Diskwalificatie wellicht, anders zal Lefevre dat toch niet de wereld ingooien?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:08 schreef Steven184 het volgende:
Weird, Cav geeneens in top 5.![]()
1.º Theo Bos (Blanco), 4h50m15s (Média: 40, 310 km/h)
2.º Giacomo Nizzolo (RadioShack-Lepard), mt
3.º Bruno Sancho (Carmim-Prio),mt
4.º Jesús Herrada (Caja Rural), mt
5.º Kris Boeckmans (Vacansoleil-DCM), mt
Zie Lefevre dat wel doen hoor, zal wel ergens in de verte de naam Cavendish hebben gehoord en gaat er dan maar van uit dat ie gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Diskwalificatie wellicht, anders zal Lefevre dat toch niet de wereld ingooien?
De rest is gestopt met dopen, lijkt me wel duidelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:11 schreef marcodej het volgende:
Blanco heeft iets heel goed gedaan, deze winter.
En ondertussen loopt Martijntje Hendriks op twitter te grappen met Steven de Jonghquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:13 schreef DeeBee het volgende:
'Service, hé!'
Erg triest om nu ineens zo'n houding tov het wielrennen aan te nemen, na jarenlang geen onvertogen woord erover hebben laten horen op zender...
Dit, of Blanco heeft op "minder belangrijke" momenten gepiekt. Dus niet de klassiekers en grote rondes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
De rest is gestopt met dopen, lijkt me wel duidelijk.
Huh? Bron?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef borisz het volgende:
Nou de NOS laat dus HET openingsweekend schieten.
Ah lekker dan, we gaan Duitsland achterna. Blanco zal ook wel geen sponsor meer kunnen vinden.quote:
quote:
NOSquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef borisz het volgende:
Nou de NOS laat dus HET openingsweekend schieten.
Niet de eerste keer natuurlijk, als Rabo hebben ze ook wel meegemaakt dat ze een goed voorseizoen hadden waarna ze volledig zoek werden gereden als het er echt om ging. Voor de ranking en exposure zijn al die vroege overwinningen natuurlijk leuk maar het gaat amper ergens over. Pak een monument, grote ronde of WK en je telt echt mee, met dit gesprokkel blijft het lastig om een sponsor te vinden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit, of Blanco heeft op "minder belangrijke" momenten gepiekt. Dus niet de klassiekers en grote rondes.
Ik vind het een goede zet om te focussen op koersen waar de kansen op winst realistisch zijn ipv. alles te zetten op koersen waar alles wel heel erg goed moet verlopen wil men daar winnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet de eerste keer natuurlijk, als Rabo hebben ze ook wel meegemaakt dat ze een goed voorseizoen hadden waarna ze volledig zoek werden gereden als het er echt om ging. Voor de ranking en exposure zijn al die vroege overwinningen natuurlijk leuk maar het gaat amper ergens over. Pak een monument, grote ronde of WK en je telt echt mee, met dit gesprokkel blijft het lastig om een sponsor te vinden.
Geen waalse pijl dus, dat is wel erg vreemd!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/464790-wielerkalender-2013.html
een lijstje met wat de NOS uitzend
Terpstra!!quote:
Ze hebben daar al een behoorlijk irritante troll. Zullen ze wel voldoende vinden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef THEFXR het volgende:
iemand ervaring met cyclingnews forum? ik heb mij aangemeld,maar na 2 weken staat de acc nog op activatie.
The Clinic heeft al genoeg idioten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef THEFXR het volgende:
iemand ervaring met cyclingnews forum? ik heb mij aangemeld,maar na 2 weken staat de acc nog op activatie.
ik had van jou geen ander antwoord verwacht....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben daar al een behoorlijk irritante troll. Zullen ze wel voldoende vinden.
Vaughters?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben daar al een behoorlijk irritante troll. Zullen ze wel voldoende vinden.
hou je bekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Clinic heeft al genoeg idioten.
Sorry lieverd, misschien moet je ze een mailtje sturen.quote:
Dan is hij daar en niet hier en dat is toch positief?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Clinic heeft al genoeg idioten.
al 3x gedaan,maar geen antwoord, je had ze al ingelicht?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry lieverd, misschien moet je ze een mailtje sturen.
Meld je anders nog eens aan met een nieuw e-mail adres.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al 3x gedaan,maar geen antwoord, je had ze al ingelicht?
Als je Engels op hetzelfde niveau is als je Nederlands zou ik het maar achterwege laten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je Engels op hetzelfde niveau is als je Nederlands zou ik het maar achterwege laten.waar bemoei jij je mee? taalnazi, flikker op man, ik stel een normale vraag en iedereen begint gelijk negatief te doen en af te kraken en nog niet eens ontopic blijven, wie doet hier nu aan topicvervuiling??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Froome FTWtwitter:TourofOman_live twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 12:38:03Chris Froome is the overall winner of the 2013 Tour of Oman. Alberto Contador +27sec. Cadel Evans +39 sec. Nice podium! #TOO13 reageer retweet
Sky piekt het hele jaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Sky? Pieken die ook te vroeg of is dat alleen weggelegd voor Blanco?
ik denk dat blanco een aantal renners vroeg heeft laten pieken om zo interesse van sponsoren op te wekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Sky? Pieken die ook te vroeg of is dat alleen weggelegd voor Blanco?
Konden we het maar zienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:34 schreef Slobeend het volgende:
Poels is weer terug, goed om te zien.
Nu is emotie al de baseline, benieuwd wanneer ze een dopingtest ontwikkelen voor dat product.quote:"Emotion is the baseline, then the next step is to get the machine ready to do the job," he explained.
"I’d love to be able to do these incredible escapes in the mountain, but the reality is that I’m not that good a climber, so I have to work hard, be meticulous about what I do, and that’s made me incredibly successful.
quote:Blanco Pro Cycling@BlancoCycling
Final stage #hautvar @BlancoCycling big group in the breakaway with @lars_boom @laurenstendam
Proloog Ruta del Solquote:1. Alejandro Valverde (Movistar Team) 6:46
2. Simon Spilak (Katusha) 6:48
3. Tyler Farrar (Garmin-Sharp) 6:50
4. Jurgen Van den Broeck (Lotto) 6:50
5. Patrick Gretsch (Argos-Shimano) 6:52
6. Stef Clement (Blanco) 6:50
7. Maxim Belkov (Katusha) 6:56
8. Martijn Keizer (Vacansoleil) 6:56
9. Bart de Clercq (Lotto-Belisol) 6:56
10. Bauke Mollema (Blanco) 6:57
Ook Tom Dumoulin midden in die bui. Zonde zeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:17 schreef Szura het volgende:
Gesink blijkbaar in de regen moeten rijden, pech voor hem
Lars Boome in de attack!twitter:PelotonWatch twitterde op zondag 17-02-2013 om 15:04:24#TourHautVar Attack by Boome (BLA) and Oss (BMC) they have a small advantage on the rest of the break. Gap is 3'10" to the peloton. reageer retweet
Derde, 1 sec achter Kwiatkowskiquote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef Chiappucci het volgende:
Martin wint zoals verwacht de Ronde van de Algarve. Westra wordt 2e of 3e in het eindklassement.
Ja, maar er zaten er zo'n 100 bijquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Zat Boom gisteren ook bij de voorste groep ? Als dat zo is dan zal ie het alg. klassement ook wel winnen,
Karl ookquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Benieuwd naar de kritische berichtgeving van de NOS.
Opvallend, die zat niet in de oorspronkelijke kopgroepquote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef baggerbaas het volgende:
Vichot pakt de overall. Was gisteren 3e en zat vandaag in de groep bij Boom.
Inderdaad maar op 2km van de meet werd hij plots wel gemeld in die groep.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Opvallend, die zat niet in de oorspronkelijke kopgroep
twitter:velochrono twitterde op zondag 17-02-2013 om 16:53:42Selon @EquipeFDJ, 5 hommes en tête avec 20'' à 2 km, dont Fédrigo et Vichot. #TourHautVar reageer retweet
Baas.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef baggerbaas het volgende:
Vichot pakt de overall. Was gisteren 3e en zat vandaag in de groep bij Boom.
Ja, de azijnzeikers zijn nog nergens te bekennen. Zitten waarschijnlijk zoals gebruikelijk allemaal op Wielerflits.nl.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef Chiappucci het volgende:
Lars Boom![]()
Mooi dat hij nu ook vaker lijkt te gaan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |