Als wij van PSV winnen dan worden we kampioenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Afgaande op ons speelschema; als wij over 6 speelronden / 6 speelronden voor het einde nog steeds op slechts 3 punten van de koploper staan, dan gaan we 'm pakken.
Zeg dat nou niet. Ik krijg Dries Mertens flashbacks.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als wij van PSV winnen dan worden we kampioen
Ok, ik ga de boel niet jinxenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Ik krijg Dries Mertens flashbacks.
Er kan altijd een blessure voorkomen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als wij van PSV winnen dan worden we kampioen
Dat hoeft niet eens.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:35 schreef Caland het volgende:
Als wij alle resterende wedstrijden winnen dan worden we kampioen.
PSV heeft het doelsaldo verschil dan nog op ons voor, er vanuitgaande dat zij behalve de nederlaag in De Kuip dan alles winnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:35 schreef Caland het volgende:
Als wij alle resterende wedstrijden winnen dan worden we kampioen.
Niet als wij alles dikker winnenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
PSV heeft het doelsaldo verschil dan nog op ons voor, er vanuitgaande dat zij behalve de nederlaag in De Kuip dan alles winnen.
Ja wat denk je zelf, we blinken nou niet bepaald uit in scorend vermogen, zie alleen vandaag alquote:Op maandag 11 februari 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet als wij alles dikker winnen
mwah, PSV mag wel eens afgestraft worden voor dat gokken met miljoenen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb liever dat Psv kampioen wordt dan die joden. Dan komen al die sucess/teletekstsupporters weer boven (meer dan de helft van alle Ajax supporters dus)
Daar heeft iedere club met succes last van. Bij PSV en Twente is het misschien wel net zo erg.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb liever dat Psv kampioen wordt dan die joden. Dan komen al die sucess/teletekstsupporters weer boven (meer dan de helft van alle Ajax supporters dus)
En, wij hebben de jeugdquote:Op maandag 11 februari 2013 00:43 schreef Grifte het volgende:
De concurrenten mogen dan meer kwaliteit hebben, wij hebben een team, veel meer passie en beleving. En bovenal, De Kuip. Europees Voetbal is een topprestatie, maar er zit misschien nog wel wat moois in.
mits immersquote:Op maandag 11 februari 2013 01:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Zolang we top-4 eindigen boeit het me niet. Ik kan van dit team genieten zonder de resultaten. Stuk voor stuk hebben we leuke spelers, waar ik al het gehele seizoen van geniet.
Haha ja zag het net ook, die stond bijna binnen de lijnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Afgezien die twee dan.
Lamprou reageerde als een baas na de tweede goal trouwens, wat een held
Ook gezien ja wat een baas.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Afgezien die twee dan.
Lamprou reageerde als een baas na de tweede goal trouwens, wat een held
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:16 schreef Caland het volgende:
Sowieso hilarisch dat forum..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In principe, uitgaande van het eigen spel en de kwaliteiten in de selectie (zeker de breedte; lees, wat als Pel uitvalt...).quote:Op maandag 11 februari 2013 00:39 schreef Caland het volgende:
Mijn post was niet echt serieus, Feyenoord is absoluut geen kampioenskandidaat.
verkoekoekquote:Op maandag 11 februari 2013 01:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Zolang we top-4 eindigen boeit het me niet. Ik kan van dit team genieten zonder de resultaten. Stuk voor stuk hebben we leuke spelers, waar ik al het gehele seizoen van geniet.
TBS Fernandez.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:38 schreef De_Pel het volgende:
Ah damn!
Deze man huppelt ook nog eens bij ons rond:
[ afbeelding ]
Gelukkig vergeet je dat ondertussen bijna
Mwa. Verdediging staat nog niet helemaal super natuurlijk, wat eigenlijk onbegrijpelijk is met de spelers die we hebben. Middenveld komt in de toppers nog te vaak tekort, is gewoon niet genoeg in balans. Zouden El Ah terug moeten halen, dan hebben we gelijk weer het beste middenveld van Nederland (hyena naar voren schuiven). Rechtsbuiten is gewoon ruk.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hebben trouwens qua bassis elf op de rechtsbuiten positie niks tw klagen wat betreft kwaliteit en talent ik zie niet in waarom onze selectie minder is dan die van Ajax Psv of Twente.
Het woord schaap gebruiken kan natuurlijk niet! Kamervragen!quote:Adam Maher weer bespot
Van onze Telesportredactie
Na het wangedrag van het publiek van FC Den Bosch in de richting van de in Marokko geboren Nederlander Adam Maher tijdens de bekerontmoeting met AZ, liet een deel van de Feyenoord-aanhang zich gisteren ook van de slechtste zijde zien. Halverwege de tweede helft werd gezongen ’Er staat een schaap op het veld’ en volgden bijbehorende geluiden.
Er werd door niemand (scheidsrechter en stadionspeaker) in De Kuip aandacht geschonken aan het onwenselijke liedje. Een nalatigheid. Juist nu international Adam Maher zijn neus meer en meer tegen het venster drukt als een grote speler in de Nederlandse competitie, mag je actie verwachten van betrokken partijen om dit supportersgedrag een halt toe te roepen.
Dat soort dingen betekenen ook niet bijster veel...Het is meer om de tegenstander te bespotten dan hem om zijn kleur te discrimineren.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:29 schreef Dekatria het volgende:
Dan vond ik de oerwoudgeluiden die sommigen maakten bij Altidore een heel stuk mongoler. Het merendeel van ons eigen elftal is getint.
quote:Op maandag 11 februari 2013 07:15 schreef SlamD het volgende:
Schande!
[..]
Het woord schaap gebruiken kan natuurlijk niet! Kamervragen!
En hij speelde ook niet super. Gewoon weer afgetroefd door de clasies, tonnies en jp'tjes van deze wereld.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Er staat een schaap op het veld, ja ja een schaap op het veld, het is Maheheheheheheheher
Inderdaad. Clasie naar PSV. Die kleuter heeft bij ons helemaal niets te zoeken. Nog niet misschien goed genoeg. Mongoloïde broertje van Sneijder is het.quote:
Wat lief.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Inderdaad. Clasie naar PSV. Die kleuter heeft bij ons helemaal niets te zoeken. Nog niet misschien goed genoeg. Mongoloïde broertje van Sneijder is het.
Ik vind het vooral lief dat jullie hem een beschermde omgeving bieden waar hij een beetje onder de mensen komt.quote:
Ik vind je een leuke user maar dit is gewoon pure aids, dat gebrrijp je zelf toch ook wel?quote:Op maandag 11 februari 2013 08:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lief dat jullie hem een beschermde omgeving bieden waar hij een beetje onder de mensen komt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Inderdaad. Clasie naar PSV. Die kleuter heeft bij ons helemaal niets te zoeken. Nog niet misschien goed genoeg. Mongoloïde broertje van Sneijder is het.
Ach. Op sommige plaatsen stoppen ze dit soort jongens ver weg in de bossen. Diep respect voor Feyenoord hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind je een leuke user maar dit is gewoon pure aids, dat gebrrijp je zelf toch ook wel?
Hoop dat je er zelf om kunt lachen.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Op sommige plaatsen stoppen ze dit soort jongens ver weg in de bossen. Diep respect voor Feyenoord hoor.
Echt top!
Liever een lelijke voetballer die kan voetballen, dan die debiele stuiterdwerg van een Clasie.quote:
Zo zin in, Strootman de de hele middenveld van Feyenoord sloopt en dan Toivonen die alles erin knaltquote:
Iets relevanter dan lullen over de kutkop van Strootman. Zou zonde zijn, maar wel begrijpelijk van die gozer. Even nog cashen.quote:Feyenoord moet serieus vrezen dat hoofd opleidingen Stanley Brard aan het einde van het seizoen vertrekt bij de club. Afgevaardigden van de voetbalbond van Azerbeidzjan hebben zich in de Kuip gemeld om het hoofd van de florerende jeugdopleiding op Varkenoord vast te leggen. Brard voerde al een gesprek met de delegatie uit Azerbeidzjan.
De Hagenaar wilde gisteren vanuit Portugal, waar hij samen met collega Maup Martens aanwezig is bij interlands van de Nederlandse jeugdelftallen, niet reageren op de interesse vanuit het land aan de Kaspische Zee. Ook technisch directeur Martin van Geel voelde die behoefte gisteravond niet. 'Op dit moment wil ik er helemaal niets over zeggen', zei de technisch directeur.
Fuckin Azerbeidzjan. Dan zou ik toch in Rotterdam blijven. Dan maar wat minder centjes.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iets relevanter dan lullen over de kutkop van Strootman. Zou zonde zijn, maar wel begrijpelijk van die gozer. Even nog cashen.
Boukhari heeft tenminste krullen.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat wordt toch al jarenlang tegen Boukhari gezongen en daar heb ik nog nooit ook maar 1 woord over gelezen.
Had ik al eerder gepost. Hij zou ook niet bepaald staan te springen, maar het zou om zo;n gigantsche salarisverhoging gaan dat hi j het toch overweegt...quote:Op maandag 11 februari 2013 08:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Fuckin Azerbeidzjan. Dan zou ik toch in Rotterdam blijven. Dan maar wat minder centjes.
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien zeker? Speelde prima en was (weer) heel belangrijk op het middenveld.
Dat dus. Voegt niets toe. Vilhena moet gewoon op 10. Komt ie veel beter uit de verf dan op de rechterkant.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb weer de hele wedstrijd op Immers zitten letten. 1 goed schot, en één bal veroverd, verder deed ie niets goed en lag ie weer veel te vaak op het gras. Waar-de-lo-ze speler.
ach kijk eens aan, hij kan ook nog uithuilen bij de persquote:Feyenoord-aanhang beledigt Maher: 'Er staat een schaap op het veld'
Maandag, 11 februari 2013 om 08:00
De sfeer in De Kuip was zondagmiddag weer geweldig, maar een deel van de Feyenoord-fans liet zich in de thuiswedstrijd tegen AZ van zijn minste kant zien. Na het wangedrag van enkele supporters van FC Den Bosch moest Adam Maher het ook uit bij Feyenoord ontgelden. Halverwege de tweede helft werd 'Er staat een schaap op het veld' gezongen, zo meldt De Telegraaf.
Bij het liedje volgden volgens het ochtendblad 'bijbehorende geluiden', maar er werd niet ingegrepen. Scheidsrechter Bas Nijhuis zag geen reden om het spel stil te leggen, terwijl de stadionspeaker ook geen moeite deed om het gezang te stoppen. Het is niet bekend of de KNVB een vooronderzoek zal starten naar het gedrag van een deel van de fans.
De negentienjarige Maher werd geboren in Amsterdam, maar heeft Marokkaans bloed door zijn lijf stromen. De middenvelder was afgelopen woensdag nog een van de uitblinkers bij het Nederlands elftal, in de oefeninterland tegen Italië. Maher hoopt bezig te zijn aan zijn laatste seizoen bij AZ en wil vervolgens naar PSV of Ajax.
Dit gaat echt helemaal nergens over.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach kijk eens aan, hij kan ook nog uithuilen bij de pers
Nog zoeen. In het interview met EL zeiden Boëtius en Vilhena dat ze basisspelers zijn en niet meer 'broekies' zoals die EL presentator zei. Wat doet het AD?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:06 schreef OProg het volgende:
Straks noemen de fans van 1 van de tegenstanders Pelle ergens de komende weken nog spagettivreter.
Telesport gaf ook een 6,5 aan Boëtius, niet serieus te nemen die luiquote:Op maandag 11 februari 2013 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Really?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Telesport gaf ook een 6,5 aan Boëtius, niet serieus te nemen die lui
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
TelegraafWat is het toch een trieste krant
Die zogenaamde voetbal Jaap de Groot is helemaal te kansloos voor woorden.
In hun elftal v/d week staat Boetius niet
En heel stuk Vitesse - PSV gezien en daar viel Lens me niet eens echt op. En die staat er dan wel in.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die zogenaamde voetbalkenner Jaap de Groot is helemaal te kansloos voor woorden.
De Telegraaf kent dezelfde objectiviteit als bijvoorbeeld Radio Rijnmond of het Eindhovens Dagblad. Helaas is De Telegraaf een landelijke krant en zouden ze hun objectiviteit moeten kunnen behouden.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die zogenaamde voetbalkenner Jaap de Groot is helemaal te kansloos voor woorden.
Weet niet welk deel jij hebt gezien, maar Lens speelde gewoon goed.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:20 schreef OProg het volgende:
[..]
En heel stuk Vitesse - PSV gezien en daar viel Lens me niet eens echt op. En die staat er dan wel in.
Dat is het dus. Net als het niet boeiend is wat ze op AT5 doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Telegraaf kent dezelfde objectiviteit als bijvoorbeeld Radio Rijnmond of het Eindhovens Dagblad. Helaas is De Telegraaf een landelijke krant en zouden ze hun objectiviteit moeten kunnen behouden.
Waar ontken ik dat dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet niet welk deel jij hebt gezien, maar Lens speelde gewoon goed.
Toch komt zo'n rapporteur meestal uit de regio van de wedstrijdquote:Op maandag 11 februari 2013 10:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is het dus. Net als het niet boeiend is wat ze op AT5 doen.
Maar nu heb je het over een krant die zichzelf in Nederland 'De Nummer 1 in Nieuws' noemt.
Is inderdaad een lachertje. Amsterdammers zeggen hetzelfde over het AD, maar dat valt gewoon in het niet bij de Telegraaf.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is het dus. Net als het niet boeiend is wat ze op AT5 doen.
Maar nu heb je het over een krant die zichzelf in Nederland 'De Nummer 1 in Nieuws' noemt.
Al was de rapporteur in De Kuip geboren, als je Boëtius een 6.5 geeft na een wedstrijd als gister heb je stront in je ogen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch komt zo'n rapporteur meestal uit de regio van de wedstrijd
Jij zegt dat hij je niet is opgevallen. Je valt op als je goed bent. Toch?quote:
Amsterdammers lezen het Paroolquote:Op maandag 11 februari 2013 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is inderdaad een lachertje. Amsterdammers zeggen hetzelfde over het AD, maar dat valt gewoon in het niet bij de Telegraaf.
Ik heb het niet gezien, alleen de goals, gebaseerd daarop heb je al gelijk denk ikquote:Op maandag 11 februari 2013 10:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al was de rapporteur in De Kuip geboren, als je Boëtius een 6.5 geeft na een wedstrijd als gister heb je stront in je ogen.
Nu trek je zelf een conclusie.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij je niet is opgevallen. Je valt op als je goed bent. Toch?
Daarom is zijn uitverkiezing terecht.
Prachtig, leuke spelerquote:Op maandag 11 februari 2013 10:54 schreef Caland het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)sse-van-boetius.html
Toch wel wonderbaarlijk hoe Immers twee van dat soort ballen op maat eet te verneuken.
Huh dit is nep want hij staat er 2 keer opquote:Op maandag 11 februari 2013 10:59 schreef StofferEnBlik het volgende:
Ben geen fan van Immers, zal het nooit worden ook.. En dit maakt het er niet beter op:
[ afbeelding ]
Kijk waar hij geraakt wordt + waar hij "pijn" heeft
Een 6,5 voor Boëtius? Die jongen verdient minstens een 9! Hoop echt dat die meer van zulke wedstrijden kan laten zien. Genieten gewoonquote:Op maandag 11 februari 2013 10:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al was de rapporteur in De Kuip geboren, als je Boëtius een 6.5 geeft na een wedstrijd als gister heb je stront in je ogen.
Kan toch dat hij verkeerd landde? Daar komen veel klote blessures uit voort. Verder werd hij echt wel hard geraakt, weinig intentie achter bij Viergever, maar met gestrekt been in de lucht inkomen en de bal finaal missen, tja is gewoon rood.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:59 schreef StofferEnBlik het volgende:
Ben geen fan van Immers, zal het nooit worden ook.. En dit maakt het er niet beter op:
[ afbeelding ]
Lens stond 10x buitenspel en was bij geen 1 doelpunt van PSV betrokken. Ik vind Lens een geweldige speler en zou hem graag bij Feyenoord zien maar hij was niet goed tegen Vitesse.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet niet welk deel jij hebt gezien, maar Lens speelde gewoon goed.
Ja en dan ook nog eens de knjb meehebben en het is oneerlijk dat wij in de kuip spelen en dat wij altijd een rode kaart en penalty meekrijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 06:25 schreef tammepiet het volgende:
Feyenoord speelt in een heel seizoen 34,5 wedstrijd. Okay dat was vorige seizoenen ook maar zie dat als belangrijke factor.
Lamprou staat niet op goalquote:Op maandag 11 februari 2013 08:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo zin in, Strootman de de hele middenveld van Feyenoord sloopt en dan Toivonen die alles erin knalt
DIe indiaan serieus nemenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou en, het was nog wel rood, wat maakt het uit waar hij zijn been vastpakt en welk been. Viergever raakt de bal niet maar Immers wel en ook nog op een gevaarlijke manier.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:59 schreef StofferEnBlik het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Toch vond Marcellis niet dat hij was weg gespeeld door de Feyenoorder. „Wat het zo moeilijk maakt om tegen hem te voetballen? Hoezo? Hij maakte een mooi doelpunt, maar verder is hij niet erg dreigend geweest. Soms nam Boëtius de bal verkeerd aan en ging hij liggen. Als een aanvaller valt en schreeuwt, krijgt hij tegenwoordig al snel een vrije trap mee. Dat was ook nu het geval. Natuurlijk is dat slim van hem, maar ik vind dat de scheidsrechters vaker mogen door laten voetballen. Dat zou fijn zijn.”
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog meer middelmaat uit Den Haag? No thanks.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:16 schreef satecl het volgende:
Die Chery is eind dit seizoen toch transfervrij? Ik zou dat een goeie versterking vinden voor aan de rechterkant. Dan mogen ze in Den Haag weer genieten van Verhoek.
Sowieso als die mensen volgens het boekje de wedstrijd erbij hadden genomen, hadden Altidore en Gorter er ook afgemoeten, maar daar hoor je niemand over. Prima ook, we spelen ook veel wedstrijden met rode kaarten / penalties, maar ze vallen zowel tegen- als voor ons, dat heft elkaar wel op.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog eens de knjb meehebben en het is oneerlijk dat wij in de kuip spelen en dat wij altijd een rode kaart en penalty meekrijgen.
Boehoehoe.
Nog meer excuses?
Ruilen met Immersquote:Op maandag 11 februari 2013 11:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nog meer middelmaat uit Den Haag? No thanks.
Mathijsenquote:
Slaande beweging, ik zou hem ook niet geven, maar als je strikt het boekje erbij paktquote:Op maandag 11 februari 2013 11:23 schreef Caland het volgende:
Ik vond dat van Altidore echt geen rood.
Met een sportbijlage zo klein dat je je reet er nog niet af kan vegen!quote:Op maandag 11 februari 2013 10:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Een slaande beweging maken is rood. Lees het arbitersboekje er maar op naquote:Op maandag 11 februari 2013 11:23 schreef Caland het volgende:
Ik vond dat van Altidore echt geen rood.
die camera nog nooit gezien in nederland... my assquote:
Niet iedereen heeft er kijk op, ik wist niet eens dat er verschillende warenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die camera nog nooit gezien in nederland... my assding is al maanden in de verhuur man
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er kijk op, ik wist niet eens dat er verschillende waren
is al jaren zo joh. Cuenca wordt helemaal opgehemeld door de telegraaf. (hij had 1 leuke actie in de eerste minuten, daarna was tamata hem in persoonlijke duels gewoon de baas).quote:
En hij gaf de assist. Verder is het wel zo, Cuenca is een eindbaas.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:11 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
is al jaren zo joh. Cuenca wordt helemaal opgehemeld door de telegraaf. (hij had 1 leuke actie in de eerste minuten, daarna was tamata hem in persoonlijke duels gewoon de baas).
Daarom staat Tamata in het ad WEL in het elftal van de week.
Dat was echt super duidelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er kijk op, ik wist niet eens dat er verschillende waren
Wat kan deze camera dan wat anderen niet kunnen? Zie er niets speciaals aan, qua shots. Wel mooie beelden natuurlijk.quote:
je ziet wel een verschil toch ?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Wat kan deze camera dan wat anderen niet kunnen? Zie er niets speciaals aan, qua shots. Wel mooie beelden natuurlijk.
Tering zegquote:Op maandag 11 februari 2013 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet fijn een kleine 10.000 man die je aanroepen met ' JE MOEDER IS EEN HOER 'quote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tering zeg
Minste kant
Wedstrijd stilleggen
Vooronderzoek
Rot op joh
Straks gaan ze het hand in hand nog uitbannen omdat het al dan niet eventueel kan worden gelezen als een beladen uitspraak richting homoseksuelen![]()
Feyenoord Feyenoord, wat gaan we doen vandaag? Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag! Is uiteraard niet erg respectvol naar de tegenstander, laat staan als je begint over ze laten beven en iets laten beleven, want dan wordt het allemaal wel heel intimiderend
Dat is wat anders dan "er staat een schaap in de wei. het is mahèhèhèhèhèhèhèr", alhoewel ik dat van jou ook nou niet echt onder de erge spreekkoren schaarquote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet fijn een kleine 10.000 man die je aanroepen met ' JE MOEDER IS EEN HOER '
Niets dan waarhedenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet fijn een kleine 10.000 man die je aanroepen met ' JE MOEDER IS EEN HOER '
ach ik doe ook vrolijk mee hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 13:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan "er staat een schaap in de wei. het is mahèhèhèhèhèhèhèr", alhoewel ik dat van jou ook nou niet echt onder de erge spreekkoren schaar
en daar is t legioen ook voorquote:Op maandag 11 februari 2013 14:05 schreef Sejt het volgende:
Toch heerlijk dit. Elke tegenstander is geïntimideerd door De Kuip en het Legioen
Qua sfeer vond ik het maar een beetje tegenvallen gisterenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:05 schreef Sejt het volgende:
Toch heerlijk dit. Elke tegenstander is geïntimideerd door De Kuip en het Legioen
Neuh oke, daar heb je wel een punt.. Ach, wat dat betreft had Lulring (volgens mij) nog de beste respons, iets in de trant van "ze heeft veel tevreden klanten"quote:Op maandag 11 februari 2013 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach ik doe ook vrolijk mee hoor
maar als t tegen me gebruik zou worden zou ik t ook niet relaxed vinden
Tsja, zo moeilijk kan het toch niet zijn, om dat niet persoonlijk op te vatten. Nee, lekker huilen tegen de pers en de pers geniet ervan.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Neuh oke, daar heb je wel een punt.. Ach, wat dat betreft had Lulring (volgens mij) nog de beste respons, iets in de trant van "ze heeft veel tevreden klanten"
Ik betwijfel of Maher zelf er wat van gezegd heeft trouwens, denk eerder dat de Telegraf gewoon een reden zoekt om Feyenoord zwart te maken (what's new). Vind het alleen vreemd dat ze dit dan oppakken, heb toch ook een aantal keer wat ge-oeoeoe gehoord bij Altidore..quote:Op maandag 11 februari 2013 14:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tsja, zo moeilijk kan het toch niet zijn, om dat niet persoonlijk op te vatten. Nee, lekker huilen tegen de pers en de pers geniet ervan.
10.000 volwassen mensen die een andere volwassen man bekritiseren door te melden dat zijn moeder een hoer is op een vrolijk deuntje.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
10.000 volwassen mensen die een andere volwassen man bekritiseren door te melden dat zijn moeder een hoer is op een vrolijk deuntje.
Voetbalpubliek is en blijft het domste van het domste binnen de samenleving. En dat zeg ik als iemand die gewoon heel het seizoen door wedstrijden bezoekt.
Ik zie Maher er wel voor aan, maar heb ook niet letterlijk gezien/gehoord. Kan dus goed, dat de pers (lees: Telegraaf) het lekker opklopt.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Maher zelf er wat van gezegd heeft trouwens, denk eerder dat de Telegraf gewoon een reden zoekt om Feyenoord zwart te maken (what's new). Vind het alleen vreemd dat ze dit dan oppakken, heb toch ook een aantal keer wat ge-oeoeoe gehoord bij Altidore..
Zoveel waarheid.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijk doen over spreekkoren. Spreekkoren zijn lachen. Liever tien spreekkoren in de lucht dan een aansteker richting 't veld.
Ja, stel je voor dat je moet gaan nadenken over het gedrag wat je vertoontquote:
Doen we daarom dan ook maar nietquote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je moet gaan nadenken over het gedrag wat je vertoont![]()
Eng, hoor.
Dus dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijk doen over spreekkoren. Spreekkoren zijn lachen. Liever tien spreekkoren in de lucht dan een aansteker richting 't veld.
Daar ga je toch geen geld aan uitgeven!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dus dit.
Overigens wel weer iets geniaals - een goeie collega van me is Ajacied, en hij is de enige van de voetbalminnende collega's die geen mok heeft met het logo van z'n eigen club. Ik zei dus een maand of wat terug "Het wordt maar eens tijd dat je een Ajax-mok heb. Wanneer ben je jarig?"
Donderdag is die gozer dus jarig, ik dus op zoek naar zo'n ding. In Rotterdam. Ik denk, dat kan toch wel? Nou, ik heb de hele stad gezien (leuk man, in een tjokvol Rotterdams souvenirwinkeltje vragen naar een Ajax-mok), en uiteindelijk kwam ik N.B. in Zuidplein uit bij die Lektuurshop die overal waar je kijkt behangen is met Feyenoord-artikelen. Weer die vraag. "Oh, ja, die hebben we wel... maar die staan achter"
Volgende keer bestel ik zoiets wel via internet
Sowieso, De Telegraaf die het opneemt voor een "Marokkaanse Nederlander". Want ja heus, die krant staat er bekend om dat ze daar zo genuanceerd over berichten.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Maher zelf er wat van gezegd heeft trouwens, denk eerder dat de Telegraf gewoon een reden zoekt om Feyenoord zwart te maken (what's new). Vind het alleen vreemd dat ze dit dan oppakken, heb toch ook een aantal keer wat ge-oeoeoe gehoord bij Altidore..
Gewoon sensatiezoekerij, niks nieuws onder de zon.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso, De Telegraaf die het opneemt voor een "Marokkaanse Nederlander". Want ja heus, die krant staat er bekend om dat ze daar zo genuanceerd over berichten.
Maar wel erg vergezocht. En daarom des te schijnheiliger. Maar ja, als je daarnaast Boëtius een 6,5 geeft dan afficheer je jezelf ook wel als neuzenvod en niet als serieus te nemen krant.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon sensatiezoekerij, niks nieuws onder de zon.
quote:Alleen FC Porto en Real tippen aan thuisreeks Feyenoord
Met de 3-1 overwinning op AZ bevestigde Feyenoord zondag andermaal de soevereiniteit in de eigen Kuip. Onder trainer Ronald Koeman zijn de Rotterdammers al 22 competitiewedstrijden ongeslagen op eigen veld. In Europa's topcompetities hebben alleen FC Porto en Real Madrid een nog langer lopende reeks.
Sinds zijn aanstelling in 2011 verloor Koeman met Feyenoord alleen de thuisduels met ADO Den Haag (0-3) en NEC (0-1). Sinds die 1-0 nederlaag tegen de op 5 november 2011 won de Stadionclub zeventien van de 22 thuiswedstrijden in de Eredivisie. De andere vijf eindigden allen gelijk.
Hoewel Feyenoord het clubrecord uit de jaren zestig en zeventig van liefst 65 ongeslagen duels nog lang niet in zicht heeft, zijn er in de Europese topcompetitities slechts twee clubs die aan de reeks van de in ere herstelde Rotterdamse topclub kunnen tippen.
Van alle clubs uit de twaalf beste landencompetities van Europa (gebaseerd op de UEFA-coëfficiëntenlijst) zijn er met Anderlecht, FC Anzhi, Atlético Madrid, Barcelona, Benfica, Dnjepr Dnjepropetrovsk, FC Porto, Real Madrid en Shakhtar Donetsk slechts negen andere clubs die dit seizoen nog geen thuiswedstrijd hebben verloren in competitieverband.
Veelzeggend over de reeks van Feyenoord is dat van dat achttal clubs alleen FC Porto en Real Madrid een langer overeind bleven in eigen stadio. Real doet het met 23 duels zonder nederlaag in Santiago Bernabéu nipt beter dan Feyenoord, maar FC Porto is met 67 duels ongenaakbaar. De regerend Portugees kampioen verloor in Estadio Dragão voor het laatst een competitieduel op 25 oktober 2008 (Leixões, 2-3).
Het zal dus nog even duren voor De Kuip dezelfde status als het onderkomen van Porto krijgt, maar feit is dat Feyenoord bezig is aan de beste thuisreeks van de 21ste eeuw. Onder Erwin Koeman en Bert van Marwijk kwam het nooit verder dan vijftien duels op eigen veld zonder nederlaag. Over twee weken staat tegen PSV daarom meer dan alleen de titelstrijd op het spel. (Tim Vos)
Oh jee dit soort statistieken word ik van de zenuwen van. Als we nou ooit Porto inhalen zou wel briljant zijn zeg.quote:
Dat wel, wel een beetje infantiel gedrag.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon sensatiezoekerij, niks nieuws onder de zon.
En dan de wetenschap dat die 0-1 van NEC nog eens 2 meter buitenspel was...quote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Oh jee dit soort statistieken word ik van de zenuwen van. Als we nou ooit Porto inhalen zou wel briljant zijn zeg.
Nice.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef Jimbo het volgende:
Even in mn glazen bol gekeken, en als we van pisvee winnen, dan halen we gewoon de 1e plek dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |