ik heb je hoerige harige moeder geneukt!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef marokkaansee het volgende:
De gemiddelde marokkaan bid 5x perdag en is dus altijd schoon
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:25 schreef WarmZaad het volgende:
jammer dat je 148 neefjes me voor waren
Ja, dat vind je wel lachen, meisje? Wat te denken van de grootschalige misbruik van kinderen door paters en nonnen in Katholieke kerken. Dat is tientallen jaren in de doofpot gestopt. Dat vind je zeker ook lachen. Als we op die toer gaan, dan zal ik het ook op die vuile manier gaan spelen.quote:
Ach jank nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat vind je wel lachen, meisje? Wat te denken van de grootschalige misbruik van kinderen door paters en nonnen in Katholieke kerken. Dat is tientallen jaren in de doofpot gestopt. Dat vind je zeker ook lachen. Als we op die toer gaan, dan zal ik het ook op die vuile manier spelen.
Oh oh, mocro die op zijn pik getrapt is spotted.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat vind je wel lachen, meisje? Wat te denken van de grootschalige misbruik van kinderen door paters en nonnen in Katholieke kerken. Dat is tientallen jaren in de doofpot gestopt. Dat vind je zeker ook lachen. Als we op die toer gaan, dan zal ik het ook op die vuile manier gaan spelen.
Denken dat je Nederlanders raakt met opmerkingen over het geloofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nu is het lachen je zeker vergaan, kindje.
Ah, onze grootste held op sokken komt even van zich laten horen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh oh, mocro die op zijn pik getrapt is spotted.
Heb jij niks beters te doen? Kuttopics over lelijk behaarde Marokkaanse vrouwen maken bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat wou je doen, weer je vijftien neefjes en broertjes erbij halen omdat je het niet kan winnen? Of ga je solo en trek je een mes?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, onze grootste held op sokken komt even van zich laten horen.
Verspil mijn tijd niet met je gezwets en one-liners. Daar hecht niemand waarde aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen? Kuttopics over lelijk behaarde Marokkaanse vrouwen maken bijvoorbeeld?
Wat doe jij dan in ONZ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Verspil mijn tijd niet met je gezwets en one-liners. Daar hecht niemand waarde aan.
Love u 2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoho buuuuuuurn voor onze mocrovriend met vlassnorretje. Dank je wel schat
Leg mij geen woorden in mijn mond met je 'neven en broertjes'. Dat maak jij ervan. Dat je een stereotype beeld hebt van Marokkanen, betekent nog niet dat het geldt voor alle Marokkanen. Misschien moet je eens wat meer gaan lezen dan alleen topics op FOK! en de Telegraaf. Dan verbreed je je blik een beetje. De wereld bestaat uit meer dan het piepkleine Nederland en Wilders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat wou je doen, weer je vijftien neefjes en broertjes erbij halen omdat je het niet kan winnen? Of ga je solo en trek je een mes?
Wat een baas ben je, ik ben gebanned maar dit is een kloon van me en ik sta met dit account onder toezicht van opa bakkebaard. Waarschijnlijk krijg ik hier een langere ban voor ( ik hoop het niet ). Maar moest deze comment ff makenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat vind je wel lachen, meisje? Wat te denken van de grootschalige misbruik van kinderen door paters en nonnen in Katholieke kerken. Dat is tientallen jaren in de doofpot gestopt. Dat vind je zeker ook lachen. Als we op die toer gaan, dan zal ik het ook op die vuile manier gaan spelen.
Banaanvraagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef Handdoekenjongen het volgende:
[..]
Wat een baas ben je, ik ben gebanned maar dit is een kloon van me en ik sta met dit account onder toezicht van opa bakkebaard. Waarschijnlijk krijg ik hier een langere ban voor ( ik hoop het niet ). Maar moest deze comment ff maken
Ik post zo en dan mee, maar in tegenstelling tot veel mensen maak ik nooit hele bevolkingsgroepen zwart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |