Wij zeiken hier, omdat wij elkaar hier tegenkomen en op straat. Buiten komen wij amper Marokkanen tegen. Die wonen in wijken die wij mijden juist omdat je daar Marokkanen kan tegenkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:39 schreef marokkaansee het volgende:
Waarom haten nederlanders altijd marokkanen op het internet.. en buiten kom ik ze nauwelijks tegen??? Vraag me echt af welke mensend at zijn..
De mensen die kut Marokkaan roepen zijn veel onschuldiger dan de mensen die hetzelfde denken. De eerste geeft je een buts op je oog, de ander een klap van achteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef marokkaansee het volgende:
Grappig dat ze hun mondje niet opentrekken buiten.. Ben benieuwd of de gene die soms de deur openhoudt, of de gene die welleens gedag zegt.. Of iemand waarmee je wel eens een praatje maakt in de bus ook een marokkanenhater is stiekem hahahah.. Serieus ik vraag me af welke dat zijn
Gewoon 1 man, ff kijken of je geefbaar bent.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Gewoon 1 man, ff kijken of je geefbaar bent.
Ik wil jouw voetjes wel likkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef marokkaansee het volgende:
Gekkepoes toch reageer je haha
datismijnmening; Vind je? En jij likt zeker de voetjes van jou marokkaannseklasgenootjes als ze dat vragen en doet alsof je ze mag.
Diegene die je uitgehuwelijkt heeft?quote:
Ga je niet met een Ali of Mohammed ?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:58 schreef marokkaansee het volgende:
Waarom stinken blondjes altijd naar karnemelk
Ik meen het, jij mag toch helemaal geen love voor Michael hebben? Zwaar haram dit.quote:
Marokkanen groeten nooit terug, dus ik ben gestopt ze te groeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef marokkaansee het volgende:
Grappig dat ze hun mondje niet opentrekken buiten.. Ben benieuwd of de gene die soms de deur openhoudt, of de gene die welleens gedag zegt.. Of iemand waarmee je wel eens een praatje maakt in de bus ook een marokkanenhater is stiekem hahahah.. Serieus ik vraag me af welke dat zijn
Waarom kunnen alleen blanken generaliseren en discrimineren?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:58 schreef marokkaansee het volgende:
Ik vind Marokkaanse meisjes vaak wel leuk, maar dan begin je over make-up.... Veel Marokkaanse meisjes overdrijven het echt met make-up, zelfs als ze een hoofddoek dragen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef marokkaansee het volgende:
En kunnen ze geen makeup zetten en dragen ze altijd verotte kleren
mannen op wat vallen julliee
en de mooie onder jullie vallen meestal niet op hun eige soort
doen ze dat wel dan worden er meestal wapens getrokken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef marokkaansee het volgende:
Grappig dat ze hun mondje niet opentrekken buiten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:11 schreef wickedmen het volgende:
Marokkanen verenig u.
Marokkanenlijstje tot nu toe:
[..]
quote:Marokkaansee
JelleReppe
Wickedmen
Bansheeboy
Mutant01
O.us.
Jullie, jullie, jullie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:17 schreef marokkaansee het volgende:
Michael is bekeerd hoor dus het zou wel mogen
Maargoed ik vond het gewoon apart.. Jullie blijven apart
Ies koeltoer. Jij begrijp?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie, jullie, jullie.
Maar 1 keer "de marokkaan" en het is racisme....
en waarom stinken moslims altijd naar zweet gemikst met hete kruiden en een penetrante lucht die niet te beschrijven valt waarvan mijn strot spontaan begint de kokhalsen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:58 schreef marokkaansee het volgende:
Bidden=wassen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef marokkaansee het volgende:
De gemiddelde marokkaan bid 5x perdag en is dus altijd schoon
Heb je geen les, meid? Geen tijd besteden aan deze internethelden. De stank van de onderbuiken begint zich al te verspreiden in dit topic.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef marokkaansee het volgende:
De gemiddelde marokkaan bid 5x perdag en is dus altijd schoon
Ik denk dat jij best wel mooi bent..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef marokkaansee het volgende:
En kunnen ze geen makeup zetten en dragen ze altijd verotte kleren
mannen op wat vallen julliee
en de mooie onder jullie vallen meestal niet op hun eige soort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |