol met loze beweringen, nergens onderbouwd of wat dan ook. Ik snap niet dat ze die man nog een platform gevenquote:
Is dat niet die vent van die bommelding trouwens?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, als Lex Muller ergens wel geen verstand van heeft, is het van voetbal. Hele artikel staat vol met loze beweringen, nergens onderbouwd of wat dan ook. Ik snap niet dat ze die man nog een platform geven
In '94 een bommelding van Muller inderdaad, kostte het NL elftal 5 uur ofzo en daardoor verloren 'we' van Brazilië (heb ik trouwens niet bewust meegemaakt, maar heb het vaak genoeg gehoord daarna)quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is dat niet die vent van die bommelding trouwens?
Ik weet dat nog ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In '94 een bommelding van Muller inderdaad, kostte het NL elftal 5 uur ofzo en daardoor verloren 'we' van Brazilië (heb ik trouwens niet bewust meegemaakt, maar heb het vaak genoeg gehoord daarna)
quote:AD-journalist bezorgde Nederlands elftal vijf uur vertraging
In de zomer van 1994 leidt een grap van sportjournalist Lex Muller van het Algemeen Dagblad ertoe dat het Nederlands elftal op het vliegveld van het Amerikaanse Orlando een vertraging van meer dan vijf uur oploopt.
Muller zegt in het vliegtuig dat de koffer van een fotograaf een bom bevat. Als hij dat nog tweemaal herhaalt, waarschuwt de stewardess de gezagvoerder en de politie. Die neemt geen halve maatregelen. De verbouwereerde Muller wordt gearresteerd en aan de FBI overgeleverd. Alle 181 inzittenden, onder wie de complete Oranje-selectie, moeten het toestel verlaten en worden één voor één gecontroleerd. Uren later pas kan het Nederlands elftal vertrekken naar Dallas, waar het in de kwartfinale van het WK voetbal Brazilië ontmoet en prompt verliest. Muller wordt een nationale kop van Jut en het AD zegt over een hele pagina 'sorry' tegen Oranje.
Vind t wel goed zo, op zaterdag levert t toch alleen maar stress opquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom hebben we nooit meer een wedstrijd op zaterdag
Ik weet nog dat toen we kampioen werden je maar hoorde dat we kampioen van de armoede waren. Veel meer dan bij andere clubs dus dat gelul krijgen we toch al jaren als het goed gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een gehuil en gezeik dus die mensen denken echt dat Feyenoord er dankzij kuipangst bij de scheidsrechters er nu zo goed voorstaat?
Wat een dom gelul en dan ga je straks zien dat ze extra negatief voor Feyenoord fluiten om te laten zien dat ze geen kuipangsten hebben. Komt alleen maar gelul van dit soort opgefokte fans van andere clubs die een stukje mogen schrijven.
Mooie tijden waren dat. De wedstrijd in het seizoen erna was een van de weinige keren dat ik niet uit de stad werd gezet daar in Zwolle. Ook wel eens gehad dat we kaarten zochten en voor het stadion gingen vragen of iemand nog kaarten had. Maat van me liep op iemand af en vroeg om kaarten, bleek het een stille te zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Hier een samenvatting van Fc Zwolle - Feyenoord van 10 jaar oud:
Het werd 0-3, met destijds nog Ono, Acuna, Buffel, Kuijt, en Lurling in het elftal.
Overigens was dat toen volgens de samenvatting tegen de verhouding in. Ik denk dat Feyenoord het aanstaande zondag ook niet makkelijk krijgt, dus voor bovenstaand scenario, minder zijn maar toch dik winnen, zou ik bij voorbaat al tekenen.
Leuk, verhalen uit den ouden doosch!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat. De wedstrijd in het seizoen erna was een van de weinige keren dat ik niet uit de stad werd gezet daar in Zwolle. Ook wel eens gehad dat we kaarten zochten en voor het stadion gingen vragen of iemand nog kaarten had. Maat van me liep op iemand af en vroeg om kaarten, bleek het een stille te zijn.
[ afbeelding ]
Ik zie dat niet gebeuren met de monopolie van MOJO.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat trouwens bij het nieuwe stadion uit van 2 grote Internationale concerten, 4 nationale concerten/festiviteiten en 2 interlands. Per jaar.
In hoeverre zou dat een haalbare kaart zijn?
Daar ben ik geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Hier een samenvatting van Fc Zwolle - Feyenoord van 10 jaar oud:
Het werd 0-3, met destijds nog Ono, Acuna, Buffel, Kuijt, en Lurling in het elftal.
Overigens was dat toen volgens de samenvatting tegen de verhouding in. Ik denk dat Feyenoord het aanstaande zondag ook niet makkelijk krijgt, dus voor bovenstaand scenario, minder zijn maar toch dik winnen, zou ik bij voorbaat al tekenen.
Ach, nog altijd beter dan het jaknikken om het jaknikken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk is het goed om kritisch te blijven, maar kritisch zijn om het kritisch zijn lijkt me ook weinig nuttig eerlijk gezegd.
Dan lees je verkeerd, of je bent gewoon ongenuanceerd, want ik ben zeker geen ja-knikker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ach, nog altijd beter dan het jaknikken om het jaknikken.
Sorry, o offense, je bent vast een hele vriendelijke kerel, maar ik wordt zowat misselijk van de helft van je droeftoeterige posts. Je zou het neefje van Gudde kunnen zijn volgens mij
Ik ben niet van mening dat het door ieders strot wordt geduwd eigenlijk. Als Feyenoord z'n beloften nakomt (dat is natuurlijk nog maar afwachten, want het supportersbeleid van Feyenoord kent nogal wat tekortkomingen) dan gaan ze de supporters ook betrekken bij het ontwerpen van het nieuwe stadion. Al zal dat waarschijnlijk maar een marginale invloed worden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
Bijna niemand is tegen een nieuw stadion. Wel tegen de manier waarop het door ieders strot wordt gedouwd.
Hey, daar was ik bij. Blijft een indrukwekkende foto.quote:
Hoe veel zouden er wel niet staan als we nu kampioen worden?quote:
Eens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
Bijna niemand is tegen een nieuw stadion. Wel tegen de manier waarop het door ieders strot wordt gedouwd.
Minder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe veel zouden er wel niet staan als we nu kampioen worden?
Denk je dat echt? Waaromquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
oe veel zouden er wel niet staan als we nu k
Ik zou hopen, net zoveel. Maar ergens vrees ik dat een huldiging op de Coolsingel of een feestje in de stad verboden wordt, met al die angst-burgemeesters tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe veel zouden er wel niet staan als we nu kampioen worden?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan lees je verkeerd, of je bent gewoon ongenuanceerd, want ik ben zeker geen ja-knikker.
Slechter dan dit heb ik ze anders het afgelopen jaar nog niet gelezen hoorquote:Of Koef nu meer dan een jaar daarmee bezig is geweest of niet, het gaat erom of het de meest betalende sponsor is of niet. Als Opel het meest bereid is te betalen, dan heeft Koef het gewoon goed gedaan
En dat is waar het standaard op uitdraait.quote:Maar ja, als alles wat naar het nieuwe stadion of naar instemming met een beslissing van het bestuur riekt droeftoeterig is, ja dan zullen m'n post wellicht droeftoeterig zijn, maar dat zegt dan misschien weer meer over jou.
Het quoten wil nog niet echt he?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Waarom
Omdat anders Aboutaleb in zijn broek poept?
Nee, ik heb maar besloten het te negeren want ik blijf bezig met opnieuw quoten en checken of alles meekomt.quote:
Ik ben er in elk geval bij (in 2002 en 1999 in buitenland woonachtig, in 1993 was ik 7 dus eerste keer).quote:Ik denk dat die rellen nog steeds bij veel mensen op het netvlies staat. Schrikt toch af.
Dat en een burgemeester die het vast wel op één of andere manier gaat beperken mocht het ooit weer een keer zover komen.
Al kunnen er ook goed 400.000 staan.
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Slechter dan dit heb ik ze anders het afgelopen jaar nog niet gelezen hoor
Dat komt omdat ik me - naar mijn mening - redelijk genuanceerd uitlaat, maar om de oren wordt geslagen met allerlei ongenuanceerde stellingen. Het lijkt er sterk op dat er over een nieuw stadion onder geen enkel beding te praten valt, en er worden allerlei vergezochte argumenten met de haren bijgesleept, en alle argumenten, ook de inhoudelijke en de onderbouwde argumenten, worden bij voorbaat al in twijfel getrokken.quote:En dat is waar het standaard op uitdraait.
Er is hier (vrijwel) niemand per definitie tegen een nieuw stadion.
De handelswijze van de Feyenoordfamilie is echter schandvlek op onze historie.
Als Opel degene is die bereid was het meeste te betalen is dat mógelijk de beste deal die Koef kan sluiten ja (nog even de indirecte effecten ivm imagowaarde etc. buiten beschouwing gelaten). Dat wil niet zeggen dat een ander het niet beter had gedaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan?
Wij weten niet hoeveel gegadigden er zijn geweest voor het hoofdsponsorschap, en hoeveel zij wensten te betalen. Als Opel dan bereid is het meeste te betalen, dan is dat toch de beste deal die Koef kan sluiten?
Daar zit volgens mij geen woord Turks bij.
Of het de beste deal is kunnen we niet weten, evenmin of het een slechte deal is dus.
Ze hadden gewoon éérst duidelijk moeten communiceren, dan pas meningen moeten "doordrukken". triest om te zien wat hier gebeurt: als je een leugen maar vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf de waarheid. Wil niet zeggen dat het per se leugens moeten zijn, maar ze hebben nog maar weinig waarheid getoond.quote:Dat komt omdat ik me - naar mijn mening - redelijk genuanceerd uitlaat, maar om de oren wordt geslagen met allerlei ongenuanceerde stellingen. Het lijkt er sterk op dat er over een nieuw stadion onder geen enkel beding te praten valt, en er worden allerlei vergezochte argumenten met de haren bijgesleept, en alle argumenten, ook de inhoudelijke en de onderbouwde argumenten, worden bij voorbaat al in twijfel getrokken.
Verder beaam ik - dat heb ik al een aantal keren gedaan - dat de handelswijze van de 'Feyenoord familie' beter kan, en dat de manier hoe Feyenoord de supporters behandelt ook niet de schoonheidsprijs verdient, daar valt veel op aan te merken.
Maar al die nuances lijk jij - en een aantal anderen - niet te zien.
Tja. Begin jaren '90 te veel de schijn van thuisvoordeel gewekt, sindsdien mag dat niet meer van de KNVB. Of je daar nu de zwaarst mogelijke lotingen, alleen maar uitwedstrijden of een terurn voor nodig hebtquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Is ook alweer even geleden, dat bekertje.
Begin jaren 90 was het bijna de normaalste zaak van de wereld dat die beker weer voor Feyenoord was.
"Metaalmoeheid"quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:12 schreef De_Pel het volgende:
als je een leugen maar vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf de waarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik zie die imagoschade niet zo, Opel vind ik geen B merk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Opel degene is die bereid was het meeste te betalen is dat mógelijk de beste deal die Koef kan sluiten ja (nog even de indirecte effecten ivm imagowaarde etc. buiten beschouwing gelaten). Dat wil niet zeggen dat een ander het niet beter had gedaan.
Ik vind dat moeilijk oordelen. Op het eerste gezicht ben ik het met je eens dat hij wel erg lang heeft gedaan om een nieuwe sponsor te vinden, en dat het dan opmerkelijk is dat hij bij een al bestaande sponsor uitkomt.quote:Die kerel krijgt een bijzonder riant salaris en heeft er zowat 2 jaar de tijd voor gehad. Toen het hem na bijna een jaar niet lukte, hebben ze hem de hand al boven het hoofd gehouden. Als hij dan een jaar verder nog altijd niet verder is gekomen dan de eigen vaste vriendjes dan lijkt de kans wel vrij hoog dat hij gewoon keihard faalt. Je weet het natuurlijk nooit zeker, misschien hebben die vrijwel failliete autobouwers ineens nog ergens een schatkistje gevonden, maar gezien zijn eerdere falen op diverse punten lijkt het me logischer om bijzonder skeptisch te zijn dan het goed te praten.
Ja, ik zie ook dat je het voorzichtig en met wat nuances hebt geformuleerd, maar je kan het bijna niet anders lezen dan dat je er het volste vertrouwen in heb dat hij het goed heeft gedaan, terwijl de praktijk hier 0,0 aanleiding voor geeft.
Hij zal het wel te druk hebben met "de nieuwe kuip" ofzo: dan begrijp ik dat je je huidige sponsoring laat versloffen ja.
Dat zou kunnen, maar lijkt me sterk aangezien alle cijfers gepresenteerd worden aan de gemeenteraad en door een onafhankelijk onderzoek getoetst worden. Als Feyenoord er dus echt geen baat bij heeft en het alleen een vriendendienst betreft dan vallen ze snel door de mand.quote:Ze hadden gewoon éérst duidelijk moeten communiceren, dan pas meningen moeten "doordrukken". triest om te zien wat hier gebeurt: als je een leugen maar vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf de waarheid. Wil niet zeggen dat het per se leugens moeten zijn, maar ze hebben nog maar weinig waarheid getoond.
Het lijkt in ieder geval nog steeds vooral een "leuk projectje" te zijn waar de betrokkenen een leuk CV en een dikke piemel van krijgen, en waarbij de vriendjes een leuke dienst wordt bewezen.
Oh noes, de vuurwerksquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:24 schreef Benigoi het volgende:
Valentijnsdag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
"Metaalmoeheid"Oh, maar dat argument heb ik nooit aangehaald hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Sterker nog, daar doen ze nu al moeilijk over. Daarvoor hoef je niet tegen het nieuwe stadion te zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh noes, de vuurwerks
Blij dat dit straks in de nieuwe kuip aan banden kan worden gelegd
Sterretje? Waterkanon op je oogbal
Ik zeg ook niet dat we hier imagoschade aan overhouden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie die imagoschade niet zo, Opel vind ik geen B merk.
Als je 1+1 optel, zie je dat de kans groter is dat hij het níet goed heeft gedaan dan dat hij het w'l goed heeft gedaan, simpel as that.quote:Ik vind dat moeilijk oordelen. Op het eerste gezicht ben ik het met je eens dat hij wel erg lang heeft gedaan om een nieuwe sponsor te vinden, en dat het dan opmerkelijk is dat hij bij een al bestaande sponsor uitkomt.
Maar nogmaals, wij weten niet hoeveel bedrijven er in die periode benaderd zijn, hoeveel concrete gegadigden en hoeveel zij wensten te betalen. Dan kun je zeggen dat Koef het slecht heeft gedaan omdat hij geen bedrijven heeft weten over te halen (al heeft hij wel een aantal nieuwe sponsors binnen gebracht), maar het is ook crisis, en bedrijven staan schijnbaar niet te springen. Vitesse speelt ook zonder sponsor (maar zij kunnen het hebben), en Roda had ook moeite om een sponsor te vinden. Al is Feyenoord natuurlijk een véél groter merk.
Het kan dus prima dat hij het slecht heeft gedaan inderdaad, maar aangezien wij niet weten wat hij concreet heeft gedaan, met hoeveel bedrijven hij heeft gesproken etc. kunnen we daar eerlijk gezegd geen weloverwogen oordeel over vellen.
De kans bestaat dus dat Koef na 2 jaar lang netwerken en acquisitie alsnog bij Opel uitkwam en dat Opel meer over heeft voor het sponsorschap dan andere bedrijven.
Er zitten gewoon te veel onnodige haken en ogen aan.quote:Dat zou kunnen, maar lijkt me sterk aangezien alle cijfers gepresenteerd worden aan de gemeenteraad en door een onafhankelijk onderzoek getoetst worden. Als Feyenoord er dus echt geen baat bij heeft en het alleen een vriendendienst betreft dan vallen ze snel door de mand.
Tot dusverre kan ik de argumentatie voor het nieuwe stadion goed volgen in ieder geval.
Al kan ik me ook bepaalde argumenten voor het behoud van De Kuip voor 100% vinden, want ook ik vind De Kuip een schitterend stadion.
Klopt, maar het zal er niet beter op worden. Wel zó fúcking triest dat ze die beelden dan wel steeds blijven gebruiken zodra het ze uitkomtquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sterker nog, daar doen ze nu al moeilijk over. Daarvoor hoef je niet tegen het nieuwe stadion te zijn.
Mee eens. Maar ik denk dat Koevermans er ook zo over denkt, als ik de verhalen over de Toyotadeal moet geloven tenminste. (Dat merk vond hij eigenlijk te min voor Feyenoord geloof ik).quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we hier imagoschade aan overhouden.
Opel is ook geen slecht merk.
Ik probeer alleen aan te geven dat niet alléén geld er toe doet. Als, bij wijze van, Audi er een tonnetje minder voor over zou hebben zou ik toch echt met Audi in zee gaan.
Hij heeft de schijn tegen, dat klopt. Al denk ik ook dat het wellicht meespeelt dat veel potentiële sponsors misschien al in een talentpool of met Blokland participeerden. Maar dat is speculatie van mijn kant.quote:Als je 1+1 optel, zie je dat de kans groter is dat hij het níet goed heeft gedaan dan dat hij het w'l goed heeft gedaan, simpel as that.
Ik denk niet dat schaapachtig het juiste woord is, eerder extreem genuanceerd.quote:De waarheid valt nooit meer te achterhalen, maar dat jij er erg positief in lijkt te staan, komt op mij toch vrij schaapachtig over, sorry.
Feyenoord had vanaf het eerst moment beter moeten communiceren en supporters erbij moeten betrekken inderdaad, dat is een gemiste kans. Typisch Feyenoord ook. Maar dat maakt het plan inhoudelijk niet meteen slecht naar mijn mening.quote:Er zitten gewoon te veel onnodige haken en ogen aan.
Als ze hun huiswerk goed hadden gedaan had RDK geen bestaansrecht gehad.
Zaken als aan komen zetten met een renovatievariant van dik 400 miljoen, verkeerde informatie aan RDK sturen etc. en meer van zulke zaken kloppen gewoon niet.
Mee eens. Sowieso vind ik dat filmpje dat vanmiddag op internet verscheen een belediging voor de supporters. Zo betuttelend.quote:Overigens, even los hiervan, of het nou 'nog maar een schetsje' is of niet, dat afschuwelijke tosti-ijzer vind ik gewoon een aanfluiting en een diepe belediging voor elke Feyenoorder, Rotterdammer en belastingbetaler. Dat ze zoiets naar buiten durven brengen, gatverdamme zeg![]()
Hypocriet is het juiste woord inderdaad. Ik snap het probleem ook niet zo van Feyenoord.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, maar het zal er niet beter op worden. Wel zó fúcking triest dat ze die beelden dan wel steeds blijven gebruiken zodra het ze uitkomt
Ik denk dat Toyota hem te min vind als onderhandelingspartnerquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik denk dat Koevermans er ook zo over denkt, als ik de verhalen over de Toyotadeal moet geloven tenminste. (Dat merk vond hij eigenlijk te min voor Feyenoord geloof ik).
Voor zover ik het begrepen heb, was het de bedoeling dat Feyenoord op zoek zou gaan naar een grote internationale partner. De blokmansen en co vallen daar niet echt onder.quote:Hij heeft de schijn tegen, dat klopt. Al denk ik ook dat het wellicht meespeelt dat veel potentiële sponsors al in een talentpool of met Blokland participeerden.
D66quote:Ik denk niet dat schaapachtig het juiste woord is, eerder extreem genuanceerd.
Jij zal me wel een suffe D'66-er vinden.
Het idee is in essentie, in veel grote lijnen, vind ik niet eens zo slecht, ware het een onrealistische droom. Zolang voetbal het kernproduct bijft heb ik ook geen probleem met 'multi-functioneel'.quote:Mee eens. Sowieso vind ik dat filmpje dat vanmiddag op internet verscheen een belediging voor de supporters. Zo betuttelend.
Ik heb familie werken bij Louwman & Parqui, ook iemand die verantwoordelijk is voor marketing, en als ik hem moet geloven hebben ze bij Toyota geen goed woord over voor Feyenoord inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:06 schreef De_Pel het volgende:
[quote]
Ik denk dat Toyota hem te min vind als onderhandelingspartner
Die louwmansen hebben volgens mij een heel wat dikkere piemel dan onze koef.
Maargoed, dit deel was niet erg relevant.
Dat was inderdaad de bedoeling ja. Schijnbaar hebben die te weinig interesse in Feyenoord en/of heeft Koevermans te weinig overtuigingskracht.quote:Voor zover ik het begrepen heb, was het de bedoeling dat Feyenoord op zoek zou gaan naar een grote internationale partner. De blokmansen en co vallen daar niet echt onder.
Ik ben geen D'66-er hoor.quote:D66
Maar in je eerdere posts lijk je niet alleen heel genuanceerd, maar ook heel goedgelovig, meegaand en positief t.o.v. alles waar 'de Feyenoord-familie' mee bezig is (geweest), terwijl daar simpelweg geen aanleiding toe is.
Ik heb al vaak aangegeven dat ik niets tegen een multifunctioneel stadion heb zolang Feyenoord daarvan profiteert. Helaas is een stadion bijna niet rendabel te krijgen als dat niet inspeelt op meerdere markten en het zichzelf dus ook de 28 dagen dat Feyenoord er niet voetbalt zich kan bedruipen.quote:Het idee is in essentie, in veel grote lijnen, vind ik niet eens zo slecht, ware het een onrealistische droom. Zolang voetbal het kernproduct bijft heb ik ook geen probleem met 'multi-functioneel'.
Heeft misschien zelfs wel een positieve uitwerking op de uitstraling van de club, als ze in spanje, turkije, oman, canada en indonesie gewoon kunnen zien dat alle wereldsterren naar het unieke, onderscheidende geweldige sfeervolle Rotterdam komen.
De uitwerking, met vooral grappen als groen, multiculti en weet ik wat allemaal niet, om vervolgens 3 seconden aan een kotslelijke pannenkoek in alufolie te besteden is daarentegen gewoon om te jankenHij is nu ook 'private' overigens
Jij hebt het over poppetjes, ik over de functies/plekken/etc..quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Hoe bizar.... De mensen die bij Feyenoord zitten kunnen niet om ONS heen.
Wij zijn er altijd. Gudde is over 5 jaar ergens anders. Merwijk is over 5 jaar ergens anders. Die lul vd knvb is over 5 jaar ergens anders. En ik ook, als er een nieuw stadion komt...
Dat je zoiets uit je strot kan krijgen. Niet normaal
gelul. Jij buigt bij voorbaat voor wat die droeftoeters presenteren. Zij voeren beleid dankzij onze goedkeuring en dat schijnen ze allemaal niet te weten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij hebt het over poppetjes, ik over de functies/plekken/etc..
En de mensen bij Feyenoord zijn al vele malen om ONS(in hoeverre dat bestaat, want juist deze discussie laat dat weer zien) heen gegaan en geloof me, dat gaat nog heel veel vaker gebeuren in de toekomst. Zij maken het beleid uiteindelijk en niet wij als supporters. En daarom kan je er niet meer aan doen dan invloed op proberen uit te oefenenen.
En laat een ding duidelijk zijn, de mensen hier die tegen het RDK-plan pleiten, zijn niet perse voor een nieuw stadion en tegen het behoud van de Kuip. Uiteindelijk willen we, ik tenminste, voor het beste plan gaan en in mijn ogen is dat RDK absoluut niet.
Internationale concerten worden allemaal door MOJO / Livenation gedaan, en zoveel internationale concerten zijn er per jaar niet in de aRENa hoor, volgens mij dit jaar alleen Robbie Williams maar, zoveel stadionacts zijn er ook wereldwijd niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De Arena heeft volgens mij behoorlijk wat concerten per jaar hoor.
Maar het gaat er niet om dat je ze allemaal naar Rotterdam haalt.
Ook weet ik echt wel van de banden van Mojo met het Ziggo Dome en het Gelredome, maar er zijn nog meer organisatoren, en bovendien komt Mojo op termijn vast wel weer richting Rotterdam (al duurt het 10 jaar bij wijze van spreken) als er in Rotterdam meer te verdienen valt door betere huisvesting, meer capaciteit, en beter geluid (hopelijk).
Maar goed, dat is verder ook afwachten inderdaad. Wat mij betreft ook niet het belangrijkste. Er zijn meer inkomstenbronnen.
Met dat buigen zit je goed mis, maar a la als je dat wilt geloven is dat je goed recht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
gelul. Jij buigt bij voorbaat voor wat die droeftoeters presenteren. Zij voeren beleid dankzij onze goedkeuring en dat schijnen ze allemaal niet te weten.
Als jij daarvoor wil buigen, be my guest.
Dat lijkt me een strak plan!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:44 schreef Jimbo het volgende:
Tering, gaat t nou weer/nogsteeds over die nieuwe kuip
maak eens een apart topic ervoor.
Er heeft volgens mij iemand van Heineken bij Feyenoord gewerkt die heel snel weer vertrokken is omdat het er zo amateuristisch aan toe ging!quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:54 schreef nomnom het volgende:
Ik denk trouwens, wat betreft het hoofdsponsorschap, dat er echt wel met grote (internationale) partijen is gesproken. Ze hebben er zelfs iemand voor aangetrokken (een vrouw, werkzaam geweest voor Heineken). Zij heeft ervaring met grote sponsordeals voor Heineken (CL/OS). Je moet dus ook niet denken dat Koevermans dat allemaal alleen doet. Daar zijn de deals veel te groot voor.
Daarbij weet ik 100% zeker dat er met Emirates is gesproken. Meer namen ken ik niet, maar dat zal heus niet de enige grote partij zijn geweest. Maar als deze
partijen zeg max 4/5 miljoen willen betalen gaat Feyenoord verder zoeken. Nederland blijft ook een kleine markt natuurlijk.
Dat is afwachten in de praktijk inderdaad. Ik denk dat Mojo op termijn best weer naar Rotterdam gehaald kan worden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Internationale concerten worden allemaal door MOJO / Livenation gedaan, en zoveel internationale concerten zijn er per jaar niet in de aRENa hoor, volgens mij dit jaar alleen Robbie Williams maar, zoveel stadionacts zijn er ook wereldwijd niet.
Ik denk dat ze het allemaal veel te rooskleurig neerzetten en ik nog moet zien of ze zo'n stadion winstgevend kunnen maken.
Ja, dat verhaal ken ik ook. We weten alleen niet wat er waar van is... Lijkt me redelijk essentieel. De vrouw waar ik het over heb werkt voor zover ik weet nog steeds bij Feyenoord en doet dat ook al een tijdje. Een andere naam schiet me trouwens ineens binnen, waar ze mee bezig zijn of zijn geweest als hoofdsponsor: HDI-Gerling.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Er heeft volgens mij iemand van Heineken bij Feyenoord gewerkt die heel snel weer vertrokken is omdat het er zo amateuristisch aan toe ging!
Ook Muse dit jaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Internationale concerten worden allemaal door MOJO / Livenation gedaan, en zoveel internationale concerten zijn er per jaar niet in de aRENa hoor, volgens mij dit jaar alleen Robbie Williams maar, zoveel stadionacts zijn er ook wereldwijd niet.
Ik denk dat ze het allemaal veel te rooskleurig neerzetten en ik nog moet zien of ze zo'n stadion winstgevend kunnen maken.
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat zij even 10 concerten gaan verzorgen in de nieuwe Kuip, ik probeer enkel een beetje nuance aan te brengen.quote:Duitse promoter FKP Scorpio neemt belang in Friendly Fire
Indian Summer Festival ook in Duitse handen
Ingmar Griffioen 13 januari 2012
De grote Duitse concertpromoter FKP Scorpio heeft een belang genomen in het Nederlandse boekingsbureau Friendly Fire. Eerder nam FKP, Europa’s grootste speler op het gebied van festivals en een prominente speler op de Duitse concertmarkt, al het Noord-Hollandse Indian Summer Festival over.
Samen de concurrentie aan met Mojo, Lowlands en Pinkpop
Rense van Kessel, algemeen directeur van het Utrechtse Friendly Fire, komt net een seminar uitrollen en reageert opgetogen. "Op korte termijn zal er niet heel veel veranderen", nuanceert hij. "Wij gaan samen Indian Summer Festival doen en meteen naar de volgende editie kijken." De bedrijven hebben de ambitie meer in Nederland te gaan doen, maar concreet is er nog niks. Eendrachtig de concurrentie met Mojo aan dus? "Dat doen we nationaal natuurlijk al, maar we gaan nu niet opeens volgende week Coldplay doen."
Friendly Fire blijft wat Van Kessel betreft natuurlijk doorgroeien. "Dit is een stap in de goede richting, ik denk dat we mooie dingen gaan doen." Het is de vraag of het met FKP aan boord niet veel harder zal gaan, dan de 'natuurlijke groei' die Van Kessel gewend is. FKP Scorpio heeft namelijk grote plannen met Indian Summer, dat met grotere internationale namen "naast festivals als Lowlands en Pinkpop moet uitgroeien tot een van de grootste en populairste muziekfestivals van Nederland".
FKP is het bedrijf van Nederlander Folkert Koopmans, die zijn bedrijf in 25 jaar liet uitgroeien tot een topspeler op de Europese en Duitse markt. "Als geboren Nederlander die al sinds jaar en dag in Duitsland werkt, is het extra leuk om mijn ervaring nu in te zetten voor de Nederlandse markt." FKP Scorpio organiseert veertien meerdaagse muziekfestivals, waaronder Southside (DE), Hurricane (DE), Hultsfred (SE), M’era Luna (DE) en Northside (DK). Het Hurricane en Southside-festival zouden jaarlijks alleen al ruim 120.000 bezoekers trekken. Indian Summer bestaat twaalf jaar, heeft een capaciteit van 30.000 bezoekers en richtte zich tot nu toe vooral op Nederlandse bands. Friendly Fire werkt onder meer met Laura Jansen, Milow, Novastar, Pete Philly, Wiz Khalifa, Lykke Li en Lana del Rey.
De kersverse partners beloven de eerste grote internationale naam voor de komende editie van het Indian Summer Festival (16 juni) volgende week bekend te maken.
klopt, hij vond t een ongeorganiseerd tyfuszooitjequote:Op donderdag 14 februari 2013 09:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Er heeft volgens mij iemand van Heineken bij Feyenoord gewerkt die heel snel weer vertrokken is omdat het er zo amateuristisch aan toe ging!
Eens even gecheckt. Het zijn er iets meer, maar of je daar nou de big bucks mee binnensleept....quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Het stond in 2008 al in het AD, dus zal wel een zekere kern van waarheid in zitten: Bronquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:43 schreef nomnom het volgende:
[..]
Ook Muse dit jaar.
En er zijn natuurlijk meer partijen, en anders komen die wellicht in de toekomst. Een van die partijen is bijvoorbeeld Friendly Fire die dit jaar het Best Kept Secret festival organiseren en verwacht wordt dat dat best eens concurrentie voor Mojo kan gaan betekenen. Zij zijn namelijk gelieerd aan een grote Duiste partij bij mijn weten.
Daarbij is Mojo gewoon een commercieel bedrijf gericht op het maken van winst. Als ze 70.000 kaarten kunnen verkopen i.p.v. 60.000 en daarmee dus meer omzet en/of winst genereren lijkt me dat ze dat gewoon doen.
Ik hoorde trouwens ook een verhaal van iemand afkomstig bij Mojo dat de Kuip nier meer gebruikt wordt omdat het gevaarlijk zou zijn. Het lijkt mij een sterk verhaal maar goed. Het schijnt dus zo te zijn dat bezoekers van een concert een andere (zeg maar repeterende o.i.d.) 'kracht' veroorzaken dan bezoekers van voetbalwedstrijden. Omdat ze bij concerten op de maat van de muziek meegaan zeg maar. En dat vormt dan een gevaar. Ik geloof er zelf niet zoveel van maar het zal ook niet uit z'n duim gezogen zijn...
Jij switcht naar een andere club als het nieuwe stadion je niet aanstaat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Hoe bizar.... De mensen die bij Feyenoord zitten kunnen niet om ONS heen.
Wij zijn er altijd. Gudde is over 5 jaar ergens anders. Merwijk is over 5 jaar ergens anders. Die lul vd knvb is over 5 jaar ergens anders. En ik ook, als er een nieuw stadion komt...
Dat je zoiets uit je strot kan krijgen. Niet normaal
Ga weg met je topic.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:15 schreef Jimbo het volgende:
psst jullie,
ga eens naar dat andere topic dan
Waarom speciaal een ander topic? De stadion-discussie is misschien voor velen vermoeiend of oninteressant, maar is net zo relevant voor (de toekomst van) Feyenoord als dat voetbaluitslagen, spelers, transfers en technische staf dat zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:15 schreef Jimbo het volgende:
psst jullie,
ga eens naar dat andere topic dan
omdat ik vond dat na minimaal 3 topics met niets meer dan meningen en andere nutteloze discussies het zn eigen topic wel verdient inmiddelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom speciaal een ander topic? De stadion-discussie is misschien voor velen vermoeiend of oninteressant, maar is net zo relevant voor (de toekomst van) Feyenoord als dat voetbaluitslagen, spelers, transfers en technische staf dat zijn.
Je hebt er niks aan, toch grappig.quote:Feyenoord presteert statistisch gezien beter dan vorig seizoen, toen het tweede werd in de Eredivisie. Dit seizoen hebben de Rotterdammers zes verliespunten minder, als de resultaten worden vergeleken met dezelfde duels van het vorige seizoen.
Het verschil met kampioen Ajax was vorig seizoen 6 punten. Dit jaar heeft Feyenoord aan exact dezelfde thuisduels als vorig seizoen 4 punten meer overgehouden. De uitduels leverden 2 punten meer op. De club ligt met deze resultaten serieus op titelkoers.
Vorig seizoen presteerde Feyenoord goed in de duels tegen topclubs als Ajax, PSV en FC Twente. Maar de club liet vaak punten liggen tegen “mindere” tegenstanders als ADO, NEC, VVV.
Van alle resterende duels dit seizoen verloor Feyenoord er vorig seizoen geen enkele. Op de gelijkspelen bij Roda-uit en Utrecht-thuis na, werd zelfs alles gewonnen. Als de spelers van Feyenoord dat kunstje herhalen, lijkt de landstitel een reëel resultaat.
Grappig, ik had juist het idee dat ze net iets minder punten haalden dan vorig seizoen. Als je ons puntentotaal extrapoleert naar 34 wedstrijden dan zou Feyenoord op 68 punten eindigen (2 punten per wedstrijd), 2 punten minder dan vorig seizoen. Met 68 punten ben je geen titelkandidaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt er niks aan, toch grappig.
Ach jochie toch. Te dom om te poepen, te stom om te lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij switcht naar een andere club als het nieuwe stadion je niet aanstaat?
Je bent zeker ook pas bij Feyenoord belandt na de drama jaren van een paar jaar terug?
Van de resterende wedstrijden hebben wij er vorig jaar 10 gewonnen, 2 verloren. Wanneer we dat overdoen komen we op 76 punten. Daarmee zou je titelkandidaat zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Grappig, ik had juist het idee dat ze net iets minder punten haalden dan vorig seizoen. Als je ons puntentotaal extrapoleert naar 34 wedstrijden dan zou Feyenoord op 68 punten eindigen (2 punten per wedstrijd), 2 punten minder dan vorig seizoen. Met 68 punten ben je geen titelkandidaat.
Aan de andere kant is het puntengemiddelde per wedstrijd doortrekken naar 34 wedstrijden niet juist omdat Feyenoord de laatste 12 wedstrijden minder lastige tegenstanders treft dan in de 22 voorgaande wedstrijden. Dus dan kun je inderdaad beter vergelijken met de uitslagen van vorig seizoen.
Gesoprekken met HDI-Gerling waren vorig seizoen, inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:36 schreef nomnom het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal ken ik ook. We weten alleen niet wat er waar van is... Lijkt me redelijk essentieel. De vrouw waar ik het over heb werkt voor zover ik weet nog steeds bij Feyenoord en doet dat ook al een tijdje. Een andere naam schiet me trouwens ineens binnen, waar ze mee bezig zijn of zijn geweest als hoofdsponsor: HDI-Gerling.
Ook 'kortgeleden' nog een gesprek o.i.d. (presentatie zou ook kunnen) geweest over hoofdsponsorschap.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Gesoprekken met HDI-Gerling waren vorig seizoen, inderdaad.
quote:
Bijna Japans, zo random.quote:
Dat is echt niet te begrijpen inderdaad. How hard can it be?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:54 schreef jakees het volgende:
[..]
Zo'n vette hype en dan niets ervan kunnen kopen. Pff dat is nou slechte marketing zeg.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:39 schreef Caland het volgende:
Ik zag tegen Twente wel al iemand met een Olli muts lopen.
Ik denk serieus dat je zo 40-45 duizend van die dingen kan verkopen. Je kan dan nog 50/50 doen met blijdorp. Nu is het hot. Over een paar weken weer niet. Die filmpjes zijn wel goed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat is echt niet te begrijpen inderdaad. How hard can it be?
quote:Alle spelers van de eerste selectie van Feyenoord brengen deze week een bezoek aan City Lens in Rotterdam om hun ogen te laten testen. Donderdag was de eerste groep aan de beurt om de tests te ondergaan. Bij deze tests wordt niet alleen naar sterkte gekeken, maar ook naar de algemene gezondheid van de ogen via een scan. Tonny Vilhena was blij met de mogelijkheid die hem geboden werd. ‘Topsport zit ook in details’, zei de middenvelder. ‘Goed kunnen zien is daar onderdeel van.’
Bruno Martins Indi was donderdag als één van de eerste spelers aan de beurt. Zijn oog viel in de winkel direct op de zonnebrillen, al begreep hij ook dat hij niet voor een zonnebril naar City Lens was gekomen, maar om zijn ogen te laten testen. ‘Dat gebeurde in de jeugd van Feyenoord ook al, alleen is het nu nog uitgebreider’, zei de verdediger nadat alle tests achter de rug waren. ‘Zo’n test is belangrijk, vind ik. Als je zeker weet dat je alles goed ziet, kun je met meer vertrouwen in het veld staan.’
City Lens heeft al sinds 2007 een samenwerking met Feyenoord. Niet alleen test de contactlenzenspecialist regelmatig de ogen van de selectiespelers, maar daarnaast komen specialisten ook periodiek naar Varkenoord om de ogen van de jeugdspelers te testen. ‘Dat doen we graag’, zegt City Lens-directeur Marc Pols. ‘We hebben echt een Feyenoord-hart, dus voor ons is het altijd leuk als de spelers bij ons langskomen. Daarnaast is het voor een topsporter gewoon noodzakelijk om af en toe zijn ogen te laten controleren, ook omdat het direct invloed kan hebben op je spel als je niet goed ziet.’
Spelers die specifieke contactlenzen nodig hebben of voor wie nader onderzoek naar hun ogen nodig is, kunnen ook bij City Lens terecht. ‘Met name in de jeugd, als je ogen zich ontwikkelen, is het belangrijk om snel op te sporen of je ogen in orde zijn’, zegt Pols. City Lens zal binnenkort de resultaten van de testen van de selectiespelers aan Feyenoord bekend maken.
Ik hoop dat dat het is en niet dat ze echt niet kunnen voetballenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:17 schreef Fuszy het volgende:
Zul je zien dat schaken, verhoek en Immers enorm slecht zien.
quote:
dat meisje druipt van dr stoelquote:
Ligt eraan welk vak. Volgens mij is heel de marathontribune wel genummerd. Geen idee of mensen zich eraan houden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef XSbig het volgende:
Ik zag vandaag dat er een stoelnummer op de kaartjes stond, word hier ook echt gebruik van gemaakt of is dit meer een formaliteit zegmaar?
Vak O.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan welk vak. Volgens mij is heel de marathontribune wel genummerd. Geen idee of mensen zich eraan houden.
Volgens mij had de kromme al zo'n vermoeden over Muldert, toch? Hij kon anders niet verklaren dat hij zo slecht keeptequote:
O volgens mij wel. maar zou je dr niet teveel zorgen om maken.quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 06:37:38ABN AMRO, Rabobank & ING trekken gezamenlijk op als het gaat om de financiering van een mogelijk nieuw stadion van Feyenoord. (RTV Rijnmond) reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 06:40:42Tijdens een 'geheime' bijeenkomst zondag voor Feyenoord - AZ, zouden burgemeester Aboutaleb en wethouder Laan hebben toegezegd dat.... 1/2 reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 06:41:182/2... er voor de zomer een besluit wordt genomen over een eventueel nieuw stadion van #Feyenoord. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 06:45:42AUDIO - @JanDirkStouten praat met Jacob van der Groot (regiodirecteur ABN AMRO) over de financiering van het stadion: http://t.co/rhnrzQTZ reageer retweet
Wat ben jij vroegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:24 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 06:37:38ABN AMRO, Rabobank & ING trekken gezamenlijk op als het gaat om de financiering van een mogelijk nieuw stadion van Feyenoord. (RTV Rijnmond) reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 06:40:42Tijdens een 'geheime' bijeenkomst zondag voor Feyenoord - AZ, zouden burgemeester Aboutaleb en wethouder Laan hebben toegezegd dat.... 1/2 reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 06:41:182/2... er voor de zomer een besluit wordt genomen over een eventueel nieuw stadion van #Feyenoord. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 06:45:42AUDIO - @JanDirkStouten praat met Jacob van der Groot (regiodirecteur ABN AMRO) over de financiering van het stadion: http://t.co/rhnrzQTZ reageer retweet
Dit is geen goed nieuws, dit zegt niets. Gewoon leningen waarvan de pecunia naar VW gaan en wij met de rente + aflossing + verpandingen blijven zitten. Of misschien staat de gemeente garant voor het bedrag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:24 schreef Caland het volgende:
Mag ik eens serieus vragen hoe jij de toekomst van Feyenoord voor je ziet wat betreft (hospitality) faciliteiten, de jeugdopleiding, trainingsaccomodatie, parkeerbeleid, etc.?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit is geen goed nieuws, dit zegt niets. Gewoon leningen waarvan de pecunia naar VW gaan en wij met de rente + aflossing + verpandingen blijven zitten. Of misschien staat de gemeente garant voor het bedrag.
Either way, de banken verdienen, VW verdient, de rest betaalt op basis van toekomstige concerten en jehova's, 70k man tegen willem 2 en uefa / knvb bobo's die niet 3 minuten (met een paraplu door de regen) kunnen lopen.
Waarschijnlijk bestuur tegen de muur, maasgebouw plat, business seats en units weg, en staplaatsen terug invoeren, hebben we de 60-65.000 plaatsen weer terugquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:00 schreef nomnom het volgende:
[..]
Mag ik eens serieus vragen hoe jij de toekomst van Feyenoord voor je ziet wat betreft (hospitality) faciliteiten, de jeugdopleiding, trainingsaccomodatie, parkeerbeleid, etc.?
Gewoon kankeren en overal tegenaan trappen joh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bestuur tegen de muur, maasgebouw plat, business seats en units weg, en staplaatsen terug invoeren, hebben we de 60-65.000 plaatsen weer terug
Zo'n baas vs zo'n kutspeler met bijna het zelfde salaris. Ik vind het wel opmerkelijk en een goede vergelijkingquote:
Ja hoor, dat mag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:00 schreef nomnom het volgende:
[..]
Mag ik eens serieus vragen hoe jij de toekomst van Feyenoord voor je ziet wat betreft (hospitality) faciliteiten, de jeugdopleiding, trainingsaccomodatie, parkeerbeleid, etc.?
quote:Stanley Brard weet nog niet of hij ingaat op de aanbieding van de nationale voetbalbond van Azerbeidzjan om de jeugdopleiding te structureren. Het succesvolle hoofd jeugdopleiding van Feyenoord wil eerst met de jeugdtrainers van de club praten en vertrekt eventueel pas na dit seizoen. 'Het is een moeilijke keuze', zegt Brard tegen RTV Rijnmond. 'Binnen onze club heeft een enorme cultuuromslag plaatsgevonden en de samenwerking binnen de club is goed. Anderzijds trekt een buitenlands avontuur'
De jeugdopleiding van Feyenoord is meerdere malen uitgeroepen tot de beste van Nederland en in alle belangrijke vertegenwoordigende elftallen van de KNVB spelen Feyenoorders. 'Ik werk met veel plezier op Varkenoord en de waardering voor ons werk doet me goed', vervolgt Brard. 'En met Koeman, Van Gastel en Van Bronckhorst en heel veel anderen heb ik een goede relatie.' Brard en de clubleiding van Feyenoord zijn met elkaar in gesprek over het contract van Brard. De voormalig speler van de club heeft een contract voor onbepaalde tijd.
Ja. Ik had het over (hospitality) faciliteiten, trainingsaccomodatie en de toekomst hiervan. Leuk dat wat jij schetst voldoet voor het komende jaar maar als je iets verder kijkt dan dat heb je er geen zak aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag.
Simpel, dat bijgebouwtje dat naast het maasgebouw staat herbouwen zodat het netjes aansluit bij het maasgebouw.
Jeugdopleiding = varkenoord. Niets mis mee, me dunkt.
Parkeerbeleid? Beetje druk, maar het werkt. Waarom aanpassen, voor die ene x per 2 weken in het jaar? Bobo's kunnen parkeren voor de kuip, of 3 min lopen, hetgeen geen enkel probleem is want dan kunnen ze de Kuip eens mooi bekijken. Anders valet-parking, maar dat is mij al een brug te ver.
Verder nog iets?
ja dat heb ik je geschetst, of kan je niet lezen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:08 schreef nomnom het volgende:
[..]
Ja. Ik had het over (hospitality) faciliteiten, trainingsaccomodatie en de toekomst hiervan. Leuk dat wat jij schetst voldoet voor het komende jaar maar als je iets verder kijkt dan dat heb je er geen zak aan.
Dus nogmaals, hoe zie jij dat voor je?
Uhm, zegt het woord innovatie je iets?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja dat heb ik je geschetst, of kan je niet lezen?
De jeugdopleiding en parking voldoen prima. Hoef je dus ook niet te veranderen. Hospitality gelul van je kan iets beter, gewoon die bouwkiet aanpakken, makkelijk en goedkoop genoeg. Klaar.
Of wil je 30 jaar in de toekomst kijken? Want dan mag jij eerst ff in je glazen bol kijken en 'm mij schetsen.
Nee te moeilijk, meer dan 2 lettergrepen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Uhm, zegt het woord innovatie je iets?
30 kampioenschappen rijker en 8 CL titelsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
De jeugdopleiding en parking voldoen prima. Hoef je dus ook niet te veranderen. Hospitality gelul van je kan iets beter, gewoon die bouwkiet aanpakken, makkelijk en goedkoop genoeg. Klaar.
Of wil je 30 jaar in de toekomst kijken? Want dan mag jij eerst ff in je glazen bol kijken en 'm mij schetsen.
8 maar? wat coulant.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
30 kampioenschappen rijker en 8 CL titels
Anders is het ook wat arrogant en hautain om te zeggen dat het er 30 worden. Alleenheerschappij is ook niet leukquote:
daar dacht hitler anders overquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders is het ook wat arrogant en hautain om te zeggen dat het er 30 worden. Alleenheerschappij is ook niet leuk
quote:Viertal Feyenoord-spelers zondag op scherp
Vier spelers van Feyenoord moeten op hun hoede zijn als de Rotterdammers komende zondag aantreden tegen PEC Zwolle. Bij een gele kaart missen ze één week later de belangrijke topper in De Kuip tegen PSV. Daryl Janmaat, Lex Immers, Joris Mathijsen en Graziano Pellè staan allen op scherp. Geel levert een automatische schorsing op van één wedstrijd. De wedstrijd van zondag is volledig uitverkocht. Het stadion zit met 11.000 toeschouwers helemaal vol. Ook voor het uitvak zijn geen kaarten meer beschikbaar.
Bij PSV, dat zaterdagavond thuis aantreedt tegen FC Utrecht, moeten Mark van Bommel, Kevin Strootman en Jeremain Lens oppassen.
Gaat over het zwolle stadion hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Edit: wtf, uitvak uitverkocht? Nu het is teruggeschroeft van 1600 naar 1200 lukt het ze opeens, hoezee.
Haha godverdomme klopt, zat vanwege de link tussen Feijenoord en PSV spelers al met die kraker in mijn hoofd. Was ook te mooi om waar te zijnquote:
quote:
Ik zat ook te kijkenquote:
Lens geel dat zou ik niet erg vindenquote:
Mathijsen mag idd wel geel pakken. Zit er niet op te wachten dat die kabouter hem weer zo kinderlijk uitkaptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lens geel dat zou ik niet erg vinden
Mathijsen geel overigens ook niet
Het komt allemaal door de hooligans!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:37 schreef Jimbo het volgende:
even offtopic, maar iemand dit al gezien? http://nos.nl/artikel/474351-meteoriet-oeral-700-gewonden.html
Nee man, het is de schuld van Immers en Mathijsen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het komt allemaal door de hooligans!
Die zou wel van pas komen tegen psv. Lekker de boel opnaaien met lompe harde overtredingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:37 schreef Jimbo het volgende:
immer mogen ze ook wel een gele kaart aannaaien.
Minste kan niet, Mathijsen staat namelijk als een zoutzak op het veldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die zou wel van pas komen tegen psv. Lekker de boel opnaaien met lompe harde overtredingen.
Die gast loopt volgens mij het meeste op het hele veld.
Lekker knokken met dat Misvormde zieltje Strootman.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die zou wel van pas komen tegen psv. Lekker de boel opnaaien met lompe harde overtredingen.
Die gast loopt volgens mij het meeste op het hele veld.
Rond 1930 vonden ze een nieuw stadion ook helemaal niet nodig. Waarom een nieuw stadion bouwen ten tijden van crisis? We krijgen het stadion toch nóóóóóóít volquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Het ligt aan de rechtsbuiten positie!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee man, het is de schuld van Immers en Mathijsen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rond 1930 vonden ze een nieuw stadion ook helemaal niet nodig. Waarom een nieuw stadion bouwen ten tijden van crisis? We krijgen het stadion toch nóóóóóóít vol
Want stel je voor... verandering :S:S:S::S:S:S
Goed argument. IJzersterk. Behalve dat er toen geen normaal stadion was en wel ontzettend veel toeschouwers. Nu zijn de wedstrijden vaak niet uitverkocht en staat er ontzettend mooi stadion.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rond 1930 vonden ze een nieuw stadion ook helemaal niet nodig. Waarom een nieuw stadion bouwen ten tijden van crisis? We krijgen het stadion toch nóóóóóóít vol
Want stel je voor... verandering :S:S:S::S:S:S
hihi grappig ben jij. Enig idee hoeveel je onnodige change gaat kosten dan?quote:
Je komt zelf anders ook niet verder dan 'al het nieuwe is kut want nieuw'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Goed argument. IJzersterk. Behalve dat er toen geen normaal stadion was en wel ontzettend veel toeschouwers. Nu zijn de wedstrijden vaak niet uitverkocht en staat er ontzettend mooi stadion.
Maar als je meer van dit soort toppertjes uit je mouw kan schudden, ik hou mij aanbevolen!
GGMM is er 24/7quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn de mods hier zo snel of in andere subs zo traag?
Beter lezen knaapje. Ik leg alles netjes uit, elke keer weer. Jullie onderbouwen niets, met je smilies en je plaatjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je komt zelf anders ook niet verder dan 'al het nieuwe is kut want nieuw'.
Kankerstraal in elkaar met je slappe nostalgische gelul. Dat stadion gaat er heus wel komen en Feyenoord wordt er niet slechter van.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Goed argument. IJzersterk. Behalve dat er toen geen normaal stadion was en wel ontzettend veel toeschouwers. Nu zijn de wedstrijden vaak niet uitverkocht en staat er ontzettend mooi stadion.
Maar als je meer van dit soort toppertjes uit je mouw kan schudden, ik hou mij aanbevolen!
Je legt niets uit, je gebruikt meer woorden maar in feiten komt het daar gewoon op neer. Ga jij je maar weer druk maken over de vernieuwingen, ik kan niet wachten op mijn warme broodje kroket en parkeerplaats naast het stadion.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Beter lezen knaapje. Ik leg alles netjes uit, elke keer weer. Jullie onderbouwen niets, met je smilies en je plaatjes.
Oh vet stoer ben jij!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kankerstraal in elkaar met je slappe nostalgische gelul. Dat stadion gaat er heus wel komen en Feyenoord wordt er niet slechter van.
Precies.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je legt niets uit, je gebruikt meer woorden maar in feiten komt het daar gewoon op neer. Ga jij je maar weer druk maken over de vernieuwingen, ik kan niet wachten op mijn warme broodje kroket en parkeerplaats naast het stadion.
De club gaat ook het nieuwe stadion gewoon weer huren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Oh vet stoer ben jij!
En nee, die plm 30 mln die je jaarlijks op mag hoesten bij een 10 jarige looptijd vd lening a 300 mln is indd penuts. 1 jehova bijeenkomst en 1 concert en wij hebben dat bijeen! Oh nog wat bobo's erbij en gaaaaan.
Dat laatste is nog maar af te zien, maar dat het er komt is wel zeker ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kankerstraal in elkaar met je slappe nostalgische gelul. Dat stadion gaat er heus wel komen en Feyenoord wordt er niet slechter van.
Mijn god.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Feyenoord koopt dat stadion niet hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Oh vet stoer ben jij!
En nee, die plm 30 mln die je jaarlijks op mag hoesten bij een 10 jarige looptijd vd lening a 300 mln is indd penuts. 1 jehova bijeenkomst en 1 concert en wij hebben dat bijeen! Oh nog wat bobo's erbij en gaaaaan.
We hoeven niets te kopen, onze jeugd stoot gewoon vrolijk doorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef Jimbo het volgende:
Toch vind ik mijn idee nogsteeds t beste
feyenoord kaapt t geld van de nieuwe kuip en koopt er spelers van
och als t toch zou kunnen
Treinen zitten ook bijna nooit vol. Gelijk afschaffen die hap!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Oh vet stoer ben jij!
Vertel, wie koopt het. Is het de bvo, is de kuip bv, of samen? En hoe zit het dan met de huur die wij betalen? Wat als er niet betaald kan worden? Wat als de inkomsten niet stijgen? Wat als er geen 70k man tegen willem 2 zitten?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord koopt dat stadion niet hoor :")
Haha te dom om te poepen weer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Treinen zitten ook bijna nooit vol. Gelijk afschaffen die hap!
al dagenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef Dekatria het volgende:
Wat een kansloos getouwtrek hier.
Wat was trouwens het sponsorbedrag voor de nieuwe hoofdsponsor per komend seizoen? 6 miljoen?
Feyenoord krijgt een content fee. Hoe minder toeschouwers, hoe lager dat bedrag uiteraard.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Vertel, wie koopt het. Is het de bvo, is de kuip bv, of samen? En hoe zit het dan met de huur die wij betalen? Wat als er niet betaald kan worden? Wat als de inkomsten niet stijgen? Wat als er geen 70k man tegen willem 2 zitten?
vol ?? vol?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Treinen zitten ook bijna nooit vol. Gelijk afschaffen die hap!
jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had jij neit een apart topic aangemaakt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef Jimbo het volgende:
vol ?? vol?
VROEGER! toen zaten ze pas vol.
quote:
Dit verduidelijkt niets, ritmoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt een content fee. Hoe minder toeschouwers, hoe lager dat bedrag uiteraard.
Als het waar is wederom een belachelijk slechte deal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef Dekatria het volgende:
Wat een kansloos getouwtrek hier.
Wat was trouwens het sponsorbedrag voor de nieuwe hoofdsponsor per komend seizoen? 6 miljoen?
Watquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit verduidelijkt niets, ritmo
Immers, dat was pas een slechte deal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het waar is wederom een belachelijk slechte deal.
Ik meen gelezen te hebben dat ASR 6 mil zou betalen. Opel waarschijnlijk meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het waar is wederom een belachelijk slechte deal.
opel ging iets onder de 6 betalen toch ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat ASR 6 mil zou betalen. Opel waarschijnlijk meer.
hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit verduidelijkt niets, ritmo
In wedstrijden als tegen PSV een goed middel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Immers, dat was pas een slechte deal.
ASR betaalt jaarlijks 5,5 miljoen, dus 6 miljoen lijkt een lichte vooruitgang. Al had ik ook op meer gehoopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat ASR 6 mil zou betalen. Opel waarschijnlijk meer.
Mag hopen dat het hoger ligt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
opel ging iets onder de 6 betalen toch ?
Denk het wel, maar nu leveren ze alleen de lease-auto's en verder niets. Daar zijn geen miljoenen aan verbonden volgens mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Als dat bedrag inclusief de diensten zijn die ze nu al leveren.
Opel betaalt nu al een miljoen meende ik te hebben gelezen op een der Feijenoord-fora, dan ga je er dus netto op achteruit (5m sponsorcontract)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:01 schreef Caland het volgende:
Als dat bedrag inclusief de diensten zijn die ze nu al leveren.
Wie weet hebben we wel een toekomstige Kluivert in de selectie, moet je eens kijken wat dat gaat kosten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het wel, maar nu leveren ze alleen de lease-auto's en verder niets. Daar zijn geen miljoenen aan verbonden volgens mij.
Wat is de bvo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Vertel, wie koopt het. Is het de bvo, is de kuip bv, of samen? En hoe zit het dan met de huur die wij betalen? Wat als er niet betaald kan worden? Wat als de inkomsten niet stijgen? Wat als er geen 70k man tegen willem 2 zitten?
Als het aan jou lag hadden we nog met paard en wagen gereden. Of in ieder geval met een stoomlocomotief.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Haha te dom om te poepen weer.
Ik zeg niet dat je treinen moet afschaffen in dat geval, maar enkel dat je er geen grotere voor in de plaats zet. Lijkt me logisch.
een goed middel om wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In wedstrijden als tegen PSV een goed middel.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is de bvo?
En het zal wel een NV worden hé, geen BV
VBL / Het ' Grote ' Gezeik om de oude/nieuwe kuip topic!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef nomnom het volgende:
[..]
Als het aan jou lag hadden we nog met paard en wagen gereden. Of in ieder geval met een stoomlocomotief.
De wereld veranderd, get used to it. En regeren is vooruitkijken. Zelfs 30 jaar. Wat zeg ik, 30 jaar is helemaal niks.
Als ik jou teksten zie moet ik altijd aan meneer Ford denken, die toentertijd zei: "If I had asked my customers what they wanted, they would have said: a faster horse...".
Word eens volwassen man. En daarmee wil ik niet zeggen dat je niet tegen een nieuw stadion mag zijn, prima wat mij betreft maar kom dan met steekhoudende argumenten en niet met die bullshit waar jij steeds mee aankomt.
Hahaha, jij bent echt compleet idioot.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is de bvo?
En het zal wel een NV worden hé, geen BV
Die Strootman even een paar corrigerende tikken geven, komt die ook nooit meer naar De Kuip.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een goed middel om wat?
rode kaarten te krijgen ?
Zegt iemand die denkt dat het nieuwe stadion een BV zal worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt compleet idioot.
bvo = betaald voetbal organisatie.
Vals spelen is immers nooit een goed ideequote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Strootman even een paar corrigerende tikken geven, komt die ook nooit meer naar De Kuip.
Kijk, PSV moet het al hebben van Kevin Strootman.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vals spelen is immers nooit een goed idee
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef Caland het volgende:
Verhoek zondag weer basis.
Koeman heeft torren in zijn hoofd.
Vraag me af wat Anass heeft uitgespookt op de training dattie er weer naast staat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef Caland het volgende:
Verhoek zondag weer basis.
Koeman heeft torren in zijn hoofd.
Oh ja?!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef nomnom het volgende:
[..]
Als het aan jou lag hadden we nog met paard en wagen gereden. Of in ieder geval met een stoomlocomotief.
De wereld veranderd, get used to it. En regeren is vooruitkijken. Zelfs 30 jaar. Wat zeg ik, 30 jaar is helemaal niks.
Als ik jou teksten zie moet ik altijd aan meneer Ford denken, die toentertijd zei: "If I had asked my customers what they wanted, they would have said: a faster horse...".
Word eens volwassen man. En daarmee wil ik niet zeggen dat je niet tegen een nieuw stadion mag zijn, prima wat mij betreft maar kom dan met steekhoudende argumenten en niet met die bullshit waar jij steeds mee aankomt.
Vorige keer niet eens selectie. Terwijl hij in die paar potjes meer liet zien dan Verhoek in zijn hele leven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vraag me af wat Anass heeft uitgespookt op de training dattie er weer naast staat.
Doe eens rustig manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:07 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Oh ja?!
Wordt eens volwassen?!
Ben je wel helemaal lekker in je kop. Al die idioten hier zijn compleet niet realistisch.
Kraken het plan van RDK af, maar als je vraagt wie de eigenaar wordt van een nieuw stadion, en wie er gaat betalen geeft NIEMAND thuis. Meer dan 300 mln alsof het PEANUTS zijn. En nee, daar zijn geen kosten voor de bvo (snapje, groen konijntje) aan verbonden, énkel een hogere begroting en meer winst!
Om nog maar niet te spreken van het feit dat Feyenoord financieel gezien nog steeds compleet in de prut zit, en er intern 1000 én 1 dingen veranderd moeten kunnen worden zodat je er financieel beter voorstaat, die allemaal stuk voor stuk niets kosten of slechts een fractie van een nieuw stadion.
Het is hoog tijd dat jullie stoppen met dromen, mafkezen.
Zal dus wel disciplinair zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige keer niet eens selectie. Terwijl hij in die paar potjes meer liet zien dan Verhoek in zijn hele leven.
Ik weet niet of Koeman daar in het geval van Immers zo blij mee moet zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:08 schreef Jimbo het volgende:
zou koeman misschien over verhoek / immers vriendin heen mogen als ie ze weer opstelt ?
pics?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik weet niet of Koeman daar in het geval van Immers zo blij mee moet zijn.
Dat wijf van Immers, al zouden ze er geld bij geven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:08 schreef Jimbo het volgende:
zou koeman misschien over verhoek / immers vriendin heen mogen als ie ze weer opstelt ?
Van die chick van Immers zou ik mijn hond af trappenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:08 schreef Jimbo het volgende:
Wat betreft dat stukje 'volwassen' had ik het vooral over de manier waarop je mensen aanspreekt en de manier waarop je een discussie voert.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:07 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Oh ja?!
Wordt eens volwassen?!
Ben je wel helemaal lekker in je kop. Al die idioten hier zijn compleet niet realistisch.
Kraken het plan van RDK af, maar als je vraagt wie de eigenaar wordt van een nieuw stadion, en wie er gaat betalen geeft NIEMAND thuis. Meer dan 300 mln alsof het PEANUTS zijn. En nee, daar zijn geen kosten voor de bvo (snapje, groen konijntje) aan verbonden, énkel een hogere begroting en meer winst!
Om nog maar niet te spreken van het feit dat Feyenoord financieel gezien nog steeds compleet in de prut zit, en er intern 1000 én 1 dingen veranderd moeten kunnen worden zodat je er financieel beter voorstaat, die allemaal stuk voor stuk niets kosten of slechts een fractie van een nieuw stadion.
Het is hoog tijd dat jullie stoppen met dromen, mafkezen.
Ik zit te eten gek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:13 schreef Caland het volgende:
Klikken op eigen risico.das zn moeder toch zeker wel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:13 schreef Caland het volgende:
Klikken op eigen risico.Ik zou het met een tak nog niet aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens Caland, is ze wel aardig? Aangezien jij gewoon dj bent op activiteiten van haar bedrijfjetwitter:Chiqueevents22 twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:04:5222 Maart verloten wij een scooter, een luxe Goodiebag met veel mooie kadobonnen @DJMatsoeMatsoe komt draaien,zanger Eric Jacott komt zingen! reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou het met een tak nog niet aanraken.
Trouwens Caland, is ze wel aardig? Aangezien jij gewoon dj bent op activiteiten van haar bedrijfjetwitter:Chiqueevents22 twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:04:5222 Maart verloten wij een scooter, een luxe Goodiebag met veel mooie kadobonnen @DJMatsoeMatsoe komt draaien,zanger Eric Jacott komt zingen! reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:15 schreef Haringkop het volgende:
Kenker vrouwen met kort haar....ohw wacht het is Immers...
En erg veel inhoud zit er ook niet in denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef Haringkop het volgende:
Haha, de tyfus verdien je 5 ton. Dan kan je zelfs met een kop als Immers elke week een andere chick uit elkaar trekken...nee hoor kom'tie thuis lig er dit op je te wachten...
10 boterhammen, 3 tompoucen, 2 chocoladerepen, 1 zak chips en een mueslireep, en 2 liter cola light. Per dag welteverstaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En erg veel inhoud zit er ook niet in denk ik
Het gaat om het hartje hé.....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef Haringkop het volgende:
Haha, de tyfus verdien je 5 ton. Dan kan je zelfs met een kop als Immers elke week een andere chick uit elkaar trekken...nee hoor kom'tie thuis lig er dit op je te wachten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Foto's uit de privecollectie? Ouwe snoepert
jaja bla bla.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:12 schreef nomnom het volgende:
[..]
Wat betreft dat stukje 'volwassen' had ik het vooral over de manier waarop je mensen aanspreekt en de manier waarop je een discussie voert.
En dat financiele aspect waar je het over hebt, dat is er nu toch ook? Ze betalen nu toch ook huur? Er worden nu toch ook kosten gemaakt? Waarom zie je dat zo somber in? Met meer inkomsten uit andere activiteiten is dat bedrag wellicht juist beter op te brengen.
Ik snap echt de woede niet. Ik vind het ook superkut om de Kuip te moeten verlaten, ik zie alleen niet zo goed hoe je verder kunt groeien, want de Kuip verbouwen lijkt mij niet echt een optie. En alles bij het oude laten al helemaal niet.
Grote bedrijven investeren ook in ruil voor het alleenrecht op hun product. Zo heeft Grolsch bijvoorbeeld flink wat knaken in de arena gestopt. Dat geld hoeft niet direct terug, zij krijgen slechts een deel terug. Het heten ook niet voor niets investeerders natuurlijk. Die lopen het risico.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:21 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
jaja bla bla.
Ondertussen lachen om hilarische change moppies etc.
Hier voor jou de vraag:
300 mln, rente en aflossing = plm 30 per jaar bij aflossing in 15 jaar. (normaliter is het tien, maar hou een slag om de arm, net als bij de 300 mln (denk meer), en de rentevoet).
30 miljoen euro per jaar, te voldoen door IEMAND aan banken.
Vertel mij wie die iemand is. En even voor de goede orde, die 30 mln is pak 'm beet 75% van huidige omzet van de bvo, of plm 2 x de omzet van de Kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |