SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door eentwee op 07-02-2013 16:36:55 ]
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef Tommeke het volgende:
Rustig aan kaassie! Het jaar is nog jong
Ik heb ff twee uurtjes gefietst door Grunn. Mooi weer, mooi rondje.
Ook leuk toch? Ik rust de laatste tijd bewust wat meer, zodat ik beter kan trainen. Dan maar wat minderquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik denk dat ik dit weekend de fiets maar in de berging laat staan. We hebben nog wat familiebezoek op de planning staan ook.
Ja, rust is goed. Ik ga vanavond ook weer vroeg onder de wol. Verder doe ik het werk ook graag, al valt het deze winter niet mee met het weer. Zelden zo'n natte winter beleefd. Kan het me iig niet herinneren dat het zo vaak kutweer is geweest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ook leuk toch? Ik rust de laatste tijd bewust wat meer, zodat ik beter kan trainen. Dan maar wat minder
Maarja, ik hoef ook niet elke dag uren te koerieren, wat dat betreft:
Nee idd. Schijtweer. Jullie hebben daar btw wel meer sneeuw dan hier gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, rust is goed. Ik ga vanavond ook weer vroeg onder de wol. Verder doe ik het werk ook graag, al valt het deze winter niet mee met het weer. Zelden zo'n natte winter beleefd. Kan het me iig niet herinneren dat het zo vaak kutweer is geweest.
Mag niet klagen. 3e bij district in mijn klasse, 16 in de hel van Brabant, paar keer top 10 bij wedstrijden. Leek mij genoeg redenen om bij de amateurs te gaan rijden. Maar waar ik verleden jaar rond deze tijd 1500km per maand reed rijd ik nu net 300... Dat is te weinig duur voor tijdens de wedstrijden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef Tommeke het volgende:
Tof om jou hier weer eens voorbij te zien komen! De afgelopen jaren ging het toch best goed op de fiets?
Je kan het ook min of meer eisen bij je baassie als je ergens heen wilt. Anders kom je nooit weg.Als je een goede kracht bent weet hij/zij dat te waarderen en is het je gegund.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Tommeke het volgende:
Idd! Maar 16e in de Hel is netjes zeg!
Als ik vrij kan krijgen van m'n werk rij ik die dit jaar ook
1500km per maand is ook wel wat overkill voor wedstrijden van max 2uur of korter. Maar met zoveel drukte schiet je idd te kort. Met een paar korte intensieve trainingen per week moet je bij Sportklasse/amateurs een heel eind komen, mits voldoende talent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Mag niet klagen. 3e bij district in mijn klasse, 16 in de hel van Brabant, paar keer top 10 bij wedstrijden. Leek mij genoeg redenen om bij de amateurs te gaan rijden. Maar waar ik verleden jaar rond deze tijd 1500km per maand reed rijd ik nu net 300... Dat is te weinig duur voor tijdens de wedstrijden...
Ik heb tot nu toe elke dag vrij gekregen die ik wil dit voorjaar, dus ik kan ook rijden wat ik wil qua koersen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan het ook min of meer eisen bij je baassie als je ergens heen wilt. Anders kom je nooit weg.Als je een goede kracht bent weet hij/zij dat te waarderen en is het je gegund.
Immers, de kerkhoven liggen vol met onmisbare werknemers.
/papakaasquote
Onmisbaar zijn in een fietsenwinkelquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan het ook min of meer eisen bij je baassie als je ergens heen wilt. Anders kom je nooit weg.Als je een goede kracht bent weet hij/zij dat te waarderen en is het je gegund.
Immers, de kerkhoven liggen vol met onmisbare werknemers.
/papakaasquote
Ha! Talent is geen probleem ;-)quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
1500km per maand is ook wel wat overkill voor wedstrijden van max 2uur of korter. Maar met zoveel drukte schiet je idd te kort. Met een paar korte intensieve trainingen per week moet je bij Sportklasse/amateurs een heel eind komen, mits voldoende talent.
Leuk succes! Door te lange trainingen voor wedstrijden word je juist trager. Nog een reden om lekker kort intensief te knallen als wedstrijden je doel is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:16 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Ha! Talent is geen probleem ;-)
Dit was ook een beetje mijn planning. De midden Nederland competitie is weer begonnen en ook de baan in Amersfoort is weer geopend. Als de dagen lengen kan ik dinsdag en donderdagavonden weer knallen.
Yes, ik had het ook al gezien. Woensdag lukte m'n Limburg-plan niet omdat het daar hagelde en sneeuwde. Morgenmiddag vrij genomen, en lekker fietsen! vanavond al een uurtje getacxt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef janatwork het volgende:
Morgen als het goed is koud, droog, zonnetje en niet te veel wind! Nu al zin om te fietsen
Kort en intensief in D1?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Leuk succes! Door te lange trainingen voor wedstrijden word je juist trager. Nog een reden om lekker kort intensief te knallen als wedstrijden je doel is.
Gewoon watjes tussen je borstband en je huid, dan geeft je hartslagmeter altijd een lekkere lage D1 hartslag weer, hoe hard je ook knalt!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kort en intensief in D1?
Jij spreekt jezelf ook wel graag tegen hé?
Hèhè. Ik ken dat. Gemiddelde is zo verraderlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef muzas het volgende:
Dus ik had een keer zin om wél hard te rijden. Zo ondankbaar... Heb mezelf he-le-maal 't snot ingereden, 24,7 gemiddeld;')
http://app.strava.com/activities/40167458
Wel echt hééérlijk weer overigens.
Biljartlakentje is het. Mis nog de conditie om het hele rondje voluit te blazen helaas. Kan er ook behoorlijk waaien. Lang leve de polderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Moet ook wel lekker zijn dat je aan vlakbij de Ringvaart woont, heerlijk rondje is dat.
Deze mooi weer fietsert wacht nog ff tot maart-april :p.
Wat heb je voor meter?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ook cadans + hartslag in Strava kunnen zien. Eentwee?
Wat voor telefoon/computer gebruik je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef Oksel het volgende:
Wat weegt dat wel niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:07 schreef Tommeke het volgende:
Ik zit er aan te denken om ook zo'n ANT setje te kopen. Je hebt van Bontrager speedsensoren die aan de binnenkant van de voorvork van je Trek kunnen worden gemonteerd.
Dat dan met een cadansmeter en hartslagband. Hoewel ik ook een hartslagmeter heb en ik niet met m'n iPhone op het stuur wil fietsen
Denk niet dat er vele mensen van 800 naar 810 zullen gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef dop het volgende:
met de komst van weer een nieuwe lichting garmin edge (810 en 510) denk ik dat er binnenkort op marktplaats best aardig wat geshopt kan worden voor een echte fiets computer
Ik heb er maar eentje nodig, dus 1 gek die het neusje van de zalm wil is al voldoende en dan kan ik zo'n ouwe gedateerde 800 of 805 op m'n stuur zetten voor wênugquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk niet dat er vele mensen van 800 naar 810 zullen gaan
Ik voel me bijna schuldigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef muzas het volgende:
Dus ik had een keer zin om wél hard te rijden. Zo ondankbaar... Heb mezelf he-le-maal 't snot ingereden, 24,7 gemiddeld;')
http://app.strava.com/activities/40167458
Wel echt hééérlijk weer overigens.
Ach,... Er is maar een handjevol mensen op deze aarde met een slechtere conditie dan ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik voel me bijna schuldig, 25,5 gemiddeld in d1 (3:48 uur)
http://app.strava.com/activities/40172389
Zon, hagel en natte sneeuw gehad
Komt bij jou ook wel goed, je hebt in ieder geval gefietst!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Ach,... Er is maar een handjevol mensen op deze aarde met een slechtere conditie dan ikDaarbuiten, lekker toch dat je zo door kan fietsen op een lage hartslag... Hoop ik ook ooit te kunnen.
Zag die buien op de fiets al aankomen uit het noorden. Toen ik de douche uitstapte zag ik het sneeuwen.
Fietsen is altijd beter dan niet fietsen. Als je genoeg fietst gaat je gemiddelde vanzelf omhoog.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Ach,... Er is maar een handjevol mensen op deze aarde met een slechtere conditie dan ikDaarbuiten, lekker toch dat je zo door kan fietsen op een lage hartslag... Hoop ik ook ooit te kunnen.
Zag die buien op de fiets al aankomen uit het noorden. Toen ik de douche uitstapte zag ik het sneeuwen.
Waar zeg ik dat die training in D1 moet? Als je een lange rustige training wil doen moet die in D1. Maar als je weinig tijd hebt en daarom vooral korte trainingen kunt doen, kan je deze het beste intensief doen. Weet jij ook best kaasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kort en intensief in D1?
Jij spreekt jezelf ook wel graag tegen hé?
Maar werkt dat ook in praktijk? Zou wel goedkoop zijn. En pikt Strava dat ook goed op?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:56 schreef the_critic het volgende:
zowel polar als zephyr hebben hartslagbanden die middels bluetooth te koppelen zijn met je adroidphone. Dus ook dat is nog een optie.
En anders inderdaad iets dieper in de buidel tasten voor een garmin.. Dakota 20, edge 500 of edge 800
Dat wil je niet, dan krijg je na elke rit van Patroon te horen dat je een keer in D1 moet blijvenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef Oksel het volgende:
Maar dan zie je de hartslag pas achteraf? Is niet handiger om direct te kunnen zien om bij te sturen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef Oksel het volgende:
Geen! Gewoon een simpele teller, en m'n One X in m'n achterzak. Zou mooi zijn als ik een hartslagmeter daarop kan koppelen, en dat ik dat in Strava kan zien. Storingsvrij, want dat zou me mateloos irriteren.
Maar op de racefiets bedoel je Eentwee? Of ATB? Linkje? Welke tocht bedoel je?
Dus je fietst zonder hartslag??quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef Oksel het volgende:
Geen! Gewoon een simpele teller, en m'n One X in m'n achterzak. Zou mooi zijn als ik een hartslagmeter daarop kan koppelen, en dat ik dat in Strava kan zien. Storingsvrij, want dat zou me mateloos irriteren.
Maar op de racefiets bedoel je Eentwee? Of ATB? Linkje? Welke tocht bedoel je?
Jep!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:18 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dus je fietst zonder hartslag??
Deze bedoel ik: http://www.wintermarathon.nl/
Je moet het ook vooral voor jezelf doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep!
En ik hoef het niet tijdens te zien. Ik ga echt niet remmen omdat m'n hartslag te hoog is. "Hey jongus! Ff Wachten!! M'n hartslag!!! Anders Patroon Boos!!Einz".
Weinig goeds over gelezen..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:40 schreef Patroon het volgende:
Eentwee, ervaring met de Time I clic pedalen? Kan nieuw setje kopen voor 44,95.
Als het je tijdens de rit weinig uitmaakt, waarom wil je je hartslag dan eigenlijk wel terugzien na het fietsen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep!
En ik hoef het niet tijdens te zien. Ik ga echt niet remmen omdat m'n hartslag te hoog is. "Hey jongus! Ff Wachten!! M'n hartslag!!! Anders Patroon Boos!!Einz".
Lijkt me wel hé. bluetooth is bluetooth. Dus als je een applicatie op smartphone hebt die dit kan registreren werkt het. Ik heb geen aaifoon dus moet ik me met Endomondo op mijn Blackberry behelpen. Maar ik overweeg wel om zo'n Bluetooth borstband van Polar (schijnen veruit de beste te zijn) aan te schaffen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maar werkt dat ook in praktijk? Zou wel goedkoop zijn. En pikt Strava dat ook goed op?
Leuk, had ik een mtb, dan ging ik mee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:24 schreef Oksel het volgende:
http://www.wintermarathon.nl/
Vorig jaar gefietst, volgens mij de 100. Was helemaal kapot. Echt een prachtige, prachtige tocht. Mooier dan dat vind je ze niet in Nederland. Mensen behoefte hieraan? Gaan we 'm fietsen en daarna bij mij eten ofzo. Misschien wat van de Grunninger Boys? Grip? Eentwee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Neuh. Is op een zaterdag. En heb geen zin in een koers met alleen maar Sierd Steigerpijp aanbidders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ga je VJC Sneek ook rijden? Hopelijk ben ik er 9-3 bij.
Haha ook dat van Hekman gelezen op FB?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Neuh. Is op een zaterdag. En heb geen zin in een koers met alleen maar Sierd Steigerpijp aanbidders.
Hoe laat 's ochtends? Ik vind het nogal wat. 100 km door het bos. Dan ga ik liever eens een toertocht door Salland mee.quote:
Ja. Roze flikkers.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ook dat van Hekman gelezen op FB?
Zegt hij om 23:52quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:52 schreef janatwork het volgende:
Ik ben behoorlijk gaar. Vanochtend 3 uur gefietst en de eerste 2 kracht blokjes van het seizoen gedaan. Daarna meteen door naar werk waar het ook druk was. Mijn benen hebben nog geen seconde rust gehad vandaag.
Ik ga maar eens op tijd slapen vanavond.
Doen we de 75.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe laat 's ochtends? Ik vind het nogal wat. 100 km door het bos. Dan ga ik liever eens een toertocht door Salland mee.
Ze hadden een andere bus strak tegen de ingang van de truck geparkeerd. Maar die bus hebben ze verschoven en terug gezet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:20 schreef buzz1291 het volgende:
Even opletten want zeer binnenkort waarschijnlijk 16 Cervelos R5 in verschillende maten in de aanbieding. Hoe dom kun je zijn om je bus s nachts onbeheerd ergens achter te laten in Zuid Frankrijk.....
H.e.l.e.m.a.a.l. M.e.e. E.e.n.s !!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:47 schreef the_critic het volgende:
zojuist voor de 2e keer in 3wkn mijn Rij examen voor de Motor geannuleerd ivm sneeuw. GVD kutweer... ben er klaar mee. Kan niet fietsen, niet de weg op voor examen.. ik wil zon en tempraturen voor korte broek (en dat is, voor de onbenullen hier. dat is niet 13graden, maar toch zeker een graad of 20)
Maar dan nog. Ik dacht er gisteren nog aan toen ik hoorde dat Blanco in een hotel zat zonder parking. Dan laat je toch NOOIT je bus onbeheerd achter. Parkeer dan voor de voordeur van een politiebureau oid.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ze hadden een andere bus strak tegen de ingang van de truck geparkeerd. Maar die bus hebben ze verschoven en terug gezet.
Ja ik heb er eerlijk gezegd nooit over nagedacht hoe ploegen dat doen, maar het zijn zo natuurlijk wel erg aantrekkelijke objecten voor boefjes.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik dacht er gisteren nog aan toen ik hoorde dat Blanco in een hotel zat zonder parking. Dan laat je toch NOOIT je bus onbeheerd achter. Parkeer dan voor de voordeur van een politiebureau oid.
Zoho, Rik Flens of Jetse Bol zeker. Ik fietste vroegah vaak met Adrie van der Poel en Erik Breukink toen ik nog in het schone Brabantse land woonde. Maar als wij niet genoeg kopwerk deden was het pats pats en waren de heren vertrokken. Want ze hadden er, terecht, een bloedhekel aan om een pak wieltjes plakkers achter hun aan te hebben rijden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hey grappig, ik heb via via een paar keer met iemand uit team blanco meegefietst.
Mietje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
H.e.l.e.m.a.a.l. M.e.e. E.e.n.s !!!!!
Ja regen vind ik nog niet eens zo erg maar die kou, ik haat het om daarin te fietsen! Ga nu maar even wat anders doen en om half drie voor de buis naar het eeuwige geblet van Wuyts en Herreijgers luisteren.... Lilse Bergen Cross.
Kreeg je ook doping?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:29 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb wel eens met Weening, Mollema, Keizer, Slagter, Hoogerland, Westra en De Maar gefietst
Wie wil mij aanraken?
Ik ben zelfs wel eens met De Maar en zijn pa naar Duitsland geweest voor het rijden van een meerdaagse.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:29 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb wel eens met Weening, Mollema, Keizer, Slagter, Hoogerland, Westra en De Maar gefietst
Wie wil mij aanraken?
Dat was zeker die paars-geel-groen combinatie die ze elk jaar opnieuw in de aanbieding doen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:40 schreef Gripper het volgende:
Die fiets en wandelbeurs is fantastisch, zelfs voor een wielrenner! Hans struik staat er met een stand, en die gasten mikken natuurlijk op de vakantiefietser met z'n agu regenpak en trekkingfiets (hoi oksel en CF) . Allemaal beursaanbiedingen voor die doelgroep dus.
Maar er hingen ineens een Castelli bib, zero RH shirtje en wat armstukken in mijn maat, voor bij elkaar net 50¤ !!!!
Eindelijk eens eentwee-waardige prijsjes betaalt, de oorspronkelijke waarde lag rond de 250.
Dan zou ik op die Merida uit het vorige topic moeten fietsen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat was zeker die paars-geel-groen combinatie die ze elk jaar opnieuw in de aanbieding doen?
hoge sokken zijn voor voetballers!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:07 schreef keesfietst het volgende:
Wat zijn een beetje goede hoge sokken voor de lente/zomer? Wil wat soigneer-streetcreds bijverdienen.
Wat is eigenlijk de normale lengte voor hoge sokken? 9 of 12cm?
Ik ben altijd wel tevreden met sokjes van Castelli, x-feet, gripgrab en sidi. Dun met ventilatie is wel prettig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:07 schreef keesfietst het volgende:
Wat zijn een beetje goede hoge sokken voor de lente/zomer? Wil wat soigneer-streetcreds bijverdienen.
Wat is eigenlijk de normale lengte voor hoge sokken? 9 of 12cm?
zitten er heemskerkers op fok! dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Nog wel een hoop wielrenners gezien, maar zelf niets gedaan. FOK!Stok van Purmerend naar Heemskerk verplaatst
Mag 't niet hopen. Stug duinvolk daar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:53 schreef MarcoD het volgende:
[..]
zitten er heemskerkers op fok! dan?
Dus als hij gejat word ben ik de enige verdachtte?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag 't niet hopen. Stug duinvolk daar.
Dat niet, maar wel degene waar ik verhaal kom halenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dus als hij gejat word ben ik de enige verdachtte?
Klopt het dat ik veelal 'winter'sokken vind als ik op 12cm zoek? Voorbeelden zouden prettig zijn!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel tevreden met sokjes van Castelli, x-feet, gripgrab en sidi. Dun met ventilatie is wel prettig.
Merk maakt geen flikker uit, dit is pas echt belangrijk:
De sok dient minstens 5 cm boven het enkelgewricht te beginnen en te eindigen onder de verdikking van je kuitspier. Hogere sokken of compressiesokken mogen alleen als je Armstrong heet of als je spataders hebt. Kleuren matchend met je fietspakje en met je schoenen natuurlijk, en regenboogjes aan het boordje van de sok alleen als je iets gewonnen hebt.![]()
Als je je aan deze simpele regels houdt, moet het goedkomen met die street credits!
helemaal mee eens.. Witte sokjes, enkel hoog! soignee!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind een sok tot net boven de enkel mooi.
Ik heb witte van de Hoogvliet supermarkt, 6 paar voor 6 euro, helemaal wit en mooie fijne katoen.
Op de markt kan je ze ook vinden als je goed zoekt.
Ik heb hoge en middel hoge sokjes.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:13 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Klopt het dat ik veelal 'winter'sokken vind als ik op 12cm zoek? Voorbeelden zouden prettig zijn!
Ik doe er ook nog eentje, beetje wazig dedees maar dat is omdat het knoepend hard ging natuurlijk.quote:
Hogere sokken dat wordt helemaal mode. En dan met de nationale driekleur in de lengte op de achterkant. Moet het wel de Italiaanse driekleur zijn, anders is het geen ponum.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:03 schreef the_critic het volgende:
[..]
helemaal mee eens.. Witte sokjes, enkel hoog! soignee!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik doe er ook nog eentje, beetje wazig dedees maar dat is omdat het knoepend hard ging natuurlijk.
[ afbeelding ]
Haha ik dacht al, wat voor commentaar zal ik krijgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ies oude foto, want hoop waslijnen in het zicht.................
Mooie foto!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
afbeelding
edit: ivm werk ff anoniem gemaakt.
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooie foto!
Jammer van die witte vlek alleen.
Zal ik er ook nog een posten? Witte sokken uiteraard.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha, niet in de 1e groep hoor, kom maar op. Actiefoto time!
Kaas, lijkt het nou net alsof jij een gaatje laat vallen terwijl je kijkt alsof je met 2 vingers in je neus naar dat achterwiel rijdt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sokken zijn overrated.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Ik ben die met die witte helm hé? Zat daar ws. te rijden voor wat ik waard was.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kaas, lijkt het nou net alsof jij een gaatje laat vallen terwijl je kijkt alsof je met 2 vingers in je neus naar dat achterwiel rijdt?(en twee verschiilende bidons... foei!)
Ik heb geen mooie aksiefoto's van mun eige......![]()
Deze heb ik (oa):quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hogere sokken dat wordt helemaal mode. En dan met de nationale driekleur in de lengte op de achterkant. Moet het wel de Italiaanse driekleur zijn, anders is het geen ponum.
Uit de oude doos, op kop van de 1e groep tijdens een klassieker:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben die met die witte helm hé? Zat daar ws. te rijden voor wat ik waard was.
Verder zie je aan mij vaak niet dat ik afzie, terwijl ik dat wel doe op dat moment.
Hier met zwarte helm.
[ afbeelding ]
Dankje. De anderen hebben de armen wat meer gestrekt. Lelijk man, dat rood/zwart stuurlint.quote:
Die bedoel ik dus. Maar had even geen zin om naar boven te lopen om naar het merk te kijken en er een plaatje van op te zoeken. Eigenlijk moet je voor dat soort sokken wel je benen scheren, in de glimmende olie zetten en zonnebank bruin zijn. Maar ja, dan krijg je weer Dries Roelvink achtige toestanden en voor je het weet rij je in een gele koersbroek rond..... (of No-P in een gele zwembroek ala Dries...)quote:
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Moet ook weer nieuwe sokken. Had laatst mooie gezien van specialized. Heeft er hier trouwens iemand frame of helmstickers met je naam erop?
Fiets je al zo lang?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dankje. De anderen hebben de armen wat meer gestrekt. Lelijk man, dat rood/zwart stuurlint.
Als ik vergelijk met huidige foto's zit ik bijna gelijk qua bovenlichaam. Ik kan morgen wel eens wat meer foto's van vroeger erbij pakken.
Klopt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef the_critic het volgende:
das inderdaad stamsnijder.. de ploeggenoot van stamsnijder iets verderop is Lammertink, ook zoon van een bekende Amateur van vroeger..
Ik ben er tussen mijn 18e en 27e tussenuit geweest. Wel altijd blijven volgen.quote:
Rondje ledig erf, ofnie?quote:
Ik ook, en koop dan die van 4,95 ipv van de goedkoopste uitvoering. Uitstekende kwaliteit en worden ze een keer zwart, dan ook geen hartzeer om ze in de kliko te mikken. Uitsluitend voor zonnige en speciale gelegenheden een setje Italiaanse GIS sokken.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik bestel meestal sokjes van rose. Wel fijn zijn die.
Op die betonbaantjes daar heb ik wat kilometers gemaakt zeg toen ik een jaartje of tien in West Brabant woonde. Net over de grens en allemaal van de strakke goedlopende verkeersluwe beton weggetjes.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, Hoogstraten-Meer semi klassieker.
Niet verder gekomen dan de achtertuin en de Tacx in de garage. Ziet er wel mooi uit maar te koud voor mij om te fietsen. Bin ook gene Grunninger hè!quote:Op zondag 10 februari 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand rond Utrecht al buiten geweest? Is het een beetje te doen op de grotere fietspaden of nog wel glad?
Jouw inwendige thermostaat is gewoon helemaal in de war door al die trips naar tropische landenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet verder gekomen dan de achtertuin en de Tacx in de garage. Ziet er wel mooi uit maar te koud voor mij om te fietsen. Bin ook gene Grunninger hè!
Hier?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wist trouwens niet dat ze hier carnaval vierden, in Monfoort stonden we ineens tussen de praalwagens
In de namiddag een rondje van De Bilt naar de Loosdrechtse plassen gereden. Was overal prima te doen op de weg en fietspaden. In de zon met wind mee was het prima uit te houden, zonder zon of met wind tegen was het toch wel koud...quote:Op zondag 10 februari 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand rond Utrecht al buiten geweest? Is het een beetje te doen op de grotere fietspaden of nog wel glad?
Ligt aan het weer en zulks. Beslis dus niet eerder dan 2 dagen vantevorenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef Oksel het volgende:
Kaas, als je meefietst met de Midwintermarathon moet ik het wel weten, zodat ik de crosser op tijd gefixed heb.
Eentwee, fiets jij mee? Gripper? Patroon? Tom? Anderen?
Ik weet het nog niet Okkie, eerlijk gezegd past het beter in mijn schema dat weekend een lange training op de weg te gaan doen, of wellicht een trainingskoers te gaan rijden in Dordrecht.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef Oksel het volgende:
Kaas, als je meefietst met de Midwintermarathon moet ik het wel weten, zodat ik de crosser op tijd gefixed heb.
Als je in Dordt gaat rijden laat weten wanneer, als ik van mn griep af ben ga ik ookquote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet Okkie, eerlijk gezegd past het beter in mijn schema dat weekend een lange training op de weg te gaan doen, of wellicht een trainingskoers te gaan rijden in Dordrecht.
En de week er op wilde ik met goed weer misschien Ivo's 200 rijden.
Dat kun je wel zeggen ja. Na werk en vakantie in Azie door naar Amerika waar het in Chicago al behoorlijk koud was. En toen ook nog in Louisville een dag helemaal staan te verkleumen. Deze hele week thuis last gehad van een jetlag en nu eigenlijk nog niet echt hersteld. Maar het was een fantastische trip.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jouw inwendige thermostaat is gewoon helemaal in de war door al die trips naar tropische landen
Net C_F nog ff gezien hier op de beurs, die is vast allerlei info materiaal aan het verzamelen over fietstrektochtjes
Niet echt verstandig om direct na verhoging te trainen. Niet zo gek dat je nu weer verhoging hebt, je lichaam heeft alle energie nodig om te herstellen. Overdag voel je de verhoging vaak minder dan avonds.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:07 schreef CyclingGirl het volgende:
Uurtje tacx vandaag, ben grieperig. Had vandaag ff geen verhoging dus gelijk uurtje gedaan, nu weer last helaas.
Eerst beter worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:07 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Als je in Dordt gaat rijden laat weten wanneer, als ik van mn griep af ben ga ik ook
Welke mindwintermarathon bedoelt u, o grote Oksel? Want als ik erop los google krijg ik alleen maar die hardlooptocht in Apeldoorn...quote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef Oksel het volgende:
Oh ja, gevonden. Thanks.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:56 schreef eentwee het volgende:
In dit topic staat de link al twee keer
Yup, en en schattig badeendje gescoord bij de Zwitserse stand. maar vond het verder maar matig, qua info en goodies. Frankrijk had als themaland wel mooie plaatsen op de vloer, maar inhoudelijk legde ze het weer af bij de Duitsers. Organisatie, geen Frans ding.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:26 schreef Gripper het volgende:
Net C_F nog ff gezien hier op de beurs, die is vast allerlei info materiaal aan het verzamelen over fietstrektochtjes
Wat een sjampie is dat... Het ergste is dat hij waarschijnlijk ook nog rondrijdt bij TH en zichzelf dus student mag noemen.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef Tommeke het volgende:
Hier ben ik aan het kapotgaan. 7 km voor de finish ontsnapt. 300 meter voor de finish teruggepakt. Later bleek dat een trainingsmaatje van me nog op kop van het peloton had lopen sleuren. Hij zei dat hij niet doorhad dat ik op kop reed. Het domme was dat hij geen ploeggenoten om zich heen had...
Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen waarom hij de rest van het seizoen geen fatsoenlijke uitslag meer heeft gereden als ik meedeed
[ afbeelding ]
t was inderdaad niet fantastisch, hoogtepunt voor mij waren de koopjes (en het dieptepunt de kater gisterochtend na een beetje veelteveel drinken zaterdagavond...)quote:Op maandag 11 februari 2013 10:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Yup, en en schattig badeendje gescoord bij de Zwitserse stand. maar vond het verder maar matig, qua info en goodies. Frankrijk had als themaland wel mooie plaatsen op de vloer, maar inhoudelijk legde ze het weer af bij de Duitsers. Organisatie, geen Frans ding.
Heb geen hoi kunnen zeggen tegen je dinnetje, die was telkens als ik langs de stand kwam megadruk aan het rondstuiteren...krijgt ze deze week vrij om te recupereren?
Huh, wat bedoel je?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat een sjampie is dat... Het ergste is dat hij waarschijnlijk ook nog rondrijdt bij TH en zichzelf dus student mag noemen.
Ik kan dus alleen maar hopen dat hij zijn opleiding nooit af zal maken. Zulke faalhazen met een opleiding hebben we al genoeg.
Het was niet serieus bedoeld. Het kwam erop neer dat de huidige studenten steeds dommer wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je?
Verder wel een goede kameraad van me. Maar heb hem dus ook wel een paar keer teruggereden dit seizoen
Hij kan dit seizoen een paar keer voor me knechten
Lolquote:Op maandag 11 februari 2013 11:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoeld. Het kwam erop neer dat de huidige studenten steeds dommer worden
Poten niet geschoren? Ik ben de rechter uiteraardquote:Op maandag 11 februari 2013 10:25 schreef the_critic het volgende:
blote armen, maar wel beenstukken... dat heb ik echt nooit begrepen.
Mijn beste vangst was een klein geel badeendje van een Zwitsers hotel. Zegt voldoende denk ikquote:Op maandag 11 februari 2013 10:39 schreef Gripper het volgende:
t was inderdaad niet fantastisch, hoogtepunt voor mij waren de koopjes (en het dieptepunt de kater gisterochtend na een beetje veelteveel drinken zaterdagavond...)
Hé hé. Eindelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:24 schreef Oksel het volgende:
Ga ik dus doen. Wil eens meekoersen. Een uurtje 40 rijden en dan nog een sprintje eruit sleuren kan ik wel.
Dat ziet er goed gesoigneerd uit Tommeke, bravo en hulde!quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef Tommeke het volgende:
Hier ben ik aan het kapotgaan. 7 km voor de finish ontsnapt. 300 meter voor de finish teruggepakt. Later bleek dat een trainingsmaatje van me nog op kop van het peloton had lopen sleuren. Hij zei dat hij niet doorhad dat ik op kop reed. Het domme was dat hij geen ploeggenoten om zich heen had...
Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen waarom hij de rest van het seizoen geen fatsoenlijke uitslag meer heeft gereden als ik meedeed
[ afbeelding ]
Dat is toch andere koek, basisconditie zal wel oke zijn maar met fietsen gebruik je veel andere muscles. Hardlopers hebben ook nooit veel power als ze gaan fietsen. Dat zie je goed bij duathlon wedstrijden.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:37 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op een fiets binnenkort. Afgelopen tijd 4x per week hard gelopen. Toch iets totaal anders dan mijn aluminium ros. Iemand daar ervaring mee met die overgang? Wellicht werkt de conditie in ieder geval in mijn voordeel.
En dat al 6 jaar en 224 topics lang!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:13 schreef meneerfiets het volgende:
Leuk dat andere Fokkers! zich ook bezig houden met het wielrennen!
Leuk ! Rijden jullie allemaal samen of is het eerder gwn wat kletsen?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
En dat al 6 jaar en 224 topics lang!
Moet prima gaan, basis conditie is goed maar niet erg specifiek. Maar Waarom niet 1x in de week fietsen onderhouden? Hoe is je lopen, wat loop je bv op de 10 of 15?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:37 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op een fiets binnenkort. Afgelopen tijd 4x per week hard gelopen. Toch iets totaal anders dan mijn aluminium ros. Iemand daar ervaring mee met die overgang? Wellicht werkt de conditie in ieder geval in mijn voordeel.
Veel van die lui die hier rondhangen hopen ooit nog eens een profcontract te krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Hebben jullie vroeger in competitie-verband gereden?
Hoevaak rijd jij per week?
500euro voor 2x per week te gaan fietsen! Ben kandidaat!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:36 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Veel van die lui die hier rondhangen hopen ooit nog eens een profcontract te krijgen.
Nog niet zo lang geleden leek dat te gaan lukken maar helaas is dat project ter ziele gegaan
Klinkt leuk dat laatste, mag ik wat meer info?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:42 schreef Gripper het volgende:
Nou ja, en soms ook wel eens samen rijden he![]()
We doen zo'n eentwee keer per jaar een meet, en sommigen van ons rijden weleens in kleine gezelschappen met elkaar. De meesten die vast posten hebben elkaar al eens ontmoet tijdens een meet bij/door iemand thuis georganiseerd, of samen aan een toertocht meedoen.
Op 7 juli doen een paar van ons ook mee aan een leuk klein tochtje in Frankrijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Marmottequote:Op maandag 11 februari 2013 15:56 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Klinkt leuk dat laatste, mag ik wat meer info?
We rijden de Marmotte, maar die is al vol. (Inschrijving was in december, en was binnen een halve dag vol)quote:Op maandag 11 februari 2013 15:56 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Klinkt leuk dat laatste, mag ik wat meer info?
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
alleen mueslirepen & hard trainen hè!![]()
Dracat razor, campa centaur en fulcrum racing 5 wieltjes.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef meneerfiets het volgende:
Met welke racefietsen rijden jullie?
Wie is cyclingirl?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
Is dat meneerfiets van mevrouw cyclinggirl?
Onze fietsdame.quote:
Campa.. ben meer Sram-fanquote:Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dracat razor, campa centaur en fulcrum racing 5 wieltjes.
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef meneerfiets het volgende:
Met welke racefietsen rijden jullie?
We hebben zelfs nooit een pica van hoe ze op de fiets zit gekregenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Waar is onze 2de fietsvrouw heen? Toch weggepest door Patroon?
Gister halve marathon 1:35. Ik moet ook in het weekend gaan fietsen. Nu is het nog te vroeg donker voor mij om 's avonds te gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:32 schreef No-P het volgende:
[..]
Moet prima gaan, basis conditie is goed maar niet erg specifiek. Maar Waarom niet 1x in de week fietsen onderhouden? Hoe is je lopen, wat loop je bv op de 10 of 15?
Lamp?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:19 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gister halve marathon 1:35. Ik moet ook in het weekend gaan fietsen. Nu is het nog te vroeg donker voor mij om 's avonds te gaan.
Als jij soignee was, dan was je me vorig jaar wel opgevallenquote:
Leukquote:Op maandag 11 februari 2013 15:42 schreef Gripper het volgende:
Nou ja, en soms ook wel eens samen rijden he![]()
We doen zo'n eentwee keer per jaar een meet, en sommigen van ons rijden weleens in kleine gezelschappen met elkaar. De meesten die vast posten hebben elkaar al eens ontmoet tijdens een meet bij/door iemand thuis georganiseerd, of samen aan een toertocht meedoen.
Op 7 juli doen een paar van ons ook mee aan een leuk klein tochtje in Frankrijk.
Je hebt nog niet lang meegelezen zo te zienquote:
Ohja we hadden een tweede fietsmevrouw! Inderdaad schaamteloos bejegend door al die testoboys hier.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
Waar is onze 2de fietsvrouw heen? Toch weggepest door Patroon?
en KOM ?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:34 schreef kaasplankje het volgende:
Goed windje vandaag, ben effe volle bak gegaan op de Maasboulevard.
Mooie KOM!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:40 schreef dop het volgende:
[..]
en KOM ?
ik had gister nog een mooie kom
http://app.strava.com/segments/2352340 zal niet ontkennen dat de wind ook daar in mijn voordeel was
Relatief ben jij in vergelijking met mij een betere fietser dan lopen (1.24 in Egmond, terwijl je mij heuvelop iig eraf fietst) dus ik denk dat ook nu het nog wel goed zit met het fietsen.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:19 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gister halve marathon 1:35. Ik moet ook in het weekend gaan fietsen. Nu is het nog te vroeg donker voor mij om 's avonds te gaan.
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:50 schreef meneerfiets het volgende:
Maar niemand heeft hier dus ooit wedstrijden gereden?
Wat vraag jij veel zegquote:Op maandag 11 februari 2013 17:50 schreef meneerfiets het volgende:
Kijk ff een paar pagina's terug. Daarnaast, wat boeit het?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:50 schreef meneerfiets het volgende:
Zozo, nee geen KOM, 4e tijd, naja niet gek op die ouwe fiets.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:40 schreef dop het volgende:
[..]
en KOM ?
ik had gister nog een mooie kom
http://app.strava.com/segments/2352340 zal niet ontkennen dat de wind ook daar in mijn voordeel was
Dat durf ik niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:50 schreef meneerfiets het volgende:
valt lastig te combineren met halverwege koffie en appeltaartquote:Op maandag 11 februari 2013 17:50 schreef meneerfiets het volgende:
Ik blijf het tegen je zeggen, probeer het nou eens. Volgens mij kan je er wel wat van. Ik ben je natuurlijk nog nooit in de koers tegengekomen maarja, ik zie je nog niet zomaar met mij/de profs meerijden.quote:
En de Tour, hoe hard gaat dat dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:47 schreef kanovinnie het volgende:
En dat meen ik kaas, misschien geen podiumplekken maar je kan denk wel goed meekomen!
machtig hard, wel 30 in het uurquote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En de Tour, hoe hard gaat dat dan?
Ik zag idd je tijd in Egmond. Grote klasse.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:07 schreef No-P het volgende:
[..]
Relatief ben jij in vergelijking met mij een betere fietser dan lopen (1.24 in Egmond, terwijl je mij heuvelop iig eraf fietst) dus ik denk dat ook nu het nog wel goed zit met het fietsen.
Nou, daar heb ik zoals jullie wel weten (en graa grapjes over maken) heb ik door omstandigheden alleen de eerste 2 etape's mee kunnen doen. 't gaat hard, heel hard. Niet te vergelijken met een trainingskoers. Ik zou dat soort ronde's nog een paar jaar uit je hoofd zetten. Eerst wat trainingskoersen om hardheid en doorzettingsvermogen te trainenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En de Tour, hoe hard gaat dat dan?
Ik doe Almere OD en Bilthoven Sprint bij jou in de buurt. Verder is het allemaal ver weg.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:57 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik zag idd je tijd in Egmond. Grote klasse.Ik ben beter in fietsen dan in hardlopen. Daarom nu wat meer lopen om dat dan gelijk te trekken voor de triatlons dit jaar. Moeten eens samen aan een mee doen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar heb je toch doping voor nodig? Ik haal namenlijk maar 25 aan het uur.
Die OD van 2 juni?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:04 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik doe Almere OD en Bilthoven Sprint bij jou in de buurt. Verder is het allemaal ver weg.
Wanneer heb je tijd? Kunnen we daar in 't echt ff over babbelen want das geen praat voor op een forumquote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar heb je toch doping voor nodig? Ik haal namenlijk maar 25 aan het uur.
Niet janken maar trainen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |