SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Q is er al toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Zijn wij dadelijk de eersten in het hotel? Nog een kwartiertje rijden!
Wij moeten nog zeker een uur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Meneer vraagt of jullie via Breda zijn gegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Ja, is goed te doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Meneer vraagt of jullie via Breda zijn gegaan.
Okee dan:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef sp3c het volgende:
hebben die gasten geen naam ofzo?
iedereen heet maar meneer alsof het normaal is
Je bent onze Rudolf vanmiddag. Rode drankneus ons begeleiden vanaf de metro naar de kroeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:21 schreef sp3c het volgende:
veel sneeuw
ik heb geen zin meer om naar buiten te gaan
Zoek een veilig hoekje op en schreeuw je username. Er zijn vast wel mensen die louter positief reageren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef Oerbeer het volgende:
Wij zijn er ook. Kamer 301.
Herken verder niemand dus kan zijn dat ik een aantal al gepasseerd ben beneden.
Ja hoi, 301.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Toffe kamerUitzicht op bevroren meer. Alleen heb ik geen idee in welke kamers nou nog fokkers zitten
101 hierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Toffe kamerUitzicht op bevroren meer. Alleen heb ik geen idee in welke kamers nou nog fokkers zitten
Ik kom eraan!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef Greys het volgende:
120 hierIk ga ff rondje lopen, we zitten naast een trap!
kom van je nepzolderkamer, we hangen aan de hotelbar!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:43 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb inmiddels mijn laptop aangesloten en de gordijnen gesloten. Zo lijkt het nèt wat meer op mijn zolderkamertje.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:43 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb inmiddels mijn laptop aangesloten en de gordijnen gesloten. Zo lijkt het nèt wat meer op mijn zolderkamertje.
quote:
Peter: Door planning (ik rijd met iemand mee) ga ik direct naar Rotterdam ipv Den Haag. Makkelijker om dat te doen ipv naar CS. Dus wacht niet op mij, want ik ga in Rotterdam gewoon met de tram naar de Kleiweg!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef Peter het volgende:
Ik krijg van die Benny Hill visioenen: Greys loopt naar 301 terwijl oerbeer via een andere route naar 120 loopt.. Beide geen reactie, terug naar kamer en nogmaals proberen
prima!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Peter: Door planning (ik rijd met iemand mee) ga ik direct naar Rotterdam ipv Den Haag. Makkelijker om dat te doen ipv naar CS. Dus wacht niet op mij, want ik ga in Rotterdam gewoon met de tram naar de Kleiweg!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef Greys het volgende:
120 hierIk ga ff rondje lopen, we zitten naast een trap!
quote:
lolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
Kamer reserveren bij Airport Hotel:
Geef aan de receptie door dat je kamerreserveringen wil spreken en tegen hen dat er een reservering staat voor de 26e (codewoord: hont22) en dan wordt je kamer naast of tegenover de andere kamers van meeters geboekt en kamers met tussendeur zijn er niet stop.
ik zou alvast aan je orgasme beginnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:10 schreef Oognip het volgende:
De vraag is nu: gaan we eerst orgasmes doen of eerst omkleden. Ik heb duidelijkheid nodig maar ik krijg het niet dus zit nu maar op m'n kamer te wachten op duidelijkheid
vroeger haal ik allang niet meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:03 schreef Peter het volgende:
[..]
sp3c 16u nogsteeds? Of wil je iets eerder vertrekken?
kunnen we niet toch eerder weg Peter?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:27 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mensen nodig die naar m'n tieten komen kijken.
15.30u op centraal gaat mij wel lukkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
kunnen we niet toch eerder weg Peter?
die gaat rechtstreeks vanaf Lelystad, is de rest rond 16 u wel bij Henk dan ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk was het maar een grapje maar ik moet dat wel kunnen halen als ik opschiet
waar is monopoly?
dacht ik wel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef Peter het volgende:
[..]
die gaat rechtstreeks vanaf Lelystad, is de rest rond 16 u wel bij Henk dan ?
help je ons?quote:
picsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:27 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mensen nodig die naar m'n tieten komen kijken.
bij het metro/ RR perronquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
dacht ik wel?
weet ik niet meer
half 4 is goed, waar spreken we af?
goed plan!quote:
ja kan!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:02 schreef Bart het volgende:
Weet iemand of je bij henk met pin kan betalen?
quote:
beterschap!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef MissBliss het volgende:
En ik heb knallende hoofdpijn dus ik hoop dat dat weggaat anders maak ik het niet laat.
jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:02 schreef Bart het volgende:
Weet iemand of je bij henk met pin kan betalen?
wordt gezellig straks!quote:
Het is de randstad, daar kun je zelfs bij de meeste kringloopwinkels pinnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Waarom doe ik dan altijd moeilijk met contant geld?
Ff wennen he, voor een boertje van buutnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is de randstad, daar kun je zelfs bij de meeste kringloopwinkels pinnen.
noem je dat herinneringenquote:
Thanks, we rijden nu weg.quote:
tot straksquote:
Opvliegers?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik versta er niets van, dus hier mijn ovservaties:
- Oerbeer en Stephan5 hebben bazenpetjes op
- Q kan niet stilzitten
- Erik is heet (of heeft het warm)
ook trauma'squote:
Zo rollen wij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef Oerbeer het volgende:
Die FOK!sters zijn me een partij druk man.
zit je dan, aan een grote tafel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik was lekker de aller eeerstesteee
ja als jij dat niet doet.......quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
zit je dan, aan een grote tafel.
Als ik morgen dood ben dan weet je hoe het komt!quote:
Jammer, leek me leuk jou weer eens te zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:28 schreef Myraela het volgende:
En hoofdpijn. Na 5 uur in de kou buiten te staan werken. Barst mijn hoofd van de hoofdpijn. Dus de laatste aanmelders zijn ook meteen de eerste afmelders.
durf je al wat te laten zien?quote:
Weten ze wel dat jij als laatste de kroeg uit gaat om 4 uur. Dat je de sleutel hebt om eventueel te blijven slapen ?quote:
Vind het zelf ook jammer, maar zal nog wel een hoop meets afgaan dit jaar hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer, leek me leuk jou weer eens te zien.
ja kom nouquote:
jij hebt heel wat andersquote:
actiefoto'squote:
zou je wel willen he....quote:
ik blijf al in hotel slapen tong.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weten ze wel dat jij als laatste de kroeg uit gaat om 4 uur. Dat je de sleutel hebt om eventueel te blijven slapen ?
Ze rollen wel goed door, kan ik melden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
Ik hoor net dat die balletjes geen reet doenook niet als je ze op de goeie plek stopt.
Wat doe jij met de Bingoballen van Joopquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
Ik hoor net dat die balletjes geen reet doenook niet als je ze op de goeie plek stopt.
je moet ze ook niet in je reet stoppen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
probeer ze gewoon ff uit zo. Vast wel iemand hier van wie je ze mag lenen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
ik wil niet dat ze ze in dr reet stoptquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef Bart het volgende:
[..]
probeer ze gewoon ff uit zo. Vast wel iemand hier van wie je ze mag lenen.
oh, is dát het goede plekjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil niet dat ze ze in dr reet stopt
Ik wil dat ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil niet dat ze ze in dr reet stopt
geen ervaring?quote:
he ja, wat is dezequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Eerste bingos zijn gevallen, nog geen bitterbal in zicht
ligt eraan, bij jou of bij mij?quote:
wie ben jij?quote:
en dat beslis jij omdat?quote:
Bart.quote:
Ondertussen wordt er ook gevingerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik beslis niks hoor.
Iedereen loerend naar schermpjes, jeej![]()
picsquote:
Ja te laat. Er is nu al gesquirtquote:
+1quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een cadeaubon van Shabu gewonnen
romantisch diner voor twee, ik weet nog wel een geinteresseerd stel in spequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef Oognip het volgende:
Dat zei je met de vorige spelletjesmeet ook al.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Fogel het volgende:
* Fogel heeft voor de eerste keer spijt dat hij geemigreerd is en daardoor hier niet bij kon zijn
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef Bart het volgende:
[..]
romantisch diner voor twee, ik weet nog wel een geinteresseerd stel in spe
Ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef Bart het volgende:
[..]
romantisch diner voor twee, ik weet nog wel een geinteresseerd stel in spe
Nee, toen vond ik de rekening van ca 13.000¤ naar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zei je met de vorige spelletjesmeet ook al.
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, toen vond ik de rekening van ca 13.000¤ naar.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef Oognip het volgende:
Bij oognipquote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maar.... waar moet ik nou slapen?
voor jou hebbben we altijd een plekje overquote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
maar.... waar moet ik nou slapen?
toch wel met een elastiekje he? Straks zakt ie af.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er zijn boterhamzakjes overhandigd.
Je was dronkenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:43 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een trio afgeslagenwat bezielde me?
oh, dat was jijquote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef LompeHork het volgende:
Gr gr vanuit de auto, was zeer geslaagd! Iedereen bedankt! Nu nog een uurtje rijden
wij 50 met z'n tweeënquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
wij 50 met z'n tweeën![]()
De openbaring van de avond was voor mij jouw username
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:28 schreef LompeHork het volgende:
Jaaaaaaa ik ben duidelijk weer thuis.Staat je leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Vannacht nogquote:Op zondag 27 januari 2013 02:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die sticker ga ik inlijsten en boven mijn bed hangen, lijkt mij echt fantastisch
Nee, ik moet dan even een gat boren in een betonnen muur, ik geloof dat mijn buren al een aantal uur (geen grap, die gaan om 21:00 naar bed op zaterdag) slapen. Morgen weer een dag.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vannacht nog
Ik heb mijn stickertje weggegooid
Doe het eerst even met plakband; kan je kijken of je het eiks wel leuk vindtquote:Op zondag 27 januari 2013 02:36 schreef LompeHork het volgende:
Nee, ik moet dan even een gat boren in een betonnen muur, ik geloof dat mijn buren al een aantal uur (geen grap, die gaan om 21:00 naar bed op zaterdag) slapen. Morgen weer een dag.
Ze weten hier thuis wel hoe ik heetquote:En hoe durf je!![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe het eerst even met plakband; kan je kijken of je het eiks wel leuk vindt![]()
Oh ja, dan is het handig om het ding weg te pleuren, staat anders zo raarquote:[..]
Ze weten hier thuis wel hoe ik heet
over mij zijn ze heengelopenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vannacht nog
Ik heb mijn stickertje weggegooid
Ik denk dat dat de beste optie is!quote:Op zondag 27 januari 2013 02:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]goed punt. Hoewel het wel iets voor mij zou zijn: dertig gaten boren en dan de beste plek uitzoeken.
Oh ja, dan is het handig om het ding weg te pleuren, staat anders zo raar
NOESSSSSSSSquote:
kom maar naar beneden voor de polonaise!quote:Op zondag 27 januari 2013 02:42 schreef Tha_Erik het volgende:
We zitten heel suf op onze kamer ons af te vragen of er nog iets gaat gebeuren en waar iedereen is en saai enzo.
Ga lekker slapenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:42 schreef Tha_Erik het volgende:
We zitten heel suf op onze kamer ons af te vragen of er nog iets gaat gebeuren en waar iedereen is en saai enzo.
Ik heb mijn bazenpyjama aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:42 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal dit advies opvolgen en kom er op terugquote:Op zondag 27 januari 2013 02:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de beste optie is!
Wat je bedmuur betreft: doe eerst maar met plakband+ ik weet nu zeker dat dat een goed idee is
Pics or it didn't happenquote:
Graag! Dan kan ik het ook weer afsluitenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:45 schreef LompeHork het volgende:
Ik zal dit advies opvolgen en kom er op terug![]()
Het is chanantquote:Op zondag 27 januari 2013 02:52 schreef Oognip het volgende:
OMG dar was gênantik moest 'mijn' kamer in om wat te pakken en mocht 5 minuten buiten wachten voor ze netjes onder de deken lagen
Bwahahahaha!quote:Op zondag 27 januari 2013 02:52 schreef Oognip het volgende:
OMG dar was gênantik moest 'mijn' kamer in om wat te pakken en mocht 5 minuten buiten wachten voor ze netjes onder de deken lagen
ben blij dat we niet aan t neuken zijn!quote:
Nou gelukkig niet. Zou een mooie orgie zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 03:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben blij dat we niet aan t neuken zijn!
Mooi? Vooral messy denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 03:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet. Zou een mooie orgie zijn
Ja mooi klote. Ik had er nog wel zo'n zin inquote:Op zondag 27 januari 2013 03:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben blij dat we niet aan t neuken zijn!
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja mooi klote. Ik had er nog wel zo'n zin in
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:48 schreef Monopoly het volgende:
Thuis!
yvonne
Greys
Oerbeer
LompeHork![]()
Lompevrouw![]()
Bart![]()
Bartvrouw![]()
Iteejer![]()
Cat22![]()
BrandX![]()
Peter![]()
Liesje![]()
![]()
Sp3c![]()
Goodbye![]()
Stephan5![]()
En iedereen die ik nu vergeet omdat bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Supertoffe avond gehad, hartstikke bedankt!!!!!!!!
Twee hartjes!quote:Op zondag 27 januari 2013 03:48 schreef Monopoly het volgende:
Thuis!
yvonne
Greys
Oerbeer
LompeHork![]()
Lompevrouw![]()
Bart![]()
Bartvrouw![]()
Iteejer![]()
Cat22![]()
BrandX![]()
Peter![]()
Liesje![]()
![]()
Sp3c![]()
Goodbye![]()
Stephan5![]()
En iedereen die ik nu vergeet omdat bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Supertoffe avond gehad, hartstikke bedankt!!!!!!!!
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Twee hartjes!![]()
Ingelijks toffert! En kom maar snel een keer die fiets halen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 04:05 schreef liesje1979 het volgende:
Mono heeft nog de trein stuk gemaakt. En toen kwam de politie (met pistolen) en moest ik als een uithangbord het halve dak op zijn plek houden alsof er niets aan de hand was.
quote:Op zondag 27 januari 2013 04:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]Sleutels van trein onderdelen in de handen van Mono na een avond stappen is niet de beste keuze nee
Naast Oerbeer?quote:Op zondag 27 januari 2013 04:19 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik lig. Het was weer tof ende gezellig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |