Hoewel ik dit wel haar enige echt fijne nummer vind.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:31 schreef minthy het volgende:
Adele-bashes. Daar kunnen er niet genoeg van zijn
Top! Als ik kan helpen mag je dat laten wetenquote:Op maandag 11 februari 2013 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal het even downloaden dan.
Grootste probleem zal mijn zeer volle mobiel zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Top! Als ik kan helpen mag je dat laten weten
Gooi de foto's van je meissie erafquote:Op maandag 11 februari 2013 02:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootste probleem zal mijn zeer volle mobiel zijn
quote:Op maandag 11 februari 2013 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Gooi de foto's van je meissie eraf
Ja alweer MGMTquote:
Ik ken er verder verdomd weinig van, maar dit nummer gaat bij mij nooit kapotquote:Op maandag 11 februari 2013 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja alweer MGMT
Lekker psychedelisch.
Als ze er echt zin in hebben draaien ze ook even Do You Realize? (Flaming Lips)
Time to Pretend en Electric Feel toch wel?quote:Op maandag 11 februari 2013 02:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken er verder verdomd weinig van, maar dit nummer gaat bij mij nooit kapot
Die eerste zegt me wel iets, jaquote:Op maandag 11 februari 2013 02:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Time to Pretend en Electric Feel toch wel?
Die draaiden ze ongeveer toen ik het topic binnen wandelde ja.quote:
Kutquote:Op maandag 11 februari 2013 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, het wil er niet opprobeer morgen meer ruimte vrij te maken.
Da's een waarheid. Maar ben een beetje moe.quote:
Ik ken er niet zoveel van, een collega zet nog wel eens een cd van ze op. Dat vind ik vaak vrij zwaarmoedig, je moet ervoor in de stemming zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 02:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja erg leuk. Deze man heeft nog nooit naar () van Sigur Rós geluisterd.
Untitled #1
Untitled #2
Untitled #3
Untitled #4
Untitled #5
Untitled #6
Untitled #7
Untitled #8
3, 4 en 8 waren mooi
() is inderdaad een heel loom album, maar hun meest uitschietende werk (werk met piano's of blazers en de shoegaze) is wel het meest prettige. Dat vind ik ook meteen minder zwaarmoedig. Het einde van #8 is absoluut onmogelijk te overtreffen.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken er niet zoveel van, een collega zet nog wel eens een cd van ze op. Dat vind ik vaak vrij zwaarmoedig, je moet ervoor in de stemming zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |