quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Over pijntjes gesproken. Afgelopen 2 weken eigenlijk geen vuiltje meer aan de lucht mbt scheen.
Dan heb ik je pijntjes overgenomen denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Over pijntjes gesproken. Afgelopen 2 weken eigenlijk geen vuiltje meer aan de lucht mbt scheen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb ik je pijntjes overgenomen denk ik.
Ik ging net even naar buiten om een rondje te lopen, maar ben in de eerste minuut van de warming up maar weer terug naar huis gegaan. Mijn achillepees was het er niet mee eens.
Misschien voor de verandering maar eens week of twee niet hardlopen, óók niet rennen naar de trein/bus/metro dus.
Ik ben benieuwd of ik nog kan deelnemen aan de CPC Den Haag.
Dankje! Ik bedoel inderdaad als je terugkerende pijntjes hebtquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:01 schreef GotC het volgende:
Sterkte en beterschap karoltje. Dat is echt flink klote
Al denk ik dat niet iedereen met elk pijntje naar de fysio moet rennen. Kwestie van je lijf leren kennen en weten wanneer een pijntje echt een blessure is. Blijft het pijntje na een maand oid elke keer terugkomen bij bepaalde activiteiten? Ga dan maar eens kijken hoe/wat. Kan je het redelijk eruit lopen en voel je 1 dag na het lopen niets meer? Komt wel goed schatje.
Oftewel: Gebruik gezond verstand.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef GotC het volgende:
Hier wel ok gelopen. 10-10-12 met effe wandelen ertussen. In het midden een voet die eventjesdeed en tegen het einde wilde m'n maag ook niet meer, maar screw them.
http://connect.garmin.com/activity/272948276
http://www.endomondo.com/workouts/158949579/136692
Husky puppies van het dog-sledden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
over aankopen gesproken... binnenkort maar weer eens kijken voor nieuwe calf sleeves en een hardloopzonnebril...
beiden bleken afgelopen weekend niet puppie proof kwam ik gister achter
Ah daar zullen ze toch niet heel moeilijk over gaan doen lijkt me? Anders stuur je gewoon YUR op ze af, denk dat dat wel indruk maakt... in zijn nieuwe jas uiteraard!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef GotC het volgende:
Nou, een smeekbede gestuurd naar de CPC organisatie of ik pleasepleaseplease m'n startnummer nog mag omzetten met tijdregistratie(kon tot 10 februari
)
Jaaaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef GotC het volgende:
DK, wat heb je mooi gelopen! En cheaten my ass, dat is juist de bedoeling met dat tempo baas!
Swets al geen pijntjes een paar weken
Gheh, geen reden om nieuwe spullen te kopen? Neem een puppy
Hier wel ok gelopen. 10-10-12 met effe wandelen ertussen. In het midden een voet die eventjesdeed en tegen het einde wilde m'n maag ook niet meer, maar screw them.
http://connect.garmin.com/activity/272948276
En Endomondo was van slag door de 1e 5 sec:
http://www.endomondo.com/workouts/158949579/136692
Zou wel zo lief van ze zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef GotC het volgende:
Nou, een smeekbede gestuurd naar de CPC organisatie of ik pleasepleaseplease m'n startnummer nog mag omzetten met tijdregistratie(kon tot 10 februari
)
als Mrs.RD dit had gelezen had je een draai om je oren gekregen.... het is geen Husky maar een Samoyed!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Husky puppies van het dog-sledden?![]()
Ohjah, ik had je geloof ik toegevoegd op FB, er zullen denk ik niet heel veel andere mensen zijn die zaterdag die trail gaan lopen in NZ en YUR in hun vriendenlijst hebben?![]()
quote:
Damn, sja ik moest kiezen.... Voor de volgende keer! En ik heb maandagavond al een pubquiz gewonnen voor Alp d'Huzesquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:20 schreef GotC het volgende:
De kasloop was echt heel leuk: per afstand maximaal 300 deelnemers, officiële tijdmeting en simpel maar goed geregeld. Je liep rondjes van 1600 meter, wat erg leuk was voor de lopers en toeschouwers: je zag elkaar bij de 10 km dus 12 keerEn voor een goed doel (Alp D'Huez)
Vond het wel een loopje voor jou Quoi!
Dat kan wel, maar dat is met dit jasje niet de bedoelingquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Gaaf YUR!! Kun je jouw jasje ook aan twee kanten dragen?
Hahaha! Bij mij kan het wel (is ook echt zo bedoelt). Heb je een overdag-kant ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dat is met dit jasje niet de bedoeling
Die van jou is ook supertof, maar die ging in mijn maat voor 400 dollar op ebay....dat vond ik weer net te veel van het goedequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha! Bij mij kan het wel (is ook echt zo bedoelt). Heb je een overdag-kant ookdie kant heeft alleen reflecterende delen
Maar hij is wel wel tof! Meer bruinig, waar die van mij grijs is. Mooi!
Dafuq!! Kan me voorstellenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Die van jou is ook supertof, maar die ging in mijn maat voor 400 dollar op ebay....dat vond ik weer net te veel van het goede
o, o, o,...nu gaan we opeens wat betreft hardloopspullen op de kleintjes letten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Die van jou is ook supertof, maar die ging in mijn maat voor 400 dollar op ebay....dat vond ik weer net te veel van het goede
Ja, dat vond ik echt net een dollar of 10 te veelquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
o, o, o,...nu gaan we opeens wat betreft hardloopspullen op de kleintjes letten?
Ik zou er een topicreeks over openen. Wie weet!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb een beginnersschema voor roeien op de kop getikt. Over negen weken kan ik een half uur roeien.
Dan kun je daarna tegelijkertijd lopen opbouwen en roeien afbouwen ;-)quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb een beginnersschema voor roeien op de kop getikt. Over negen weken kan ik een half uur roeien.
Als het glad gaat worden wel. Maar dan neem ik een extra rustdag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef YUR het volgende:
[..]
1 dagje. En je laat je er toch zeker niet door tegenhouden he?
Er wordt wel voor ijzel gewaarschuwd. Dat is voor mij één van de twee weersomstandigheden om binnen te blijven. Dat en onweer, maar dat vind ik sowieso al niet tofquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als het glad gaat worden wel. Maar dan neem ik een extra rustdag.
Toeval? Als het roeischema afloopt mag ik beginnen met hardlopen. Blijf wel roeien denk ik, die korte stukjes lopen doet conditioneel niks.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan kun je daarna tegelijkertijd lopen opbouwen en roeien afbouwen ;-)
Onweerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Er wordt wel voor ijzel gewaarschuwd. Dat is voor mij één van de twee weersomstandigheden om binnen te blijven. Dat en onweer, maar dat vind ik sowieso al niet tof
Hoe lang wil je hem hebben dat rondje? en wat voor terrein?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nou hier was het niets vanavond. Te lege maag waardoor het allemaal weer ging klotsen, last van lucht, etc.
Maargoed, na een slechte dag gaat het de keer erna altijd super, dus ik ga dit weekend gewoon proberen de 16 km van afgelopen weekend te evenaren![]()
Iemang nog tips voor mooie rondjes in het Groene Hart? (bij voorkeur in de hoek van Utrecht)
Dat ben ik zelf ook, alleen als ik in de hardloopbegroting kijk dan staan er al forse uitgaven op.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gelukkig ben ik wat het hardloopbudget betreft zelf de minister van financien
oeh mag ik kiezenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hoe lang wil je hem hebben dat rondje? en wat voor terrein?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 06:08 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal trots op mezelf dat ik toch, ondanks fikse tegenzin, naar de gym ging... Is de loopband stuk. En de crosstrainer was bezet. En fietsen is stom...
(Zit in Zuid-Afrika dus alleen buiten gaan lopen is echt geen optie.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |