KPL?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:12 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spot de onregelmatigheid
Foei, gaat u schamenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
KPL?
Ik ken het rangenstelsel nog niet
Zit je bij de Marine?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:12 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spot de onregelmatigheid
Haha, ze zitten niet op deze manier op m'n schouders. Ik pas wel op dat ik de inham naar m'n hoofd toe doe..quote:
Zijn die allemaal van jou?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
Correct, daar zit er 1 van tussen raar genoeg.
Correct, daar komt nog een 10 natresbat borstembleempje bij in plaats van het OCIO ijsbeertje.quote:
waarom heb je 14x dezelfde streepquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:25 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
Correct, daar komt nog een 10 natresbat borstembleempje bij in plaats van het OCIO ijsbeertje.
En waarom zitten ze daar niet op?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Emperor_Klaus het volgende:
2x voor op m'n GVT
2x voor op m'n Parka
1x voor op m'n borst op de Bilaminaat
2x voor op DT trui
2x voor op DT jasje
Verder weet ik het eigenlijk niet, werd verteld bij de uitreiking maar ben het weer vergeten.
De goede ouwe tijd van divisiesquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef AchJa het volgende:
Van links naar rechts:
Griffioen van 41 ltbrig Seedorf
1e legerkorps
4e divisie
Ter aanvulling:
[ afbeelding ]
Ik ben officieel nog niet bevorderd. Ze zaten er overigens wel op, daar niet van, maar m'n zooi komt net uit de was en voordat ik ze in de was pleurde heb ik rangonderscheidingstekens er vanaf gehaald.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En waarom zitten ze daar niet op?
Neen, vertel me meer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:53 schreef Rave_NL het volgende:
Maar heb je ze dan ook alle 14 ingedronken?
43 MechBrig. 10 Natresbat. Echo-cie, 1e pel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef Rave_NL het volgende:
Wat denk je? Alsof je iets te zeggen hebt waarin jouw strepen komen te liggen...
Right in the feels.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef Rave_NL het volgende:
Ah, laat dan maar, die hebben geen tradities, alleen een kinderboerderij.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef AchJa het volgende:
Speciaal voor BB
http://www.dailymotion.com/video/xxhpj0_plumley_fun
Het blijft een ongelofelijke baasquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef AchJa het volgende:
Speciaal voor BB
http://www.dailymotion.com/video/xxhpj0_plumley_fun
Zijn UI komt hier vandaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:32 schreef BredeBroeder het volgende:
AchJa, die UI van je past wel bij dit filmpje![]()
wat dacht je vanuit hier? Ik ga vanmiddag maar eens een rantsoen samenstellen in de kantine. Ik vrees dat mijn ritje wel een een paar uur gaat duren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo te zien zal het vanmiddag vanaf Zwolle ongeveer wel weer gepruts zijn om thuis te komen.
Ik moet vanuit het zuiden naar het noorden...quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat dacht je vanuit hier? Ik ga vanmiddag maar eens een rantsoen samenstellen in de kantine. Ik vrees dat mijn ritje wel een een paar uur gaat duren.
Dan ga jij er zeker wel last van hebben. Good luck vast.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet vanuit het zuiden naar het noorden...
Ik andersomquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je nu precies zit, maar als je niet thuis kan komen, kan je bij ons crashen in Gorinchem.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op het moment dat ik niet meer thuis kom is het land overstroomd ofzo. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je nu precies zit, maar als je niet thuis kan komen, kan je bij ons crashen in Gorinchem.
zelfde gevoel. Sta met me arctic survivalsuit op de bus te wachten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
Nog steeds droog, daar sta je dan met je moonboots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |