SPOILER: voor de lieve modjes van KLBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
't werd weer een keer tijd, na een maand van lurken vond ik 't weer een keer tijd om in te loggen. Ik mis alleen een boel knopjes opeensquote:Op maandag 11 februari 2013 14:16 schreef zovty het volgende:
He zquing, heeft het echte je leven je weer teruggeschopt naar de zolderkamer waar je thuishoort?
Gino is alterego van Fresku, en dat is soberzo een baas.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
de gehandicapte drugsverslaafde Ferdi?
Ik weet niet wie dat is, maar ik moet nu die hele clip gaan kijken, en bedankt weer
En hoe lang moet dat momentje duren?quote:voordat jullie mn topic dicht doen, gun mij aub ook ff m'n momentje
Mijn onwetendheid is alleen maar toegenomen door je behulpzame opmerking, maar godverdomme, wat een geweldige clip en wat een meer dan uitmuntende omschrijving die er bij staan!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Gino is alterego van Fresku, en dat is soberzo een baas.
In elk geval tot ik de clip heb afgekeken, lijkt me.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En hoe lang moet dat momentje duren?
Is het de moeite waard ja, meestal kijk ik clipjes niet.quote:
Daar zijn jullie vrij in om te bepalen natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen idee, niet geklikt omdat ik niet kan omgaan met rare muziek op m'n werk. Ik koester gewoon het feit dat TS even geniet van z'n OP.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het de moeite waard ja, meestal kijk ik clipjes niet.
kijk De oude Bokquote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
de gehandicapte drugsverslaafde Ferdi?
Ik weet niet wie dat is, maar ik moet nu die hele clip gaan kijken, en bedankt weer
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, niet geklikt omdat ik niet kan omgaan met rare muziek op m'n werk. Ik koester gewoon het feit dat TS even geniet van z'n OP.
Is nu al voorbij.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:
gvd zeg he ik probeer een broodje naar binnen te werken maar nou durf ik niet meer, straks word ik ook een kittig katjequote:
Een goede sigaar gooi je met 3/4 opgerookt weg.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:29 schreef zquing het volgende:
Ben trouwens persoonlijk van mening dat dit topic een even waardige dood gegund moet worden als een goede sigaar.
Nee, die leg je weg om langzaam uit te laten brandenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een goede sigaar gooi je met 3/4 opgerookt weg.
Ben je niet in de war met swarmahoer?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:30 schreef 9611Niels het volgende:
De shifttoets inmiddels gevonden zie ik.
potver, waarom bestaat het internetquote:
Wat schrijfstijl betreft waren zij het zelfde.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met swarmahoer?
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:13 schreef zquing het volgende:
Welkom terug baas.SPOILER: voor de lieve modjes van KLBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |