SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja dan moet je aan de doping,quote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar heb je toch doping voor nodig? Ik haal namenlijk maar 25 aan het uur.
Jepquote:
Is het iets om die puike sokjes gezamelijk in te kopen?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
http://app.strava.com/items/1047306415
Geilquote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Voor mij zijn die sokken jarretels man.
Mooi, ik heb mij net ook ingeschreven.quote:
Maarre, je neemt dat fietsie van je toch wel mee om es die bergen op te stuiven ofnie? Heb je wel eens een berg gefiets?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Oksel het volgende:
Ik ga wel mee, maar niet zelf fietsen. Of is er een kaartje over?
Nooit hogerder?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef Oksel het volgende:
Holterberg!
Tuurlijk gaat de fiets mee.
Het is daar wel non-stayer hequote:Op maandag 11 februari 2013 19:30 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mooi, ik heb mij net ook ingeschreven.2 weken daarvoor doe ik nog de 1/4 in Ter Aar. Daarvoor marathon Rotterdam en daarna Marmotte. Goed gevuld zomertje.
Op mijn nieuwe fiets niet.quote:
Waarom combineer je werk en fietsen niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
Ik mot zoveel fietse dit jaar, man ik heb der geeneens meer tijd voor te werke!
Leuk! Balen dat ze zo hoog zijn, dat vind ik niks. Net te laag ook om op de voetbal te dragen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
http://app.strava.com/items/1047306415
fietsen bij een profploeg?quote:
Daar is een beveiliging voor op strava. De shit-o-meter. Als je tijdens het schijten strava aanzet gaat er 10km van je rondje af per keutel. Als je aan de slappe zit krijg je bonuskilometers.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:42 schreef Oksel het volgende:
Tijdens het peoepn zet ik 'm wel uit, anders zou het cheaten zijn.
Je kan vast wel terugsturen. Heb ik nog nooit hoeven doen als je even naar de maattabel kijkt.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef kanovinnie het volgende:
Maar wel flink aan de prijs. En jammer genoeg is passen geen optie.
Thomas Dekker?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Shirtje + broek ziet er ook wel gaaf uit zeg
[ afbeelding ]
Dat is ook niet duur!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja dan moet je aan de doping,
psst..
http://onlineanabolenkopen.nl/product/hgh-peptides/epo/
http://onlineanabolenkopen.nl/testosteron/
Waar en wanneer?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
Maarre Ivo's 200km wie is der bij?
Begin maart ben ik in Valloire Marmotte parcoursverkenning wintersportquote:Op maandag 11 februari 2013 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff in Maastricht geloof ik, over een paar weken in het weekend. Ivo weet 't.
Begin maart
Je vergeet de op fok meest voorkomende: soberzoquote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef Oksel het volgende:
Heldentopic, dat sowieso. Zo wie Zo. Sowiezo. Zowieso.
Ja, chanant foutje van Okkie.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je vergeet de op fok meest voorkomende: soberzo
Kijken hoe 't eruit ziet op de Glandon als er een meter sneeuw ligt?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef janatwork het volgende:
[..]
Begin maart ben ik in Valloire Marmotte parcoursverkenning wintersport
En dat je dan een speciale racefiets hebt met de 3 kruisjes van Amsterdam erop. Zodat alle toeristen meteen zien dat je een racefietsgids bent!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Of gids voor zo'n groep touristen in A'dam!
Zie hier de jaloezie omdat ik net kan doen alsof ik bij een ploeg fietsquote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
En dat je dan een speciale racefiets hebt met de 3 kruisjes van Amsterdam erop. Zodat alle toeristen meteen zien dat je een racefietsgids bent!
Ga jij nou nog die 200 rijden Grippert? Ja toch? Met die maat van je?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
En dat je dan een speciale racefiets hebt met de 3 kruisjes van Amsterdam erop. Zodat alle toeristen meteen zien dat je een racefietsgids bent!
Jazeker, 200&300 allebei. Data zijn 10 en 31 maart. No-p is er toch ook beide keren bij? De 200 soberso, dan rijden jitze, no-p en ik samen vanuit Nijmegen (zonder overnachten)quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ga jij nou nog die 200 rijden Grippert? Ja toch? Met die maat van je?
Ik hou niet zo van een natte zeem. Poepen doe ik wel vanaf de fiets. Alleen met de dunne niet want dat geeft zo'n troep.quote:
Okiedokie 10 maart, ik dacht de 3e ofzo. Ik gaat der ook proberen bij te zijn. Lekker stoempe met me nieuwe pakkie an.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jazeker, 200&300 allebei. Data zijn 10 en 31 maart. No-p is er toch ook beide keren bij? De 200 soberso, dan rijden jitze, no-p en ik samen vanuit Nijmegen (zonder overnachten)
Ik heb m'n gps alvast geprepareerd, nu mezelf nog.
Je vraagt aan je maat of hij je even wilt duwen terwijl jij hem er even uithangt, dat ik je dit moet vertellen..quote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van een natte zeem. Poepen doe ik wel vanaf de fiets. Alleen met de dunne niet want dat geeft zo'n troep.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Je vraagt aan je maat of hij je even wilt duwen terwijl jij hem er even uithangt, dat ik je dit moet vertellen..
200 of 300?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
Maarre Ivo's 200km wie is der bij?
Heb je het nu over Ivo's 200 en 300?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jazeker, 200&300 allebei. Data zijn 10 en 31 maart. No-p is er toch ook beide keren bij? De 200 soberso, dan rijden jitze, no-p en ik samen vanuit Nijmegen (zonder overnachten)
Ik heb m'n gps alvast geprepareerd, nu mezelf nog.
Gezamenlijke start uur later dan de 300.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef kaasplankje het volgende:
Als Ivo er is even vragen tot hoe laat de start der wel niet is. Dan moet ik ook nog efkes kijken.
10 maartquote:Op maandag 11 februari 2013 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff in Maastricht geloof ik, over een paar weken in het weekend. Ivo weet 't.
Begin maart
Precies. De 200 km start om 8 uur, en de 300 om 7 uur meen ik me te herinneren. Wij slapen dus voor de 200 niet in de buurt, maar rijden s ochtends vroeg vanuit Nijmegen naar mestreech. 300 weekend wel lekker kamperen en bij dat eetcafe neerstrijkenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef No-P het volgende:
[..]
Gezamenlijke start uur later dan de 300.
Held.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag in het noorden gereden. Enschede-Utrecht. DIk 150km, liep best aardig. Een goede test voor als ik over 2 weken mijn 200 ga voorrijden.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb strava aan tijdens de buikspieroefeningen in bed. Mijn vriendin keek wel wat raar toen ik begon met situps maar ze heeft 't geaccepteerd.
Had ik laatst toch ook gemeld?quote:
Ben wel wat stijfjes de laatste tijd.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:55 schreef Tommeke het volgende:
@Knut, ga jij nog wel fietsen?
http://m.fok.nl/nieuws/585366
Heeft ze ook een fiets?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had ik laatst toch ook gemeld?
Heel simpel, je gaat naar een FOK!meet en wordt versiert door iemand die je al via het fotogedeelte van FOK! kent.
Nee, dat dan weer niet. Wel een hekel aan de meeste wielrenners. Waarschijnlijk aan allemaal maar dat durft ze niet te zeggen.quote:
Dumpen, dat wordt niks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Wel een hekel aan de meeste wielrenners. Waarschijnlijk aan allemaal maar dat durft ze niet te zeggen.
Dan krijg ik een hele horde FOK!dames achter me aan die ons gekoppeld hebbenquote:
Dan fiets je toch heel hard wegquote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan krijg ik een hele horde FOK!dames achter me aan die ons gekoppeld hebben
dus 1 dumpen, levert veel dames op... zo een droom had ik vanacht ook..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan krijg ik een hele horde FOK!dames achter me aan
Zo had ik 't nog niet bekeken!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
dus 1 dumpen, levert veel dames op... zo een droom had ik vanacht ook..
Wat schattig maar ik denk dat ze adn mee basht in het klb wielrenners topicquote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heel simpel, je gaat naar een FOK!meet en wordt versiert door iemand die je al via het fotogedeelte van FOK! kent.
Ik heb je hele postgeschiedenis al doorgespit maar zonder resultaatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Toffe nieuwe UI trouwens Cyclinggirl, van de fietsvakantie?
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Toffe nieuwe UI trouwens Cyclinggirl, van de fietsvakantie?
Wat voor resultaat wilde je hebben dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je hele postgeschiedenis al doorgespit maar zonder resultaatWel weet ik vanalles over DSLr nu
Aha. Ik denk dat ik overslaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ESF meet was 'tquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je hele postgeschiedenis al doorgespit maar zonder resultaatWel weet ik vanalles over DSLr nu
Foreveralone.jpeg?quote:
Niet dissen op het ESF, niet verstandig als je zelf in huidstrakke pakjes in het openbaar rondlooptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eurovisiesongfestival subforum?Echt, dude
Binnenkort ga ik ook naar een sjoelmeetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eurovisiesongfestival subforum?Echt, dude
Ik compenseer door 1 keer per week kniehoge kousen aan te trekken om daarna gezellig met elf andere mannen te douchen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Niet dissen op het ESF, niet verstandig als je zelf in huidstrakke pakjes in het openbaar rondloopt
Goeie poging om dit te downplayenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ging naar die meet omdat er een hoop mensen heengingen die ik kende, het ESF kan me weinig boeien eigenlijk.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:16 schreef kanovinnie het volgende:
Helpt 't als ik zeg dat ik niet de enige uit deze reeks ben die zich aangemeld had?
Jezus, zitten er hier meer van dat soort figuren?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:16 schreef kanovinnie het volgende:
Helpt 't als ik zeg dat ik niet de enige uit deze reeks ben die zich aangemeld had?
56 delen. Ik geef het op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bedoel, een moderator van een internetforum die zijn geluk in de liefde vind op een eurovisiesongfestival meet van dat forum klinkt toch helemaal niet gay?
Wat een ongeloofelijk gay gebrek aan doorzettingsvermogen.quote:
Geef dan nog wat suggesties voor spytool-termen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wat een ongeloofelijk gay gebrek aan doorzettingsvermogen.
kanovinnie is een goeie zoekterm. Limonicello ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef dan nog wat suggesties voor spytool-termen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
kanovinnie is een goeie zoekterm. Limonicello ook.
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap het niet. Ik denk dat ik hier te oud of te jong voor ben. Ik ga weer grimen, die rage past beter bij mij.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zag geen mogelijke kanovienelien.
Zo moeilijk is 't idd niet. STaat gewoon in de op van die reeksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:52 schreef MarcoD het volgende:
Kostte me welgeteld 2 minuten, voor allebei de vraagstukken.
Mijn vriendin is Puala, kende haar al van een fotografiemeet en daarna een beetje contact gehouden via FOK!/fb/twitter, maar op die meet sloeg de vonk overquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:52 schreef Tommeke het volgende:
Nee. Wie is je vriendin kano? En wie is de andere ESF-wielrennert??
Ik hoop 't niet zeg!quote:
Tot ze Patroon ontmoet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:07 schreef Tommeke het volgende:
Neem je Puala ook eens mee naar een fietsmeet??!! Dan kan ze met eigen ogen zien dat wielrenners best normaal zijn
Hey, zit je naar de tetten van mijn chick te koekeloeren?quote:
Ze gaat met mij, het kan alleen maar meevallenquote:
Het blijft een wielrenner natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey, zit je naar de tetten van mijn chick te koekeloeren?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zal ze al DM's van Patroon met z'n trainingsevangelie hebben ontvangen?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zal ze al DM's van Patroon met z'n trainingsevangelie hebben ontvangen?
Ja ik wist dat ook niet, maar op internet vind ik er nu ook bevestigende informatie over. Zeker als je wat in je fietstassen hebt zitten (heb daar mijn zware slot in zitten) kan de fiets instabiel worden en glijd je sneller weg.quote:
Potverdomme, had er zondag nog bijna één voor de wielen. Ik reed door de negen straatjes, staat daar opeens een gast met een fotocamera midden op straat. Dus ik bellen, blijft hij gewoon recht op mijn pad staan en zegt hij: "Ja jij wel hoor". Ik had die mongool gewoon keihard moeten aanrijden!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met 2 fietstassen raakt John 2 keer zoveel toeristen natuurlijk.
Ik had zondag 10 pakken melk en een slot in mijn fietstassen, ik scheet echt drie kleuren stront, ging bijna elke bocht bijna onderuit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
Als het er los in zit kan ik me dat wel voorstellen ja.
Mja, kweenie, misschien wel, maar ik heb ook een licht wiebelend achterwiel. En verder, vorig jaar met mijn singlespeed heb ik het hele jaar gereden zonder te vallen, 6000km. Dus zo slecht kan ik niet zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
maw, mijn moeder is een betere fietser dan Johnddd?
Vind Zonneveld steeds slechtere columns schrijven. Wat een gelul ook weer dit. Een voetballer die zegt homo te zijn heeft geen leven meer op de velden. Daarnaast weet ik van 90% van de sporters niet of ze hetero of homo zijn, alleen al om het feit dat ik ze nooit met hun partner in beeld zie. En dat interesseert me ook geen hol.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:26 schreef the_critic het volgende:
http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/3181879/homerta.html
Pas geleden eindelijk een goed stuk van hem gelezen over de huidige bekentenissen, in het nrc. Over het algemeen kan ik hem ook niet uit staan inderdaad, komt misschien omdat ik een tijd met hem heb samengewerktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:09 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Vind Zonneveld steeds slechtere columns schrijven. Wat een gelul ook weer dit. Een voetballer die zegt homo te zijn heeft geen leven meer op de velden. Daarnaast weet ik van 90% van de sporters niet of ze hetero of homo zijn, alleen al om het feit dat ik ze nooit met hun partner in beeld zie. En dat interesseert me ook geen hol.
Om hier nog even op terug te komen: toch begrijp ik die mensen niet die een straat oversteken of midden op straat lopen zonder te kijken. Ik bedoel: wat bezielt je in hemelsnaam? Misschien ben ik heel Nederlands of alert of braaf, maar ik kijk altijd naar links en rechts voordat ik iets doe in het verkeer, of dat nou als fietser of voetganger is...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met 2 fietstassen raakt John 2 keer zoveel toeristen natuurlijk.
Niet. Ik ben a-sportief. Hij compenseert dat mooiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wanneer ga je eens een rondje met kano fietsen?
Wij zijn hier ook allemaal a-sportief. Daarom beoefenen we een individuele sport als wielrennenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet. Ik ben a-sportief. Hij compenseert dat mooi
Volgens mij komt dat ook wel door rechts of links verkeer. In Japan of GB loop ik zelf ook de hele tijd onder een busquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen: toch begrijp ik die mensen niet die een straat oversteken of midden op straat lopen zonder te kijken. Ik bedoel: wat bezielt je in hemelsnaam? Misschien ben ik heel Nederlands of alert of braaf, maar ik kijk altijd naar links en rechts voordat ik iets doe in het verkeer, of dat nou als fietser of voetganger is...
Mwah, het merendeel zijn toch wel Italianen, Fransen, Spanjaarden of, gewoon, Nederlanders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat ook wel door rechts of links verkeer. In Japan of GB loop ik zelf ook de hele tijd onder een busAndersom zal dat in Amsterdam ook wel meetellen.
Ja? Als ik door Amsterdam loop heb ik altijd het idee dat 90% Engels is. Kan ook liggen aan de kanalen die ik bezoek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:42 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mwah, het merendeel zijn toch wel Italianen, Fransen, Spanjaarden of, gewoon, Nederlanders.
Dit geldt ook voor mensen (met hond die losloopt waar het niet mag) die op fietspaden wandelen en uit het niets aan de andere kant gaan lopen. Heb altijd het idee dat ik uniek ben met m'n 'overdreven' alertheid. Ik kijk ook altijd over m'n schouder als ik iemand inhaal op een fietspad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen: toch begrijp ik die mensen niet die een straat oversteken of midden op straat lopen zonder te kijken. Ik bedoel: wat bezielt je in hemelsnaam? Misschien ben ik heel Nederlands of alert of braaf, maar ik kijk altijd naar links en rechts voordat ik iets doe in het verkeer, of dat nou als fietser of voetganger is...
Ach ja, zo doet iedereen wel eens wat wat niet mag/hoort. John rijd door rood, de ander rijd (te) hard langs mensen tijdens het inhalen en nog een ander laat per ongeluk een papiertje vallen tijdens het fietsen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:45 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mensen (met hond die losloopt waar het niet mag) die op fietspaden wandelen en uit het niets aan de andere kant gaan lopen. Heb altijd het idee dat ik uniek ben met m'n 'overdreven' alertheid. Ik kijk ook altijd over m'n schouder als ik iemand inhaal op een fietspad.
Het is wel flauw dat hij niet verteld waarom ik een hekel heb aan wielrennersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij zijn hier ook allemaal a-sportief. Daarom beoefenen we een individuele sport als wielrennen
Toch vind ik om je heen kijken een plicht in het verkeer. Zou een hoop ongelukken schelen. Ergste is die arrogante blikken en gevloek als je belt of pardon zegt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach ja, zo doet iedereen wel eens wat wat niet mag/hoort. John rijd door rood, de ander rijd (te) hard langs mensen tijdens het inhalen en nog een ander laat per ongeluk een papiertje vallen tijdens het fietsen.
We zijn soms net mensen.
Inderdaad, ik doe dat ook. Kanovinnie heeft wel gelijk, dat ik vaak door rood rijd, maar persoonlijk vind ik dat 1000 keer minder gevaarlijk dan mensen die inhalen zonder over hun schouder te kijken, die bij het stoplicht op de verkeerde helft van het fietspad wachten en dan mensen aan de andere kant bijna omverrijden, mensen die gewoon zomaar de straat oversteken zonder te kijken, etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:45 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mensen (met hond die losloopt waar het niet mag) die op fietspaden wandelen en uit het niets aan de andere kant gaan lopen. Heb altijd het idee dat ik uniek ben met m'n 'overdreven' alertheid. Ik kijk ook altijd over m'n schouder als ik iemand inhaal op een fietspad.
quote:
Never in doubt.quote:
Scooters stinken, weg ermeequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is wel flauw dat hij niet verteld waarom ik een hekel heb aan wielrenners![]()
Individueel fietsen, no problem. Ik heb alleen een hekel aan kuddes wielrenners die de toeterende scooter negeren terwijl deze sneller rijd en eigenlijk in wilt halen.. maar het dus niet kan omdat ze simpelweg niet aan de kant gaan.
Verder zijn wielrenners prima
Inderdaad, irritant en intimiderend. Dat omschrijft het wel. Ik vind ze soms ook nog wel brutaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef eentwee het volgende:
[..]
Scooters stinken, weg ermeeKuddes wielrenners kunnen inderdaad irritant en intimiderend zijn.
Wil je serieus een DSLR kopen? Wat wil je er mee doen? Wat is je budget?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:51 schreef eentwee het volgende:
Ohja, welke DSLR moet ik kopen? En waar is-tie dan 100¤ goedkoper?
Ik heb een Nikon 1, is dat wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je serieus een DSLR kopen? Wat wil je er mee doen? Wat is je budget?
Je moet je wel een beetje gedragen he? Anders mag je me straks niet op komen halen als ik na een meet laveloos op de bank bij gripper of oksel hang.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Inderdaad, irritant en intimiderend. Dat omschrijft het wel. Ik vind ze soms ook nog wel brutaal![]()
Maar ik zal me inhouden
Droom verderquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet je wel een beetje gedragen he? Anders mag je me straks niet op komen halen als ik na een meet laveloos op de bank bij gripper of oksel hang.
Ik ben ondertussen oud genoeg om auto te rijden en heb er keurig netjes eentje van de zaakquote:
Nikonquote:Ja ik wil wel een DSLR kopen. Zo in de klasse van de D7000, maar dan met een kantelbaar scherm
Die 16 in mijn UI is niet mijn favoriete vrouwen leeftijd hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:00 schreef eentwee het volgende:
Oh dan heeft Kano zich zeker vergist in je leeftijd![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver weer het verkeerde model gekocht
Ach ja. Je hebt geen dslr. Die nikon 1 (en NEX dingen enzo) zijn tof speelgoed!quote:
Ja, eigenlijk ook precies de reden dat ik dat ding gekocht heb. Doe verder niks met fotografie maar vind het op vakantie wel tof om een redelijk-goede camera bij te hebben. Die spiegelreflex dingen moet ik gelijk een extra rugtas meenemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach ja. Je hebt geen dslr. Die nikon 1 (en NEX dingen enzo) zijn tof speelgoed!
Als dat je doel is is het toch prima. Als spiegelreflex vind ik persoonlijk Nikon minderquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ook precies de reden dat ik dat ding gekocht heb. Doe verder niks met fotografie maar vind het op vakantie wel tof om een redelijk-goede camera bij te hebben. Die spiegelreflex dingen moet ik gelijk een extra rugtas meenemen.
Binnenkort nieuwe fiets dus?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef Oksel het volgende:
en je weet het, voor okkie neits dan het beste.
Dan had je wel een 1Dx met 16-35 f/2.8, 24-70 f/2.8 II, 70-200 f/2.8 IS II gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef Oksel het volgende:
en je weet het, voor okkie neits dan het beste.
Deze man snapt hoe je moet rollen. Waar is je krulsnor soldaat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik maak alleen foto's met m'n iPhone 4. Met Instagram filtertje. Hip jong
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik maak alleen foto's met m'n iPhone 4. Met Instagram filtertje. Hip jong
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:21 schreef eentwee het volgende:
Als ik zoek naar een DSLR dan lees ik net zoveel reviews tot ik voor alle camera's een dealbreaker gevonden heb en dan koop ik er maar een fiets bij ofzo.
Check. Dat kan ik ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
Voor het geld wat ik in fotografie gestopt heb kan je een knap fietsje kopen ja.
s95 kan ook raw shieten toch? Kun je zelf je nabewerking doen naar eigen smaak. En daarbij ook de CA zo goed als compleet weghalen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik heb op zich ook goede ervaringen met Canon, mijn compact die ik ook wel eens meeneem op de fiets is een S95. Qua scherpte heb ik soms het idee dat er iets teveel bewerking op zit, verder zijn de kleuren vaak wat rood en hebben alle Canons die ik heb gebruikt (aantal powershots) last van chromatische abberaties en opgeblazen luchten. Maar dat zal bij DSLRs sowieso wel beter zijn. Ik ben wel een mierenneuker op kwaliteit maar voor photoshop heb ik geen geduld en tijd dus ze moeten gewoon gelijk goed zijn. Het enige wat ik wel eens doe is (lossless) croppen. De reden dat ik nog geen DSLR heb is idd formaat, ik zou hem niet super vaak gebruiken.
Wat hebben we ook veel gemeen popjequote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Deze man snapt hoe je moet rollen. Waar is je krulsnor soldaat?
Ze hadden de voorwaarden veranderd zodat instragram jouw foto's kon verkopen maar das teruggedraaidquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:54 schreef eentwee het volgende:
Ik las ergens dat instagram alweer uit is omdat het de privacyrechten van de gebruikers schaadt.
Vandaar je ui?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n toekomstige vrouw is een ajacied
Dat is een aanname hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:10 schreef Gripper het volgende:
Dat eeuwige gezeik tussen Canon en Nikon-fielen![]()
Kano en Puala die geen relatie hadden kunnen krijgen als een van hen met dat-andere-merk-waarvan-we-de-naam-niet-uitspreken had gefotografeerd. 2 geloven op 1 kussen....
Heeft ze in elk geval smaak.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n toekomstige vrouw is een ajacied
Dat gezeik is hetzelfde gezeur als de soigneeregels.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:10 schreef Gripper het volgende:
Kano en Puala die geen relatie hadden kunnen krijgen als een van hen met dat-andere-merk-waarvan-we-de-naam-niet-uitspreken had gefotografeerd. 2 geloven op 1 kussen....
Ho wacht. Ik ben geen. Ik herhaal GEEN ajax fan. Als ik mag kiezen tussen Ajax/Feijenoord dan vind ik dat je aanstaande smaak heeftquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dit. Je staat weer op de hater-lijst.
Confirmed. Kind achterop de stadsfiets en je glijdt alle kanten op. Kind afgeleverd en je rijdt weer voldoende hard om toeristen omver te kegelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja ik wist dat ook niet, maar op internet vind ik er nu ook bevestigende informatie over. Zeker als je wat in je fietstassen hebt zitten (heb daar mijn zware slot in zitten) kan de fiets instabiel worden en glijd je sneller weg.
Ik dacht nog wel dat ik een serieus advies zou krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:10 schreef Gripper het volgende:
Deze column is-ie vast gaan schrijven nadat hij dat woordgrapje bedacht had. Uitgemolken meninkje. En dit is het treurigste argument:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:26 schreef the_critic het volgende:
http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/3181879/homerta.html
Gewoon geen Canon en geen Nikon maar Pentaxquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:10 schreef Gripper het volgende:
Kanovinnie houd je vriendin eens onder controlequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Individueel fietsen, no problem. Ik heb alleen een hekel aan kuddes wielrenners die de toeterende scooter negeren terwijl deze sneller rijd en eigenlijk in wilt halen.. maar het dus niet kan omdat ze simpelweg niet aan de kant gaan.
Ik wil best advies geven hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:27 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat ik een serieus advies zou krijgen.Wij wielrenners zijn veel toleranter, zelfs wedstrijdrijders zijn hier welkom terwijl iedereen weet dat dat tuig is dat zijn benen scheert en mensen op scooters omver rijdt.
Die dingen noemen ze niet voor niets 'K'quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon geen Canon en geen Nikon maar Pentax.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ho wacht. Ik ben geen. Ik herhaal GEEN ajax fan. Als ik mag kiezen tussen Ajax/Feijenoord dan vind ik dat je aanstaande smaak heeft![]()
Doe dan maar in geel-zwartquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dus niet eens Ajax fan en dan alsnog voor Ajax kiezen. Je staat nu met rode letters in de hater lijst
Morgenavond heb ik daar pas de kans toequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:29 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Kanovinnie houd je vriendin eens onder controle
Ik ben een Vitesse fan in hart en nieren, maar er zijn nog meer clubs die ik een warm hart toe draag. Dat moet gewoon kunnen hoorquote:
Ajax Willem 2, AZ's successupporters waren vroeger voor Ajax en zo zijn er nog wel meer die niet per se iets tegen Ajax hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Noem me 1 club behalve Ajax waar dit niet voor geldt
AZ supporters zijn dan ook eigenlijk Ajax supporters die zijn overgestapt in de PSV jarenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ajax Willem 2, AZ's successupporters waren vroeger voor Ajax en zo zijn er nog wel meer die niet per se iets tegen Ajax hebben.
Rond Arnhem kun je wel mooi fiets, kano![]()
Iets meer naar 't westenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ajax Willem 2, AZ's successupporters waren vroeger voor Ajax en zo zijn er nog wel meer die niet per se iets tegen Ajax hebben.
Rond Arnhem kun je wel mooi fiets, kano![]()
Arnhem is 43 km enkele reis, via rhenen-wageningen heen, via de dijk (heteren/zetten/opheusden terug) kan primaquote:
Ik heb geen buurmeisjes met decolletequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien is het wel je buurmeisje.
Ben je een kamper
Ga ik wel een keer proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Klimmetjes rond Rhenen / WageningenItaliaanse weg
Italiaanse weg is mooiste klim van Nederland buiten Limburg imo. Die "klim" heeft alles. Redelijk stijgingspercentage, geen auto's, klinkers, mooie natuur en bovenal eenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ik wel een keer proberen![]()
Als ik weg mag van huis tenminste
Ja daar kom je uit. De bocht van Knut is deze:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
Deze
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,45.53,,0,-0.26
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja daar kom je uit. De bocht van Knut is deze:
[ afbeelding ]
Zonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja daar kom je uit. De bocht van Knut is deze:
[ afbeelding ]
De haarspeld van Emmapyramide is ook mooi inderdaad, die wint bij mij de mooiste-afdaling-buiten-Limburg verkiezing. In de klim vind ik Italiaanse weg toffer en uitdagender.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef eentwee het volgende:
Ik vind de haarspeldbocht van de Emmapyramide mooier. Maar het is zeker een leuk ding.
Jullie waren allebei zo stellig met dat Canonquote:
Niet eens strava ritje van mij daarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef dop het volgende:
http://app.strava.com/segments/729407
snelste fokker op dat puistje eentwee met 20,4 gemiddeld
dat moet veel sneller kunnen
Dan had ik die nikon meuk gewoon het huis uitgetrapt en een canon voor d'r gekochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jullie waren allebei zo stellig met dat Canonen Nikon
, dat ik dacht: als een van de 2 met het foute merk fotografeerde, dan zou dat een serieuze dealbreaker voor de prille relatie zijn.
Maar ik ben blij dat liefde zulke ongemakken en tegenstellingen kan overwinnen
Oh, die ga ik echt nog wel een keer pakken, want ik kan daar veel harder omhoog idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef dop het volgende:
Moet je snel zijn, zodra temperatuur boven de 10 graden schiet sta je daar in de filequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, die ga ik echt nog wel een keer pakken, want ik kan daar veel harder omhoog idd.
(maar ik rij pas sinds afgelopen juli met Strava)
Ja, dattie snel moet zijn voor een KOM is nogal wiedes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, zodra temperatuur boven de 10 graden schiet sta je daar in de file
We hebben het nu over de FOK KOM hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dattie snel moet zijn voor een KOM is nogal wiedes.
Nee helaas, verboden voor alle gemotoriseerde verkeersdeelnemers. Je sjoemelt al met die hoogtemeters in Roffa maar de heuvelrug laat ik me niet afpakken vriend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vraag anders wel of Joop mij wil gangmaken.
twitter:NikiTerpstra twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 16:13:09Na finish tegen zeg ik tegen Contador:Alber,waarom week je van je lijn af?Ten 1e is het Albertooooo en ten 2e was het maar 0,0005 centimeter reageer retweet
Misschien kan Grip 'm wel in de voorjaarsmeet zetten. Dan zal ik je onttronen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee helaas, verboden voor alle gemotoriseerde verkeersdeelnemers. Je sjoemelt al met die hoogtemeters in Roffa maar de heuvelrug laat ik me niet afpakken vriend.
Zonder Joop kan ik me niet een betere onttroner wensen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien kan Grip 'm wel in de voorjaarsmeet zetten. Dan zal ik je onttronen.
File? Ik heb net nog even mn eigen beelden van de jan janssen classic 2011 teruggekeken om te zien of daar ook een klimtijd bij stond voor de italiaanseweg. Ik slalom de meesten er wel af in de klimmetjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, zodra temperatuur boven de 10 graden schiet sta je daar in de file
Jij bent niet explosief genoeg voor die korte felle klimmetjes, ouwe stoomtreinquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien kan Grip 'm wel in de voorjaarsmeet zetten. Dan zal ik je onttronen.
Gek gemaakt door 5 jonge honden moet jij eens kijken waar deze oude sluwe vos nog toe in staat is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij bent niet explosief genoeg voor die korte felle klimmetjes, ouwe stoomtrein
Op het filmpje valt het mee inderdaad, maar ziet er ook nog behoorlijk koud uit. Als ik daar op een mooie dag begin aan de klim stikt het van de e-bike-hangbejaarden, Wereldoorlog 2 wandelaars, honden, honden aan de riem met baasje en uiteraard harige benen toerders zoals ik. Blijft mooi thoughquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
File? Ik heb net nog even mn eigen beelden van de jan janssen classic 2011 teruggekeken om te zien of daar ook een klimtijd bij stond voor de italiaanseweg. Ik slalom de meesten er wel af in de klimmetjes![]()
Was toen ook helemaal top geprepareerd, net terug van een week fietsen in de alpen dus ik had (nog net niet verdacht) hoge hematocrietwaardes.
link naar filmpjes
Ja hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:37 schreef Patroon het volgende:
Best strelend om te lezen dat er over mij wordt gesproken terwijl ik keihard op kantoor zit te zwoegen zonder internet en telefoon.
Alweer een beetje de oude?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijden, nu moet het alleen nog even gaan stoppen met vriezen.
Heb ik ook hoor. Spytool al geprobeerd?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:49 schreef Patroon het volgende:
Via ctrl+f zoek ik op Patroon en als ik dan iets tegenkom krijg ik een klein stijfje![]()
autist dat ik ben![]()
Waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef keesfietst het volgende:
Uurtje krachttraining gedaan, daarna anderhalf uur op randje D1/D2 lopen harken. Nu suf.twitter:NikiTerpstra twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 16:13:09Na finish tegen zeg ik tegen Contador:Alber,waarom week je van je lijn af?Ten 1e is het Albertooooo en ten 2e was het maar 0,0005 centimeter reageer retweet
Digibeet ben je eerder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:49 schreef Patroon het volgende:
Via ctrl+f zoek ik op Patroon en als ik dan iets tegenkom krijg ik een klein stijfje![]()
autist dat ik ben![]()
n00bquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Digibeet ben je eerder.
Ctrl+f 2.0
Hmm, gaat die ook ter vervanging van mijn huidige shimano cassette?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
Iemand nog cassette ketting nodig voor een mtb?
22.50
http://www.bikeparts4u.nl(...)etting-pc951-9-speed
/eentwee
Als 't 9 speed shimano is volgens mij wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, gaat die ook ter vervanging van mijn huidige shimano cassette?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef dop het volgende:
Er is iets aan de hand met dat segment. Volgens mij is de werkelijke afstand een stukje groter. Ik dacht namelijk ook dat ik daar de KOM kon pakken voordat ik dat PR reed wat vreemd is gezien mijn tijden op andere segmenten met 1500 geregistreerde tijden. Ik kwam het hele stuk niet onder de 23 ofzo en het laatste gedeelte reed ik helemaal duidelijk harder en toch maar 20 gemiddeld volgens Strava. Ook is het lastig dat je ivm de gaten/zand/modder/plassen meestal bijna stapvoets moet beginnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, die ga ik echt nog wel een keer pakken, want ik kan daar veel harder omhoog idd.
(maar ik rij pas sinds afgelopen juli met Strava)
Ja het gaat best goed eigenlijk. Beetje snot alleen nog. Mag alleen nog tacx om te zien hoe het gaat en moet dit keer naar mijn trainer luisteren.quote:
Op het laatst zit een gekstukje, moet je maar eens over die hoogtemeters heen gaan. Dan zie je 'm op het eind verspringen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
[..]
Er is iets aan de hand met dat segment. Volgens mij is de werkelijke afstand een stukje groter. Ik dacht namelijk ook dat ik daar de KOM kon pakken voordat ik dat PR reed wat vreemd is gezien mijn tijden op andere segmenten met 1500 geregistreerde tijden. Ik kwam het hele stuk niet onder de 23 ofzo en het laatste gedeelte reed ik helemaal duidelijk harder en toch maar 20 gemiddeld volgens Strava. Ook is het lastig dat je ivm de gaten/zand/modder/plassen meestal bijna stapvoets moet beginnen.
http://veloviewer.com/NewLeaderboard.php en daar segment id invullen: '729407' , segment op strava is korter dan de werkelijke afstand.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
[..]
Er is iets aan de hand met dat segment. Volgens mij is de werkelijke afstand een stukje groter. Ik dacht namelijk ook dat ik daar de KOM kon pakken voordat ik dat PR reed wat vreemd is gezien mijn tijden op andere segmenten met 1500 geregistreerde tijden. Ik kwam het hele stuk niet onder de 23 ofzo en het laatste gedeelte reed ik helemaal duidelijk harder en toch maar 20 gemiddeld volgens Strava. Ook is het lastig dat je ivm de gaten/zand/modder/plassen meestal bijna stapvoets moet beginnen.
Gewoon een mopje van 'm. Hij was toen toch gepakt met 0,0005 'iets' (gram?) clenbuterol wat zogenaamd van vlees afkomstig was.quote:
Ik hoop het voor je! Nog veel werk te verzetten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef Patroon het volgende:
28 juni is mijn laatste dag op stage. Als het goed is rij ik afgestudeerd de Marmotte!
Ah, zodoende. Lastige grappen man.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:58 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Gewoon een mopje van 'm. Hij was toen toch gepakt met 0,0005 'iets' (gram?) clenbuterol wat zogenaamd van vlees afkomstig was.
Tof! Ik twijfel....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Facebookevent van de 200: https://www.facebook.com/events/490142977709924/
Ik hoef geen onderzoek te doen dus zal die datum wel halen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je! Nog veel werk te verzetten?
[..]
Ah, zodoende. Lastige grappen man.
Ik kan toch ook op de dag zelf inschrijven Ivo? Of beter vooraf?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Facebookevent van de 200: https://www.facebook.com/events/490142977709924/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |