quote:Valverde, Quintana y Moreno (Movistar), Gesink y Mollema (Blanco), Van den Broeck, De Clercq y Van de Walle (Lotto), Nieve (Euskaltel-Euskadi), Brajkovic, Fuglsang, Ponzi y Seeldrayers (Astana), Armee (Topsport), Maté y Navarro (Cofidis), Spilak (Katusha), Arroyo (Caja Rural), Hivert (Sojasun), Rebellin (CCC) y Belda (Burgos-BH)
Addy the Eaglequote:
geen beeld zeker?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:11 schreef TheArt het volgende:
1e etappe Ruta del Sol, deze 21 man zijn overgebleven op de belangrijkste klim van de dag:
[..]
Heeft Addy daar nou geblondeerd haar zoals ik in een flits meen te zien?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Addy the Eagle
Wel straf als hij in deze etappe gewoon clean net achter Hamilton en Escartin finisht. Ik dacht toen dat we een nieuwe topper in huis hadden.![]()
Over geblondeerd haar gesproken: wist je dit:quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heeft Addy daar nou geblondeerd haar zoals ik in een flits meen te zien?
In een sprint op het vlakke is dat niet bepaald een verrassing.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha wat, Valverde verliest van Hivert?
Helemaal vlak was het niet, als ik een foto van de finish zo zag.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
In een sprint op het vlakke is dat niet bepaald een verrassing.
Het vlakte wat af volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helemaal vlak was het niet, als ik een foto van de finish zo zag.
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:19 schreef TheArt het volgende:
Dit interview van EvansMeest opzienbarende quote:
[..]
De Darwin-award is nog altijd voor Pistoriusquote:Op maandag 18 februari 2013 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]Het is nog vroeg, maar deze uitspraak komt zeker in aanmerking voor domste sport-uitspraak van het jaar.
Benieuwd naar de reactie van organisatoren.twitter:inrng twitterde op maandag 18-02-2013 om 18:01:30UCI announces the World Tour will have 19 teams for 2013 with Katusha included http://t.co/X2xsENB5 reageer retweet
Rebellinquote:Op maandag 18 februari 2013 17:54 schreef Marcoss het volgende:
http://biciciclismo.com/cas/site/noticias-ficha.asp?id=59484
Uitslag, alleen de 1ste 3 in dezelfde tijd geëindigd dus, misschien dat Mollema morgen nog naar plek 2 kan ten koste van VDB, Valverde zal wel te sterk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |