abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122826514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met een salaris van 43000 kun je zo'n ¤ 183.000 hypotheek krijgen, dus dan zit je qua woning aan max 175K, ik weet niet waar jij woont, maar bij mij in de regio kun je daar geen woning voor kopen, helemaal niet als je van die 43K een gezin moet onderhouden.

En ja, natuurlijk kun je dan naar noord-oost Groningen verhuizen, maar die baan die dat inkomen verschaft verhuist niet mee.
Inderdaad. Nou ja voor dat geld kan je in een kansenwijk terecht. Dan weet je zeker dat je je huis nooit meer verkoopt en/of sterk in waarde zal dalen.
pi_122826565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:22 schreef Leandra het volgende:
Vroeger was het verschil tussen modaal en gemiddeld veel kleiner omdat er over het algemeen maar 1 inkomen per gezin was. Ik ben er dan ook voor dat men met het gemiddelde gezinsinkomen gaat rekenen, en niet meer met het modale inkomen.
Rekenen met een gemiddelde als centrummaat bij scheve verdelingen is methodologisch niet juist, een modus is veel beter als centrummaat. Als men met een gemiddelde gaat rekenen vliegt de centrummaat omhoog en verergert de situatie alleen maar omdat er dan nog veel meer mensen gesubsidieerd kunnen worden.
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:26:13 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122826567
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik woon in Den Bosch en voor dat bedrag kan je inderdaad niet in de goede (lees minder slechte) wijken zitten en is een dorp een interessant alternatief.

Begrijp me niet verkeerd, in mijn ogen zijn de prijzen van woningen nog steeds veel te hoog als je kijkt naar het gemiddelde inkomen. Maar we kunnen niet met droge ogen beweren dat je niks kan met 43K behalve een spotgoedkope aociale huurwoning
Nee, dat stel ik ook niet, maar in grote delen van NL kun je voor 175K simpelweg geen woning kopen.

Overigens heb ik er ook weinig moeite mee als je met 43K niet voor ¤ 400,= per maand meer kunt huren, maar ik blijf benieuwd hoe ze dat gaan berekenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_122826570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is het een EXTRA lening naast de hypotheek?

Dus je hebt een reguliere hypotheek, waarbij gewoon 30 jaar/annuitair geldt. Maar stel je komt tekort, dan kan je dus extra lenen (tot 50% van de woningwaarde) maar dat kan je niet aftrekken van de belasting. Klopt dat?
Yup, een bizar groot lopend krediet wat je na een aantal jaren enorm veel geld gaat kosten. Voor niemand of de banken interessant
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:27:09 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122826599
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Inderdaad. Nou ja voor dat geld kan je in een kansenwijk terecht. Dan weet je zeker dat je je huis nooit meer verkoopt en/of sterk in waarde zal dalen.
Bij mij in het dorp heb je geen kansenwijk.... dan moet ik toch echt flink aantal km's verhuizen, naar een stad.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122826600
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Yup, een bizar groot lopend krediet wat je na een aantal jaren enorm veel geld gaat kosten. Voor niemand of de banken interessant
Hmm, dat gaat dan inderdaad nergens over...
Allah Al Watan Al Malik
pi_122826614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is het een EXTRA lening naast de hypotheek?

Dus je hebt een reguliere hypotheek, waarbij gewoon 30 jaar/annuitair geldt. Maar stel je komt tekort, dan kan je dus extra lenen (tot 50% van de woningwaarde) maar dat kan je niet aftrekken van de belasting. Klopt dat?
Zo lees ik het wel. :Y
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:28:52 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122826677
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:26 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Rekenen met een gemiddelde als centrummaat bij scheve verdelingen is methodologisch niet juist, een modus is veel beter als centrummaat. Als men met een gemiddelde gaat rekenen vliegt de centrummaat omhoog en verergert de situatie alleen maar omdat er dan nog veel meer mensen gesubsidieerd kunnen worden.
Je vergeet even dat mensen met een inkomen boven de 33K nu al geen sociale huurwoning toegewezen krijgen, het aantal mensen dat naar een sociale huurwoning verhuist zal dus al drastisch afnemen, en degenen met een inkomen boven modaal gaan rap richting de sociale huurgrens.

Er kunnen dus niet "nog veel meer" mensen gesubsidieerd wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122826727
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat stel ik ook niet, maar in grote delen van NL kun je voor 175K simpelweg geen woning kopen.

Overigens heb ik er ook weinig moeite mee als je met 43K niet voor ¤ 400,= per maand meer kunt huren, maar ik blijf benieuwd hoe ze dat gaan berekenen.
Zal mij ook benieuwen.
Ik had de simpele indruk dat we over een aantal jaren, sociale huurwoningen hebben die net zoveel kosten als particulier alternatieven?

Lijkt mij onwenselijk want de maand lasten zijn niet per definitie het argument om te huren ipv kopen. Ik ben een scheefhuurder die wel wil kopen
pi_122826825
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je vergeet even dat mensen met een inkomen boven de 33K nu al geen sociale huurwoning toegewezen krijgen, het aantal mensen dat naar een sociale huurwoning verhuist zal dus al drastisch afnemen, en degenen met een inkomen boven modaal gaan rap richting de sociale huurgrens.

Klopt, zo is er de vuistregel dat je maar een derde van je netto maand lasten aan huur mag uitgeven... Dat is dus niet mogelijke in de sociale woonsector
pi_122826877
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:28 schreef Leandra het volgende:

Natuurlijk wel, het gemiddelde en de mediaan kennen bij een scheve verdeling, een inkomensverdeling bijvoorbeeld, een grote afwijking ten opzichte van elkaar. Bij een inkomensverdeling ligt het gemiddelde fors hoger dan de mediaan. Als je het gemiddelde dus als grens gaat hanteren komen mensen langer in aanmerking voor sociale huur, juist precies de situatie waar we naar mijn mening vanaf moeten.
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:33:43 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122826882
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zal mij ook benieuwen.
Ik had de simpele indruk dat we over een aantal jaren, sociale huurwoningen hebben die net zoveel kosten als particulier alternatieven?

Lijkt mij onwenselijk want de maand lasten zijn niet per definitie het argument om te huren ipv kopen. Ik ben een scheefhuurder die wel wil kopen
Het is wel grappig dat er vaak naar het "succes" in Engeland verwezen wordt, waar men de sociale huurwoning in de ban gedaan heeft, maar daar heeft het dus wel tot gevolg dat mensen huursubsidie voor een woning van 900 pond per maand krijgen....
Compleet met fijne fraudegevallen waarbij vriendje A het huis van vriendje B voor een absurd bedrag huurt en daar een enorme subsidie voor krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122826908
quote:
maar in grote delen van NL kun je voor 175K simpelweg geen woning kopen.

Wat een onzin zeg, zat huizen voor die prijs hier in de randstad notabene.....

Wel top dat ze die verbouwings-BTW verlagen, ik was net van plan om flink te gaan verbouwen. *O*
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122826978
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:33 schreef Leandra het volgende:
Het is wel grappig dat er vaak naar het "succes" in Engeland verwezen wordt, waar men de sociale huurwoning in de ban gedaan heeft, maar daar heeft het dus wel tot gevolg dat mensen huursubsidie voor een woning van 900 pond per maand krijgen....
Dat is een stuk beter dan het systeem in Nederland, waar we de inkomenssubsidie deels via de woning laten lopen. Het zorgt voor een hopeloze ingewikkelde markt zoals we nu ook duidelijk zien. En die huursubsidie kun je natuurlijk gewoon maximeren, kwestie van uitvoering.
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:36:48 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122826999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:33 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, het gemiddelde en de mediaan kennen bij een scheve verdeling, een inkomensverdeling bijvoorbeeld, een grote afwijking ten opzichte van elkaar. Bij een inkomensverdeling ligt het gemiddelde fors hoger dan de mediaan. Als je het gemiddelde dus als grens gaat hanteren komen mensen langer in aanmerking voor sociale huur, juist precies de situatie waar we naar mijn mening vanaf moeten.
Nee, want die grens om in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning is door Europa bepaald... die ¤ 33K ligt dus behoorlijk vast.
Het gaat me er juist om wat je doet als mensen die woning al hebben.

En wat voor nut heeft het om mensen die al 30 jaar (terecht) in een sociale huurwoning wonen, hij (58) een inkomen van 33K heeft en zij op haar 50ste nog een paar ochtenden per week gaat werken, en dus nog 10K per jaar binnen brengt, uit die woning te jagen?
Over een paar jaar zitten die mensen in de AOW en hebben ze peanuts.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122827027
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wel top dat ze die verbouwings-BTW verlagen, ik was net van plan om flink te gaan verbouwen. *O*
Ga jij lekker in Marokkanenwijk wonen voor dat geld :')

- Woninginbraak is slecht een kwestie van tijd
- Intimiderend en overlast gevend tuig in de straat
- Brandende scooters voor je deur
pi_122827045
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Lul niet zo dom man, zat huizen in prima wijken.

In Utrecht zelfs.
pi_122827061
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122827081
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
''Ik woon in Fryslan in een durp van 200 inwoners en haal mijn allochtonen-kennis van geenstijl en telegraaf.nl''
pi_122827097
Laat banken eens de hypotheekrente met 2% verlagen, komt de markt vanzelf weer op gang. :7
Currency War, Trade War, Real War
pi_122827106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lul niet zo dom man, zat huizen in prima wijken.

In Utrecht zelfs.
Utrecht yeah right :')
Met die prijzen zit je gegarandeerd in Kanaleneiland/overvecht/zuilen. Je moet wel knettergek zijn om daar iets te kopen.
pi_122827155
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Utrecht yeah right :')
Met die prijzen zit je gegarandeerd in Kanaleneiland/overvecht/zuilen. Je moet wel knettergek zijn om daar iets te kopen.
:')

In Kanaleneiland en Overvecht zijn inderdaad stukken waar jij niet moet gaan wonen met je vooroordelen, maar ook stukken waar het prima toeven is.

Zuilen een Marokkanenwijk ? :D
Nee.....
pi_122827156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:36 schreef Leandra het volgende:
Nee, want die grens om in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning is door Europa bepaald... die ¤ 33K ligt dus behoorlijk vast.
Het gaat me er juist om wat je doet als mensen die woning al hebben.
Precies, en als mensen langer in een sociale huurwoning wonen dan komen er dus nog meer mensen die in een sociale huurwoning wonen. Een volstrekt ongewenste situatie. Wat er dan wel moet gebeuren als mensen boven het norminkomen komen (wat dus naar mijn mening ook nog eens fors omlaag moet) is hen dwingen om te verhuizen of de woning te kopen. Het aantal sociale huurders in Nederland moet drastisch omlaag of je moet afstappen van het systeem waarbij de inkomenssubsidie via de woning loopt.
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:41:57 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122827164
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb net even op Funda gekeken, maar in een straal van 10km rond mijn huis kom ik ze niet tegen, tenzij met slechts 1 slaapkamer (lijkt me geen gezinswoning) of een recreatiewoning, maar daar mag je niet permanent wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122827183
voor 183.000 euro kan je een prima huis in een nette buurt kopen volgens mij.

in bv rotterdam-zuid kost een benedenwoning o.i.d maar 70.000 .. dan woon je in een achterstandswijk
pi_122827190
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb net even op Funda gekeken, maar in een straal van 10km rond mijn huis kom ik ze niet tegen, tenzij met slecht 1 slaapkamer (lijkt me geen gezinswoning) of een recreatiewoning, maar daar mag je niet permanent wonen.
In een straal van 10km rond jouw huis is heel wat anders dan ''in grote delen van NL is er niets te koop voor 175k''
pi_122827199
Wat mij tegen zit is het feit dat je niet meer moet terugbetalen van wat je hebt geleend. 50% minimum, waar gaat dat over?
Volgens mij is dat de basis van een nieuwe bubbel die toch alleen maar meer gaat zorgen voor een grotere problemen.

Kan niet goed zijn, de helft terugbetalen van wat je hebt geleend...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:43:58 #178
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122827235
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:42 schreef Red_85 het volgende:
Wat mij tegen zit is het feit dat je niet meer moet terugbetalen van wat je hebt geleend. 50% minimum, waar gaat dat over?
Volgens mij is dat de basis van een nieuwe bubbel die toch alleen maar meer gaat zorgen voor een grotere problemen.

Kan niet goed zijn, de helft terugbetalen van wat je hebt geleend...
Wat gebeurt er als je verhuist, denk je?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_122827268
whaha red. het was 10 jaar normaal om 130% van je woningwaarde te lenen , aflossingvrij
pi_122827272
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:42 schreef arjan1212 het volgende:
voor 183.000 euro kan je een prima huis in een nette buurt kopen volgens mij.

in bv rotterdam-zuid kost een benedenwoning o.i.d maar 70.000 .. dan woon je in een achterstandswijk
Wat versta jij onder een prima huis in een nette buurt? In de noordelijke randstad heb je daar geen fatsoenlijke woning voor. Dat begint ergens bij de 2.

Ga je in de kop van NH wonen, ja dan krijg een redelijk fatsoenlijk huis.
1947-2016
pi_122827292
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb net even op Funda gekeken, maar in een straal van 10km rond mijn huis kom ik ze niet tegen, tenzij met slechts 1 slaapkamer (lijkt me geen gezinswoning) of een recreatiewoning, maar daar mag je niet permanent wonen.
Ik kom ze zelfs in Den Bosch tegen en het is hier niet bepaald goedkoop
pi_122827308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef arjan1212 het volgende:
whaha red. het was 10 jaar normaal om 130% van je woningwaarde te lenen , aflossingvrij
Jup, en kijk wat er van gekomen is. Exponent van hoogconjunctuur.
1947-2016
pi_122827323
in de hele wereld is het normaal om als je een huis koopt 25% aan te betalen, behalve in nederland.
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:46:22 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122827334
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik kom ze zelfs in Den Bosch tegen en het is hier niet bepaald goedkoop
Ja, dat is dan weer een stad.... als ik richting stad ga is er altijd wel een pauperwijk waar ze voor peanuts staan.... maar de stad is hiervandaan toch minimaal 20 km.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122827336
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wat gebeurt er als je verhuist, denk je?
Schuld blijft hangen????
1947-2016
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:46:29 #186
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_122827340
quote:
Evenwichtige aanpak van de huurmarkt

Gekozen wordt voor een evenwichtige aanpak op de huurmarkt. Het beleid blijft erop gericht om sociale huurwoningen beschikbaar te laten komen aan die mensen voor wie de woningen bedoeld zijn. De scheefheid wordt met inkomensafhankelijke huurverhogingen bestreden, maar de maximale huurverhogingen worden lager. Voor huishoudens met een inkomen tot ¤ 33.614,- geldt een maximale huurverhoging van 1,5 procent boven inflatie, inkomens tussen 33.614,- en ¤ 43.000,- krijgen maximaal een huurverhoging van 2 procent (was 2,5 procent in het Regeerakkoord) boven inflatie en inkomens boven ¤ 43.000,- krijgen te maken met maximaal 4 procent (was 6,5 procent in het Regeerakkoord) boven inflatie. Beoogd is deze huurverhogingen met ingang van 1 juli 2013 in te laten gaan. De nog in te voeren verhuurderheffing kan structureel meer dan volledig worden betaald uit de opbrengsten van de huurverhoging.

De maximale huur blijft gebaseerd op het woningwaarderingstelsel, ook voor huishoudinkomens boven de ¤ 43.000,-, in tegenstelling tot het gestelde in het Regeerakkoord. Over de vereenvoudiging van het woningwaarderingstelsel wordt voor Prinsjesdag een voorstel ingediend. Daarnaast wordt uiterlijk eind 2014 een voorstel voor toepassing van de huursombenadering gedaan.
Huurders die na inkomensafhankelijke huurverhoging geconfronteerd worden met een inkomensdaling krijgen huurverlaging. De privacy met betrekking tot de inkomensgegevens van huurders wordt verder geborgd; de huurder hoeft geen inkomensgegevens te leveren aan de verhuurder.
Oftewel lekker blijven zitten waar je zit als je al aan het maximum zit volgens het woningwaarderingsstelsel. :D

http://www.rijksoverheid.(...)p-de-woningmarkt.pdf
pi_122827351
Tsja Amsterdam is wel de duurste regio van heel het land.
pi_122827353
Het lijkt me best een redelijk plan binnen het huidig kader.

Dat doet er niet aan af dat het kader niet deugt: De bankensubsidie blijft, mensen moeten maximaal in de schulden om überhaupt te kunnen wonen, de overheid bepaalt welk deel van je inkomen naar wonen moet, en dat wordt zo groot mogelijk gemaakt. Dat vermindert niet alleen de keuzevrijheid maar ook het vrij besteedbaar inkomen en dus de welvaart, en het komt terug in de looneisen en is dus slecht voor de internationale concurrentiepositie.

Het lijkt mij normaal dat een overheid streeft naar lekker goedkoop wonen in het belang van alle burgers, en zo min mogelijk schulden voor de burgers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122827377
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat is dan weer een stad.... als ik richting stad ga is er altijd wel een pauperwijk waar ze voor peanuts staan.... maar de stad is hiervandaan toch minimaal 20 km.
Misschien moet je eens in de stad gaan wonen, kom je er vanzelf achter dat er zat wijken zijn die lang niet zo erg zijn als wordt gedacht....
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:48:05 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122827390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:46 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Oftewel lekker blijven zitten waar je zit als je al aan het maximum zit volgens het woningwaarderingsstelsel. :D
Ik denk dat je aan de bovengrens prima kunt overwegen om je woning te kopen (al dan niet met koopgarantregeling), dat zal netto per maand niet zoveel uitmaken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:48:40 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122827409
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens in de stad gaan wonen, kom je er vanzelf achter dat er zat wijken zijn die lang niet zo erg zijn als wordt gedacht....
Alsof ik nooit in een stad gewoond heb :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122827414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In Kanaleneiland en Overvecht zijn inderdaad stukken waar jij niet moet gaan wonen met je vooroordelen, maar ook stukken waar het prima toeven is.

Zuilen een Marokkanenwijk ? :D
Nee.....

Ben jij überhaupt weleens in Utrecht geweest? Zuilen is juist een Marokkanenwijk bij uitstek en er is daar toen zelfs een lesbisch stel weggepest door deze parels van de maatschappij.

Lees anders dit maar eens;
http://www.bbrussen.nl/20(...)oggetuigenverslagen/
pi_122827420
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De overdrijvingen zijn niet van de lucht. Veel van de zogenaamde achterstandwijken kan je prima in wonen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_122827465
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

http://www.jaap.nl/koophu(...)am/0-175000/woonhuis
Allah Al Watan Al Malik
pi_122827500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof ik nooit in een stad gewoond heb :')
Ik vind je anders wel erg bevooroordeeld ja.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ben jij überhaupt weleens in Utrecht geweest? Zuilen is juist een Marokkanenwijk bij uitstek en er is daar toen zelfs een lesbisch stel weggepest door deze parels van de maatschappij.

Lees anders dit maar eens;
http://www.bbrussen.nl/20(...)oggetuigenverslagen/
Ik WOON in Zuilen....

En dat gebied uit het artikel is maar een klein gedeelte...
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:52:28 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122827544
quote:
Ja, wat moet ik met de regio Rotterdam?
Dan kun je net zo goed het eerder genoemde noord-oost Groningen linken..... verhuist mijn baan mee naar Rotterdam? Is daar een enorme krapte op de arbeidsmarkt zodat ik zonder problemen kan verhuizen en daar toch gelijk weer aan het werk ben?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122827579
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, wat moet ik met de regio Rotterdam?
Dan kun je net zo goed het eerder genoemde noord-oost Groningen noemen..... verhuist mijn baan mee naar Rotterdam? Is daar een enorme krapte op de arbeidsmarkt zodat ik zonder problemen kan verhuizen en daar toch gelijk weer aan het werk ben?
Zucht, daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat men stelt dat men 'geen huis fatsoenlijk huis kan vinden' voor een dergelijke prijs in de grote stad.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:54:06 #198
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122827603
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zucht, daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat men stelt dat men 'geen huis fatsoenlijk huis kan vinden' voor een dergelijke prijs in de grote stad.
Bespaar je de moeite, dit win je toch niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:54:09 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122827604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zucht, daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat men 'geen huis fatsoenlijk huis kan vinden' voor een dergelijke prijs in de grote stad.
Ik claim nergens dat het in de grote stad niet kan, ik claim juist dat ik minimaal 20km verderop in de stad moet gaan kijken om voor 175K een gezinswoning te vinden.....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_122827809
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik claim nergens dat het in de grote stad niet kan, ik claim juist dat ik minimaal 20km verderop in de stad moet gaan kijken om voor 175K een gezinswoning te vinden.....
Je claimde dit:

quote:
En dat is pure onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')