Heb ik ook eens gedaan toen ik net de Wahoo had. Runkeeper een nacht mee laten draaien en had een gemiddelde hartslag van 59 en ook nog eens 0,26 km afgelegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:46 schreef Jumparound het volgende:
ik ga vannacht slapen met mn hartslagmeter
(eens zien wat mijn hs doet 's nachts)
Nou, het ging meer om nóg meer antipronatiequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:04 schreef Molline het volgende:
[..]
Ja, de demping is ook belangrijk is me verteld. Die schoenen die ik had waren al erg oud, waarschijnlijk zat daar ook het probleem.
Ik heb ze eerst ingelopen. Nu zitten ze lekker.quote:
Ga ik ook doen vanmiddag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:25 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb ze eerst ingelopen. Nu zitten ze lekker.
slaapwandelaar?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan toen ik net de Wahoo had. Runkeeper een nacht mee laten draaien en had een gemiddelde hartslag van 59 en ook nog eens 0,26 km afgelegd.
Anders zou je eens moeten kijken voor de Stabil CS2 van Saucony. Ik ben ook overgestapt van de 2170 naar deze.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop het ook voor je! Ik heb de GT 2170 maar moest daar wel een extra zool in, en eigenlijk zou ik schoenen met een nog groter blok moeten hebben geloof ik
Ik had voor de schoenen die ik nu heb de GT-2160. Die bevielen wel goed, al vond ik ze wel een beetje zwaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:00 schreef Molline het volgende:
[..]
Deze zijn het geworden:![]()
[ afbeelding ]
Asics GT-2000
Ik hoop echt dat het lopen nu goed gaat, ik mis het. (had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen....)
Je weet dat dat heel anders loopt he? En dat je je lichaam heel erg moet laten wennen aan midden/voorvoetslanding. Met name je achillespezen en kuiten zullen niet weten wat er met ze gebeurtquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik had voor de schoenen die ik nu heb de GT-2160. Die bevielen wel goed, al vond ik ze wel een beetje zwaar.
Als m'n voet weer normaal doet wil ik naast m'n antipronatieschoenen juist wat meer minimalistische schoenen voor kortere stukjes en voor op de baan.
Ja, daarom wil ik ze in eerste instantie ook voor erbij. Tegen de tijd dat m'n Brooks op zijn (november/december) ben ik dan hopelijk helemaal gewend.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Je weet dat dat heel anders loopt he? En dat je je lichaam heel erg moet laten wennen aan midden/voorvoetslanding. Met name je achillespezen en kuiten zullen niet weten wat er met ze gebeurt
Duidelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ze in eerste instantie ook voor erbij. Tegen de tijd dat m'n Brooks op zijn (november/december) ben ik dan hopelijk helemaal gewend.
quote:
Denk dat ze heel goed weten wat er gaat gebeurd, ze zullen er vast minder blij mee zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:30 schreef YUR het volgende:
Je weet dat dat heel anders loopt he? En dat je je lichaam heel erg moet laten wennen aan midden/voorvoetslanding. Met name je achillespezen en kuiten zullen niet weten wat er met ze gebeurt
Eerst maar weer gewoon lopen ;-)quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Duidelijk
Laat je lichaam er rustig aan wennen. Ga niet meteen lange stukken op die schoenen lopen, maar bouw het rustig op. Een beetje a la Evy
Heb ik ook al een keer of 3 gedaan. Hou er wel rekening mee dat als je bijvoorbeeld die dag een zware training hebt gedaan dat je hartslag nog iets hoger zal zijn, ook zo net een griepje en dergelijke. Bij mij komt gemiddeld 51 eruit, rustige stukken op 46/47 en pieken tot 78 ofzo. Dan kan je echt heel goed zien wanneer je verschillende periodes van slaap hebt. Wel interessant en grappig. Mijn max-hs ligt trouwens zo'n beetje op 193, dus een redelijk bereik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan toen ik net de Wahoo had. Runkeeper een nacht mee laten draaien en had een gemiddelde hartslag van 59 en ook nog eens 0,26 km afgelegd.
quote:
Bij Step one kwam hij met een schoen van Brooks als mogelijk geschikte schoen. Ook met een enorm blok. Maar ik moet tzt gewoon verschillende modellen gaan proberen daar, ze hebben echt heel veel opties dus er zit vast iets tussen wat geschikt is voor mijn rampvoetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:28 schreef Arquero het volgende:
[..]
Anders zou je eens moeten kijken voor de Stabil CS2 van Saucony. Ik ben ook overgestapt van de 2170 naar deze.
Join the club zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij Step one kwam hij met een schoen van Brooks als mogelijk geschikte schoen. Ook met een enorm blok. Maar ik moet tzt gewoon verschillende modellen gaan proberen daar, ze hebben echt heel veel opties dus er zit vast iets tussen wat geschikt is voor mijn rampvoeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |