Ohw, maar dat verandert de zaak...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja 20 miljoen triljoen mails de deur uit gedaan. Dit is tot nu toe de enige die me uitnodigt voor gesprek. IK blijf verder zoeken hoor, maar dan heb ik iig iets achter de hand, mocht het verder niet lukken.
Weet je nog hoe lang Zero bezig was?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar dat verandert de zaak....
Is het dan echt zo lastig iets te vinden?
Ow... het was bijna dramatischer dan werk vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Logisch ook wel, gratis krachten, zo veel keus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... het was bijna dramatischer dan werk vinden
Wuutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... het was bijna dramatischer dan werk vinden
Ohw ja, dat was ook heul lang inderdaad...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je nog hoe lang Zero bezig was?
Ja.. het kost bedrijven teveel. Overheid hapt dan nog wel toe.quote:
Morgen blijft het nacht...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef Kally het volgende:
Alle keren dat ik wakker lag, in de sloot.... Of is het toch ik besloot
Mjah...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
O en dat gebeurt hoor.. I swearquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah...
Meeste organisaties willen stagiaires vanaf september of februari.. Maar school had besloten dat het handig was om half april te doenOok hebben veel bedrijven liever derde jaars dan eerste...
En we moeten voor 1 maart iets hebben, anders moet je vanaf 1 maart elke dag van 08.40 tot 17.10 naar school om naast je lessen stage te zoeken ..
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen blijft het nacht...
Dat nummer..
Ik vind het sowieso ongelooflijk rare stagetijdenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en we hadden een lijst van school gekregen met bedrijven die wel eerste jaar willen...
Niet dus..
Ja prima... dus als dit eventueel iets wordt, heb ik iets achter de hand..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
O en dat gebeurt hoor.. I swear! Ik ken mensen die daar nog twee weken mee bezig zijn geweest.
Je bent niet eens als pingwing gegaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Pheno het volgende:
Carnaval, niets voor mij. Wel lekker rustig op de weg.
En dan moet je het in de vakantie doen ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah...
Meeste organisaties willen stagiaires vanaf september of februari.. Maar school had besloten dat het handig was om half april te doenOok hebben veel bedrijven liever derde jaars dan eerste...
En we moeten voor 1 maart iets hebben, anders moet je vanaf 1 maart elke dag van 08.40 tot 17.10 naar school om naast je lessen stage te zoeken ..
Ook die ene?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef Lutte het volgende:
Nou de meeste relaties die geknapt zijn met carnaval zijn weer aan, dat zou fijn zijn als ze niet disfunctioneel waren en ik dus nog een paar weken langer het gezeik aan moet horen
Pat ik zou graag voor je rondkijken, maar dit is nogal uit de richting natuurlijk
Hoe bedoel je? Stage lopen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan moet je het in de vakantie doen ofzo?
Ja eentje was dezelfde avond alweer goed, hoor net wel dat ie wel al bij een vriend op de bank lagquote:
Wij bellen ook nooit inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen lekker vroeg vrij, dus dan bellen.
My worst nightmare.
Nouja, moet april-juli en september-november. Alles wat je te weinig hebt aan stageuren moet je het derde jaar erbij doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stage ja. Wanneer je die dan moet inhalen enzo.
hmmm. zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nouja, moet april-juli en september-november. Alles wat je te weinig hebt aan stageuren moet je het derde jaar erbij doen.
Ehm, beide niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:01 schreef Lutte het volgende:
Donderdag is het weer de kutste commerciële 'feest'dag, Pat René wordt het slagroom of chocoladesaus?
Mwah, vooruit. Zal hem meenemen zaterdag!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
Mag ik deze, met een strikje
[ afbeelding ]
HEEFT IE LADY GAGA 4 MEN OP? ander verdienen we er niet genoeg aanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
Mag ik deze, met een strikje
[ afbeelding ]
Hij is lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah, vooruit. Zal hem meenemen zaterdag!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
HEEFT IE LADY GAGA 4 MEN OP? ander verdienen we er niet genoeg aan
vin jij da nah meai?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah, vooruit. Zal hem meenemen zaterdag!
Nou het verfrist wel lekker als je hem je huis laat poetsenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is niet goed voor de doeleinden die ik gedachten had
Soppen bedoel je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou het verfrist wel lekker als je hem je huis laat poetsen
quote:
Soort van been there done that ik kan zonder?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef Lutte het volgende:
FB chat doet het niet dit voelt echt of m'n navelstreng is doorgeknaagd
Wel toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef Lutte het volgende:
FB chat doet het niet dit voelt echt of m'n navelstreng is doorgeknaagd
Nou ik niet want ik kreeg net naaktpics okquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soort van been there done that ik kan zonder?
Ik lees net op FB dat er meer last van hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik niet want ik kreeg net naaktpics ok
Ja Kal zit op iPod..
Al de derde keer in een paar dagenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees net op FB dat er meer last van hebben.
Huisarrest?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al de derde keer in een paar dagen
Ik ben er trouwens uit waar m'n ouders mee bezig zijn, ze doen niks meer voor me zodat ik merk hoe zwaar dat is. Eerlijk? Het is fantastischGewoon m'n gang kunnen gaan zonder gezeik, alleen jammer dat het ook neerkomt op huisarrest
Ja ik hoef nu echt niet te vragen of ik weg mag of uit of zo, maar dat regel ik ook zelf wel. Ze houdt dit echt geen weken vol. Ik wel.quote:
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik hoef nu echt niet te vragen of ik weg mag of uit of zo, maar dat regel ik ook zelf wel. Ze houdt dit echt geen weken vol. Ik wel.
Wacht ik even drie maanden meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon doen.
"Ik voel me op mezelf hier in huis dus trek m'n eigen plan"
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik hoef nu echt niet te vragen of ik weg mag of uit of zo, maar dat regel ik ook zelf wel. Ze houdt dit echt geen weken vol. Ik wel.
Komt goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al de derde keer in een paar dagen
Ik ben er trouwens uit waar m'n ouders mee bezig zijn, ze doen niks meer voor me zodat ik merk hoe zwaar dat is. Eerlijk? Het is fantastischGewoon m'n gang kunnen gaan zonder gezeik, alleen jammer dat het ook neerkomt op huisarrest
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik met mijn PM zojuist Lutte een machinegeweer heb gegeven. Of een monster gecreeerd...
Daar ben ik nog niet over uit en zullen we (hopelijk) snel genoeg te weten komen
Jij spambotquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik met mijn PM zojuist Lutte een machinegeweer heb gegeven. Of een monster gecreeerd...
Daar ben ik nog niet over uit en zullen we (hopelijk) snel genoeg te weten komen
wat een faalactiequote:Op woensdag 13 februari 2013 09:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Wel grappig ook.
Ik mensen mailen die als contactpersoon op die stagesite staan... krijg ik een mailtje van iemand anders van een organisatie... lees ik dat mailtje terug... is ie al bij 2 andere personen terechtgekomen omdat ze niet weten wat er mee moeten
Je hebt Frankenstein de Tweede gecreëerd jongûhquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Organisaties zitten allemaal in reorganisaties waardoor er onduidelijkheid is of er stagiaires kunnen komen of niet... GRRR!
En natuurlijk is dat precies bij organisaties waarvan ik denk dat dat een leuke plek is..!
niet teveel he schat, moeten daarna nog op stapquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:06 schreef roos85 het volgende:
Ik heb vanavond tentamen, wellicht neem ik wat roseetjes van te voren
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:06 schreef roos85 het volgende:
Ik heb vanavond tentamen, wellicht neem ik wat roseetjes van te voren
Succes! Kijken hoe (administratieve) processen binnen een school verlopen ofzo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb straks sollicitatie op basisschool. Weet alleen nog steeds geen reden waarom ik precies daar mijn stage zou willen lopen. Haha
Je zou zeggen van wel, moet goed komenquote:Ondertussen 73 mails de deur uit gedaan voor stage. Daar zou toch iets tussen moeten zitten.
Goed bezig!quote:Vanavond nog even verder... Heb nog 15 pagina's te gaan. Dan heb ik alle steden afgewerkt tussen mijn woonplaats en Groningen
Heb je beet, moet je 130505 andere instanties afzeggen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:02 schreef PatriQue89 het volgende:
WHOEHOEEEE
En een gesprek bij de gemeente Groningen
Eerst maar afwachten of ze me willen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je beet, moet je 130505 andere instanties afzeggen.
Goed bezigquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:02 schreef PatriQue89 het volgende:
WHOEHOEEEE
Nicequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:02 schreef PatriQue89 het volgende:
WHOEHOEEEE
Ik houd van deze vrouw, ook al kan ze niks voor me doen!quote:Beste Patrick,
Je wordt vriendelijk bedankt voor jou interesse voor een mogelijke stageplaats bij de ***. Helaas moet ik je teleurstellen omdat er geen stageplaats beschikbaar is binnen de (financiële) adminstratie v.d ***. Wel wil ik mijn complimenten maken voor de wijze waarop jij in jouw mail eerst informeert naar een stageplaats om dan pas evt de gegevens toe te sturen.
Ik wens je dan ook veel succes bij het vinden van een stageplaats
Met vriendelijke groet,
En zo is het maar net!quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef roos85 het volgende:
Ik heb lekker een roseetje genomen, gewoon omdat het kan
Jammer van dat w'tje maar leuke reactie, gelijk heeft ze ook!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik houd van deze vrouw, ook al kan ze niks voor me doen!
Ja.. Ik had haar het kunnen leren, maar helaaaas!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jammer van dat w'tje maar leuke reactie, gelijk heeft ze ook!
Fijn dat je in principe een stageplek hebt, kun je rustig naar iets leukers zoeken.
Jij stuurt je CV pas later op?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik houd van deze vrouw, ook al kan ze niks voor me doen!
Ja.quote:
quote:Geachte …,
Ik ben PatriQue89, 23 jaar en ik woon in ***. Op het moment volg ik het eerste leerjaar van de opleiding "Juridisch Medewerker" aan het *** te ***. Vanaf April mag ik een administratieve stage gaan lopen, waar ik nu actief naar op zoek ben.
De reden waarom ik u een e-mail stuur is dan ook om te inventariseren of er mogelijkheden zijn om bij … stage te lopen. Deze stage moet plaatsvinden in de periode van 17 april tot 5 juli(3 dagen per week) én van 2 september tot 1 november(5 dagen per week). Ook zou ik graag te weten komen aan wie ik mijn motivatie-brief en CV kan richten.
In hoop snel van u te horen.
Met vriendelijke groet,
PatriQue89
Ik pas mijn sollicitatiebrief wel gedeeltelijk aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.
Ik stuur een eerste mail met de vraag of er in de periode van dan tot dan uberhaupt plek is om stage te lopen zo ja, aan wie ik dan mijn brief en cv kan richten.
Je denkt toch zeker niet dat ik al 73 aparte brieven heb getikt he?
Ja ik ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik pas mijn sollicitatiebrief wel gedeeltelijk aan
Ja precies... Ik doelde alleen op het feit dat je eerst eerst vraagt of er een plek is en dan pas de brief+cv verstuurt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Beetje raar om in een brief richting de provincie te spreken over het UWV en andersom
Ahzo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja precies... Ik doelde alleen op het feit dat je eerst eerst vraagt of er een plek is en dan pas de brief+cv verstuurt.
Ergens snap ik je wel en vind ik het best een goeie. Je 'werkt ergens naartoe' ipv je meteen 'op te dringen'.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ahzo.
Jaa... Ik vind het een beetje raar om direct een sollicitatiebrief te schrijven. Maar dat is iets heel persoonlijks. En iets wat met de jaren wel slijt mag ik hopen. Want om nou elke keer een bedrijf te mailen of ze werk hebben(als ik klaar ben met school enzo) vind ik dan wel weer raar. Dan moet je gewoon solliciteren.
Mijn denkwijze. Zo heerlijk verwarrend soms!
Precies.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ergens snap ik je wel en vind ik het best een goeie. Je 'werkt ergens naartoe' ipv je meteen 'op te dringen'.
Nicequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Precies.
Heb vandaag al wel 11 echte brieven verstuurd met cv. En er staan er nog 3 klaar in m'n mailbox
Jup. Hoezo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:34 schreef iBenny het volgende:
Doe jij trouwens (ook) je sollicitatiebrief en cv ieder als apart bestand bij de mail?
Gewoon. Omdat ik genoeg mensen zie die hun sollicitatiebrief in de mail zelf doen en enkel de cv als bijlage doen.quote:
Oh... Vind ik raar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat ik genoeg mensen zie die hun sollicitatiebrief in de mail zelf doen en enkel de cv als bijlage doen.
Ja ik dus ook. Vind het ook netterquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh... Vind ik raar.
Maar ik mail dan ook en zet er dan iets in van; Hierbij stuur ik u mijn sollicitatie plus cv
etc.etc.
Inderdaad. Ik zou zelf ook mensen met een belabberde brief of een rare benadering niet eens uitnodigen voor een gesprek.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Vind het ook netter
Dus dat...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou zelf ook mensen met een belabberde brief of een rare benadering niet eens uitnodigen voor een gesprek.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat ik genoeg mensen zie die hun sollicitatiebrief in de mail zelf doen en enkel de cv als bijlage doen.
Dussssssssquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef roos85 het volgende:
Ik heb ooit als bijbaan als receptioniste gewerkt, zat er bij de post een A5 papiertje (uit een schrift) met: ik wil bij deze solliciteren..
Stond nog wel aanhef en slot bij, ik heb hem wel naar P&O gedaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dussssssss
Rechtstreeks in de prullenbak, mag ik hopen?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stond nog wel aanhef en slot bij, ik heb hem wel naar P&O gedaan.
Gunde die afdeling ook een lolletje
Sommige doen het inderdaad ook door middel van een post-it zodat het opvaltquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef roos85 het volgende:
Ik heb ooit als bijbaan als receptioniste gewerkt, zat er bij de post een A5 papiertje (uit een schrift) met: ik wil bij deze solliciteren..
True.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk niet dat per sé een ding goed is.
Alleen je hebt wel veel dingen die fout kunnen zijn
Nu hebben jullie me wel aan het twijfelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef Renesite het volgende:
Neve change your winning "team".
Ik zal doen waarmee ik succes heb. Dat is het beste. Ook ligt het aan de ontvanger
Vast zo'n schaap dat er vijf belt en dan Ping onderklaagt dat die stomme sgool egt kutopdragten geefd?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Toch wel raar...
Meisje uit mijn klas zegt vandaag alles wat onder juridisch en administratief valt op de stagesite gebeld te hebben. Alles zit vol zegt ze.
Raar dat ik dan toch 20 mails terug krijg voor een brief en cv... zouden ze niet doen als alles vol zit, lijkt me
Gewoon doen wat je zelf het beste lijktquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu hebben jullie me wel aan het twijfelenEn ik moet net een sollicitatie verzenden
Haha, kanquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vast zo'n schaap dat er vijf belt en dan Ping onderklaagt dat die stomme sgool egt kutopdragten geefd?
Ohja, en dit!quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf het beste lijkt
Zeg met wacht en zo tien minuten per gesprek, reken maar uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, kan
Maar ze heeft ze vast niet alle 780 gebeld. Kan ik me niet voorstellen
Kan ze vast niks schelen, ik stuur altijd kei nette mails en wat je soms terugkrijgtquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf het beste lijkt
Kloptquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ze vast niks schelen, ik stuur altijd kei nette mails en wat je soms terugkrijgt
Wil wat studiegerelateerd vakantiewerk doen, gewoon omdat ik het mis![]()
quote:Beste PatriQue,
Wij hebben geen stageplaatsen.
<Bedrijf>
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt
Ik kreeg vandaag ook:
[..]
Precies. Al kan ik soms zelf ook lelijk d/t fouten makenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:01 schreef Lutte het volgende:
[..]Spelfouten vind ik ook zo'n afknapper, kom op, als je betaald wordt om mails te beantwoorden mag je toch wel redelijke spelling verwachten.
Tja op FOK! of zo zie ik het probleem niet, en wat voor verzinselwoorden ik soms tegenkom in m'n aantekeningenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Precies. Al kan ik soms zelf ook lelijk d/t fouten maken
Ik laat sollicitatiebrieven dan ook door René naar kijken. Dit zet er nog wat grote-mensen-taal bij. Prima!quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja op FOK! of zo zie ik het probleem niet, en wat voor verzinselwoorden ik soms tegenkom in m'n aantekeningen
Hallon!quote:
Je zit in Brabant dus friet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:07 schreef franklop het volgende:
Nou roos is tentamen aan t maken en ik wacht in de kantine op dr met dr Nog overgebleven patat
Lang leven die juridisch onderlegdenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik laat sollicitatiebrieven dan ook door René naar kijken. Dit zet er nog wat grote-mensen-taal bij. Prima!
Nee, ok. Heb het meeste er af geklopt. Zitten nog wat restjes, laat het wel drogen, nog keer uitkloppen morgenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:12 schreef Kally het volgende:
Niet, pas als het droog is, nat wrijf je het zo kapot dat het een soort van gaat pluizen.
we wonen in zuid Holland en ze zit in Rotterdam op school. Dus patatquote:
Dat zeg ik. Brabant.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:13 schreef franklop het volgende:
[..]
we wonen in zuid Holland en ze zit in Rotterdam op school. Dus patat
er stond patat op de lijst!quote:
Nee.. Binnenkort René maar even laten downloadenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je Puss in Boots gezien?Hij is daar een beetje een running gag
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. Binnenkort René maar even laten downloaden
Wist ik vanochtend al. Gelijk in Vergeten ex-kandidaten topic gepost. Erg he? Zo'n getalenteerde meid en dan bijna als Amy Wijnhouse eindigen. Hoe kan dat toch he? Ik heb medelije met het kindquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Lutte het volgende:
Rafaella is net back uit een Thaise afkickkliniek wegens ernstige drank- en drugsproblemen. Dat jullie het even weten.
Hoe heeft het zo ver kunnen komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wist ik vanochtend al. Gelijk in Vergeten ex-kandidaten topic gepost. Erg he? Zo'n getalenteerde meid en dan bijna als Amy Wijnhouse eindigen. Hoe kan dat toch he? Ik heb medelije met het kind
xoxo ria
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
NIETUUUS!! Jij blijft altijd 32!quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Dan word ik 40
quote:
Dat wat je me nog zou vertellen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
als je goed nadenkt weet je het antwoord
Sjeesssssss ze is blond en mijn kind, nadenkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
als je goed nadenkt weet je het antwoord
Hahaha wat coolquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:48 schreef Kally het volgende:
Ik moet trouwens lachen hier thuis, de jongens noemen Zwab ook echt Zwab
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:48 schreef Kally het volgende:
Ik moet trouwens lachen hier thuis, de jongens noemen Zwab ook echt Zwab
dat kan ze welquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Sjeesssssss ze is blond en mijn kind, nadenken
Jaaa lekker nu ik met de trein moetquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Er komen weer flinke sneeuwbuien aan!!!
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Er komen weer flinke sneeuwbuien aan!!!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook hou er ook van, maar het moet zaterdag weer weg zijn, anders mag ik vast niet rijden van rené
De schavuitquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Denk trouwens dat René vreemd gaat. Hij is niet op MSN.
Zaterdag gaan we hemquote:
Denk ff twee keer na voor je 'm bitchslaptquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, soms heeft het effectquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk ff twee keer na voor je 'm bitchslapt
ENIGEquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk ff twee keer na voor je 'm bitchslapt
Ja maar....quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is net wie is de mol, niets is wat het lijkt.
Oh jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat komt niet zo nauw als je ketszat bentEn dat ben je natuurlijk ook!
Trainen? Douchen? In slaap gevallen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
HIJ REAGEERT OOK NIET OP WHATSAPP
trainen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Trainen? Douchen? In slaap gevallen?
Ff douchen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
HIJ REAGEERT OOK NIET OP WHATSAPP
Die 3 minutenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelukkig, zeg ik het amber alert af!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelukkig, zeg ik het amber alert af!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:21 schreef Renesite het volgende:
Kwam ik vanochtend 30min te laat wegens fileeeee/ongeluk. "Ow, je bent er al, had bijna een amberalert uitgezonden"
Daar heeft hij een puntquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:22 schreef Renesite het volgende:
Dus ik pakte hem terug toen mijn collega ff met zijn auto heen en weer moest.
"Ow, ik zie een kras"
"HUH?"
Ik "Ow, da's de zon die weerkaatst"
hij "Jij bent ook steeds meer een etter he"
Mannen en auto'squote:Op woensdag 13 februari 2013 19:22 schreef Renesite het volgende:
Dus ik pakte hem terug toen mijn collega ff met zijn auto heen en weer moest.
"Ow, ik zie een kras"
"HUH?"
Ik "Ow, da's de zon die weerkaatst"
hij "Jij bent ook steeds meer een etter he"
Volgens mijn kids welquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar jij schijnt ook gewoon een Zwab te zijn.
Hij kan natuurlijk ook MSNen en vreemd gaan...quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Tssssquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook MSNen en vreemd gaan...
Welke?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet trouwens de ware toedracht wel, ondertussen
Goeie reden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat hij nergens te bekennen was
?quote:
Op die fietsquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die heeft een even lange draagtijd als een mens.
Mwah. Wil niemand afvallen..quote:
Godzijdank hoef ik als man nooit dingen langer te dragen dan een paar minuten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die heeft een even lange draagtijd als een mens.
Dus na een paar minuten trek jij je kleding weer uit?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Godzijdank hoef ik als man nooit dingen langer te dragen dan een paar minuten.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Godzijdank hoef ik als man nooit dingen langer te dragen dan een paar minuten.
Yes, nakend is zoveel vrijer. Ik scherm mijn goddelijke physique alleen af om een overdosis voor sterfelijke ogen te voorkomen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus na een paar minuten trek jij je kleding weer uit?
Ik oooooooooooookquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik ben zo blij dat het volgende week vakantie is![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Kaartjes voor de audities zijn te koop!
http://www.rtl.nl/service/rtltickets/
X Factor Meet?
Whut, wanneer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik ben zo blij dat het volgende week vakantie is![]()
Ik vind zondag prima.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zondagmiddag? Then i'm in
Andere dagen zijn voor mij niet te doen
Oh vanaf de 21e hierquote:
Ja donderdag en vrijdag vrij, en dan de week ernaquote:
2 extra dagen.... lekkkkeerrrrquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja donderdag en vrijdag vrij, en dan de week erna
Ja voor hunnie wellus jaquote:
Ohhhhh.... 2 dagen extra. Even klagen bij school!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja donderdag en vrijdag vrij, en dan de week erna
Studiedagen denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohhhhh.... 2 dagen extra. Even klagen bij school!
Dat is nu al bekendquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef Kally het volgende:
Theo Maassen doet de ouderjaarsconference
Geef Jochem een adhd kusje van mequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou. Ik ga nog even een dvdtje kijken van Jochem Meijer... voor de leuk!
Kusjes!
Mooi, weet ik iig dat ik niet ga kijken. Heb ik toch bij voorbaat al een uur van mijn leven terug.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef Kally het volgende:
Theo Maassen doet de ouderjaarsconference
Dat bedoel ik, als er 1 iemand niet leuk is...quote:Op donderdag 14 februari 2013 05:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, weet ik iig dat ik niet ga kijken. Heb ik toch bij voorbaat al een uur van mijn leven terug.
carnavalquote:Op donderdag 14 februari 2013 05:17 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
Carnaval is nu toch echt afgelopen, nu de eerste werkdag weer voor de deur staat
Goed punt.quote:
Dan kan ik het net zo goed doen als Theo. Wie wil er badum tsjjj steeds doen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als er 1 iemand niet leuk is...
Ikke, ikke, ikke, wij zijn saampjes veel leukerquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kan ik het net zo goed doen als Theo. Wie wil er badum tsjjj steeds doen?
gebruik je neus...quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:41 schreef Lutte het volgende:
Zwaar leven, doodvriezen op het busstation en dat ook nog met maar één handschoen omdat je wel door Cee's blog moet kunnen swipen
Hahaha dat doe ik normaal wel altijdquote:
Ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha dat doe ik normaal wel altijd![]()
Alleen nu zaten er ook twee jongens van m'n opleiding te wachten
Nog 2 nachtjesquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaaaa en dan lekker kutjebotsen!
Speciale handschoenen kopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:41 schreef Lutte het volgende:
Zwaar leven, doodvriezen op het busstation en dat ook nog met maar één handschoen omdat je wel door Cee's blog moet kunnen swipen
pfffquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Pas om half 11 op school zijn.
Valentijnsontbijt voor mezelf op bed!
Niets gehad, gr gr, een pinguin.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Pas om half 11 op school zijn.
Valentijnsontbijt voor mezelf op bed!
yup... that's all : Dquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:20 schreef Pheno het volgende:
Ach, de winkeliers zijn blij met de tere zieltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |