In principe zijn het degelijke schoenen maar niet geheel geschikt voor mij, maar omdat ik nu die speciale zooltjes heb vroeg ik me af of ik er dan wel mee kon hardlopen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:34 schreef Jumparound het volgende:
Voor je laatste vraag, lees hem nog eens een beantwoord hem dan zelf
Ik begrijp het, maar ik vroeg me af of die 18 minuten niet te veel was na bijna een jaar blessureleed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef streamnl het volgende:
@Fuszy,
Start to run 5km is zeker niet verkeerd om mee te beginnen. Je kan wel een goede conditie hebben maar je lichaam moet wel weer wennen aan de km die je gaat maken. Een goede opbouw is erg belangrijk!
(ik spreek helaas uit ervaring)
Over je andere vraag heb ik helaas geen antwoord.
BEGINNENDE LOPERSquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik begrijp het, maar ik vroeg me af of die 18 minuten niet te veel was na bijna een jaar blessureleed.
Die 18 minuten loop je dan toch niet meteen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik begrijp het, maar ik vroeg me af of die 18 minuten niet te veel was na bijna een jaar blessureleed.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Die 18 minuten loop je dan toch niet meteen?
En die schoenenvraag zou ik aan een expert vragen als ik jou was...aan degene die je aan die zooltjes heeft geholpen bijvoorbeeld
Als je denkt dat dat teveel is, maak je toch je eigen begin? Bijvoorbeeld de helft van wat je hierboven laat zien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent 18 minuten bezig inderdaad. 9 minuten hardlopen, 9 minuten lopen.
Diegene die mij de zooltjes heeft gegeven is helaas ziek en daar kan ik nu geen contact mee opnemen. Volgende week heb ik wel een afspraak staan. Ik denk ook dat ik nog een weekje wacht met beginnen.
Ik ben enorm voorzichtigquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat teveel is, maak je toch je eigen begin? Bijvoorbeeld de helft van wat je hierboven laat zien?
Veel locaties!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Je zou zelfs kunnen meedoen met de Start to Run cursus, begint weer op 9 maart. Erg leuk vond ik dat zelf
Www.starttorun.nl
Arquero, heb je geen last van de saucony? Ik heb een paar asics 2150's waar ik inmiddels blaren in krijg.(700km's gelopen) De saucony CS2 had ik nog staan maar daar kan ik amper in lopen zonder een zeurig gevoel aan zool van mijn voeten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef Arquero het volgende:
[..]
Anders zou je eens moeten kijken voor de Stabil CS2 van Saucony. Ik ben ook overgestapt van de 2170 naar deze.
Ja hè! Ik vond het echt een aanrader. 6 zaterdagen lopen met een groepje met allemaal andere beginnersquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Veel locaties!!
Wist ik niet. Zal die link door sturen naar mijn vrouw.
Thanks!
Ik begrijp heel goed dat je zo voorzichtig bentquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben enorm voorzichtig. Zou zonde zijn om er alweer een lange tijd uit te liggen. Dat jaar was genoeg
.
Ik ga binnenkort wel even langs de hardloopwinkel om mijn schoenen te laten testen.
ga je GotC even lekker verwennen?quote:
Tot nu toe niet in ieder geval.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:52 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Arquero, heb je geen last van de saucony? Ik heb een paar asics 2150's waar ik inmiddels blaren in krijg.(700km's gelopen) De saucony CS2 had ik nog staan maar daar kan ik amper in lopen zonder een zeurig gevoel aan zool van mijn voeten.
Ik heb alles al. Het enige wat ik nog wil zijn zuurstokroze compressiekousen. Just becausequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mijn hardloopbudget is er al helemaal doorheen dit jaar.
Ik heb geen verstand van tennisrokjes, maar onder het hardlooprokje zit nog een broekje. Je kunt er trouwens ook fijn mee snorkelen (Ik spreek uit ervaring)quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:24 schreef Quoi het volgende:
Hardlooprokjes, what's the difference met een tennisrokje eigenlijk?
Ah, bij tennisrokje ook. En je kunt er een tennisbal indoen, wie weet of dat nog van pas komt tijdens het lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van tennisrokjes, maar onder het hardlooprokje zit nog een broekje. Je kunt er trouwens ook fijn mee snorkelen (Ik spreek uit ervaring)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |