Nee, dan worden ze er af gereden door Vacansoleilquote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Boom pakt Parijs-Roubaix dit jaar![]()
Blanco is wel lekker bezig dit voorseizoen zeg. Hopelijk volgen er nog meer
http://www.wvcycling.com/quote:Op zondag 17 februari 2013 21:53 schreef Chiappucci het volgende:
Zijn er mensen hier die wel eens op de database-site 'memoire-du-cyclisme.eu' kijken? Hier kwam ik altijd voor o.a. uitslagen en deelnemerslijsten van oude Tours, maar sinds een tijdje zijn deze niet meer te bekijken.
Moet je hier voor betalen of volstaat een account? Want ik ken op dit moment geen andere site met min of meer dezelfde database.
Die is ook niet verkeerd, maar helaas ook niet volledig bij de oudere Tours. Maar wel een prima site, thanksquote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http:/tour.cyclingfever.com/race.html?taal_id=2 wellicht?
Ja bagger. Ik keek altijd, maar nu staat er niets meer. Zoals eerder gezegd, Cyclingfever werkt prima. En anders is ook Dewielersite een aanrader.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:53 schreef Chiappucci het volgende:
Zijn er mensen hier die wel eens op de database-site 'memoire-du-cyclisme.eu' kijken? Hier kwam ik altijd voor o.a. uitslagen en deelnemerslijsten van oude Tours, maar sinds een tijdje zijn deze niet meer te bekijken.
Moet je hier voor betalen of volstaat een account? Want ik ken op dit moment geen andere site met min of meer dezelfde database.
Cyclingfever en WVcycling zijn ieder geval aardige alternatieven. En wie weet Procyclingstats in de toekomst. Bedankt iigquote:Op zondag 17 februari 2013 23:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja bagger. Ik keek altijd, maar nu staat er niets meer. Zoals eerder gezegd, Cyclingfever werkt prima. En anders is ook Dewielersite een aanrader.
Verder is de Griek van Procyclingstats ook een hele goeie site aan het uitbouwen. Inmiddels staan veel uitslagen uit de Tourgeschiedenis erop en de startlijsten zullen nog wel komen.
www.dewielersite.net is op dit moment toch echt de beste mijns inziens. Alle startlijsten en uitslagen compleet.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Cyclingfever en WVcycling zijn ieder geval aardige alternatieven. En wie weet Procyclingstats in de toekomst. Bedankt iig
quote:"Cycling is very intense and so some time away gives you perspective and lets you reflect about how you do your job, how you handle the physical and the mental approach, all the factors that go into your performance. The new energy helps you go back and make thinks better. Guys like Lance Armstrong and Laurent Jalabert came back as better riders after they took a break. I hope the same happens to me."
Ja inderdaad, nu je het zegt. Is het nodig je daar te registreren?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
www.dewielersite.net is op dit moment toch echt de beste mijns inziens. Alle startlijsten en uitslagen compleet.
Evansquote:Op maandag 18 februari 2013 10:19 schreef TheArt het volgende:
Dit interview van EvansMeest opzienbarende quote:
[..]
Nope, niet nodig.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu je het zegt. Is het nodig je daar te registreren?
En vergeet ook de Giro van 2002 (quote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Ericr het volgende:
EvansHebben we dat ook maar weer gehad.
Wel de nieuwe mister Teflon natuurlijk, nooit ergens genoemd in principe maar wel gezellig samengewerkt met Aldo Sassi en nu met Max Testa. Dat hij in 2007 kon strijden met drie pakhazen eerste klas en nog bijna die TDF won zal ook wel alleen aan zijn talent hebben gelegen.
En in 2005 netjes tussen Rasmussen en Landis eindigen...quote:Op maandag 18 februari 2013 13:24 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
En vergeet ook de Giro van 2002 () niet
Vergeet ook niet dat hij in een bergetappe in de roze trui finaal door het ijs zakte en een kwartier verloor op Addy Engels die 10de werd. Nou dan moet je wel clean zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:24 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
En vergeet ook de Giro van 2002 () niet
Mapei, Telekom,Lotto, BMC. Overwegend toch wel cleane ploegen toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik vertrouw eigenlijk niemand meer maar als Evans straks ook gaat bekennen of gepakt wordt dan is dat voor mij wel weer een nieuw dieptepunt.Ik mocht Evans altijd wel.
In mijn beleving is hij wel de laatste jaren gegroeid van uitsluitend wieletje plakken, naar soms plakken en soms eens vooraan rijden. De hele tijd voorop rijden, en echt dominant zijn, zit niet alleen in je benen, maar ook in je karakter. En een echte killer is Evans volgens mij niet!quote:Nu heeft Evans zeker een periode gehad dat bijna alles lukte maar echt superieur was dat meestal ook niet.
quote:Valverde, Quintana y Moreno (Movistar), Gesink y Mollema (Blanco), Van den Broeck, De Clercq y Van de Walle (Lotto), Nieve (Euskaltel-Euskadi), Brajkovic, Fuglsang, Ponzi y Seeldrayers (Astana), Armee (Topsport), Maté y Navarro (Cofidis), Spilak (Katusha), Arroyo (Caja Rural), Hivert (Sojasun), Rebellin (CCC) y Belda (Burgos-BH)
Addy the Eaglequote:
geen beeld zeker?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:11 schreef TheArt het volgende:
1e etappe Ruta del Sol, deze 21 man zijn overgebleven op de belangrijkste klim van de dag:
[..]
Heeft Addy daar nou geblondeerd haar zoals ik in een flits meen te zien?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Addy the Eagle
Wel straf als hij in deze etappe gewoon clean net achter Hamilton en Escartin finisht. Ik dacht toen dat we een nieuwe topper in huis hadden.![]()
Over geblondeerd haar gesproken: wist je dit:quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heeft Addy daar nou geblondeerd haar zoals ik in een flits meen te zien?
In een sprint op het vlakke is dat niet bepaald een verrassing.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha wat, Valverde verliest van Hivert?
Helemaal vlak was het niet, als ik een foto van de finish zo zag.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
In een sprint op het vlakke is dat niet bepaald een verrassing.
Het vlakte wat af volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helemaal vlak was het niet, als ik een foto van de finish zo zag.
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:19 schreef TheArt het volgende:
Dit interview van EvansMeest opzienbarende quote:
[..]
De Darwin-award is nog altijd voor Pistoriusquote:Op maandag 18 februari 2013 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]Het is nog vroeg, maar deze uitspraak komt zeker in aanmerking voor domste sport-uitspraak van het jaar.
Benieuwd naar de reactie van organisatoren.twitter:inrng twitterde op maandag 18-02-2013 om 18:01:30UCI announces the World Tour will have 19 teams for 2013 with Katusha included http://t.co/X2xsENB5 reageer retweet
Rebellinquote:Op maandag 18 februari 2013 17:54 schreef Marcoss het volgende:
http://biciciclismo.com/cas/site/noticias-ficha.asp?id=59484
Uitslag, alleen de 1ste 3 in dezelfde tijd geëindigd dus, misschien dat Mollema morgen nog naar plek 2 kan ten koste van VDB, Valverde zal wel te sterk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |