Jij bent anders het perfecte prototype van de gemiddelde mocro: snel op zijn teentjes getrapt, redenerend zonder argumentatie, hoog 'ja maar hullie doen het oohook!!' gehalte en een hoop gebakken lucht in het algemeen. Om nog maar niet te spreken over je voorkeur voor behaarde vrouwen wat gewoon ranzig is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in mijn mond met je 'neven en broertjes'. Dat maak jij ervan. Dat je een stereotype beeld hebt van Marokkanen, betekent nog niet dat het geldt voor alle Marokkanen. Misschien moet je eens wat meer gaan lezen dan alleen topics op FOK! en de Telegraaf. Dan verbreed je blik een beetje. De wereld bestaat uit meer dan het piepkleine Nederland en Wilders.
Dank je, kerel. Waar ik die eer aan te danken heb, is mij een raadsel, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
Wat een baas ben je, ik ben gebanned maar dit is een kloon van me en ik sta met dit account onder toezicht van opa bakkebaard. Waarschijnlijk krijg ik hier een langere ban voor ( ik hoop het niet ). Maar moest deze comment ff maken
God maakte negersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik post zo en dan mee, maar in tegenstelling tot veel mensen maak ik nooit hele bevolkingsgroepen zwart.
Nog geen twee Posts boven je begin je over Wilders stemmers, hypocriet vuilniszakdragertje van me.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik post zo en dan mee, maar in tegenstelling tot veel mensen maak ik nooit hele bevolkingsgroepen zwart.
Een prototype in jouw ogen. Dat is jouw referentiekader. Als mensen onrecht spreken over hele bevolkingsgroepen op basis van het tuig in bepaalde wijken van de Nederlandse steden, dan heb ik al het recht om die mensen van repliek te dienen. Dat het in jouw ogen 'een mocro is die snel op zijn teentjes is getrapt' is jouw pakkie an. Heb ik weinig mee te maken. Beter ga je in een hoekje zitten en je ogen droog maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent anders het perfecte prototype van de gemiddelde mocro: snel op zijn teentjes getrapt, redenerend zonder argumentatie, hoog 'ja maar hullie doen het oohook!!' gehalte en een hoop gebakken lucht in het algemeen. Om nog maar niet te spreken over je voorkeur voor behaarde vrouwen wat gewoon ranzig is.
Snel op je teentjes getrapt zegt ie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent anders het perfecte prototype van de gemiddelde mocro: snel op zijn teentjes getrapt, redenerend zonder argumentatie, hoog 'ja maar hullie doen het oohook!!' gehalte en een hoop gebakken lucht in het algemeen. Om nog maar niet te spreken over je voorkeur voor behaarde vrouwen wat gewoon ranzig is.
Log alstublieft uit, meisje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:46 schreef -trutje- het volgende:
Wie begon er met "jullie" ?
Juist....
En zie hier waarom je een prototype bent, claimen het recht te hebben op wat dan ook is typisch iets van jou en je broeders. Wel mooi om te zien dat je met elke post het stereotype mocro bevestigd, keer op keer. Kom maar weer met een antwoord over 'jullie', dan ga ik alvast beginnen met lachen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een prototype in jouw ogen. Dat is jouw referentiekader. Als mensen onrecht spreken over hele bevolkingsgroepen op basis van het tuig in bepaalde wijken van de Nederlandse steden, dan heb ik al het recht om die mensen van repliek te dienen. Dat het in jouw ogen 'een mocro is die snel op zijn teentjes is getrapt' is jouw pakkie an. Heb ik weinig mee te maken. Beter ga je in een hoekje zitten en je ogen droog maken.
Jij begon te janken omdat ik dubbel lag over een leuke grap, je zit hier in ONZ hoor, en humor is mijn ding.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een prototype in jouw ogen. Dat is jouw referentiekader. Als mensen onrecht spreken over hele bevolkingsgroepen op basis van het tuig in bepaalde wijken van de Nederlandse steden, dan heb ik al het recht om die mensen van repliek te dienen. Dat het in jouw ogen 'een mocro is die snel op zijn teentjes is getrapt' is jouw pakkie an. Heb ik weinig mee te maken. Beter ga je in een hoekje zitten en je ogen droog maken.
Ja, want ik begon ook echt in dit topic over 'jullie priesters' enzo. Sterker nog, ik reageer op een post van de mocro in kwestie ipv andersom. Dus ja, op zijn pikkie getrapt ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Snel op je teentjes getrapt zegt ie.Nogal gek als mensen als jij hier alles over Marokkanen heen gaan gooien, wat ze normaal gesproken niet durven te zeggen.
Tja, alles in een hoekje stoppen met je prototype, dan houd je het lekker makkelijk. Zegt veel over jouw manier van redenen. Iedereen heeft het recht om mensen van repliek te dienen, dat is wat ik doe in dit topic. Je gebazel over 'stereotype, prototype en mocro die snel op zijn teentjes is getrapt' doet daar weinig aan af. Je posts slaan kortom als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zie hier waarom je een prototype bent, claimen het recht te hebben op wat dan ook is typisch iets van jou en je broeders. Wel mooi om te zien dat je met elke post het stereotype mocro bevestigd, keer op keer. Kom maar weer met een antwoord over 'jullie', dan ga ik alvast beginnen met lachen.
Oh, meisje. Ga huilen in een hoekje van verdriet. Je bent van repliek gediend door een enge Marokkaan. Heb je vanavond wat te vertellen tijdens het avondeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Jij begon te janken omdat ik dubbel lag over een leuke grap, je zit hier in ONZ hoor, en humor is mijn ding.
Dit commentaar sloeg op jezelf?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, alles in een hoekje stoppen met je prototype, dan houd je het lekker makkelijk. Zegt veel over jouw manier van redenen. Iedereen heeft het recht om mensen van repliek te dienen, dat is wat ik doe in dit topic. Je gebazel over 'stereotype, prototype en mocro die snel op zijn teentjes is getrapt' doet daar weinig aan af. Je posts slaan kortom als een lul op een drumstel.
Aldus de persoon die alle Wilders stemmers over 1 kam scheert. Verder nog iets hypocriets te melden, of wil je nog iets anders met dubbele maten meten? Nu we toch bezig zijn wil ik wel meer poep uit jouw toetsenbord tevoorschijn zien komen, heb toch niks te doen namelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, alles in een hoekje stoppen met je prototype, dan houd je het lekker makkelijk. Zegt veel over jouw manier van redenen. Iedereen heeft het recht om mensen van repliek te dienen, dat is wat ik doe in dit topic. Je gebazel over 'stereotype, prototype en mocro die snel op zijn teentjes is getrapt' doet daar weinig aan af. Je posts slaan kortom als een lul op een drumstel.
aan de post die ik quottequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dank je, kerel. Waar ik die eer aan te danken heb, is mij een raadsel, maar toch bedankt.
Nieuw woordje geleerd op school? Volgens mij kwam jij vooral huilie huilie doen over katholieken, priesters en Wilders. Meer dan dat geblaat heb ik nog niet mogen aanschouwen van jou, en gezien je posthistory denk ik niet dat ik wil blijven wachten totdat er wel iets zinnigs uit jouw nek komt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, meisje. Ga huilen in een hoekje van verdriet. Je bent van repliek gediend door een enge Marokkaan. Heb je vanavond wat te vertellen tijdens het avondeten.
Daar heb je gelijk in. Eerst maakte ik onderscheid tussen PVV'ers, maar aangezien PVV'ers geen onderscheid maken tussen allochtonen, ben ik ook die hypocriete weg ingeslagen. Ik moet zeggen dat het heerlijk is om op die simpele manier te redeneren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aldus de persoon die alle Wilders stemmers over 1 kam scheert. Verder nog iets hypocriets te melden, of wil je nog iets anders met dubbele maten meten? Nu we toch bezig zijn wil ik wel meer poep uit jouw toetsenbord tevoorschijn zien komen, heb toch niks te doen namelijk.
" ik scheer geen groepen over 1 kam hoorrrrrrrrrrrrr "quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb je geen les, meid? Geen tijd besteden aan deze internethelden. De stank van de onderbuiken begint zich al te verspreiden in dit topic.
ja, je hebt zoals soms opzich gelijk, maar kijk naar TS, strooien met generalisaties etc, en dan verwachten dat dit een net topic gaat worden? Lijkt me nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat jij en je moslimbroeders het heerlijk vinden om op simplistische wijze te renderen is natuurlijk allang bekend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Eerst maakte ik onderscheid tussen PVV'ers, maar aangezien PVV'ers geen onderscheid maken tussen allochtonen, ben ik ook die hypocriete weg ingeslagen. Ik moet zeggen dat het heerlijk is om op die simpele manier te redeneren.
Mijn woordenschat is groot omdat ik sinds jaar en dag veel lees. Daar heb ik school niet voor nodig. In tegenstelling tot jou die zijn tijd besteedt om alle allochtonen op een hoopje te gooien, besteed ik veel tijd aan het lezen van stukken over geschiedschrijving. Die stukken hebben mijn hart gestolen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nieuw woordje geleerd op school? Volgens mij kwam jij vooral huilie huilie doen over katholieken, priesters en Wilders. Meer dan dat geblaat heb ik nog niet mogen aanschouwen van jou, en gezien je posthistory denk ik niet dat ik wil blijven wachten totdat er wel iets zinnigs uit jouw nek komt.
Ik wacht je repliek-post wederom met veel genoegen af.
Besteed is zonder t. Graag gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn woordenschat is groot omdat ik sinds jaar en dag veel lees. Daar heb ik school niet voor nodig. In tegenstelling tot jou die zijn tijd besteedt om alle allochtonen op een hoopje te gooien, besteedt ik veel tijd aan het lezen van stukken over geschiedschrijving. Die stukken hebben mijn hart gestolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |