zeker zeker, nu alleen hopen dat mn ouders niet nazistisch gaan doen over hoelaat ik thuis moet zijnquote:
Gebeurt ook hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef JRRY het volgende:
Ik vind het neuken zelf eigenlijk best wel ongemakkelijk enzo, lig gewoon liever gezellig in bed
![]()
Verkeerd! Eerst neem je die ''toekomstige vriendin'' en dan krijg je haar, dus is ze jou bezitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee eerst krijg je een vriendin en dan neem je haar
Ja wenie, de daad zeg maarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat vind je er ongemakkelijk aan dan?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Verkeerd! Eerst neem je die ''toekomstige vriendin'' en dan krijg je haar, dus is ze jou bezit
aawh wattan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja wenie, de daad zeg maar![]()
Voel me dan best ongemakkelijk
Misschien wel ja idkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het ongemakkelijk is gaat er iets fout denk ik
druk gappiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
not much, hoe staat eht met jou?
??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het geheim van seks is de 3 S'en
Uiteindelijk leer je elkaar wel vertrouwen.. op het begin ben je gewoon erg voorzichtig enzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja wenie, de daad zeg maar![]()
Voel me dan best ongemakkelijk
okeujquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uiteindelijk leer je elkaar wel vertrouwen.. op het begin ben je gewoon erg voorzichtig enzo
Snap wat je bedoelt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |