quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
Wie?
The fuck is met al die onbekende mensen?![]()
Betekent dat dat je een beetje coulant zal zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef LethalNinja het volgende:
Ik zit al enkele jaren op KLB, zat ook al op KLB toen je nog tieten mocht posten, en de samenvatting en antiklachten meer regel dan uitzondering waren. De tijden zijn veranderd en ik zal hier nu mede de goede orde bewaken
thanks, komt goed!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Hallo LethalNinja
Veel succes! En dat er op alle dagboektopics een mooi slot om komt te hangen
moet wel gezellig blijven héquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Betekent dat dat je een beetje coulant zal zijn?
heldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef LethalNinja het volgende:
Ik zit al enkele jaren op KLB, zat ook al op KLB toen je nog tieten mocht posten, en de samenvatting en antiklachten meer regel dan uitzondering waren. De tijden zijn veranderd en ik zal hier nu mede de goede orde bewaken
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Hallo LethalNinja
Veel succes! En dat er op alle dagboektopics een mooi slot om komt te hangen
Ik ook, bijna alle KLB mods die mij zo vertrouwd waren zijn weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:43 schreef sinepedraap het volgende:
Ik haat verandering
[ afbeelding ]
Ik heb 10k meer postsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Je bent redelijk nieuw zie ik nu.
[..]
Argo, maar wij kennen elkaar geloof ik.
We gaan je het leven zuur maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef LethalNinja het volgende:
ik lurk meer in KLB dan posten inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar in klb? Ik zie je bijna nooit. Vast een slowchat ganger?
[..]
JA de oude was beter.
Verwachte reacties, antiklacht, subklachtquote:
Hangt een beetje van mijn pensioenfonds af en van de staatsloterij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef ThaTim het volgende:
Zolang Frank en Pharkus blijven vind ik alles prima.
Goede film hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
Lethal Ninja (1993) - IMDb
Dat is trouwens wel klachtenswaardig, one corny motherfucker.
Met je zure doos zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We gaan je het leven zuur maken.
Jij mag nooit weggaan, jij bent de enige die er al was toen ik hier kwam.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hangt een beetje van mijn pensioenfonds af en van de staatsloterij.
kijk maar uit voor deze dodelijke ninja!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We gaan je het leven zuur maken.
Liever wat meer Frank en wat minder Marie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef ThaTim het volgende:
Zolang Frank en Pharkus blijven vind ik alles prima.
newbiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij mag nooit weggaan, jij bent de enige die er al was toen ik hier kwam.
Je bent meer van de mannen? Bold om er zo mee uit de kast te komen hoor. Chapeau!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:51 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Liever wat meer Frank en wat minder Marie.
Bam, kom maar met je ninjastokkies dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
kijk maar uit voor deze dodelijke ninja!!
Nou dan is dat ook verklaard.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik lurk meer in KLB dan posten inderdaad
Susterenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Verwachte reacties, antiklacht, subklacht
In tegenstelling tot jou.quote:
Ik ben hetero, maar ik zou ook liever Frank doen dan Marie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent meer van de mannen? Bold om er zo mee uit de kast te komen hoor. Chapeau!
Ik heb ooit wel eens een pic gezien van Marie. Dat wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:53 schreef Piye het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou.
[..]
Ik ben hetero, maar ik zou ook liever Frank doen dan Marie.
Ik heb geen Barbie fetisj.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent meer van de mannen? Bold om er zo mee uit de kast te komen hoor. Chapeau!
Ik ook, maar heb je Frank ook gezien?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een pic gezien van Marie. Dat washoor.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
Wie?
Daar ben je te lelijkknap voor.quote:
Waarom wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:57 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom word ik niet gevraagt (:') )?
Dat is wel zeker zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En toch is Argo 10.000x bekender.
Jij sluit wel kut topics van andere mods hoop ik?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef LethalNinja het volgende:
Ja en hoequote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb een positiever beeld van Aldo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:
Hoe zie je me dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb een positiever beeld van Aldo.
Dat iedereen je uitkotst en zo maar ja dat is in KLB natuurlijk succesvolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Hoe zie je me dan?
Als iemand met een aantal psychologische problemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Hoe zie je me dan?
Ik heb ook nog wel vele vrienden in klb.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat iedereen je uitkotst en zo maar ja dat is in KLB natuurlijk succesvol
Ik heb in eerste instantie al genoeg werk aan de kut topics van users! ..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij sluit wel kut topics van andere mods hoop ik?
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel vele vrienden in klb.
Hoe zit het met Tong80-topics?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie al genoeg werk aan de kut topics van users! ..
Dit is geen kuttopic.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij sluit wel kut topics van andere mods hoop ik?
Het gebeuren zou er wel op vooruit gaan dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:03 schreef LelijKnap het volgende:
Argo als mod: "Teen gestoten ? Wat stelt hij zich aan. Ik ben depresief. Slotje."
Als een topic van Tong80 niet door de beugel kan dan gaat er uiteraard een ninja slot op, zoals dat met alle users/ topics gaatquote:
Zq wauw jij leeft nog.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:04 schreef zquing het volgende:
wat is deze..... ik kom terug en ze zetten meteen een extra mod in
en terechtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Frank is toch een vrouwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:53 schreef Piye het volgende:
Ik ben hetero, maar ik zou ook liever Frank doen dan Marie.
Ik heb geen beeld van Aldoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus de Tamashii-topics blijven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie al genoeg werk aan de kut topics van users! ..
Ik vrees dat het niks meer gaat wordenquote:
werkse!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niks meer gaat worden![]()
Zo, nu weer aan het werk.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
Wie?
Ik ga KLB 1.0 herintroduceren, dat is mijn persoonlijke missie geworden.quote:
Ik hoop het jongen, ik hoop het. Sowieso mis ik de dagen wel dat jij nog mod was.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik ga KLB 1.0 herintroduceren, dat is mijn persoonlijke missie geworden.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef zquing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Newbies die klagen over iets minder newbies. Blijft leuk
Jij was helemaal geen 1.0 man. Jij was swarmahoer2 en ineens met de noorderzon vertrokken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef zquing het volgende:
[..]
Pfff mij vergelijken met swarmaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:37 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Jij was helemaal geen 1.0 man. Jij was swarmahoer2 en ineens met de noorderzon vertrokken.
Komt hier een beetje de held uithangen.
Inderdaad, swarma was 100x beter/leuker/etc.quote:
mijn ego, wat doen julliequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, swarma was 100x beter/leuker/etc.
Allemaal vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
Wie?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vernielen zoals het echte vrouwen betaamt
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
Succes, wat is je originele account?
Daar ligt hij dagen wakker van die arme jongen, doe maar niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nie zo tegen mij jonge of ik stuur je een dm
Thanks man, schoot al in de stressquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ligt hij dagen wakker van die arme jongen, doe maar niet.
-oOo-DeadlyShadow-oOo-quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
Succes, wat is je originele account?
Dan kijk je dus volstrekt neutraal tegen de mod.quote:
Dat doe ik altijd, bij iedereenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kijk je dus volstrekt neutraal tegen de mod.
Hmm, ik dacht dat er bij ons een stukje lust en passie ook in het spel zat. Jammer.quote:
Ja hallo tuurlijk maar het is niet eerlijk tegenover anderen om dat hier publiekelijk te plaatsen :squote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat er bij ons een stukje lust en passie ook in het spel zat. Jammer.
Kan je nagaan hoe klein de indruk is die je achterlaat.quote:
Zegt Susteren die alleen maar topics in vorm van AIDS opent.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zegt Susteren die alleen maar topics in vorm van AIDS opent..
.
Niksquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niks, daar heeft HSG-BOMBER gewoon een punt, droeftoeter.
Moet jij nodig zeggen trollquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niks, daar heeft HSG-BOMBER gewoon een punt, droeftoeter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |