Ja, maar er zaten er zo'n 100 bijquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Zat Boom gisteren ook bij de voorste groep ? Als dat zo is dan zal ie het alg. klassement ook wel winnen,
Karl ookquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Benieuwd naar de kritische berichtgeving van de NOS.
Opvallend, die zat niet in de oorspronkelijke kopgroepquote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef baggerbaas het volgende:
Vichot pakt de overall. Was gisteren 3e en zat vandaag in de groep bij Boom.
Inderdaad maar op 2km van de meet werd hij plots wel gemeld in die groep.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Opvallend, die zat niet in de oorspronkelijke kopgroep
twitter:velochrono twitterde op zondag 17-02-2013 om 16:53:42Selon @EquipeFDJ, 5 hommes en tête avec 20'' à 2 km, dont Fédrigo et Vichot. #TourHautVar reageer retweet
Baas.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:08 schreef baggerbaas het volgende:
Vichot pakt de overall. Was gisteren 3e en zat vandaag in de groep bij Boom.
Ja, de azijnzeikers zijn nog nergens te bekennen. Zitten waarschijnlijk zoals gebruikelijk allemaal op Wielerflits.nl.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef Chiappucci het volgende:
Lars Boom![]()
Mooi dat hij nu ook vaker lijkt te gaan winnen.
Nee, dan worden ze er af gereden door Vacansoleilquote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Boom pakt Parijs-Roubaix dit jaar![]()
Blanco is wel lekker bezig dit voorseizoen zeg. Hopelijk volgen er nog meer
http://www.wvcycling.com/quote:Op zondag 17 februari 2013 21:53 schreef Chiappucci het volgende:
Zijn er mensen hier die wel eens op de database-site 'memoire-du-cyclisme.eu' kijken? Hier kwam ik altijd voor o.a. uitslagen en deelnemerslijsten van oude Tours, maar sinds een tijdje zijn deze niet meer te bekijken.
Moet je hier voor betalen of volstaat een account? Want ik ken op dit moment geen andere site met min of meer dezelfde database.
Die is ook niet verkeerd, maar helaas ook niet volledig bij de oudere Tours. Maar wel een prima site, thanksquote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http:/tour.cyclingfever.com/race.html?taal_id=2 wellicht?
Ja bagger. Ik keek altijd, maar nu staat er niets meer. Zoals eerder gezegd, Cyclingfever werkt prima. En anders is ook Dewielersite een aanrader.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:53 schreef Chiappucci het volgende:
Zijn er mensen hier die wel eens op de database-site 'memoire-du-cyclisme.eu' kijken? Hier kwam ik altijd voor o.a. uitslagen en deelnemerslijsten van oude Tours, maar sinds een tijdje zijn deze niet meer te bekijken.
Moet je hier voor betalen of volstaat een account? Want ik ken op dit moment geen andere site met min of meer dezelfde database.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |