Ze hebben daar al een behoorlijk irritante troll. Zullen ze wel voldoende vinden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef THEFXR het volgende:
iemand ervaring met cyclingnews forum? ik heb mij aangemeld,maar na 2 weken staat de acc nog op activatie.
The Clinic heeft al genoeg idioten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef THEFXR het volgende:
iemand ervaring met cyclingnews forum? ik heb mij aangemeld,maar na 2 weken staat de acc nog op activatie.
ik had van jou geen ander antwoord verwacht....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben daar al een behoorlijk irritante troll. Zullen ze wel voldoende vinden.
Vaughters?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben daar al een behoorlijk irritante troll. Zullen ze wel voldoende vinden.
hou je bekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Clinic heeft al genoeg idioten.
Sorry lieverd, misschien moet je ze een mailtje sturen.quote:
Dan is hij daar en niet hier en dat is toch positief?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Clinic heeft al genoeg idioten.
al 3x gedaan,maar geen antwoord, je had ze al ingelicht?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry lieverd, misschien moet je ze een mailtje sturen.
Meld je anders nog eens aan met een nieuw e-mail adres.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al 3x gedaan,maar geen antwoord, je had ze al ingelicht?
Als je Engels op hetzelfde niveau is als je Nederlands zou ik het maar achterwege laten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je Engels op hetzelfde niveau is als je Nederlands zou ik het maar achterwege laten.waar bemoei jij je mee? taalnazi, flikker op man, ik stel een normale vraag en iedereen begint gelijk negatief te doen en af te kraken en nog niet eens ontopic blijven, wie doet hier nu aan topicvervuiling??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Froome FTWtwitter:TourofOman_live twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 12:38:03Chris Froome is the overall winner of the 2013 Tour of Oman. Alberto Contador +27sec. Cadel Evans +39 sec. Nice podium! #TOO13 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |