ja dat wilde ik dus vragenquote:
Ik kijk nu de laatste How I Met Your Motherquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wilde ik dus vragenmaar ik ga nu gewoon kijken
dat is al een struggle an sichquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat het dinsdag was
dat ken ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kijk nu de laatste How I Met Your Mother
Ik was vrij, dus viel wel meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is al een struggle an sich
@: ehquote:
dat scheelt jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was vrij, dus viel wel mee
heyquote:
ja tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben jij nou een echte dame geworden?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tochWattan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?
voel me niet anders ofzo. Alsof dat kanquote:
Toen ik 18 werd moest ik echt als een gek naar den haag toequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
voel me niet anders ofzo. Alsof dat kan
ja jij welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Toen ik 18 werd moest ik echt als een gek naar den haag toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |