quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
Wie?
The fuck is met al die onbekende mensen?![]()
Betekent dat dat je een beetje coulant zal zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef LethalNinja het volgende:
Ik zit al enkele jaren op KLB, zat ook al op KLB toen je nog tieten mocht posten, en de samenvatting en antiklachten meer regel dan uitzondering waren. De tijden zijn veranderd en ik zal hier nu mede de goede orde bewaken
thanks, komt goed!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Hallo LethalNinja
Veel succes! En dat er op alle dagboektopics een mooi slot om komt te hangen
moet wel gezellig blijven héquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Betekent dat dat je een beetje coulant zal zijn?
heldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef LethalNinja het volgende:
Ik zit al enkele jaren op KLB, zat ook al op KLB toen je nog tieten mocht posten, en de samenvatting en antiklachten meer regel dan uitzondering waren. De tijden zijn veranderd en ik zal hier nu mede de goede orde bewaken
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Hallo LethalNinja
Veel succes! En dat er op alle dagboektopics een mooi slot om komt te hangen
Ik ook, bijna alle KLB mods die mij zo vertrouwd waren zijn weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:43 schreef sinepedraap het volgende:
Ik haat verandering
[ afbeelding ]
Ik heb 10k meer postsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Je bent redelijk nieuw zie ik nu.
[..]
Argo, maar wij kennen elkaar geloof ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |