SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door eentwee op 07-02-2013 16:36:55 ]
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef Tommeke het volgende:
Rustig aan kaassie! Het jaar is nog jong
Ik heb ff twee uurtjes gefietst door Grunn. Mooi weer, mooi rondje.
Ook leuk toch? Ik rust de laatste tijd bewust wat meer, zodat ik beter kan trainen. Dan maar wat minderquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik denk dat ik dit weekend de fiets maar in de berging laat staan. We hebben nog wat familiebezoek op de planning staan ook.
Ja, rust is goed. Ik ga vanavond ook weer vroeg onder de wol. Verder doe ik het werk ook graag, al valt het deze winter niet mee met het weer. Zelden zo'n natte winter beleefd. Kan het me iig niet herinneren dat het zo vaak kutweer is geweest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ook leuk toch? Ik rust de laatste tijd bewust wat meer, zodat ik beter kan trainen. Dan maar wat minder
Maarja, ik hoef ook niet elke dag uren te koerieren, wat dat betreft:
Nee idd. Schijtweer. Jullie hebben daar btw wel meer sneeuw dan hier gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, rust is goed. Ik ga vanavond ook weer vroeg onder de wol. Verder doe ik het werk ook graag, al valt het deze winter niet mee met het weer. Zelden zo'n natte winter beleefd. Kan het me iig niet herinneren dat het zo vaak kutweer is geweest.
Mag niet klagen. 3e bij district in mijn klasse, 16 in de hel van Brabant, paar keer top 10 bij wedstrijden. Leek mij genoeg redenen om bij de amateurs te gaan rijden. Maar waar ik verleden jaar rond deze tijd 1500km per maand reed rijd ik nu net 300... Dat is te weinig duur voor tijdens de wedstrijden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef Tommeke het volgende:
Tof om jou hier weer eens voorbij te zien komen! De afgelopen jaren ging het toch best goed op de fiets?
Je kan het ook min of meer eisen bij je baassie als je ergens heen wilt. Anders kom je nooit weg.Als je een goede kracht bent weet hij/zij dat te waarderen en is het je gegund.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Tommeke het volgende:
Idd! Maar 16e in de Hel is netjes zeg!
Als ik vrij kan krijgen van m'n werk rij ik die dit jaar ook
1500km per maand is ook wel wat overkill voor wedstrijden van max 2uur of korter. Maar met zoveel drukte schiet je idd te kort. Met een paar korte intensieve trainingen per week moet je bij Sportklasse/amateurs een heel eind komen, mits voldoende talent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Mag niet klagen. 3e bij district in mijn klasse, 16 in de hel van Brabant, paar keer top 10 bij wedstrijden. Leek mij genoeg redenen om bij de amateurs te gaan rijden. Maar waar ik verleden jaar rond deze tijd 1500km per maand reed rijd ik nu net 300... Dat is te weinig duur voor tijdens de wedstrijden...
Ik heb tot nu toe elke dag vrij gekregen die ik wil dit voorjaar, dus ik kan ook rijden wat ik wil qua koersen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan het ook min of meer eisen bij je baassie als je ergens heen wilt. Anders kom je nooit weg.Als je een goede kracht bent weet hij/zij dat te waarderen en is het je gegund.
Immers, de kerkhoven liggen vol met onmisbare werknemers.
/papakaasquote
Onmisbaar zijn in een fietsenwinkelquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan het ook min of meer eisen bij je baassie als je ergens heen wilt. Anders kom je nooit weg.Als je een goede kracht bent weet hij/zij dat te waarderen en is het je gegund.
Immers, de kerkhoven liggen vol met onmisbare werknemers.
/papakaasquote
Ha! Talent is geen probleem ;-)quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
1500km per maand is ook wel wat overkill voor wedstrijden van max 2uur of korter. Maar met zoveel drukte schiet je idd te kort. Met een paar korte intensieve trainingen per week moet je bij Sportklasse/amateurs een heel eind komen, mits voldoende talent.
Leuk succes! Door te lange trainingen voor wedstrijden word je juist trager. Nog een reden om lekker kort intensief te knallen als wedstrijden je doel is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:16 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Ha! Talent is geen probleem ;-)
Dit was ook een beetje mijn planning. De midden Nederland competitie is weer begonnen en ook de baan in Amersfoort is weer geopend. Als de dagen lengen kan ik dinsdag en donderdagavonden weer knallen.
Yes, ik had het ook al gezien. Woensdag lukte m'n Limburg-plan niet omdat het daar hagelde en sneeuwde. Morgenmiddag vrij genomen, en lekker fietsen! vanavond al een uurtje getacxt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef janatwork het volgende:
Morgen als het goed is koud, droog, zonnetje en niet te veel wind! Nu al zin om te fietsen
Kort en intensief in D1?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Leuk succes! Door te lange trainingen voor wedstrijden word je juist trager. Nog een reden om lekker kort intensief te knallen als wedstrijden je doel is.
Gewoon watjes tussen je borstband en je huid, dan geeft je hartslagmeter altijd een lekkere lage D1 hartslag weer, hoe hard je ook knalt!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kort en intensief in D1?
Jij spreekt jezelf ook wel graag tegen hé?
Hèhè. Ik ken dat. Gemiddelde is zo verraderlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef muzas het volgende:
Dus ik had een keer zin om wél hard te rijden. Zo ondankbaar... Heb mezelf he-le-maal 't snot ingereden, 24,7 gemiddeld;')
http://app.strava.com/activities/40167458
Wel echt hééérlijk weer overigens.
Biljartlakentje is het. Mis nog de conditie om het hele rondje voluit te blazen helaas. Kan er ook behoorlijk waaien. Lang leve de polderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Moet ook wel lekker zijn dat je aan vlakbij de Ringvaart woont, heerlijk rondje is dat.
Deze mooi weer fietsert wacht nog ff tot maart-april :p.
Wat heb je voor meter?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ook cadans + hartslag in Strava kunnen zien. Eentwee?
Wat voor telefoon/computer gebruik je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ook cadans + hartslag in Strava kunnen zien. Eentwee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |