en dit ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof die mensen allemaal uitkijken naar een Spaanse zomer. Ze zijn gewoon dit winterweer zat
-quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef zovty het volgende:
Omdat vrouwen dan meer huid laten zien.vrouwenhuid
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef zovty het volgende:
quote:
quote:
Bah ik haat het, dan gaan alle vrouwen weer als hoeren over straat. En dan zullen de verkrachtingen ook toe nemen ik zou ze liever goed afgedekt gekleed zien, dan verbranden ze ook niet en is er minder kans op een zonnesteek.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bah ik haat het, dan gaan alle vrouwen weer als hoeren over straat. En dan zullen de verkrachtingen ook toe nemen ik zou ze liever goed afgedekt gekleed zien, dan verbranden ze ook niet en is er minder kans op een zonnesteek.
Juist.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bah ik haat het, dan gaan alle vrouwen weer als hoeren over straat. En dan zullen de verkrachtingen ook toe nemen ik zou ze liever goed afgedekt gekleed zien, dan verbranden ze ook niet en is er minder kans op een zonnesteek.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef zovty het volgende:
quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
1. Geen kou/sneeuwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
Waarom? Mensen doen alsof we 6 maanden lang prachtig zomerweer gaan krijgen in dit landHoor steeds van mensen dat ze enorm veel zin hebben in de 'zomer' en dat ze van alles gaan doen.
Ook in de zomer is het 50% van de tijd nat dan wel bewolkt met af en toe een paar weken mooi weer. Vorig jaar Juni/juli alweer vergeten?
Klacht : mensen die doen alsof we een Spaanse zomer gaan krijgen
Ophouden met dat gehype van de zomer. Het valt altijd tegen.
Precies. Al is het maar 20 graden, das nog 100 keer beter dan deze pleuris-kou.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof die mensen allemaal uitkijken naar een Spaanse zomer. Ze zijn gewoon dit winterweer zat
Een Spaanse zomer in Nederland moet je sowieso niet willen. Een Spaanse zomer in Spanje wel natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dus ik mag niet naar de zomer uitkijken omdat het hier niet zoals in Spanje is.
Wie zegt dat iedereen op een Spaanse zomer zit te wachten dan?
Maar het is wel beter dan dit kanker weer, dus niet zo janken. Mongool.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
Waarom? Mensen doen alsof we 6 maanden lang prachtig zomerweer gaan krijgen in dit landHoor steeds van mensen dat ze enorm veel zin hebben in de 'zomer' en dat ze van alles gaan doen.
Ook in de zomer is het 50% van de tijd nat dan wel bewolkt met af en toe een paar weken mooi weer. Vorig jaar Juni/juli alweer vergeten?
Weet niet. Ben nooit in Spanje geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:26 schreef 2013 het volgende:
[..]
Een Spaanse zomer in Nederland moet je sowieso niet willen. Een Spaanse zomer in Spanje wel natuurlijk
Toch eens doen danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Weet niet. Ben nooit in Spanje geweest.
Ik zeur niet over de zomer op zich maar dat hij lang niet zo mooi is als sommige mensen ons laten doen geloven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
lekker shirtloos over straat, kijken naar meisjes in te korte rokjes.
wat zeur je nou man
dit dus, daarom nog ff aanhouden dit weer. Af en toe grijs, koud en zonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
dunno, ik hoor nooit mensen zeggen dat het hier extreem warm wordt ofzo. alleen dat 18 - 20 graden altijd beter is dan nul.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik zeur niet over de zomer op zich maar dat hij lang niet zo mooi is als sommige mensen ons laten doen geloven.
Komt nog wel een keer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef 2013 het volgende:
[..]
Toch eens doen danBarcelona
Sevilla
![]()
Ook dat zijn zeker mooie plekken om heen te gaan ja!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer.Eerst naar Milaan en Rome.
Moet je een keer van voorgenoemde reet afkomen, scheelt een hoopquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
De winter vind ik altijd iets gezellig en knus hebben, de zomer kan mij nooit zo bekoren. Zeker als het zo warm is dat onder het FOK!ken de reuzel je reet uit loopt.
Onweerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef pietkanarie het volgende:
Zomerse onweersbuien! Lekker. Maar voor de rest, zolang ik gewoon werk/stage loop/naar school ga is die hitte alleen maar lastig. Een zomerse dag aan het zwembad en afgesloten met een verfrissende bui, prima. Voor de rest vind ik 20 graden warm genoeg, liefst half bewolkt.
De laatste jaren was het voorjaar trouwens ongeveer de zomer en de zomer zelf was dan weer minder zomers.
Daarom ook minstens 2 weken naar zuid-Europa (of verder).quote:
Vind het heerlijk. Smaken verschillenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef 2013 het volgende:
[..]
Onweer![]()
Stortbuien![]()
Dat zijn nou juist de 2 vervelende dingen van de zomer.
ja want dat is ook echt waar je jezelf druk om maakt in de zomer reuzel uit je reet tijdens het FOk!KEN.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
De winter vind ik altijd iets gezellig en knus hebben, de zomer kan mij nooit zo bekoren. Zeker als het zo warm is dat onder het FOK!ken de reuzel je reet uit loopt.
Ja, ik weet het, tragisch allemaal. Maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
ja want dat is ook echt waar je jezelf druk om maakt in de zomer reuzel uit je reet tijdens het FOk!KEN.
Hoe kun je dat nou heerlijk vinden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Vind het heerlijk. Smaken verschillen
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
Ik zeker nietquote:
Nou ja, het is ook vooral de (tijdelijke) afkoeling waar ik blij mee ben. Maar ook gewoon een mooi natuurfenomeen. Ineens wordt de lucht zwart, gaat het waaien, gerommel in de verte en dan gaat het nog even mooi los.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef 2013 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou heerlijk vinden?![]()
Zit toch vele malen liever in het zonnetje met een koud biertje dan dat je binnen 'opgesloten' zit en het teringhard waait en stormt buiten. Enige fijne eraan is dat het hier bij 30 graden ofzo te benauwd wordt, dan is een kort (onweers)buitje wel fijn om even de lucht wat af te laten koelen. Maar dat wil niet zeggen dat de bui/storm zelf fijn is.
Ik vind het niets eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook vooral de (tijdelijke) afkoeling waar ik blij mee ben. Maar ook gewoon een mooi natuurfenomeen. Ineens wordt de lucht zwart, gaat het waaien, gerommel in de verte en dan gaat het nog even mooi los.
Liefst wel na het bbq'en. Want 's avonds, als de ergste warmte weg is, lekker bbq'en vind ik ook fijn!
Sowieso, mensen die 20 graden al warm vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Tegenklacht:
Mongooltjes die het verschil tussen -5/5 graden en 15/25 graden niet kennen.
We weten dat je in Bulgarije woont, Dvenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
Niet tenminste zes maanden zomer hebben!!!!!
Zit wat in! Als het de hele avond regent/stormt ben je ook meteen gedwongen om thuis te blijven. Maar vaak zijn die buien kort maar heerlijk krachtig!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ik vind het niets eigenlijkNiet dat ik er bang voor ben, maar het geeft me echt het gevoel opgesloten te zitten in je huis. Een kort buitje van een kwartiertje vind ik dan weer geen probleem. Zeker niet als het daarna snel weer droog is en je idd weer kunt bbq'en etc
Er valt niet veel meer te laten zien denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat een preutse zwembroekjes. Durven ze niet meer te laten zien of zo?
Nou ja, 25 is bij (in NL) ook wel het maximum bij mij hoor. Maar ik vind 21 of 22 nou niet te warm ofzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Zit wat in! Als het de hele avond regent/stormt ben je ook meteen gedwongen om thuis te blijven. Maar vaak zijn die buien kort maar heerlijk krachtig!
Oh en mensen die 20 graden al warm genoeg vinden, daar ben ik er ook één van. Ben jij niet veel minder actief dan als het zo warm is dan? Ik ga wel graag hardlopen (of bij warm weer mountainbiken) enz. Maar bij 25+ kom ik niet meer echt in actie. Niks mis met niks doen maar niet omdat het niet anders kan.
LOLquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef Straatcommando. het volgende:
mijn theorie is dat alleen dikke werkeloze autisten van de winter houden, dan hoeven ze geen excuus te verzinnen om binnen te blijven. lekker raiden op wow want dan is het daar natuurlijk ook lekker druk. ::)
Die gast links had beter wat sokken in die rode zwembroek moeten stoppen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat een preutse zwembroekjes. Durven ze niet meer te laten zien of zo?
Dat zijn dezelfde mensen die zich altijd verheugen op het weekend, als je ze op maandag vraagt, 'heb je nog wat leuks gedaan?' dan is het antwoord meestal dat ze het huishouden enzo hebben gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ieder geval warmen als deze kutwinter.
Argoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |