Ben je nu ook welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
volgens mijn oma was ik als baby om op te eten, zo lief
lieve oma is lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Altijd die babyverhalen op verjaardagenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
volgens mijn oma was ik als baby om op te eten, zo lief
lieve oma is lief
mijn oma's en opa'squote:
hahaha ja erg hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd die babyverhalen op verjaardagen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je nu ook welslijmballllllllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik wil er ook zo eenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Taexon het volgende:
Sorry had geen zin in paint om een kaart terug te maken en zag een pen+papier liggen
Half dooie net uit de douche kop die moe is blablabla
Ach jouw foto's worden gewoon uit het boek gescheurdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd die babyverhalen op verjaardagen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Vooruit, met je verjaardag krijg je een foto met "Gefeliciteerd Promisionxexposed"quote:
Ik mag niet meer in het boekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach jouw foto's worden gewoon uit het boek gescheurd
Dat moment!
Was geniaal
hou ik je aan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vooruit, met je verjaardag krijg je een foto met "Gefeliciteerd Promisionxexposed"
(Lange naam op blaadje word lang)
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in het boek
Nu moet ik weer lachen omdat die vrouw oppeuzelen zei
Een prop papierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om iets kapot te slaan.
HARD
waarom?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HARD
je broertje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HARD
Hahahaha hou op ik moet nu weer gaan uitleggen waarom ik lachquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]Ow god prachtig hoe je niet meer bijkwam
"Ja doe het in een doggybag"
Oud dekbed licht hier nog plus zakmes.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahahaha hou op ik moet nu weer gaan uitleggen waarom ik lach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |