Hoewel ik dit wel haar enige echt fijne nummer vind.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:31 schreef minthy het volgende:
Adele-bashes. Daar kunnen er niet genoeg van zijn
Top! Als ik kan helpen mag je dat laten wetenquote:Op maandag 11 februari 2013 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal het even downloaden dan.
Grootste probleem zal mijn zeer volle mobiel zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Top! Als ik kan helpen mag je dat laten weten
Gooi de foto's van je meissie erafquote:Op maandag 11 februari 2013 02:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootste probleem zal mijn zeer volle mobiel zijn
quote:Op maandag 11 februari 2013 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Gooi de foto's van je meissie eraf
Ja alweer MGMTquote:
Ik ken er verder verdomd weinig van, maar dit nummer gaat bij mij nooit kapotquote:Op maandag 11 februari 2013 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja alweer MGMT
Lekker psychedelisch.
Als ze er echt zin in hebben draaien ze ook even Do You Realize? (Flaming Lips)
Time to Pretend en Electric Feel toch wel?quote:Op maandag 11 februari 2013 02:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken er verder verdomd weinig van, maar dit nummer gaat bij mij nooit kapot
Die eerste zegt me wel iets, jaquote:Op maandag 11 februari 2013 02:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Time to Pretend en Electric Feel toch wel?
Die draaiden ze ongeveer toen ik het topic binnen wandelde ja.quote:
Kutquote:Op maandag 11 februari 2013 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, het wil er niet opprobeer morgen meer ruimte vrij te maken.
Da's een waarheid. Maar ben een beetje moe.quote:
Ik ken er niet zoveel van, een collega zet nog wel eens een cd van ze op. Dat vind ik vaak vrij zwaarmoedig, je moet ervoor in de stemming zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 02:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja erg leuk. Deze man heeft nog nooit naar () van Sigur Rós geluisterd.
Untitled #1
Untitled #2
Untitled #3
Untitled #4
Untitled #5
Untitled #6
Untitled #7
Untitled #8
3, 4 en 8 waren mooi
() is inderdaad een heel loom album, maar hun meest uitschietende werk (werk met piano's of blazers en de shoegaze) is wel het meest prettige. Dat vind ik ook meteen minder zwaarmoedig. Het einde van #8 is absoluut onmogelijk te overtreffen.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken er niet zoveel van, een collega zet nog wel eens een cd van ze op. Dat vind ik vaak vrij zwaarmoedig, je moet ervoor in de stemming zijn
Ik ook, maar op de één of andere manier loop ik te stuiteren. Geen idee waarom, heb afgelopen nacht ook al belachelijk weinig slaap gehadquote:Op maandag 11 februari 2013 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's een waarheid. Maar ben een beetje moe.
Ik moet ook eigenlijk wel naar bed..quote:Op maandag 11 februari 2013 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar op de één of andere manier loop ik te stuiteren. Geen idee waarom, heb afgelopen nacht ook al belachelijk weinig slaap gehad![]()
Druk dagje voor de boeg ook, helemaal niet slim dat ik nog op ben
Geen idee welke albums hij opzetquote:Op maandag 11 februari 2013 02:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
() is inderdaad een heel loom album, maar hun meest uitschietende werk (werk met piano's of blazers en de shoegaze) is wel het meest prettige. Dat vind ik ook meteen minder zwaarmoedig. Het einde van #8 is absoluut onmogelijk te overtreffen.
Ik vermoed Vón en/of () aan je beschrijving te horen. Agaetis Byrjun kan ook wel.quote:
Ik ook, maar het lukt me niet. Het is sterker dan ik, HUUUUUquote:Op maandag 11 februari 2013 02:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet ook eigenlijk wel naar bed..
Zal er eens op letten, werk vaak met hem samen. Vaak vraagt hij of ik verzoekjes heb, zitten we te headbangen op kantoorquote:Op maandag 11 februari 2013 02:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed Vón en/of () aan je beschrijving te horen. Agaetis Byrjun kan ook wel.
Sigur Rós en headbangen. Die man weet.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal er eens op letten, werk vaak met hem samen. Vaak vraagt hij of ik verzoekjes heb, zitten we te headbangen op kantoor
Ja ik ben nog aan het praten met een vriendin van me en het is heel gezelligquote:Op maandag 11 februari 2013 02:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar het lukt me niet. Het is sterker dan ik, HUUUUU![]()
Dat weet hij zeker, grandioze rockfanaatquote:Op maandag 11 februari 2013 02:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sigur Rós en headbangen. Die man weet.
Is ook wel een beetje mijn stijl natuurlijk
Hier word ik min of meer op de hoogte gehouden van een carnavalsfeestjequote:Op maandag 11 februari 2013 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben nog aan het praten met een vriendin van me en het is heel gezelligDus wil niet slapen. Maar moet morgenvroeg in trein naar Rotterdam
quote:Op maandag 11 februari 2013 02:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet hij zeker, grandioze rockfanaat
Een carnavalsfeestje in de straat?quote:Op maandag 11 februari 2013 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier word ik min of meer op de hoogte gehouden van een carnavalsfeestje![]()
Hoef niet heel vroeg op, dat scheelt
Op m'n werk ga ik pas echt los. Haren los en de krullen erin bangenquote:Op maandag 11 februari 2013 03:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn headbangpaleis is vooral thuis. En dan niet de lichtste metal
Nee, eldersquote:Op maandag 11 februari 2013 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een carnavalsfeestje in de straat?
Ja in het noorden doen ze ook niet zo heel erg aan carnaval he?quote:Op maandag 11 februari 2013 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Op m'n werk ga ik pas echt los. Haren los en de krullen erin bangen
[..]
Nee, elders
Valt mee, ik woon redelijk dichtbij Twentequote:Op maandag 11 februari 2013 03:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja in het noorden doen ze ook niet zo heel erg aan carnaval he?
Stom feest
Oh daar zit wel wat in jaquote:Op maandag 11 februari 2013 03:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt mee, ik woon redelijk dichtbij Twente![]()
Daarnaast redelijk wat katholieke dorpen in de buurt en Zwolle/Sassendonk uiteraard. Hier op het dorp is het gelukkig wel uitgestorven, vereniging is failliet gegaan. En vele huwelijken naar de kloten, want van al dat gezuip kwamen de vreemdgangers los
Hier staat hij uit nu, ik heb gewonnenquote:Op maandag 11 februari 2013 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, radio maar vast uit. Maar nu zit ik naar m'n eigen zeroes-klassiekers te luisterenMission Control van Dandy Warhols
Trustequote:Op maandag 11 februari 2013 03:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier staat hij uit nu, ik heb gewonnen![]()
Slaap lekker alvast![]()
geintje natuurlijk!!quote:Op maandag 11 februari 2013 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoewel ik dit wel haar enige echt fijne nummer vind.
Zie het nu pasquote:
Met je legendarische dans movesquote:Op maandag 11 februari 2013 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Oh wat ben ik veel los gegaan op dit nummer in de discotheek vroeger![]()
Justin
Sowiesoquote:
Jij bent laat!quote:
Genoeg pilsjes gehad iigquote:Op maandag 11 februari 2013 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent laat!
Flink doorgezakt met de carnaval?
Ja dat scheeltquote:Op maandag 11 februari 2013 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Genoeg pilsjes gehad iig. En lekker lang geslapen; dat helpt
Vandaag vrij. Morgen weer gewoon aan de slag. Zou vanmiddag nog kunnen pullen vullen, maar ik sla ff overquote:Op maandag 11 februari 2013 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat scheelt
Weer aan de bak of gewoon nog een dagje of ene paar daagjes vrij?
Misschien wel verstandigquote:Op maandag 11 februari 2013 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaag vrij. Morgen weer gewoon aan de slag. Zou vanmiddag nog kunnen pullen vullen, maar ik sla ff over.
mooi!quote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
zo mijn mams heeft ff een naaitafel voor me gefixt![]()
owh dit klinkt natuurlijk wel errug fout zo zonder context.
maar het is dus een tafel om mijn naaimachine op te zetten
Dat vond ik echt wel een van de kutste dingen van de zeroes, die pretentieuze zangeresjes zoals zij en Colby Cailatquote:
ieder zijn dingquote:Op maandag 11 februari 2013 11:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vond ik echt wel een van de kutste dingen van de zeroes, die pretentieuze zangeresjes zoals zij en Colby Cailat
Toen Nelly Furtado nog leuke muziek maakte.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen Nelly Furtado nog leuke muziek maakte.
November 99 uitgebracht in VS, misschien wel iets later hier hoor, en sowieso een hit in 2000quote:Op maandag 11 februari 2013 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Huh, dit is dus gewoon een ninetie.
ach is alleen maar wachten op de volgende sukkelquote:
het is de rk kerk he? die maken gewoon nieuwe regelsquote:Op maandag 11 februari 2013 11:58 schreef alors het volgende:
[..]
Huh? kan hij aftreden dan? Ik dacht dat het tot de dood ging....
Mischien heeft ie wel wat uitgespookt?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:58 schreef alors het volgende:
[..]
Huh? kan hij aftreden dan? Ik dacht dat het tot de dood ging....
Alsof ze dat naar buiten zouden brengen, hij zal wel niet zo goed liggen oid.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Mischien heeft ie wel wat uitgespookt?
Ik vind het wel vreemd, zoal ik nu lees was de laatste paus die abdiceerde in 1415.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof ze dat naar buiten zouden brengen, hij zal wel niet zo goed liggen oid.
Minthyquote:
Nee, al zie ik wel de wereld aan Duitse check-ins bij 4square via Twitterquote:Op maandag 11 februari 2013 12:31 schreef themauster het volgende:
[..]
MinthyAl wat gehoord van Pino?
En een bijpassende broek, sokken en toen ik toch eenmaal bezig was ook maar een paar handschoenenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja heb je weer een mooie trui gemaakt?
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En een bijpassende broek, sokken en toen ik toch eenmaal bezig was ook maar een paar handschoenen
Mintquote:Op maandag 11 februari 2013 12:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En een bijpassende broek, sokken en toen ik toch eenmaal bezig was ook maar een paar handschoenen
Ja, ging geweldig goed! De volgende aanval wordt een jurkjequote:
cool!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ging geweldig goed! De volgende aanval wordt een jurkje
Na een paar minuten is het cool, koelt razendsnel afquote:
Mintjequote:Op maandag 11 februari 2013 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Na een paar minuten is het cool, koelt razendsnel af
vertel eens, wat heb jij uitgespookt vrijdagnacht?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mintje
Mooi he, op vrijdagnacht om 4 uur een whatsappje
Heb ik je wakker gemaakt?
SC!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mintje
Mooi he, op vrijdagnacht om 4 uur een whatsappje
Heb ik je wakker gemaakt?
Ik heb eerst Minthy verveeld met het feit dat mijn oude date/one-night stand weer in de kroeg was... Maar dat was om de schappelijke tijd van 22:00-23:00 ofzo...quote:Op maandag 11 februari 2013 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vertel eens, wat heb jij uitgespookt vrijdagnacht?
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb eerst Minthy verveeld met het feit dat mijn oude date/one-night stand weer in de kroeg was... Maar dat was om de schappelijke tijd van 22:00-23:00 ofzo...
Daarna rond 4 uur besloot ik trots te vertellen dat ik met ene 27 jarige Myrthe uit Utrecht had gezoend
Je begon al voor 20u jongquote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb eerst Minthy verveeld met het feit dat mijn oude date/one-night stand weer in de kroeg was... Maar dat was om de schappelijke tijd van 22:00-23:00 ofzo...
Daarna rond 4 uur besloot ik trots te vertellen dat ik met ene 27 jarige Myrthe uit Utrecht had gezoend
Oh ja, toen had die doos natuurlijk op FB een foto gezet van haar in d ekroeg...quote:Op maandag 11 februari 2013 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Je begon al voor 20u jong![]()
En je verveelt me niet, ik lees graag verhalen van anderen en hoe leuk ze het hebben
vergeet haar toch. Ze is je niet waard als ze na een nachtje al weg huppelt.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, toen had die doos natuurlijk op FB een foto gezet van haar in d ekroeg...
Maar ja, dat was de kroeg aan de overkant...
Toen ze "mijn" kroeg in kwam lopen stond ik met m'n reet richting de deur...
Vriend van me: ooooh ooooooh, here comes trouble
Laat die doos eens lekker in de bagger zakken en ga door met je levenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, toen had die doos natuurlijk op FB een foto gezet van haar in d ekroeg...
Maar ja, dat was de kroeg aan de overkant...
Toen ze "mijn" kroeg in kwam lopen stond ik met m'n reet richting de deur...
Vriend van me: ooooh ooooooh, here comes trouble
Donequote:Op maandag 11 februari 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat die doos eens lekker in de bagger zakken en ga door met je leven
Zou ik knap vinden; door een lebberpartijtjequote:Op maandag 11 februari 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Done
Met dank aan een blonde 27 jarige schone
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Tinus. Wat ben jij voor een fucking chick magnet
Ik snap het niet. Ik heb dat nou werkelijk *nooit* gehad dat ik met een random chick ineens stond te lebberen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En ja, het wordt nu wel een beetje de slettebak van deze sc...
Ehhhh tsja... mijn intentie is een gezellig gesprek met iemand... ik forceer niks en probeer al helemaal geen "indruk" te maken met standaardpraatjesquote:Op maandag 11 februari 2013 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik heb dat nou werkelijk *nooit* gehad dat ik met een random chick ineens stond te lebberen.
En ZO lelijk ben ik ook niet, laat staan preuts
Ik ook niet, maar nu zou ik een chick die mij probeert te hosselen ook van me af hoekenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik heb dat nou werkelijk *nooit* gehad dat ik met een random chick ineens stond te lebberen.
En ZO lelijk ben ik ook niet, laat staan preuts
Ik vind het heel leuk om met "vreemden" te pratenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu zou ik een chick die mij probeert te hosselen ook van me af hoeken![]()
Verder laat ik me hosselen, geen zin om daar veel tijd aan te besteden
nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om met "vreemden" te pratenAltijd grappig
Nou jij hebt nu de foto gezien
Mensen op een forum plaatsen gaat te verquote:
Van mij hoeft dat niet zo. Als ik naar de kroeg ga, ga ik altijd met een clubje dat ik al een poosje niet heb gesproken en richt ik daar liever m'n aandacht op. Bovendien bestaat dat clubje uit allemaal stelletjes, geen kloot aan om dan aan het versieren te slaanquote:Op maandag 11 februari 2013 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om met "vreemden" te pratenAltijd grappig
Nou jij hebt nu de foto gezien
Ja ken ik wel hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 15:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet zo. Als ik naar de kroeg ga, ga ik altijd met een clubje dat ik al een poosje niet heb gesproken en richt ik daar liever m'n aandacht op. Bovendien bestaat dat clubje uit allemaal stelletjes, geen kloot aan om dan aan het versieren te slaan
Goedgekeurd![]()
PMquote:Op maandag 11 februari 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mensen op een forum plaatsen gaat te ver![]()
Anders had je die vorige ook allang gezien
Geen wingman/wingbitch? hier, maar ik red het op eigen houtje ook wel om af en toe iemand aan de haak te slaan. Nu nog zorgen dat ik er eentje vind die blijft plakkenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ken ik wel hoorDaarom ben ik blij met mijn vrijgezelle Wingman
En Thanks. Nou was die vorige ook al goedgekeurd, behalve op haar karakter
Ik heb helemaal niks van haar verder... Ja nu haar Facebook, maar ga haar niet toevoegenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen wingman/wingbitch? hier, maar ik red het op eigen houtje ook wel om af en toe iemand aan de haak te slaan. Nu nog zorgen dat ik er eentje vind die blijft plakken
Dat weet je bij deze ook nog niet natuurlijk
Waarom flikflooi je er dan mee als je er verder toch niks mee wil?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks van haar verder... Ja nu haar Facebook, maar ga haar niet toevoegen
Dus is zeker geen blijvertje![]()
![]()
bijna weer vrijdag johP
Dat wist ik toen nog niet!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom flikflooi je er dan mee als je er verder toch niks mee wil?
Sja, laat mij dan maar een ouderwetsche mutsch zijn, maar als ik geen potentie zie voor een vervolg dan blijf ik ervan afquote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wist ik toen nog niet!
Meestal vraag ik voordat ze weggaan of ze contact willen houden, maar er was een kleine miscommunicatie geloof ik(ik ben het gewoon stomweg vergeten te vragen....)...
Oh en misschien ook nog omdat ik een slet ben
Tja soms is het ook gewoon het momentquote:Op maandag 11 februari 2013 15:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Sja, laat mij dan maar een ouderwetsche mutsch zijn, maar als ik geen potentie zie voor een vervolg dan blijf ik ervan af
Mja, ik weet helaas maar al te goed dat je bij de ander verwachtingen kan scheppen die jezelf niet hebt en hoe pijnlijk dat isquote:Op maandag 11 februari 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja soms is het ook gewoon het momentMaar ik snap je punt hoor. Dat heb ik ook een beetje...
Maar aangezien ik het vergeten ben en zij er niet over begon, is zij schijnbaar de moderne blondine in dit verhaal
En ik een vergeetachtige (korsakov) figuur
Ik denk dat dit van beide kanten wel duidelijk is...quote:Op maandag 11 februari 2013 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, ik weet helaas maar al te goed dat je bij de ander verwachtingen kan scheppen die jezelf niet hebt en hoe pijnlijk dat is
Dit is klaarblijkelijk weer zo'n onderwerp waarover we het niet eens gaan wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dit van beide kanten wel duidelijk is...
En als zij een Martin uit Den Haag zoekt nu, kan ze lang zoekendaar ik niet in Den Haag woon maar wel altijd zeg dat ik er vandaan kom
Dat zal niet heel positief geweest zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef borisz het volgende:
Net voor voor Intromart een 3fm onderzoekje ingevuld en wat ik van ieder programma vond.
Dan ga ik je maar spankenquote:Op maandag 11 februari 2013 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is klaarblijkelijk weer zo'n onderwerp waarover we het niet eens gaan worden
Geef me dan een straf waaraan ik geen plezier beleefquote:Op maandag 11 februari 2013 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ga ik je maar spanken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles uit liefde uiteraard
Valt wel meequote:Op maandag 11 februari 2013 15:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zal niet heel positief geweest zijn
Met 3v12 ben ik het eens, dit geldt ook voor Stenders. Veel teveel geleuterquote:Op maandag 11 februari 2013 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vooral Ekdom en Stenders de credits gegeven. Verder Giel + CS echt afgekraakt. Oh en dat er meer muziek gedraaid moet worden bij 3v12 en minder geneuzel
. Over het weekend heb ik geen mening omdat ik dan nooit luister.
Nou ja wel een mening, maar niks ingevld in het onderzoek
Very nice!!!!quote:
Ik vind er weinig aanquote:Op maandag 11 februari 2013 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
En dan te bedenken dat die Jamie Westland van Di-rect haar gewoon heeft aangeduwd
Ben trots op mijn Haagse leeftijdsgenoot
Dan kunnen wij nooit ruzie krijgen wat vrouwen betreftquote:
Is dat alvast geregeldquote:Op maandag 11 februari 2013 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan kunnen wij nooit ruzie krijgen wat vrouwen betreft
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Het leek me wel jouw type, jij houdt wel van ordinair toch?
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op dat soort trash viel
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Het leek me wel jouw type, jij houdt wel van ordinair toch?
Barbie is ordinair...quote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op dat soort trash viel
Ik zie verdomd weinig verschilquote:Op maandag 11 februari 2013 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Barbie is ordinair...
Ik bedoel een tikkeltje hoerig, daar is niks mis mee
Barbie is gewoon tuig
Ik leg het je nog wel eens uitquote:
Tofquote:Op maandag 11 februari 2013 17:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik leg het je nog wel eens uit
Jammer van dat hoofdquote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef wolfrolf het volgende:
Leve de boob... grammy's!!!
[ afbeelding ]
Zo hoort dat.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:24 schreef henkde_j het volgende:
Man man man. Wat een weekend. Carnaval in Mestreech![]()
Wat een leukerds!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Ja en die knuppel John Mayer mag er aan zittenquote:
Doe je rustig aan, jong?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi.
Was tof, nu even pauze bij Hünxe. Voel me alleen beetje kut, en dat komt niet eens door bier.
Hij zal er zelfs wel met z'n knuppel tussen mogen zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en die knuppel John Mayer mag er aan zitten
Niet te fucking geloven
Dag jongens!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
portemonnee in een kroeg verliezen en een half uur later gewoon terugvindenquote:
Dan moet je ook maar singer-songwriter wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en die knuppel John Mayer mag er aan zitten
Niet te fucking geloven
twitter:sander3fm twitterde op maandag 11-02-2013 om 14:44:25Groepgesprekken in Whatsapp, wie dat heeft uitgevonden........ ik post altijd een foto van m'n lul dan laten ze me wel met rust reageer retweet
Goedzo, jong!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja komt wel goed. Ik heb goed uitzicht.
Ik wou hem retweeten, tot ik erachter kwam dat dit niet zou kunnen kloppenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:52 schreef 3rdRock het volgende:
dames! voor jullie:twitter:sander3fm twitterde op maandag 11-02-2013 om 14:44:25Groepgesprekken in Whatsapp, wie dat heeft uitgevonden........ ik post altijd een foto van m'n lul dan laten ze me wel met rust reageer retweet
of vriendenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
nooit last van groeps whatsappjes
mijn vrienden zijn niet zo fan van whatsapp of telefoons. Wij doen wel aan face-to-face afsprekenquote:
Ik ook niet. Heb meldingen uitstaanquote:Op maandag 11 februari 2013 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
nooit last van groeps whatsappjes
Wat ouderwetsquote:Op maandag 11 februari 2013 18:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn vrienden zijn niet zo fan van whatsapp of telefoons. Wij doen wel aan face-to-face afspreken
achja. We zijn niet voor niets boomknuffelaarsquote:
Voor alle duidelijkheid, dit is een boom:quote:
En jij denkt dat ik niet weet wat een boom is?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, dit is een boom:
[ afbeelding ]
Weet jij wat een boom is dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik niet weet wat een boom is?
er zijn mensen die denken dat een boom een onderdeel is van het mannelijk lichaamquote:Op maandag 11 februari 2013 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik niet weet wat een boom is?
Die mensen zijn in de warquote:Op maandag 11 februari 2013 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zijn mensen die denken dat een boom een onderdeel is van het mannelijk lichaam
Die kunnen me de boom inquote:Op maandag 11 februari 2013 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zijn mensen die denken dat een boom een onderdeel is van het mannelijk lichaam
kan zomaar zjin dat dit plaatje niet meer op de radio mag ivm een of andere rechtzaak met Sieb van de kastquote:Op maandag 11 februari 2013 19:11 schreef remcoP het volgende:
Is deze al voorbijgekomen tijdens 00's request?
Klote Sieb.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kan zomaar zjin dat dit plaatje niet meer op de radio mag ivm een of andere rechtzaak met Sieb van de kast
Hmmm?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, ene Sersjee die 'm aangevraagd had.
ik lig dubbel!!twitter:SintNicolaas twitterde op maandag 11-02-2013 om 19:52:10Even oefenen: 'Urbi et Orbi, bedankt voor die bloemen.' Zo lastig lijkt me dat niet. Ik heb toch 49 weken per jaar geen fuck te doen. reageer retweet
Ik quote 'm toch nog evenquote:Op maandag 11 februari 2013 02:31 schreef minthy het volgende:
Adele-bashes. Daar kunnen er niet genoeg van zijn
Kleine kanttekening; mijn negativiteit gaat volledig uit naar haar dramatische klotenummers, niet naar haar als persoon. Het lijkt me oprecht een topwijfquote:
Er zit toch een klein stukje van Pain for pleasure aan het eind van Fat lip?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef Sersjee het volgende:
Pain for pleasure is het beste wat Sum41 heeft uitgebracht. Met afstand. Fat lip is ook wel geinig.
Yup, die heerlijke Maiden/NWOBHM-tribute. Goud.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zit toch een klein stukje van Pain for pleasure aan het eind van Fat lip?
Zo ja; eens
Ja, tof! Verder ken ik dan ook werkelijk niets van ze...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup, die heerlijke Maiden/NWOBHM-tribute. Goud.
Hoeft ook niet. Verder is het een redelijk slap aftreksel van blink-182 en aanverwante bandjes.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tof! Verder ken ik dan ook werkelijk niets van ze...
Wil je d'r over praten?quote:
Dat was 3 maand en 5 dagen voordat ik 13 jaar werd.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Sersjee het volgende:
13 mei 2000? De dag voor ik 25 werd! *kras*
Highschool rockquote:Op maandag 11 februari 2013 21:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Verder is het een redelijk slap aftreksel van blink-182 en aanverwante bandjes.
Dat zal dan betekenen dat dat de dag was voor ik 24 werd.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Dat zou mathematisch gezien best wel eens kunnen, jaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zal dan betekenen dat dat de dag was voor ik 24 werd.
Goeie oude tijd
Wolfquote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef SilentChaos het volgende:
Zie hier uwen eigen Silent Chaos liveMuziek begint vanaf 1:05
En check ook meteen die chick die ons afkondigd
3 maanden en 4 dagen voor ik 7 werd.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Wat een broekiequote:Op maandag 11 februari 2013 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3 maanden en 4 dagen voor ik 7 werd.
Ja, beetje jammer dat ze uit verhouding getrokken is door het beeld wat niet klopt, maar dat was inderdaad een toppertje (net nadat we beginnen met spelen zie je haar trouwens even dansen nog rechts achter op het podiumquote:Op maandag 11 februari 2013 21:17 schreef Sersjee het volgende:
Zeg SC, ik heb alleen even gekeken naar die afkondigmevrouw. Da's geen troep.
Als je toch bezig bentquote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Paar biertjes kunnen er nu nog wel bij.
Ik weet het wel zeker, heb het net nagerekendquote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zou mathematisch gezien best wel eens kunnen, ja![]()
En niet om het een of ander, dit vind ik nog steeds erg leuk.
Zoeperd...quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu krijg ik dorst.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neen, dat woord gebruik ik voor de broeders Schijt en Keutelquote:
Hier, heb je wat rock om de tijd te doden:quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Moet die Robbie er nou weer tussenIk ga even naar de zuiderburen
Ah, we hebben al bijnamenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, dat woord gebruik ik voor de broeders Schijt en Keutel
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
![]()
@ TT
![]()
![]()
Loser
![]()
![]()
![]()
Middelbare schooltijdquote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
![]()
@ TT
![]()
![]()
Loser
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Middelbare schooltijd
Samen met One Step Closer van Linkin' Park enzo
Woehoe, Kaiser Chiefs waren te gek afgelopen vrijdag!!quote:
dan post eens doorquote:
Net Veruca Salt - Seether op StuBruquote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier, heb je wat rock om de tijd te doden:
![]()
![]()
Stoere mannenmuziek
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net Veruca Salt - Seether op StuBru
Yep.quote:
Forum Opties | |