als cultuur van god komt, dan komt alles van godquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa, cultuur kan dan toch door god komen?
Alsof neuken het belangrijkste wat er is is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig denk ik niet neuken
ja!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alsof neuken het belangrijkste wat er is is.
Alsof ik dat niet weetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat zeker nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is eht welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet
Moet ik eerst maar een vriendin zien te krijgenquote:
ja echt wel manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
die krijg je niet, die neem jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik eerst maar een vriendin zien te krijgen
Hihihihi ok xdxdxd :$ :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:43 schreef badschaap het volgende:
Deze zaterdag weer stappen,die zaterdag erop ook voor maatje zn verjaardag( hij word 18 dan ) en de week daarop ist vrijdag 1 maart en dan is er een heel vet feest hier in de buurt waar ik ook heen ga ":P
tof heurquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:43 schreef badschaap het volgende:
Deze zaterdag weer stappen,die zaterdag erop ook voor maatje zn verjaardag( hij word 18 dan ) en de week daarop ist vrijdag 1 maart en dan is er een heel vet feest hier in de buurt waar ik ook heen ga ":P
Nee eerst krijg je een vriendin en dan neem je haarquote:
jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
hahahaha jer. ik was dus vannacht die destiny's child dvd aan het kijken. wil je zien op welk moment ik hem op pauze zette?
wat vind je er ongemakkelijk aan dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef JRRY het volgende:
Ik vind het neuken zelf eigenlijk best wel ongemakkelijk enzo, lig gewoon liever gezellig in bed
![]()
Als het ongemakkelijk is gaat er iets fout denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind je er ongemakkelijk aan dan?
zeker zeker, nu alleen hopen dat mn ouders niet nazistisch gaan doen over hoelaat ik thuis moet zijnquote:
Gebeurt ook hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef JRRY het volgende:
Ik vind het neuken zelf eigenlijk best wel ongemakkelijk enzo, lig gewoon liever gezellig in bed
![]()
Verkeerd! Eerst neem je die ''toekomstige vriendin'' en dan krijg je haar, dus is ze jou bezitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee eerst krijg je een vriendin en dan neem je haar
Ja wenie, de daad zeg maarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind je er ongemakkelijk aan dan?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Verkeerd! Eerst neem je die ''toekomstige vriendin'' en dan krijg je haar, dus is ze jou bezit
aawh wattan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja wenie, de daad zeg maar![]()
Voel me dan best ongemakkelijk
Misschien wel ja idkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het ongemakkelijk is gaat er iets fout denk ik
druk gappiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
not much, hoe staat eht met jou?
??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het geheim van seks is de 3 S'en
Uiteindelijk leer je elkaar wel vertrouwen.. op het begin ben je gewoon erg voorzichtig enzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja wenie, de daad zeg maar![]()
Voel me dan best ongemakkelijk
okeujquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uiteindelijk leer je elkaar wel vertrouwen.. op het begin ben je gewoon erg voorzichtig enzo
Snap wat je bedoelt hoor
stage en school man, portfolio dingen.quote:
komt t er nog vanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
hahahaha jer. ik was dus vannacht die destiny's child dvd aan het kijken. wil je zien op welk moment ik hem op pauze zette?
Pittquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
godsamme ik zit Pitbull's album te luisteren
is dat niet aan het einde van je opleiding, bijna klaar dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
stage en school man, portfolio dingen.
Ja ik weet, maar ik vind 1 zo'n nummer wel cool, Feel This Moment want Christina Aguilera's stemquote:
Klopt ja maar ik stel teveel uit maar ben wel bijna klaar ja, hoop dat ik opleiding nog ga halenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
is dat niet aan het einde van je opleiding, bijna klaar dan?
meestal maak je dingen beter onder druk toch, alleen maar positiefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Klopt ja maar ik stel teveel uit maar ben wel bijna klaar ja, hoop dat ik opleiding nog ga halen
Meh neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geyl hoor, zo met baard
Daar onder kan je ook een baard makenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Meh nee
Kan niet eens
Nouja, alleen met hormonen, maar dat past weer niet echt binnen het Amish-plaatje
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Meh nee
Kan niet eens
Nouja, alleen met hormonen, maar dat past weer niet echt binnen het Amish-plaatje
wat doe jij met al die codesssssssquote:
dubbele tagggssssssssquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doe jij met al die codesssssss
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Jer wil aandachtquote:
ja ben bezig!!!!!quote:
niet handigggggquote:
msacras ziet hem niettttttttttquote:
dan dm je 'emmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras ziet hem nietttttttttt
durf ik niet ik ben vet verlegenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
doet me denken aan zo'n tv-programma.
zo'n pop van de Tweenies![]()
hij is leuk hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Taexon het volgende:
Sorry had geen zin in paint om een kaart terug te maken en zag een pen+papier liggen
Half dooie net uit de douche kop die moe is blablabla
Oma's zijn meestal wel leuk jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
volgens mijn oma was ik als baby om op te eten, zo lief
lieve oma is lief
Ben je nu ook welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
lieve oma is lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Altijd die babyverhalen op verjaardagenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
lieve oma is lief
mijn oma's en opa'squote:
hahaha ja erg hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd die babyverhalen op verjaardagen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je nu ook welslijmballllllllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik wil er ook zo eenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Taexon het volgende:
Sorry had geen zin in paint om een kaart terug te maken en zag een pen+papier liggen
Half dooie net uit de douche kop die moe is blablabla
Ach jouw foto's worden gewoon uit het boek gescheurdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd die babyverhalen op verjaardagen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Vooruit, met je verjaardag krijg je een foto met "Gefeliciteerd Promisionxexposed"quote:
Ik mag niet meer in het boekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach jouw foto's worden gewoon uit het boek gescheurd
Dat moment!
Was geniaal
hou ik je aan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vooruit, met je verjaardag krijg je een foto met "Gefeliciteerd Promisionxexposed"
(Lange naam op blaadje word lang)
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in het boek
Nu moet ik weer lachen omdat die vrouw oppeuzelen zei
Een prop papierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om iets kapot te slaan.
HARD
waarom?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HARD
je broertje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HARD
Hahahaha hou op ik moet nu weer gaan uitleggen waarom ik lachquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]Ow god prachtig hoe je niet meer bijkwam
"Ja doe het in een doggybag"
Oud dekbed licht hier nog plus zakmes.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahahaha hou op ik moet nu weer gaan uitleggen waarom ik lach
En, ben je het kwijtquote:
jaaaquote:
dat gezichtquote:
ben je zo vrolijk ja?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha godsamme zelfs dat maakt me nu aan het lachen
Ja is het nou sarcasme of niet?quote:
ik bedoelde eigenlijk dat alleen dat ding me aan het lachen krijgtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is het nou sarcasme of niet?
Nou, graag gedaan danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat alleen dat ding me aan het lachen krijgt
jij loopt te ver vooruitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik dacht vandaag dat het vrijdag was hahaahaha
yesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je bent al 18 hoor
Ik dacht gewoon dat het dinsdag wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik dacht dat het zaterdag was omdat ik vandaag moest werken, immer teleurstelling
nope, was ie leuk?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
wie heeft gisteren proefkonijnen gezien?
ja dat wilde ik dus vragenquote:
Ik kijk nu de laatste How I Met Your Motherquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wilde ik dus vragenmaar ik ga nu gewoon kijken
dat is al een struggle an sichquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat het dinsdag was
dat ken ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kijk nu de laatste How I Met Your Mother
Ik was vrij, dus viel wel meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is al een struggle an sich
@: ehquote:
dat scheelt jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was vrij, dus viel wel mee
heyquote:
ja tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben jij nou een echte dame geworden?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tochWattan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?
voel me niet anders ofzo. Alsof dat kanquote:
Toen ik 18 werd moest ik echt als een gek naar den haag toequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
voel me niet anders ofzo. Alsof dat kan
ja jij welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Toen ik 18 werd moest ik echt als een gek naar den haag toe
alles goed?quote:
waddup baasquote:
waarom?quote:
van alles en nog wat, ga ik niet hier op spuienquote:
gaat gaat, vooral moequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja wel chill en hoe staan de zaken met jou onderdaan?
ah, het komd wel goet skadjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van alles en nog wat, ga ik niet hier op spuien
niks zeggen, ik ga hem nu zo kijkenquote:
:$ :$ :$ :$ :$ :$ $:$ @::@@:@:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van alles en nog wat, ga ik niet hier op spuien
ga kijken manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niks zeggen, ik ga hem nu zo kijken
Voorlopig niet ben ik bangquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ah, het komd wel goet skadje![]()
quote:
Hij start nuquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ga kijken manecht valerio, baas
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat wil ik horen, hoe meer moe je bent hoe meer jij je best doet
Is meneer depri?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voorlopig niet ben ik bang
Valt mee, ik snap mezelf soms ff nietquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
Er komt elke keer een koud briesje over me vingers of handen heen terwijl me handen warm zijn, zeer vervelend
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vraagje he..
Vind je dit een rare vraag?
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee, ik snap mezelf soms ff niet
quote:
valerio is gewoon baasquote:
Ja maar jij zegt dat altijd zo droogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Is echt vervelend hoor
Ja ik ga het niet in deze SC pleuren allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig
niet teveel denken
DM?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ga het niet in deze SC pleuren allemaal
Weet ik
Ja, maar dat is gewoon omdat ik gewoon zo chill zit en het valt me opeens op weet jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat altijd zo droog
Ik zie ook echt gewoon jouw hoofd dan voor me en gewoon helemaal stoned enzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon omdat ik gewoon zo chill zit en het valt me opeens op weet je
Ik snap je strugglesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon omdat ik gewoon zo chill zit en het valt me opeens op weet je
Ik ben totaal nuchter nu zuchtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zie ook echt gewoon jouw hoofd dan voor me en gewoon helemaal stoned enzo
Droge dientje is droog
Pijnlijk hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zie ook echt gewoon jouw hoofd dan voor me en gewoon helemaal stoned enzo
Droge dientje is droog
Halllonnnnquote:
Jij durfde niet verder?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb al 1 aflevering van walking dead gezien
Geen tijdquote:
Sup?quote:
Gaat wel. Het internet is hier wat traag dus dat vind ik vrij irritant. Hoe is het met jou?quote:
Hoezo heb je geen tijd nu? Dat is belangrijker dan fokken hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nog niet, heb nu de goeie gedownload maar nu ff geen tijd om te kijken toch
Jarigequote:
Jah, maar ik moet nog nieuws checken over Noord-Korea fokken en andere dingen doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen tijd nu? Dat is belangrijker dan fokken hoor
salsal zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, maar ik moet nog nieuws checken over Noord-Korea fokken en andere dingen doen
Bah dat is heel vervelend jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat wel. Het internet is hier wat traag dus dat vind ik vrij irritant. Hoe is het met jou?
ik ben al moequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk 's nachts dan, want dan lig je toch te slapen...
Misschien zijn mijn eisen wel te hoogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah dat is heel vervelend ja
Gaat wel lekker hoor, maar kan weer niet wachten tot het weekend
Tired as usualquote:
Op zich niet slecht eigenlijk. En die van jou? Hoe was het op je werk?quote:
jammerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee salsal ook niet andere keer
Balen. Heb je wel een goed hoofdkussen? Of maak je je soms druk als je in bed ligt?quote:
ja wel goed hoor, 2 voldoendes terugkrijgen is altijd lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich niet slecht eigenlijk. En die van jou? Hoe was het op je werk?
Ik denk te veel na over dingenquote:
ectoquote:
ja goede hoofdkussen en nee maak me meestal nooit druk om ietsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Balen. Heb je wel een goed hoofdkussen? Of maak je je soms druk als je in bed ligt?
Gelukkig 2 voldoendesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wel goed hoor, 2 voldoendes terugkrijgen is altijd lekker
Mwa tijd ging sloom en ben deze week nu al zat
leuk hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jarige![]()
![]()
Hoe is je dag vandaag ondanks veel werken?
net op de fotos van mn favoriete fokster uiteraardquote:
Welk jaar zit je? Zonde wel dat vandaag al de omslag kwamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk te veel na over dingenOpleiding loopt niet helemaal prima, wat andere dingetjes. Komt allemaal vast een keer goed
Hoe zou het dan kunnen komen? Enig idee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja goede hoofdkussen en nee maak me meestal nooit druk om iets
Goed te horen dat het werk leuk was/is. Heb je ook iets van je collega's mogen ontvangen?quote:
Zieki, fotopapier?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
[..]
net op de fotos van mn favoriete fokster uiteraard
en dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Beach het volgende:
[..]
hey wie aan Dientje komt, komt aan mij
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed te horen dat het werk leuk was/is. Heb je ook iets van je collega's mogen ontvangen?
Weet nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe zou het dan kunnen komen? Enig idee?
Je hebt je tagje zie ik
Okay, fair enough. Welke taart had je gekozen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
neeze wisten ook niet dat ik jarig was. totdat er taart lag
ja wordt een superweekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig 2 voldoendes
Balen als de tijd gevoelsmatig voorbij kruipt
Ik wil ook weekend. Ben de week daarna ook vrij namelijk. Jij ook?
Blijft een lastig en vervelende kwestie danquote:
Sla jij meisjes?quote:
ja ik wil beter slapenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijft een lastig en vervelende kwestie dan
Leuk dat je je tagje hebt
appelkruimel en kersen. twee halvequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, fair enough. Welke taart had je gekozen?
ja van valerio!quote:
Ik kan je geen ongelijk geven hoor. Ik had 2 pakken stroopwafels gekochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
appelkruimel en kersen. twee halvegeen zin om veel geld uit te geven
Eerste jaar, vorige semester door veel gezeik niks gehaald, moet keihard doorknallenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welk jaar zit je? Zonde wel dat vandaag al de omslag kwam
lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven hoor. Ik had 2 pakken stroopwafels gekocht
Wie lust er nou stroopwafels?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven hoor. Ik had 2 pakken stroopwafels gekocht
Shit. Dat is wel balen danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste jaar, vorige semester door veel gezeik niks gehaald, moet keihard doorknallen
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, heb er nu al zin in
warme stroopwafels halen in Arnhemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |