en dit ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof die mensen allemaal uitkijken naar een Spaanse zomer. Ze zijn gewoon dit winterweer zat
-quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef zovty het volgende:
Omdat vrouwen dan meer huid laten zien.vrouwenhuid
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef zovty het volgende:
quote:
quote:
Bah ik haat het, dan gaan alle vrouwen weer als hoeren over straat. En dan zullen de verkrachtingen ook toe nemen ik zou ze liever goed afgedekt gekleed zien, dan verbranden ze ook niet en is er minder kans op een zonnesteek.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bah ik haat het, dan gaan alle vrouwen weer als hoeren over straat. En dan zullen de verkrachtingen ook toe nemen ik zou ze liever goed afgedekt gekleed zien, dan verbranden ze ook niet en is er minder kans op een zonnesteek.
Juist.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bah ik haat het, dan gaan alle vrouwen weer als hoeren over straat. En dan zullen de verkrachtingen ook toe nemen ik zou ze liever goed afgedekt gekleed zien, dan verbranden ze ook niet en is er minder kans op een zonnesteek.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef zovty het volgende:
quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
1. Geen kou/sneeuwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
Waarom? Mensen doen alsof we 6 maanden lang prachtig zomerweer gaan krijgen in dit landHoor steeds van mensen dat ze enorm veel zin hebben in de 'zomer' en dat ze van alles gaan doen.
Ook in de zomer is het 50% van de tijd nat dan wel bewolkt met af en toe een paar weken mooi weer. Vorig jaar Juni/juli alweer vergeten?
Klacht : mensen die doen alsof we een Spaanse zomer gaan krijgen
Ophouden met dat gehype van de zomer. Het valt altijd tegen.
Precies. Al is het maar 20 graden, das nog 100 keer beter dan deze pleuris-kou.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof die mensen allemaal uitkijken naar een Spaanse zomer. Ze zijn gewoon dit winterweer zat
Een Spaanse zomer in Nederland moet je sowieso niet willen. Een Spaanse zomer in Spanje wel natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dus ik mag niet naar de zomer uitkijken omdat het hier niet zoals in Spanje is.
Wie zegt dat iedereen op een Spaanse zomer zit te wachten dan?
Maar het is wel beter dan dit kanker weer, dus niet zo janken. Mongool.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
Waarom? Mensen doen alsof we 6 maanden lang prachtig zomerweer gaan krijgen in dit landHoor steeds van mensen dat ze enorm veel zin hebben in de 'zomer' en dat ze van alles gaan doen.
Ook in de zomer is het 50% van de tijd nat dan wel bewolkt met af en toe een paar weken mooi weer. Vorig jaar Juni/juli alweer vergeten?
Weet niet. Ben nooit in Spanje geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:26 schreef 2013 het volgende:
[..]
Een Spaanse zomer in Nederland moet je sowieso niet willen. Een Spaanse zomer in Spanje wel natuurlijk
Toch eens doen danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Weet niet. Ben nooit in Spanje geweest.
Ik zeur niet over de zomer op zich maar dat hij lang niet zo mooi is als sommige mensen ons laten doen geloven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
lekker shirtloos over straat, kijken naar meisjes in te korte rokjes.
wat zeur je nou man
dit dus, daarom nog ff aanhouden dit weer. Af en toe grijs, koud en zonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
dunno, ik hoor nooit mensen zeggen dat het hier extreem warm wordt ofzo. alleen dat 18 - 20 graden altijd beter is dan nul.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik zeur niet over de zomer op zich maar dat hij lang niet zo mooi is als sommige mensen ons laten doen geloven.
Komt nog wel een keer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef 2013 het volgende:
[..]
Toch eens doen danBarcelona
Sevilla
![]()
Ook dat zijn zeker mooie plekken om heen te gaan ja!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer.Eerst naar Milaan en Rome.
Moet je een keer van voorgenoemde reet afkomen, scheelt een hoopquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
De winter vind ik altijd iets gezellig en knus hebben, de zomer kan mij nooit zo bekoren. Zeker als het zo warm is dat onder het FOK!ken de reuzel je reet uit loopt.
Onweerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef pietkanarie het volgende:
Zomerse onweersbuien! Lekker. Maar voor de rest, zolang ik gewoon werk/stage loop/naar school ga is die hitte alleen maar lastig. Een zomerse dag aan het zwembad en afgesloten met een verfrissende bui, prima. Voor de rest vind ik 20 graden warm genoeg, liefst half bewolkt.
De laatste jaren was het voorjaar trouwens ongeveer de zomer en de zomer zelf was dan weer minder zomers.
Daarom ook minstens 2 weken naar zuid-Europa (of verder).quote:
Vind het heerlijk. Smaken verschillenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef 2013 het volgende:
[..]
Onweer![]()
Stortbuien![]()
Dat zijn nou juist de 2 vervelende dingen van de zomer.
ja want dat is ook echt waar je jezelf druk om maakt in de zomer reuzel uit je reet tijdens het FOk!KEN.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
De winter vind ik altijd iets gezellig en knus hebben, de zomer kan mij nooit zo bekoren. Zeker als het zo warm is dat onder het FOK!ken de reuzel je reet uit loopt.
Ja, ik weet het, tragisch allemaal. Maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
ja want dat is ook echt waar je jezelf druk om maakt in de zomer reuzel uit je reet tijdens het FOk!KEN.
Hoe kun je dat nou heerlijk vinden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Vind het heerlijk. Smaken verschillen
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
Ik zeker nietquote:
Nou ja, het is ook vooral de (tijdelijke) afkoeling waar ik blij mee ben. Maar ook gewoon een mooi natuurfenomeen. Ineens wordt de lucht zwart, gaat het waaien, gerommel in de verte en dan gaat het nog even mooi los.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef 2013 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou heerlijk vinden?![]()
Zit toch vele malen liever in het zonnetje met een koud biertje dan dat je binnen 'opgesloten' zit en het teringhard waait en stormt buiten. Enige fijne eraan is dat het hier bij 30 graden ofzo te benauwd wordt, dan is een kort (onweers)buitje wel fijn om even de lucht wat af te laten koelen. Maar dat wil niet zeggen dat de bui/storm zelf fijn is.
Ik vind het niets eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook vooral de (tijdelijke) afkoeling waar ik blij mee ben. Maar ook gewoon een mooi natuurfenomeen. Ineens wordt de lucht zwart, gaat het waaien, gerommel in de verte en dan gaat het nog even mooi los.
Liefst wel na het bbq'en. Want 's avonds, als de ergste warmte weg is, lekker bbq'en vind ik ook fijn!
Sowieso, mensen die 20 graden al warm vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Tegenklacht:
Mongooltjes die het verschil tussen -5/5 graden en 15/25 graden niet kennen.
We weten dat je in Bulgarije woont, Dvenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
Niet tenminste zes maanden zomer hebben!!!!!
Zit wat in! Als het de hele avond regent/stormt ben je ook meteen gedwongen om thuis te blijven. Maar vaak zijn die buien kort maar heerlijk krachtig!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ik vind het niets eigenlijkNiet dat ik er bang voor ben, maar het geeft me echt het gevoel opgesloten te zitten in je huis. Een kort buitje van een kwartiertje vind ik dan weer geen probleem. Zeker niet als het daarna snel weer droog is en je idd weer kunt bbq'en etc
Er valt niet veel meer te laten zien denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat een preutse zwembroekjes. Durven ze niet meer te laten zien of zo?
Nou ja, 25 is bij (in NL) ook wel het maximum bij mij hoor. Maar ik vind 21 of 22 nou niet te warm ofzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Zit wat in! Als het de hele avond regent/stormt ben je ook meteen gedwongen om thuis te blijven. Maar vaak zijn die buien kort maar heerlijk krachtig!
Oh en mensen die 20 graden al warm genoeg vinden, daar ben ik er ook één van. Ben jij niet veel minder actief dan als het zo warm is dan? Ik ga wel graag hardlopen (of bij warm weer mountainbiken) enz. Maar bij 25+ kom ik niet meer echt in actie. Niks mis met niks doen maar niet omdat het niet anders kan.
LOLquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef Straatcommando. het volgende:
mijn theorie is dat alleen dikke werkeloze autisten van de winter houden, dan hoeven ze geen excuus te verzinnen om binnen te blijven. lekker raiden op wow want dan is het daar natuurlijk ook lekker druk. ::)
Die gast links had beter wat sokken in die rode zwembroek moeten stoppen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat een preutse zwembroekjes. Durven ze niet meer te laten zien of zo?
Dat zijn dezelfde mensen die zich altijd verheugen op het weekend, als je ze op maandag vraagt, 'heb je nog wat leuks gedaan?' dan is het antwoord meestal dat ze het huishouden enzo hebben gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ieder geval warmen als deze kutwinter.
Argoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
TDF vergeten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Tevens geen sportzomer dus ik kan eindelijk naar buiten in de zon ipv hele dag voor de TV.
Te warm is ook kut, maar beter dan dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
TDF duurt niet zo lang.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TDF vergeten?
Ook wel falend dat Nederland biet nee mag doen aan de cc trouwens
Doet niets af aan de opmerking. Al had ik in Zimbabwe gewoondquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
We weten dat je in Bulgarije woont, Dven
Ik dacht dat je inmiddels wel in Zuid-Afrika zou zitten kerel, wat een domper....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Doet niets af aan de opmerking. Al had ik in Zimbabwe gewoond
Nee, aanbod gekregen om een hoge functie bij een ander kantoor hier in de stad te vervullen. Dus eerst dat maar eens doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels wel in Zuid-Afrika zou zitten kerel, wat een domper....
Oké, zelfs ik (als rasechte winterliefhebber) herken wel het uit-bed-kom probleem. Onder de deken is het lekker warm en je weet hoe koud het er buiten is.Dus kleed ik me al onder het dekbed omquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef 2013 het volgende:
[..]
Nou ja, 25 is bij (in NL) ook wel het maximum bij mij hoor. Maar ik vind 21 of 22 nou niet te warm ofzo.
Maar ik ben actiever bij 22 graden dan bij -2 graden. Is denk ik ook geestelijk, ik kan s'ochtends gewoon niet m'n bed en huis uitkomen als ik weet dat ik me als een mummy in moet pakken voordat ik de deur uit kan en zelfs dan nog m'n neus eraf gevroren en pijnlijke tenen/vingers heb.
heerlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:16 schreef G.R.S. het volgende:
Nederlandse zomers
Zomer in Marokko: 55 graden jonguh.
Ik zou niet naar Milaan en/of Rome gaan als ik jou was, het beeld dat je er waarschijnlijk van hebt is heel erg vertekend en strookt absoluut niet met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer.Eerst naar Milaan en Rome.
Ja tuurlijk geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:16 schreef G.R.S. het volgende:
Nederlandse zomers
Marrakech wel hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:53 schreef President. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk gewoon je het zelf?
Het zou er in bepaalde gebieden daar wellicht ooit een keer zijn voorgekomen maar het is zeer zeker niet een veelvoorkomende temperatuur of iets dergelijks in de gebieden waar jij hiermee op doelt.
Hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:58 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Oké, zelfs ik (als rasechte winterliefhebber) herken wel het uit-bed-kom probleem. Onder de deken is het lekker warm en je weet hoe koud het er buiten is.Dus kleed ik me al onder het dekbed om
Precies. Maar je hebt ook mensen die bij 22 graden lopen te puffen alsof ze hardgelopen hebben door de Sahara...quote:Verder ben ik het ermee eens dat alles boven de 25 graden in Nederland gewoon niet lekker is. In het buitenland een stuk minder moeite mee. Is puur die Nederlandse benauwdheid die het naar maakt.
En in deze post staan mooie álle redenen samengevat waarom zomer beter is dan winterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Aangezien ik géén autist / uitkeringstrekker ben zoals TS.
Ik kom namelijk nog wel eens buiten. En dan heb ik geen zin om telkens weer een sjaal, handschoenen en zeer soms een muts op mn bakkes te doen omdat het vriest. Tevens kan ik dan nergens op een terras zitten en mensen zoals TS afzeiken onder het genot van bier en tieten. Ook kan ik mij niet afberen op geile sletjes met bikinitjes en natte cameltoes. Ook kan ik dan niet mijn perfect getrainde lichaam showen aan mijn medemens, gewoon omdat ik keihard de baas ben. Tevens kan ik dan mijn ego uitblazen in een luchtballon zo heet ben ik. Enige nadeel is dat het warm binnen is als ik moet gaan FOK!-en en mensen als TS keihard wil afzeiken.
Volstrekte onzin, de temperatuur is in juli 2012 niet een keer boven de 50 graden gekomen in de gebieden waar jij het nu over hebt.quote:
Ik ga daar bijna elk jaar naartoe manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:57 schreef President. het volgende:
[..]
Volstrekte onzin, de temperatuur is in juli 2012 niet een keer boven de 50 graden gekomen in de gebieden waar jij het nu over hebt.
Bron.
Juist, je bevestigt nu waarschijnlijk zonder het te willen mijn punt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga daar bijna elk jaar naartoe manPlaatselijk kan het zeker boven de 50 worden.
Een topic over het weer en wise moet weer even vertellen dat hij zo graag in de winter leeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
dit dus, daarom nog ff aanhouden dit weer. Af en toe grijs, koud en zon![]()
nederland kent helaas maar 1 maand winter en 11 maanden herfst
Ook in Marokko is het verre van gewoon dat het ook maar in de buurt van de 50 graden komtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga daar bijna elk jaar naartoe manPlaatselijk kan het zeker boven de 50 worden.
Ik heb niet gezegd dat het een normale temperatuur is. In de zomer kan het kwik stijgen tot boven de 50 graden. Het interesseert niemand (behalve jij) waar in Marokko dat voorkomt. Het gaat gewoon om het feit dat zomers in Marokko extremer zijn dan in Nederland. That's it.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef President. het volgende:
[..]
Juist, je bevestigt nu waarschijnlijk zonder het te willen mijn punt.
Het kan plaatselijk boven de 50 graden worden, jij pretendeerde in je vorige posts in dit topic echter dat 55 graden een heel normale temperatuur is in Marokko in de zomer en dat is niet correct, ook daar is het iets dat maar weinig voorkomt.
Ach man, misschien heb ik het dan gedroomd hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook in Marokko is het verre van gewoon dat het ook maar in de buurt van de 50 graden komt
Nou, toevallig kon ik mij dit bericht herinnerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach man, misschien heb ik het dan gedroomd he
Dus temperaturen van boven de 50 zijn vrij onwaarschijnlijk. Maar G.R.S (waar staat je naam eigenlijk voor?quote:Morocco hits 121°F (49.6°C): a national all-time heat record
By Dr. Jeff Masters
Published: 2:01 AM GMT on July 18, 2012
The first new all-time national temperature record of 2012 belongs to Morocco, thanks to the 121.3°F (49.6°C) temperature measured at Marrakech on July 17, 2012. According to the Wunderground International Records data base maintained by our weather historian, Christopher C. Burt, the previous record was 120.4°F (49.1°C) at Agadir on July 30, 2009. A hotter temperature of 51.7°C (125.1°F) was reported from Aghadir (Agadir) Souss Massa Dra region on 17 August 1940 during a chergui wind event. However, this reading is considered unreliable by weather records researcher Maximiliano Herrera, since the temperature was 6°C higher than that measured at nearby stations.
Je hebt het in dit topic inderdaad niet letterlijk aangegeven maar wel sterk gesuggereerd dat jij denkt dat 55 graden een normale temperatuur is in Marokko in de zomer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het een normale temperatuur is. In de zomer kan het kwik stijgen tot boven de 50 graden. Het interesseert niemand (behalve jij) waar in Marokko dat voorkomt. Het gaat gewoon om het feit dat zomers in Marokko extremer zijn dan in Nederland. That's it.
Ik sprak jou hier vervolgens op aan, dit heb ik toen namelijk in reactie op jou gepost :quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:16 schreef G.R.S. het volgende:
Nederlandse zomers
Toen ik jou hierop aansprak, corrigeerde je jezelf door te zeggen dat het in Marrakech een normale temperatuur is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:53 schreef President. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk geloof je het zelf?
Het zou er in bepaalde gebieden daar wellicht ooit een keer zijn voorgekomen maar het is zeer zeker niet een veelvoorkomende temperatuur of iets dergelijks in de gebieden waar jij hiermee op doelt.
Bovendien, ook al zou dat wel het geval zijn, het is niet zo alsof het een aangename temperatuur is of iets dergelijks voor het overgrote deel van de wereldbevolking.
Als je mensen wil vertellen dat de temperaturen in de zomer in Marokko vaak hoger zijn dan in de zomer in Nederland moet je dat zeggen en niet dergelijke suggestieve posts plaatsen.quote:
Ik zweeeeer het je! Marokkaans weerbericht heeft ooit 52 graden aangegeven!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, toevallig kon ik mij dit bericht herinneren
[..]
Niets van waar dus. Maar G.R.S (waar staat je naam eigenlijk voor?) ik vermoed dat jij op die digitale bordjes inderdaad meer dan 50 graden hebt zien staan. Echter, dat hebben we hier in de stad ook. Heb deze zomer 49 gezien. Terwijl de hoogst correct geregistreerde temperatuur 'maar' 45.3 is
45 is de menselijke pijngrensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zweeeeer het je! Marokkaans weerbericht heeft ooit 52 graden aangegeven!
GRS staat voor Gary Roach Sanderson uit Modern Warfare 2
Persoonlijke ervaringen, geen feiten. Daarnaast ga ik niet toegeven dat ik het fout heb. Ik heb een vrij goed geheugen en ik kan me goed dat weerbericht goed herinneren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef President. het volgende:
[..]
Je hebt het in dit topic inderdaad niet letterlijk aangegeven maar wel sterk gesuggereerd dat jij denkt dat 55 graden een normale temperatuur is in Marokko in de zomer.
Dit heb jij namelijk gepost :
[..]
Ik sprak jou hier vervolgens op aan, dit heb ik toen namelijk in reactie op jou gepost :
[..]
Toen ik jou hierop aansprak, corrigeerde je jezelf door te zeggen dat het in Marrakech een normale temperatuur is.
Dit heb jij namelijk gepost :
[..]
Het is gewoon een feit dat jij in dit topic dingen hebt gepost die volstrekt niet waar zijn, de bewijsstukken kun je allemaal terugvinden in deze post.
Jij geeft dit echter niet toe en dat kun je naar mijn mening maar beter wel doen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:11 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lekker op een terras in de zon zitten met een koud biertje![]()
Jij hebt zojuist zelf bewijs geleverd dat er geen goede discussie valt te voeren met jou, dat doe ik vanaf nu dan ook niet meer met jou.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringen, geen feiten. Daarnaast ga ik niet toegeven dat ik het fout heb. Ik heb een vrij goed geheugen en ik kan me goed dat weerbericht goed herinneren.
Je hoeft me niet te geloven hoor. Ik snap ook niet waar jij je zo druk om maakt
Dat heet luiheid, deden ze in frankrijk, tot mijn ongenoegen, ook nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tja, je ziet tussen 12 en 3 ook niemand op straat lopen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:28 schreef President. het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist zelf bewijs geleverd dat er geen goede discussie valt te voeren met jou, dat doe ik vanaf nu dan ook niet meer met jou.
Ik geloof je graag hoor, ik stel jouw waarneming niet in twijfelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zweeeeer het je! Marokkaans weerbericht heeft ooit 52 graden aangegeven!
GRS staat voor Gary Roach Sanderson uit Modern Warfare 2
45 gradenquote:
Waarom ben je zo vaak in Marokko?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Wat is jouw probleem nou? Ik snap niet dat je je zo kunt opwinden over de temperatuur in een land.
Ben jij ooit naar Marokko geweest?
Kennelijk wel ja. Uiteindelijk gaat het om het feit dat zomers in Nederland niets voorstellen. Dat is wat ik duidelijk wilde maken met mijn bericht maar kennelijk moeten je berichten in KLB wetenschappelijk onderbouwd zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof je graag hoor, ik stel jouw waarneming niet in twijfelDan eerder nog het weerbericht. Het zijn gewoon uiterst onwaarschijnlijke temperaturen, zelfs op de heetste plekkken op aarde wordt dit zelden gemeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn familie woont daarquote:![]()
Ik ga met school naar Milaan om een beurs te bezoeken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:36 schreef President. het volgende:
[..]
Ik zou niet naar Milaan en/of Rome gaan als ik jou was, het beeld dat je er waarschijnlijk van hebt is heel erg vertekend en strookt absoluut niet met de werkelijkheid.
De werkelijkheid is namelijk dat je daar niets anders kunt doen dan naar kerken, basilieken, fonteinen en schilderijen kijken. Leuk indien je een gelovige katholieke snob bent maar die kans is niet heel groot. De Italiaanse bevolking die vaak amper Engels spreekt is ook geen pluspunt te noemen. Het Italiaanse eten is vaak ook niet zo lekker als dan veel mensen vaak denken dat het is, voor de echt goede restaurants kun je vaak beter naar Toscane of Venetië gaan.
Tsja, zo heeft elk seizoen wel z'n nadelen. Maar de winter en herfst hebben er toch een heleboel meer dan de lente en zomer. In de winter slaap je dan wel beter, maar je komt er alsnog nauwelijks uit, met de gedachte dat je de vreselijke kou in moet. Daarnaast voel je je sowieso in de lente/zomer algeheel beter/fitter omdat zonlicht (vitamine d) goed voor je is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef xSanjay het volgende:
Terechte klacht, dan komen dadelijk ook die kutmuggen weer. Samen met die kleffe lucht zorgt weer voor slapeloze nachten.
Nu slaap ik tenminste heerlijk.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kennelijk wel ja. Uiteindelijk gaat het om het feit dat zomers in Nederland niets voorstellen. Dat is wat ik duidelijk wilde maken met mijn bericht maar kennelijk moeten je berichten in KLB wetenschappelijk onderbouwd zijn![]()
jeeeeezusEr dient hier uitsluitend op universiteitsniveau gebaggerd te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Oke, dan val jij dus toch in de relatief kleine groep mensen waarvoor een vakantie naar Rome toch leuk kan zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik ga met school naar Milaan om een beurs te bezoeken.
En kerken, basilieken, fonteinen en schilderijen kijken is precies wat ik in Rome ga doen.(Is een excursie van m'n moeders kunstschilders opleiding.)
Moet ik wel de verwarming aanzetten in de badkamer anders kom ik er helemaal niet meer onder weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:54 schreef 2013 het volgende:
[..]
Hahaje kunt je beter naar de douche slepen en die ff warm aanzetten.
[..]
Precies. Maar je hebt ook mensen die bij 22 graden lopen te puffen alsof ze hardgelopen hebben door de Sahara...
Ik heb liever juist geen Spaanse zomer (veel te warm), maar ik ben de kou, het donker en vooral die %&*%%$ sneeuw ZO verschrikkelijk zat. Ik wil gewoon het daglicht en wat warmte terug, zelfs al is het zwaar bewolkt en een graad of 17.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Woestijnvos het volgende:
Terechte klacht het mag het hele jaar blijven winteren..
Mensen die van die achterlijke kut-kou, pijnlijke tenen en neuzen en bijbehorende sneeuw-overlast houdenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die van dat achterlijke plakweer houdenWinter
Dit!quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef 2013 het volgende:
[..]
Mensen die van die achterlijke kut-kou, pijnlijke tenen en neuzen en bijbehorende sneeuw-overlast houden
Mensen die liever opgesloten in hun huis zitten dan lekker met een biertje of wijntje in de zon zitten
Lente
Zomer
Mooi gezegdquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik hou wel van de vroege lente, wanneer de eerste krokussen en narcissen ontluiken, en ik bij morgenstond gewekt word door 't kwetterend voog'lenkoor. Helaas is dat altijd weer snel voorbij.
Argo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Was ik maar paus, dan zou ik hervormingen invoeren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Argo.Jij solliciteert echt naar de functie van paus he.
Dat was toch ook zijn buurman ofzo? Stroopman had iig een fok!er als buur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Argo is echt een beetje in die stroop nogwat gast aan 't veranderen
Hehe.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Argo is echt een beetje in die stroop nogwat gast aan 't veranderen
Watjes die niet tegen een beetje 'kou' kunnen en zichzelf vervolgens opsluiten in hun huisquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef 2013 het volgende:
[..]
Mensen die van die achterlijke kut-kou, pijnlijke tenen en neuzen en bijbehorende sneeuw-overlast houden
Mensen die liever opgesloten in hun huis zitten dan lekker met een biertje of wijntje in de zon zitten
Lente
Zomer
Dit enquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:09 schreef penny-wise het volgende:
BBQ
Biertjes in de tuin
Langer licht
Rokjes
Vakantie
's Winters last van (schaam)luis?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef HotWing het volgende:
[..]
Dit en
Vuurkorf
Weekendjes kamperen
Niet meer krabben
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef HotWing het volgende:
Ja echt, mijn hele voorruit zit swinters onder de schaamluis. Echt een lullig gevoel als ik midden op straat de schaamluis van mijn auto sta te vegen
Jij gaat met -4 staan BBQ'en in je t-shirt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Watjes die niet tegen een beetje 'kou' kunnen en zichzelf vervolgens opsluiten in hun huis
Ik zit in ieder geval niet als een sissy binnen met zere klauwen en weet ik 't allemaalquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef 2013 het volgende:
[..]
Jij gaat met -4 staan BBQ'en in je t-shirt?
Nee, want sommige mensen werken gewoon.quote:Waarschijnlijk ben jij zo'n watje dat met 25 graden al puffend en zwetend op de bank ligt
Je hebt helemaal gelijk, als je goed tegen kou kunt móet je wel een dikzak zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Al die stinkende winterliefhebbersdikzakken. Ga trainen, dan zweet je niet bij temperaturen boven de 10 graden. Kun je nog voor de dag komen in een t-shirt ipv een rolgordijn om je middel.
Oh, nee, wacht. In de winter is het drukker op het internet!!:DD:D:d:D:D
autistenseizoen
Jij bent zo'n non-conformist die met z'n metalshirt buiten rondloopt, ook al is het -10?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, als je goed tegen kou kunt móet je wel een dikzak zijn.
Nee, nee en nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij bent zo'n non-conformist die met z'n metalshirt buiten rondloopt, ook al is het -10?
Ik zou ook niet zonder winter kunnen (saai! en de winter heeft ook z'n mooie dingen) maar na 2 maanden kou mag van mij altijd wel weer de lente beginnen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De winter is een goed excuus voor ontiegelijke autisten om binnen te kunnen blijven.
Geef het volk brood en spelen en het is tevreden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Tevens geen sportzomer dus ik kan eindelijk naar buiten in de zon ipv hele dag voor de TV.
Verhuizen naar Spanjequote:Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef Opoefiets het volgende:
Ik wil meer dan 6 maanden buiten zitten en zwemmen
Bij jou is het ongetwijfeld mooi weer jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Verhuizen naar SpanjeOf hier naartoe natuurlijk
Als in NL de zon schijnt is het daar momenteel beter vrees ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Bij jou is het ongetwijfeld mooi weer ja
quote:
quote:
Ja precies, daar is de winter voor. Maar daarna tijd voor:quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef LethalNinja het volgende:
Winter (L)
Lekker productief zijn (of het nou games, werken, werkzoeken of sport is) ..
wintersport (skiën en soms schaatsen)
binnen warm, gezellig bij de openhaard
grauwe steden zonder ziel zien er met een wit laagje soms nog leuk uit
straten zijn schoner, de akbars gebruiken hun winterjassen immers al in de zomer en iets warmers dan een winterjas is er niet
Winter (L)
Truequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:17 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ja precies, daar is de winter voor. Maar daarna tijd voor:
Met een biertje gezellig op het terras zitten
Een duik in het frisse water nemen
De BBQ aan
Je niet achterlijk in hoeven pakken maar gewoon in t-shirt naar buiten kunnen
Festivals
De hele sfeer/stemming buiten
Zomer
|