Ik ook, maar op de één of andere manier loop ik te stuiteren. Geen idee waarom, heb afgelopen nacht ook al belachelijk weinig slaap gehadquote:Op maandag 11 februari 2013 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's een waarheid. Maar ben een beetje moe.
Ik moet ook eigenlijk wel naar bed..quote:Op maandag 11 februari 2013 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar op de één of andere manier loop ik te stuiteren. Geen idee waarom, heb afgelopen nacht ook al belachelijk weinig slaap gehad![]()
Druk dagje voor de boeg ook, helemaal niet slim dat ik nog op ben
Geen idee welke albums hij opzetquote:Op maandag 11 februari 2013 02:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
() is inderdaad een heel loom album, maar hun meest uitschietende werk (werk met piano's of blazers en de shoegaze) is wel het meest prettige. Dat vind ik ook meteen minder zwaarmoedig. Het einde van #8 is absoluut onmogelijk te overtreffen.
Ik vermoed Vón en/of () aan je beschrijving te horen. Agaetis Byrjun kan ook wel.quote:
Ik ook, maar het lukt me niet. Het is sterker dan ik, HUUUUUquote:Op maandag 11 februari 2013 02:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet ook eigenlijk wel naar bed..
Zal er eens op letten, werk vaak met hem samen. Vaak vraagt hij of ik verzoekjes heb, zitten we te headbangen op kantoorquote:Op maandag 11 februari 2013 02:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed Vón en/of () aan je beschrijving te horen. Agaetis Byrjun kan ook wel.
Sigur Rós en headbangen. Die man weet.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal er eens op letten, werk vaak met hem samen. Vaak vraagt hij of ik verzoekjes heb, zitten we te headbangen op kantoor
Ja ik ben nog aan het praten met een vriendin van me en het is heel gezelligquote:Op maandag 11 februari 2013 02:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar het lukt me niet. Het is sterker dan ik, HUUUUU![]()
Dat weet hij zeker, grandioze rockfanaatquote:Op maandag 11 februari 2013 02:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sigur Rós en headbangen. Die man weet.
Is ook wel een beetje mijn stijl natuurlijk
Hier word ik min of meer op de hoogte gehouden van een carnavalsfeestjequote:Op maandag 11 februari 2013 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben nog aan het praten met een vriendin van me en het is heel gezelligDus wil niet slapen. Maar moet morgenvroeg in trein naar Rotterdam
quote:Op maandag 11 februari 2013 02:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet hij zeker, grandioze rockfanaat
Een carnavalsfeestje in de straat?quote:Op maandag 11 februari 2013 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier word ik min of meer op de hoogte gehouden van een carnavalsfeestje![]()
Hoef niet heel vroeg op, dat scheelt
Op m'n werk ga ik pas echt los. Haren los en de krullen erin bangenquote:Op maandag 11 februari 2013 03:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn headbangpaleis is vooral thuis. En dan niet de lichtste metal
Nee, eldersquote:Op maandag 11 februari 2013 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een carnavalsfeestje in de straat?
Ja in het noorden doen ze ook niet zo heel erg aan carnaval he?quote:Op maandag 11 februari 2013 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Op m'n werk ga ik pas echt los. Haren los en de krullen erin bangen
[..]
Nee, elders
Valt mee, ik woon redelijk dichtbij Twentequote:Op maandag 11 februari 2013 03:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja in het noorden doen ze ook niet zo heel erg aan carnaval he?
Stom feest
Oh daar zit wel wat in jaquote:Op maandag 11 februari 2013 03:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt mee, ik woon redelijk dichtbij Twente![]()
Daarnaast redelijk wat katholieke dorpen in de buurt en Zwolle/Sassendonk uiteraard. Hier op het dorp is het gelukkig wel uitgestorven, vereniging is failliet gegaan. En vele huwelijken naar de kloten, want van al dat gezuip kwamen de vreemdgangers los
Hier staat hij uit nu, ik heb gewonnenquote:Op maandag 11 februari 2013 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, radio maar vast uit. Maar nu zit ik naar m'n eigen zeroes-klassiekers te luisterenMission Control van Dandy Warhols
Trustequote:Op maandag 11 februari 2013 03:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier staat hij uit nu, ik heb gewonnen![]()
Slaap lekker alvast![]()
geintje natuurlijk!!quote:Op maandag 11 februari 2013 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoewel ik dit wel haar enige echt fijne nummer vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |