quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
Wie?
The fuck is met al die onbekende mensen?![]()
Betekent dat dat je een beetje coulant zal zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef LethalNinja het volgende:
Ik zit al enkele jaren op KLB, zat ook al op KLB toen je nog tieten mocht posten, en de samenvatting en antiklachten meer regel dan uitzondering waren. De tijden zijn veranderd en ik zal hier nu mede de goede orde bewaken
thanks, komt goed!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Hallo LethalNinja
Veel succes! En dat er op alle dagboektopics een mooi slot om komt te hangen
moet wel gezellig blijven héquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Betekent dat dat je een beetje coulant zal zijn?
heldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef LethalNinja het volgende:
Ik zit al enkele jaren op KLB, zat ook al op KLB toen je nog tieten mocht posten, en de samenvatting en antiklachten meer regel dan uitzondering waren. De tijden zijn veranderd en ik zal hier nu mede de goede orde bewaken
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Hallo LethalNinja
Veel succes! En dat er op alle dagboektopics een mooi slot om komt te hangen
Ik ook, bijna alle KLB mods die mij zo vertrouwd waren zijn weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:43 schreef sinepedraap het volgende:
Ik haat verandering
[ afbeelding ]
Ik heb 10k meer postsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Je bent redelijk nieuw zie ik nu.
[..]
Argo, maar wij kennen elkaar geloof ik.
We gaan je het leven zuur maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef LethalNinja het volgende:
ik lurk meer in KLB dan posten inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar in klb? Ik zie je bijna nooit. Vast een slowchat ganger?
[..]
JA de oude was beter.
Verwachte reacties, antiklacht, subklachtquote:
Hangt een beetje van mijn pensioenfonds af en van de staatsloterij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef ThaTim het volgende:
Zolang Frank en Pharkus blijven vind ik alles prima.
Goede film hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
Lethal Ninja (1993) - IMDb
Dat is trouwens wel klachtenswaardig, one corny motherfucker.
Met je zure doos zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We gaan je het leven zuur maken.
Jij mag nooit weggaan, jij bent de enige die er al was toen ik hier kwam.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hangt een beetje van mijn pensioenfonds af en van de staatsloterij.
kijk maar uit voor deze dodelijke ninja!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We gaan je het leven zuur maken.
Liever wat meer Frank en wat minder Marie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef ThaTim het volgende:
Zolang Frank en Pharkus blijven vind ik alles prima.
newbiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij mag nooit weggaan, jij bent de enige die er al was toen ik hier kwam.
Je bent meer van de mannen? Bold om er zo mee uit de kast te komen hoor. Chapeau!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:51 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Liever wat meer Frank en wat minder Marie.
Bam, kom maar met je ninjastokkies dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
kijk maar uit voor deze dodelijke ninja!!
Nou dan is dat ook verklaard.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik lurk meer in KLB dan posten inderdaad
Susterenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Verwachte reacties, antiklacht, subklacht
In tegenstelling tot jou.quote:
Ik ben hetero, maar ik zou ook liever Frank doen dan Marie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent meer van de mannen? Bold om er zo mee uit de kast te komen hoor. Chapeau!
Ik heb ooit wel eens een pic gezien van Marie. Dat wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:53 schreef Piye het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou.
[..]
Ik ben hetero, maar ik zou ook liever Frank doen dan Marie.
Ik heb geen Barbie fetisj.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent meer van de mannen? Bold om er zo mee uit de kast te komen hoor. Chapeau!
Ik ook, maar heb je Frank ook gezien?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een pic gezien van Marie. Dat washoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |