en welke hoek, Hilversum of de andere kant?quote:Op donderdag 14 februari 2013 06:14 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
oeh mag ik kiezen![]()
Tussen de 14 en 17 km dan, liefst rustige asfalt weggetjes of fietspaden, veel natuur
ik ga maar vroeg op weg dan (ondanks dat ik pas om 00:00 terug was van m'n werkquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Er wordt wel voor ijzel gewaarschuwd. Dat is voor mij één van de twee weersomstandigheden om binnen te blijven. Dat en onweer, maar dat vind ik sowieso al niet tof
roeien is sowieso een goede training voor je core denk ik!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Toeval? Als het roeischema afloopt mag ik beginnen met hardlopen. Blijf wel roeien denk ik, die korte stukjes lopen doet conditioneel niks.
@yur ga ik doen!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 06:08 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal trots op mezelf dat ik toch, ondanks fikse tegenzin, naar de gym ging... Is de loopband stuk. En de crosstrainer was bezet. En fietsen is stom...
(Zit in Zuid-Afrika dus alleen buiten gaan lopen is echt geen optie.)
quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:41 schreef motorbloempje het volgende:
Maar je zit wel in Zuid-Afrika!Jaloers!!!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef GotC het volgende:
DK, wat heb je mooi gelopen! En cheaten my ass, dat is juist de bedoeling met dat tempo baas!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:35 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag, als je andere lopers tegenkomt, handkusjes versturen ipv de algemene lopersgroet.
Ben ik blij dat ik rustdag hebquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:35 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag, als je andere lopers tegenkomt, handkusjes versturen ipv de algemene lopersgroet.
Come to the darkside, they've got cookies (en schoenen, Garmins, Suunto's en andere kekke zaken).quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:40 schreef Jumparound het volgende:
Zal ik het aandurven om een bare minimum marathon schema te gaan volgen. Lopen door de Veen lijkt me wel super tof...
Wat houdt je tegen? En is er zoiets als bare minimum icm stroomschema?quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:40 schreef Jumparound het volgende:
Zal ik het aandurven om een bare minimum marathon schema te gaan volgen. Lopen door de Veen lijkt me wel super tof...
de trainingintensiteit. Ik weet niet of ik de tijd heb om er voor te trainen. Misschien na de hm met mijn fysio overleggen...quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? En is er zoiets als bare minimum icm stroomschema?
Dit jaar willen wij ook daar op vakantie gaan. We weten alleen nog niet precies waar en wanneer. We zitten nu nog te denken aan Island of Skye.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo van de week de vakantie geplanned. 42,2 km lang kijken of er nog een monser in dat loch zit.
29 september 2013 - http://www.lochnessmarathon.com
TheWhiteCowboy Marathon
Kut code is niet te doen op een ipad.copy paste werkt ook niet vanuit een spoiler.
![]()
En nu even buiten rondlopen.
Ge-wel-dig gewoonquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
SKYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier heb ik hardgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |