en dit ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof die mensen allemaal uitkijken naar een Spaanse zomer. Ze zijn gewoon dit winterweer zat
-quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef zovty het volgende:
Omdat vrouwen dan meer huid laten zien.vrouwenhuid
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef zovty het volgende:
quote:
quote:
Bah ik haat het, dan gaan alle vrouwen weer als hoeren over straat. En dan zullen de verkrachtingen ook toe nemen ik zou ze liever goed afgedekt gekleed zien, dan verbranden ze ook niet en is er minder kans op een zonnesteek.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bah ik haat het, dan gaan alle vrouwen weer als hoeren over straat. En dan zullen de verkrachtingen ook toe nemen ik zou ze liever goed afgedekt gekleed zien, dan verbranden ze ook niet en is er minder kans op een zonnesteek.
Juist.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bah ik haat het, dan gaan alle vrouwen weer als hoeren over straat. En dan zullen de verkrachtingen ook toe nemen ik zou ze liever goed afgedekt gekleed zien, dan verbranden ze ook niet en is er minder kans op een zonnesteek.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef zovty het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
1. Geen kou/sneeuwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
Waarom? Mensen doen alsof we 6 maanden lang prachtig zomerweer gaan krijgen in dit landHoor steeds van mensen dat ze enorm veel zin hebben in de 'zomer' en dat ze van alles gaan doen.
Ook in de zomer is het 50% van de tijd nat dan wel bewolkt met af en toe een paar weken mooi weer. Vorig jaar Juni/juli alweer vergeten?
Klacht : mensen die doen alsof we een Spaanse zomer gaan krijgen
Ophouden met dat gehype van de zomer. Het valt altijd tegen.
Precies. Al is het maar 20 graden, das nog 100 keer beter dan deze pleuris-kou.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof die mensen allemaal uitkijken naar een Spaanse zomer. Ze zijn gewoon dit winterweer zat
Een Spaanse zomer in Nederland moet je sowieso niet willen. Een Spaanse zomer in Spanje wel natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dus ik mag niet naar de zomer uitkijken omdat het hier niet zoals in Spanje is.
Wie zegt dat iedereen op een Spaanse zomer zit te wachten dan?
Maar het is wel beter dan dit kanker weer, dus niet zo janken. Mongool.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Confetti het volgende:
Waarom? Mensen doen alsof we 6 maanden lang prachtig zomerweer gaan krijgen in dit landHoor steeds van mensen dat ze enorm veel zin hebben in de 'zomer' en dat ze van alles gaan doen.
Ook in de zomer is het 50% van de tijd nat dan wel bewolkt met af en toe een paar weken mooi weer. Vorig jaar Juni/juli alweer vergeten?
Klacht : mensen die doen alsof we een Spaanse zomer gaan krijgen
Ophouden met dat gehype van de zomer. Het valt altijd tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |