Wij zeiken hier, omdat wij elkaar hier tegenkomen en op straat. Buiten komen wij amper Marokkanen tegen. Die wonen in wijken die wij mijden juist omdat je daar Marokkanen kan tegenkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef marokkaansee het volgende:
Waarom haten nederlanders altijd marokkanen op het internet.. en buiten kom ik ze nauwelijks tegen??? Vraag me echt af welke mensend at zijn..
De mensen die kut Marokkaan roepen zijn veel onschuldiger dan de mensen die hetzelfde denken. De eerste geeft je een buts op je oog, de ander een klap van achteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef marokkaansee het volgende:
Grappig dat ze hun mondje niet opentrekken buiten.. Ben benieuwd of de gene die soms de deur openhoudt, of de gene die welleens gedag zegt.. Of iemand waarmee je wel eens een praatje maakt in de bus ook een marokkanenhater is stiekem hahahah.. Serieus ik vraag me af welke dat zijn
Gewoon 1 man, ff kijken of je geefbaar bent.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Gewoon 1 man, ff kijken of je geefbaar bent.
Ik wil jouw voetjes wel likkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef marokkaansee het volgende:
Gekkepoes toch reageer je haha
datismijnmening; Vind je? En jij likt zeker de voetjes van jou marokkaannseklasgenootjes als ze dat vragen en doet alsof je ze mag.
Diegene die je uitgehuwelijkt heeft?quote:
Ga je niet met een Ali of Mohammed ?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:58 schreef marokkaansee het volgende:
Waarom stinken blondjes altijd naar karnemelk
Ik meen het, jij mag toch helemaal geen love voor Michael hebben? Zwaar haram dit.quote:
Marokkanen groeten nooit terug, dus ik ben gestopt ze te groeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef marokkaansee het volgende:
Grappig dat ze hun mondje niet opentrekken buiten.. Ben benieuwd of de gene die soms de deur openhoudt, of de gene die welleens gedag zegt.. Of iemand waarmee je wel eens een praatje maakt in de bus ook een marokkanenhater is stiekem hahahah.. Serieus ik vraag me af welke dat zijn
Waarom kunnen alleen blanken generaliseren en discrimineren?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:58 schreef marokkaansee het volgende:
Ik vind Marokkaanse meisjes vaak wel leuk, maar dan begin je over make-up.... Veel Marokkaanse meisjes overdrijven het echt met make-up, zelfs als ze een hoofddoek dragen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef marokkaansee het volgende:
En kunnen ze geen makeup zetten en dragen ze altijd verotte kleren
mannen op wat vallen julliee
en de mooie onder jullie vallen meestal niet op hun eige soort
doen ze dat wel dan worden er meestal wapens getrokken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef marokkaansee het volgende:
Grappig dat ze hun mondje niet opentrekken buiten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:11 schreef wickedmen het volgende:
Marokkanen verenig u.
Marokkanenlijstje tot nu toe:
[..]
quote:Marokkaansee
JelleReppe
Wickedmen
Bansheeboy
Mutant01
O.us.
Jullie, jullie, jullie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:17 schreef marokkaansee het volgende:
Michael is bekeerd hoor dus het zou wel mogen
Maargoed ik vond het gewoon apart.. Jullie blijven apart
Ies koeltoer. Jij begrijp?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie, jullie, jullie.
Maar 1 keer "de marokkaan" en het is racisme....
en waarom stinken moslims altijd naar zweet gemikst met hete kruiden en een penetrante lucht die niet te beschrijven valt waarvan mijn strot spontaan begint de kokhalsen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:58 schreef marokkaansee het volgende:
Bidden=wassen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef marokkaansee het volgende:
De gemiddelde marokkaan bid 5x perdag en is dus altijd schoon
Heb je geen les, meid? Geen tijd besteden aan deze internethelden. De stank van de onderbuiken begint zich al te verspreiden in dit topic.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef marokkaansee het volgende:
Ik denk dat jij best wel mooi bent..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef marokkaansee het volgende:
En kunnen ze geen makeup zetten en dragen ze altijd verotte kleren
mannen op wat vallen julliee
en de mooie onder jullie vallen meestal niet op hun eige soort
ik heb je hoerige harige moeder geneukt!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef marokkaansee het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:25 schreef WarmZaad het volgende:
jammer dat je 148 neefjes me voor waren
Ja, dat vind je wel lachen, meisje? Wat te denken van de grootschalige misbruik van kinderen door paters en nonnen in Katholieke kerken. Dat is tientallen jaren in de doofpot gestopt. Dat vind je zeker ook lachen. Als we op die toer gaan, dan zal ik het ook op die vuile manier gaan spelen.quote:
Ach jank nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat vind je wel lachen, meisje? Wat te denken van de grootschalige misbruik van kinderen door paters en nonnen in Katholieke kerken. Dat is tientallen jaren in de doofpot gestopt. Dat vind je zeker ook lachen. Als we op die toer gaan, dan zal ik het ook op die vuile manier spelen.
Oh oh, mocro die op zijn pik getrapt is spotted.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat vind je wel lachen, meisje? Wat te denken van de grootschalige misbruik van kinderen door paters en nonnen in Katholieke kerken. Dat is tientallen jaren in de doofpot gestopt. Dat vind je zeker ook lachen. Als we op die toer gaan, dan zal ik het ook op die vuile manier gaan spelen.
Denken dat je Nederlanders raakt met opmerkingen over het geloofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nu is het lachen je zeker vergaan, kindje.
Ah, onze grootste held op sokken komt even van zich laten horen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh oh, mocro die op zijn pik getrapt is spotted.
Heb jij niks beters te doen? Kuttopics over lelijk behaarde Marokkaanse vrouwen maken bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat wou je doen, weer je vijftien neefjes en broertjes erbij halen omdat je het niet kan winnen? Of ga je solo en trek je een mes?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, onze grootste held op sokken komt even van zich laten horen.
Verspil mijn tijd niet met je gezwets en one-liners. Daar hecht niemand waarde aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen? Kuttopics over lelijk behaarde Marokkaanse vrouwen maken bijvoorbeeld?
Wat doe jij dan in ONZ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Verspil mijn tijd niet met je gezwets en one-liners. Daar hecht niemand waarde aan.
Love u 2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoho buuuuuuurn voor onze mocrovriend met vlassnorretje. Dank je wel schat
Leg mij geen woorden in mijn mond met je 'neven en broertjes'. Dat maak jij ervan. Dat je een stereotype beeld hebt van Marokkanen, betekent nog niet dat het geldt voor alle Marokkanen. Misschien moet je eens wat meer gaan lezen dan alleen topics op FOK! en de Telegraaf. Dan verbreed je je blik een beetje. De wereld bestaat uit meer dan het piepkleine Nederland en Wilders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat wou je doen, weer je vijftien neefjes en broertjes erbij halen omdat je het niet kan winnen? Of ga je solo en trek je een mes?
Wat een baas ben je, ik ben gebanned maar dit is een kloon van me en ik sta met dit account onder toezicht van opa bakkebaard. Waarschijnlijk krijg ik hier een langere ban voor ( ik hoop het niet ). Maar moest deze comment ff makenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat vind je wel lachen, meisje? Wat te denken van de grootschalige misbruik van kinderen door paters en nonnen in Katholieke kerken. Dat is tientallen jaren in de doofpot gestopt. Dat vind je zeker ook lachen. Als we op die toer gaan, dan zal ik het ook op die vuile manier gaan spelen.
Banaanvraagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
Wat een baas ben je, ik ben gebanned maar dit is een kloon van me en ik sta met dit account onder toezicht van opa bakkebaard. Waarschijnlijk krijg ik hier een langere ban voor ( ik hoop het niet ). Maar moest deze comment ff maken
Ik post zo en dan mee, maar in tegenstelling tot veel mensen maak ik nooit hele bevolkingsgroepen zwart.quote:
Jij bent anders het perfecte prototype van de gemiddelde mocro: snel op zijn teentjes getrapt, redenerend zonder argumentatie, hoog 'ja maar hullie doen het oohook!!' gehalte en een hoop gebakken lucht in het algemeen. Om nog maar niet te spreken over je voorkeur voor behaarde vrouwen wat gewoon ranzig is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in mijn mond met je 'neven en broertjes'. Dat maak jij ervan. Dat je een stereotype beeld hebt van Marokkanen, betekent nog niet dat het geldt voor alle Marokkanen. Misschien moet je eens wat meer gaan lezen dan alleen topics op FOK! en de Telegraaf. Dan verbreed je blik een beetje. De wereld bestaat uit meer dan het piepkleine Nederland en Wilders.
Dank je, kerel. Waar ik die eer aan te danken heb, is mij een raadsel, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
Wat een baas ben je, ik ben gebanned maar dit is een kloon van me en ik sta met dit account onder toezicht van opa bakkebaard. Waarschijnlijk krijg ik hier een langere ban voor ( ik hoop het niet ). Maar moest deze comment ff maken
God maakte negersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik post zo en dan mee, maar in tegenstelling tot veel mensen maak ik nooit hele bevolkingsgroepen zwart.
Nog geen twee Posts boven je begin je over Wilders stemmers, hypocriet vuilniszakdragertje van me.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik post zo en dan mee, maar in tegenstelling tot veel mensen maak ik nooit hele bevolkingsgroepen zwart.
Een prototype in jouw ogen. Dat is jouw referentiekader. Als mensen onrecht spreken over hele bevolkingsgroepen op basis van het tuig in bepaalde wijken van de Nederlandse steden, dan heb ik al het recht om die mensen van repliek te dienen. Dat het in jouw ogen 'een mocro is die snel op zijn teentjes is getrapt' is jouw pakkie an. Heb ik weinig mee te maken. Beter ga je in een hoekje zitten en je ogen droog maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent anders het perfecte prototype van de gemiddelde mocro: snel op zijn teentjes getrapt, redenerend zonder argumentatie, hoog 'ja maar hullie doen het oohook!!' gehalte en een hoop gebakken lucht in het algemeen. Om nog maar niet te spreken over je voorkeur voor behaarde vrouwen wat gewoon ranzig is.
Snel op je teentjes getrapt zegt ie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent anders het perfecte prototype van de gemiddelde mocro: snel op zijn teentjes getrapt, redenerend zonder argumentatie, hoog 'ja maar hullie doen het oohook!!' gehalte en een hoop gebakken lucht in het algemeen. Om nog maar niet te spreken over je voorkeur voor behaarde vrouwen wat gewoon ranzig is.
Log alstublieft uit, meisje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:46 schreef -trutje- het volgende:
Wie begon er met "jullie" ?
Juist....
En zie hier waarom je een prototype bent, claimen het recht te hebben op wat dan ook is typisch iets van jou en je broeders. Wel mooi om te zien dat je met elke post het stereotype mocro bevestigd, keer op keer. Kom maar weer met een antwoord over 'jullie', dan ga ik alvast beginnen met lachen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een prototype in jouw ogen. Dat is jouw referentiekader. Als mensen onrecht spreken over hele bevolkingsgroepen op basis van het tuig in bepaalde wijken van de Nederlandse steden, dan heb ik al het recht om die mensen van repliek te dienen. Dat het in jouw ogen 'een mocro is die snel op zijn teentjes is getrapt' is jouw pakkie an. Heb ik weinig mee te maken. Beter ga je in een hoekje zitten en je ogen droog maken.
Jij begon te janken omdat ik dubbel lag over een leuke grap, je zit hier in ONZ hoor, en humor is mijn ding.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een prototype in jouw ogen. Dat is jouw referentiekader. Als mensen onrecht spreken over hele bevolkingsgroepen op basis van het tuig in bepaalde wijken van de Nederlandse steden, dan heb ik al het recht om die mensen van repliek te dienen. Dat het in jouw ogen 'een mocro is die snel op zijn teentjes is getrapt' is jouw pakkie an. Heb ik weinig mee te maken. Beter ga je in een hoekje zitten en je ogen droog maken.
Ja, want ik begon ook echt in dit topic over 'jullie priesters' enzo. Sterker nog, ik reageer op een post van de mocro in kwestie ipv andersom. Dus ja, op zijn pikkie getrapt ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Snel op je teentjes getrapt zegt ie.Nogal gek als mensen als jij hier alles over Marokkanen heen gaan gooien, wat ze normaal gesproken niet durven te zeggen.
Tja, alles in een hoekje stoppen met je prototype, dan houd je het lekker makkelijk. Zegt veel over jouw manier van redenen. Iedereen heeft het recht om mensen van repliek te dienen, dat is wat ik doe in dit topic. Je gebazel over 'stereotype, prototype en mocro die snel op zijn teentjes is getrapt' doet daar weinig aan af. Je posts slaan kortom als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zie hier waarom je een prototype bent, claimen het recht te hebben op wat dan ook is typisch iets van jou en je broeders. Wel mooi om te zien dat je met elke post het stereotype mocro bevestigd, keer op keer. Kom maar weer met een antwoord over 'jullie', dan ga ik alvast beginnen met lachen.
Oh, meisje. Ga huilen in een hoekje van verdriet. Je bent van repliek gediend door een enge Marokkaan. Heb je vanavond wat te vertellen tijdens het avondeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Jij begon te janken omdat ik dubbel lag over een leuke grap, je zit hier in ONZ hoor, en humor is mijn ding.
Dit commentaar sloeg op jezelf?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, alles in een hoekje stoppen met je prototype, dan houd je het lekker makkelijk. Zegt veel over jouw manier van redenen. Iedereen heeft het recht om mensen van repliek te dienen, dat is wat ik doe in dit topic. Je gebazel over 'stereotype, prototype en mocro die snel op zijn teentjes is getrapt' doet daar weinig aan af. Je posts slaan kortom als een lul op een drumstel.
Aldus de persoon die alle Wilders stemmers over 1 kam scheert. Verder nog iets hypocriets te melden, of wil je nog iets anders met dubbele maten meten? Nu we toch bezig zijn wil ik wel meer poep uit jouw toetsenbord tevoorschijn zien komen, heb toch niks te doen namelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, alles in een hoekje stoppen met je prototype, dan houd je het lekker makkelijk. Zegt veel over jouw manier van redenen. Iedereen heeft het recht om mensen van repliek te dienen, dat is wat ik doe in dit topic. Je gebazel over 'stereotype, prototype en mocro die snel op zijn teentjes is getrapt' doet daar weinig aan af. Je posts slaan kortom als een lul op een drumstel.
aan de post die ik quottequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dank je, kerel. Waar ik die eer aan te danken heb, is mij een raadsel, maar toch bedankt.
Nieuw woordje geleerd op school? Volgens mij kwam jij vooral huilie huilie doen over katholieken, priesters en Wilders. Meer dan dat geblaat heb ik nog niet mogen aanschouwen van jou, en gezien je posthistory denk ik niet dat ik wil blijven wachten totdat er wel iets zinnigs uit jouw nek komt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, meisje. Ga huilen in een hoekje van verdriet. Je bent van repliek gediend door een enge Marokkaan. Heb je vanavond wat te vertellen tijdens het avondeten.
Daar heb je gelijk in. Eerst maakte ik onderscheid tussen PVV'ers, maar aangezien PVV'ers geen onderscheid maken tussen allochtonen, ben ik ook die hypocriete weg ingeslagen. Ik moet zeggen dat het heerlijk is om op die simpele manier te redeneren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aldus de persoon die alle Wilders stemmers over 1 kam scheert. Verder nog iets hypocriets te melden, of wil je nog iets anders met dubbele maten meten? Nu we toch bezig zijn wil ik wel meer poep uit jouw toetsenbord tevoorschijn zien komen, heb toch niks te doen namelijk.
" ik scheer geen groepen over 1 kam hoorrrrrrrrrrrrr "quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb je geen les, meid? Geen tijd besteden aan deze internethelden. De stank van de onderbuiken begint zich al te verspreiden in dit topic.
ja, je hebt zoals soms opzich gelijk, maar kijk naar TS, strooien met generalisaties etc, en dan verwachten dat dit een net topic gaat worden? Lijkt me nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat jij en je moslimbroeders het heerlijk vinden om op simplistische wijze te renderen is natuurlijk allang bekend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Eerst maakte ik onderscheid tussen PVV'ers, maar aangezien PVV'ers geen onderscheid maken tussen allochtonen, ben ik ook die hypocriete weg ingeslagen. Ik moet zeggen dat het heerlijk is om op die simpele manier te redeneren.
Mijn woordenschat is groot omdat ik sinds jaar en dag veel lees. Daar heb ik school niet voor nodig. In tegenstelling tot jou die zijn tijd besteedt om alle allochtonen op een hoopje te gooien, besteed ik veel tijd aan het lezen van stukken over geschiedschrijving. Die stukken hebben mijn hart gestolen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nieuw woordje geleerd op school? Volgens mij kwam jij vooral huilie huilie doen over katholieken, priesters en Wilders. Meer dan dat geblaat heb ik nog niet mogen aanschouwen van jou, en gezien je posthistory denk ik niet dat ik wil blijven wachten totdat er wel iets zinnigs uit jouw nek komt.
Ik wacht je repliek-post wederom met veel genoegen af.
Besteed is zonder t. Graag gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn woordenschat is groot omdat ik sinds jaar en dag veel lees. Daar heb ik school niet voor nodig. In tegenstelling tot jou die zijn tijd besteedt om alle allochtonen op een hoopje te gooien, besteedt ik veel tijd aan het lezen van stukken over geschiedschrijving. Die stukken hebben mijn hart gestolen.
Ah, dank je. Zal het uiteraard gelijk aanpassen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Besteed is zonder t. Graag gedaan.
Ga toch weg met je 'moslimbroeders'. Alsof PVV'ers bekend staan om hun argumentatie. Jij bent daar het voorbeeld bij uitstek van met je geblaat op FOK! Komt verder weinig nuttigs uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat jij en je moslimbroeders het heerlijk vinden om op simplistische wijze te renderen is natuurlijk allang bekend.
Ik stem al jaar en dag VVD voor de portemonneequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga toch weg met je 'moslimbroeders'. Alsof PVV'ers bekend staan om hun argumentatie. Jij bent daar het voorbeeld van uitstek van met je geblaat op FOK! Komt verder weinig nuttigs uit.
Klopt. Ik keur haar generalisaties ook fout. Ben het zeker met je eens.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, je hebt zoals soms opzich gelijk, maar kijk naar TS, strooien met generalisaties etc, en dan verwachten dat dit een net topic gaat worden? Lijkt me niet.
Je stemt jaar en dag VVD voor de portemonnee, maar misschien moet je eens gaan nadenken over het stemmen op de PVV voor de gedachtengoed. Dat past meer in je straatje als ik je reacties op FOK! bekijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik stem al jaar en dag VVD voor de portemonnee
Want ? Je snapt niet waar de PVV voor staat of je snapt mijn mening over mocro-tuig niet. Die twee zijn namelijk niet hetzelfde. Leuk spelletje, kijken welke van de twee je wel snapt, je mag drie keer raden oké?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je stemt jaar en dag VVD voor de portemonnee, maar misschien moet je eens gaan nadenken over het stemmen van PVV voor de gedachtengoed.
Hier begon jij mee, en maar blijven doorzeiken en denegerend "meisje" gebruiken in iedere post naar mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik bedoel niet eens wie op wie reageert. Het is gewoon een algehele houding, die hier vrij populair is op FOK!. Nu zullen er ook heel veel trolls tussen zitten, maar altijd is het Marokkanen dit, Marokkanen dat, moslims zijn achterlijk en moeten dood. En dan is het gek dat een Marokkaan op z'n teentjes getrapt is door weer zo'n flauwe grap?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want ik begon ook echt in dit topic over 'jullie priesters' enzo. Sterker nog, ik reageer op een post van de mocro in kwestie ipv andersom. Dus ja, op zijn pikkie getrapt ja.
Laat gaan joh, alsof je zulke types iets aan het verstand kunt brengen. Zijn al te ver heenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:11 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Hier begon jij mee, en maar blijven doorzeiken en denegerend "meisje" gebruiken in iedere post naar mij.
En waarom???...enkel om een, zeer triest.
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat gaan joh, alsof je zulke types iets aan het verstand kunt brengen. Zijn al te ver heen
Ja, dat is gek. Getuigt van een onderontwikkeld gevoel voor humor, zeker gezien het feit dat het topic notabene over haatdragende Nederlanders gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik bedoel niet eens wie op wie reageert. Het is gewoon een algehele houding, die hier vrij populair is op FOK!. Nu zullen er ook heel veel trolls tussen zitten, maar altijd is het Marokkanen dit, Marokkanen dat, moslims zijn achterlijk en moeten dood. En dan is het gek dat een Marokkaan op z'n teentjes getrapt is door weer zo'n flauwe grap?
ONZ is een en al flauwe grap, kan je daar niet tegen dan is het je eigen probleem, niet van de posters.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik bedoel niet eens wie op wie reageert. Het is gewoon een algehele houding, die hier vrij populair is op FOK!. Nu zullen er ook heel veel trolls tussen zitten, maar altijd is het Marokkanen dit, Marokkanen dat, moslims zijn achterlijk en moeten dood. En dan is het gek dat een Marokkaan op z'n teentjes getrapt is door weer zo'n flauwe grap?
Precies, dit hele topic is geopend vanwege de reacties hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat is gek. Getuigt van een onderontwikkeld gevoel voor humor, zeker gezien het feit dat het topic notabene over haatdragende Nederlanders gaat.
Is zeker niet alleen in ONZ. Kijk ik snap wel dat hier veel flauwe grapjes gemaakt worden, maar ja soms heb je gewoon behoefte er wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:14 schreef -trutje- het volgende:
[..]
ONZ is een en al flauwe grap, kan je daar niet tegen dan is het je eigen probleem, niet van de posters.
idd, ze niet overal en altijd haten zoals ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef sinepedraap het volgende:
Marokkanen alleen maar op internet haten
Meid, heb jij enig idee hoe het voelt om tientallen malen per dag te zien dat je volk wordt neergehaald? Ene keer terecht en de andere keer weer onterecht. Ik zit op een Nederlandse forum, soit, houdt mij vaak afzijdig, maar ook ik voel soms de drang om daar wat van te zeggen. Dat maakt een mens niet gelijk triest. Elke mens zal ooit van zich laten horen, daar is niks fout aan. Het gaat meer om de manier waarop je het brengt. Ik was misschien denigrerend en niet netjes met de Katholieke kerk, maar mensen op FOK! doen hetzelfde met Marokkanen. Heb mij bewust ook tot dat niveau verlaagd. Iets met 'bal' en 'kaatsen'.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:11 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Hier begon jij mee, en maar blijven doorzeiken en denegerend "meisje" gebruiken in iedere post naar mij.
En waarom???...enkel om een, zeer triest.
moslims, allemaal 1 pot nat, miselijkmakend volkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in mijn mond met je 'neven en broertjes'. Dat maak jij ervan. Dat je een stereotype beeld hebt van Marokkanen, betekent nog niet dat het geldt voor alle Marokkanen. Misschien moet je eens wat meer gaan lezen dan alleen topics op FOK! en de Telegraaf. Dan verbreed je je blik een beetje. De wereld bestaat uit meer dan het piepkleine Nederland en Wilders.
Meneer houdt niet van lekker eten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
moslims, allemaal 1 pot nat, miselijkmakend volk
liever een moslim vrij forum dan een trutje vrij forumquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Log alstublieft uit, meisje.Je maakt jezelf ronduit belachelijk.
Jij wordt gewoon geil van haar fobo smiecht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
liever een moslim vrij forum dan een trutje vrij forum
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
liever een moslim vrij forum dan een trutje vrij forum
Nestalgie, beste kerel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Handdoekenjongen het volgende:
owja ik was vergeten te vermelden dat ik een kloon was van mn gebannde account nestalgie
ik mag jou welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Jij begon te janken omdat ik dubbel lag over een leuke grap, je zit hier in ONZ hoor, en humor is mijn ding.
oh wacht, ff kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon geil van haar fobo smiecht.
waarom heb je een ban?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef Handdoekenjongen het volgende:
owja ik was vergeten te vermelden dat ik een kloon was van mn gebannde account nestalgie
Mag dat niet meer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Handdoekenjongen het volgende:
hey jelle
ik ben gebanned omdat ik tegen wolvendagen zei: doe niet zo kk bitchy, onzekere teringhoer.
Waarna ze niet meer reageerde.
"Kut, daarvoor had ik me nou juist aangemeld.quote:
Poeh, permban of tijdelijk?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Handdoekenjongen het volgende:
hey jelle
ik ben gebanned omdat ik tegen wolvendagen zei: doe niet zo kk bitchy, onzekere teringhoer.
Waarna ze niet meer reageerde.
Lekker overal gaan zeggen dat je gebanned bent ja, dan ben je over 10 minuten weer gebanned met dit accountquote:
ditquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker overal gaan zeggen dat je gebanned bent ja, dan ben je over 10 minuten weer gebanned met dit account
Ga wegquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker overal gaan zeggen dat je gebanned bent ja, dan ben je over 10 minuten weer gebanned met dit account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |