Als wij van PSV winnen dan worden we kampioenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Afgaande op ons speelschema; als wij over 6 speelronden / 6 speelronden voor het einde nog steeds op slechts 3 punten van de koploper staan, dan gaan we 'm pakken.
Zeg dat nou niet. Ik krijg Dries Mertens flashbacks.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als wij van PSV winnen dan worden we kampioen
Ok, ik ga de boel niet jinxenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Ik krijg Dries Mertens flashbacks.
Er kan altijd een blessure voorkomen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als wij van PSV winnen dan worden we kampioen
Dat hoeft niet eens.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:35 schreef Caland het volgende:
Als wij alle resterende wedstrijden winnen dan worden we kampioen.
PSV heeft het doelsaldo verschil dan nog op ons voor, er vanuitgaande dat zij behalve de nederlaag in De Kuip dan alles winnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:35 schreef Caland het volgende:
Als wij alle resterende wedstrijden winnen dan worden we kampioen.
Niet als wij alles dikker winnenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
PSV heeft het doelsaldo verschil dan nog op ons voor, er vanuitgaande dat zij behalve de nederlaag in De Kuip dan alles winnen.
Ja wat denk je zelf, we blinken nou niet bepaald uit in scorend vermogen, zie alleen vandaag alquote:Op maandag 11 februari 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet als wij alles dikker winnen
mwah, PSV mag wel eens afgestraft worden voor dat gokken met miljoenen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb liever dat Psv kampioen wordt dan die joden. Dan komen al die sucess/teletekstsupporters weer boven (meer dan de helft van alle Ajax supporters dus)
Daar heeft iedere club met succes last van. Bij PSV en Twente is het misschien wel net zo erg.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb liever dat Psv kampioen wordt dan die joden. Dan komen al die sucess/teletekstsupporters weer boven (meer dan de helft van alle Ajax supporters dus)
En, wij hebben de jeugdquote:Op maandag 11 februari 2013 00:43 schreef Grifte het volgende:
De concurrenten mogen dan meer kwaliteit hebben, wij hebben een team, veel meer passie en beleving. En bovenal, De Kuip. Europees Voetbal is een topprestatie, maar er zit misschien nog wel wat moois in.
mits immersquote:Op maandag 11 februari 2013 01:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Zolang we top-4 eindigen boeit het me niet. Ik kan van dit team genieten zonder de resultaten. Stuk voor stuk hebben we leuke spelers, waar ik al het gehele seizoen van geniet.
Haha ja zag het net ook, die stond bijna binnen de lijnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Afgezien die twee dan.
Lamprou reageerde als een baas na de tweede goal trouwens, wat een held
Ook gezien ja wat een baas.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Afgezien die twee dan.
Lamprou reageerde als een baas na de tweede goal trouwens, wat een held
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:16 schreef Caland het volgende:
Sowieso hilarisch dat forum..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In principe, uitgaande van het eigen spel en de kwaliteiten in de selectie (zeker de breedte; lees, wat als Pel uitvalt...).quote:Op maandag 11 februari 2013 00:39 schreef Caland het volgende:
Mijn post was niet echt serieus, Feyenoord is absoluut geen kampioenskandidaat.
verkoekoekquote:Op maandag 11 februari 2013 01:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Zolang we top-4 eindigen boeit het me niet. Ik kan van dit team genieten zonder de resultaten. Stuk voor stuk hebben we leuke spelers, waar ik al het gehele seizoen van geniet.
TBS Fernandez.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:38 schreef De_Pel het volgende:
Ah damn!
Deze man huppelt ook nog eens bij ons rond:
[ afbeelding ]
Gelukkig vergeet je dat ondertussen bijna
Mwa. Verdediging staat nog niet helemaal super natuurlijk, wat eigenlijk onbegrijpelijk is met de spelers die we hebben. Middenveld komt in de toppers nog te vaak tekort, is gewoon niet genoeg in balans. Zouden El Ah terug moeten halen, dan hebben we gelijk weer het beste middenveld van Nederland (hyena naar voren schuiven). Rechtsbuiten is gewoon ruk.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hebben trouwens qua bassis elf op de rechtsbuiten positie niks tw klagen wat betreft kwaliteit en talent ik zie niet in waarom onze selectie minder is dan die van Ajax Psv of Twente.
Het woord schaap gebruiken kan natuurlijk niet! Kamervragen!quote:Adam Maher weer bespot
Van onze Telesportredactie
Na het wangedrag van het publiek van FC Den Bosch in de richting van de in Marokko geboren Nederlander Adam Maher tijdens de bekerontmoeting met AZ, liet een deel van de Feyenoord-aanhang zich gisteren ook van de slechtste zijde zien. Halverwege de tweede helft werd gezongen ’Er staat een schaap op het veld’ en volgden bijbehorende geluiden.
Er werd door niemand (scheidsrechter en stadionspeaker) in De Kuip aandacht geschonken aan het onwenselijke liedje. Een nalatigheid. Juist nu international Adam Maher zijn neus meer en meer tegen het venster drukt als een grote speler in de Nederlandse competitie, mag je actie verwachten van betrokken partijen om dit supportersgedrag een halt toe te roepen.
Dat soort dingen betekenen ook niet bijster veel...Het is meer om de tegenstander te bespotten dan hem om zijn kleur te discrimineren.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:29 schreef Dekatria het volgende:
Dan vond ik de oerwoudgeluiden die sommigen maakten bij Altidore een heel stuk mongoler. Het merendeel van ons eigen elftal is getint.
quote:Op maandag 11 februari 2013 07:15 schreef SlamD het volgende:
Schande!
[..]
Het woord schaap gebruiken kan natuurlijk niet! Kamervragen!
En hij speelde ook niet super. Gewoon weer afgetroefd door de clasies, tonnies en jp'tjes van deze wereld.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Er staat een schaap op het veld, ja ja een schaap op het veld, het is Maheheheheheheheher
Inderdaad. Clasie naar PSV. Die kleuter heeft bij ons helemaal niets te zoeken. Nog niet misschien goed genoeg. Mongoloïde broertje van Sneijder is het.quote:
Wat lief.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Inderdaad. Clasie naar PSV. Die kleuter heeft bij ons helemaal niets te zoeken. Nog niet misschien goed genoeg. Mongoloïde broertje van Sneijder is het.
Ik vind het vooral lief dat jullie hem een beschermde omgeving bieden waar hij een beetje onder de mensen komt.quote:
Ik vind je een leuke user maar dit is gewoon pure aids, dat gebrrijp je zelf toch ook wel?quote:Op maandag 11 februari 2013 08:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lief dat jullie hem een beschermde omgeving bieden waar hij een beetje onder de mensen komt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Inderdaad. Clasie naar PSV. Die kleuter heeft bij ons helemaal niets te zoeken. Nog niet misschien goed genoeg. Mongoloïde broertje van Sneijder is het.
Ach. Op sommige plaatsen stoppen ze dit soort jongens ver weg in de bossen. Diep respect voor Feyenoord hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind je een leuke user maar dit is gewoon pure aids, dat gebrrijp je zelf toch ook wel?
Hoop dat je er zelf om kunt lachen.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Op sommige plaatsen stoppen ze dit soort jongens ver weg in de bossen. Diep respect voor Feyenoord hoor.
Echt top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |