oké, dan natuurlijk welquote:Op woensdag 13 februari 2013 07:57 schreef Serinde het volgende:
[..]
Het is op zijn verzoek om vooraf te lopen, de pijn is alleen zo'n 24 uur daarna aanwezig. Zie hem iedere maandag dus hadden het al kort besproken.
Je kan het MoBloquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo maar eens lopen. Moet toch douchen en moet ook nog lesgeven vandaag, dus moet maar even gaan lopen (en dus douchen) voordat ik naar de uni ga
![]()
Maar om nou te zeggen dat ik sta te springen... nah..![]()
romantisch, zo vlak voor Valentijnsdagquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:46 schreef Jumparound het volgende:
ik ga vannacht slapen met mn hartslagmeter
opflikkeren met valentijnsdagquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
romantisch, zo vlak voor Valentijnsdag
Ja, want 2 dagen daarna ben ik jarig en krijg ik wél kaartjes enzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
opflikkeren met valentijnsdag
dat kan inderdaad last in je schenen veroorzaken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:20 schreef Molline het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen!![]()
Maar al een week niet kunnen lopen ivm pijnlijke schenen.
In de winkel werd me verteld dat de kans groot is dat het "scheenprobleem" met deze schoenen goed moet gaan, dus ik ga vanmiddag rustig aan weer beginnen met lopen.
Jullie hadden trouwens gelijk: het viel reuze mee bij Runnersworld, ik ben goed geholpen en zag op het filmpje dat mijn enkels naar binnen zwalken, ik had echt geen idee! Ben benieuwd hoe het straks gaat.
Check, hier nog iemand met dat probleem.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat kan inderdaad last in je schenen veroorzaken.
Door het naar binnen buigen van je scheen schuren je kuitspieren over je scheenbeenvlies
Deze zijn het geworden:quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Check, hier nog iemand met dat probleem.
Welke schoenen heb je mee gekregen Molline?
We hebben dezelfde schoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:00 schreef Molline het volgende:
[..]
Deze zijn het geworden:![]()
[ afbeelding ]
Asics GT-2000
Ik hoop echt dat het lopen nu goed gaat, ik mis het. (had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen....)
Ja, de demping is ook belangrijk is me verteld. Die schoenen die ik had waren al erg oud, waarschijnlijk zat daar ook het probleem.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop het ook voor je! Ik heb de GT 2170 maar moest daar wel een extra zool in, en eigenlijk zou ik schoenen met een nog groter blok moeten hebben geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |