SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldy.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Hij wilde shinen.quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ben je aan het aftellen tot je Roda UI?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Frustraties, altijd heerlijk om te lezenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef ejfaar het volgende:
Hoop dat Roda degradeert met dit antivoetbal![]()
![]()
Nee, tot de winst van Ajax.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je aan het aftellen tot je Roda UI?
2![]()
Eerste wel, 2e helaas nog niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoax, Kapiteintje zit op FOK!, dus WO + minimaal 10k netto per maand![]()
2 weken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Güzübüjük.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
![]()
Roda
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
JAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAA![]()
Bam! OleoleoleJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou allemaal strafrondjes rennen om het veld.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
![]()
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ben je zo blij met je Roda UI?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Och meisiequote:Op zondag 10 februari 2013 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tering zooi, wat een mazzel heeft dat Roda, tientallen keren op de lat etc
![]()
Mwah.. Goed gedaan van Roda wel.
Ajax had die kansen gewoon moeten verzilveren.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Vilhena.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Goed bezig, Roda![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
lekker voor die rukkende ajacieden van gisteren.
Zelfs de 5 minuten extra matchfixing hielp ze niet.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Nu "wij" nog.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vergis ik me nu of was ajax na de 2-2 van gisteren al zo goed als kampioen? Dacht ik toch gelezen te hebben?Un dann rettet kein Kavallerie,
Zo onverdiend ditquote:Op zondag 10 februari 2013 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat zijn de mooistequote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja, maar Immers had ook rood moeten hebben en Gorter volgens mij ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
Was die rode kaart terecht voor Viergever?![]()
Ja dus prutsers, want die moeten erin.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, kansen zat gehad![]()
hier.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn figuren zoals Syntix, Tjacka en Stijn?![]()
Met Braafheid centraal naast Douglasquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Roda JC wat een scheitclub is het echt! Het hele team + technische staf hoort een jaar geschort te worden voor onsportief gedrag. wat een anti voetbal![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn figuren zoals Syntix, Tjacka en Stijn?
Lama, werkt al weerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef RvLaak het volgende:
heeft iemand de EDL link naar PEC-Twente? Site doet ff wat moeilijk hier![]()
![]()
Dadelijk kunt U zien hoe Zwolle van Twente gaat winnen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Schoten op doel 19 - 1
Hoekschoppen 14 - 0
Balbezit 71% - 29%
Stand 1 - 1
“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
“Take a step back, look at the bigger picture.”![]()
Wordt lastig zonder Bensonquote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef TLC het volgende:
Dadelijk kunt U zien hoe Zwolle van Twente gaat winnen![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef dieselnoi het volgende:
Roda JC wat een scheitclub is het echt! Het hele team + technische staf hoort een jaar geschort te worden voor onsportief gedrag. wat een anti voetbal
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Roda heeft 1/100 de begroting van ajax niet zeiken![]()
![]()
Die gasten kan je toch niets verwijten, gewoon knap een punt gehaald, wel met wat gelukquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef dieselnoi het volgende:
Roda JC wat een scheitclub is het echt! Het hele team + technische staf hoort een jaar geschort te worden voor onsportief gedrag. wat een anti voetbal![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef PowerData het volgende:
Schoten op doel 19 - 1
Hoekschoppen 14 - 0
Balbezit 71% - 29%
Stand 1 - 1![]()
![]()
Roda, wat een kut-team zeg. Met z'n 11en op eigen veld en hopen op een uitbraak
Desalniettemin had Ajax dit Roda normaal gesproken met 5/6-0 van het veld moet trappen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Is toch ook zo, jullie blijven kut psvquote:![]()
Wij hadden zojuist gewoon pech. Jullie kunnen gewoon niet beter en spelen laf.
Ajax![]()
![]()
Hoe was de zuurkool lunch?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef dieselnoi het volgende:
Wat deden jullie dan bij Vitesse?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is toch ook zo, jullie blijven kut psv![]()
Ajax![]()
Ernstigquote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef PowerData het volgende:
Schoten op doel 19 - 1
Hoekschoppen 14 - 0
Balbezit 71% - 29%
Stand 1 - 1"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Matige troll 1/10quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajax![]()
Deze manquote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajax
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jep, komt toch een beetje door het gebrek aan echt scorend vermogen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef ValHallen het volgende:
Jammer maar helaas. Ajax heeft dit seizoen teveel van zulke wedstrijden.
Vond trouwens dat ze de flanken ook totaal niet benutten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Fischer was dramatischquote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jep, komt toch een beetje door het gebrek aan echt scorend vermogen.
Vond trouwens dat ze de flanken ook totaal niet benutten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet laf spelen. Wij hebben een voetbalidentiteit itt toch jullie.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat deden jullie dan bij Vitesse?![]()
Klopt wel jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef ValHallen het volgende:
Jammer maar helaas. Ajax heeft dit seizoen teveel van zulke wedstrijden.![]()
Wel falen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet laf spelen. Wij hebben een voetbalidentiteit itt toch jullie.
gr![]()
Ja, dat dus.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef ValHallen het volgende:
Jammer maar helaas. Ajax heeft dit seizoen teveel van zulke wedstrijden.![]()
quote:
Gebrek aan ervaring ook. Maakt ook niet veel uit verder. Je hoeft dit seizoen geen kampioen te wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jep, komt toch een beetje door het gebrek aan echt scorend vermogen.
Vond trouwens dat ze de flanken ook totaal niet benutten.![]()
Maar het kan nog steedsquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gebrek aan ervaring ook. Maakt ook niet veel uit verder. Je hoeft dit seizoen geen kampioen te worden![]()
Hoe speelde Pelle eigenlijk?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nou, hup Twente!
Gaan die achterlijke boertjes met een Roda UI patsen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Was een weddenschap.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan die achterlijke boertjes met een Roda UI patsen![]()
Awh, het spijt me manquote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
![]()
Verkeerde woordkeuze, boeiend.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is het toch geen weddenschap.![]()
Jawel.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is het toch geen weddenschap.
Alleen een extreem treurige.![]()
Wel als je last heb van een dissociatieve persoonlijkheidsstoornisquote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is het toch geen weddenschap.![]()
Oke dan haal ik hem wel weg.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
Naar een jood/klappertje luisterenquote:
Nee hoor, laat maar staanquote:
bedoeldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Was niet als weddenschap bedoelt hoor![]()
Bedoeld.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Was niet als weddenschap bedoelt hoor![]()
bedoeldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Was niet als weddenschap bedoelt hoorWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Slecht voorbeeldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso die weddenschappen hier"Als messi 3x scoort neem ik een Maradona UI voor 6 jaar"
Je vergeet een punt achter je zin.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik jou iedere keer moet verbeteren ben ik morgen nog bezigWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je vergeet de .quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik jou iedere keer moet verbeteren ben ik morgen nog bezig![]()
Roda goed gevoetbald, alleen is het wel anti-voetbal en jammer van het voetbalspel dat aan
één kant gespeeld wordt.. , aan de andere kant als je tegen een grootmacht speelt en je wilt er een punt uit slepen dan geef ik Roda groot gelijk.En Ajax had z'n kansen moeten benutten.. Het is ook goed te zien dat Ajax gewoon een echt goed scorende spits mist. Sigi komt terug maar is nog herstellend. Gewoon weer afwachten tot aan het einde van het seizoen. Want de ene keer kan Vitesse bovenaan staan en dan weer Twente zo onstabiel is de competitie.![]()
Ik maak nooit fouten.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik jou iedere keer moet verbeteren ben ik morgen nog bezig![]()
die jeugdspeler jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt de Europese topper in spe?![]()
Misschien kan ie wel goed legoën.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt de Europese topper in spe?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Een 18-jarige die een slechte wedstrijd speeltquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt de Europese topper in spe?Nooit meer opstellen
![]()
![]()
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.quote:![]()
--> Boetiusquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een 18-jarige die een slechte wedstrijd speeltNooit meer opstellen
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt,![]()
![]()
![]()
Bij Feyenoord werd Boetius ook opgehemeld na zijn debuut tegen Ajax, daarna liet hij weken niks meer zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.![]()
Grapje zeker?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.Genoeg talenten die bij jullie ook opgehemeld worden.
![]()
watquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.![]()
zit toch geen verschil in, ook bij Feyenoord gaat dat zo. De lichting van jullie wordt ook (terecht) bejubeldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Simpel, bij Ajax is het een unicum dat er iemand uit de jeugd goed genoeg is zodat hij wel kan voetballen in het eerste. Bij Feyenoord worden ze domweg goed opgeleid.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja, grappig,quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, bij Ajax is het een unicum dat er iemand uit de jeugd goed genoeg is zodat hij wel kan voetballen in het eerste. Bij Feyenoord worden ze domweg goed opgeleid.![]()
TAAADIIIIC
Ga weg man, heeft zelfs in z'n minste wedstrijd een voldoende gescoord aap.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord werd Boetius ook opgehemeld na zijn debuut tegen Ajax, daarna liet hij weken niks meer zien.![]()
![]()
HOppa heerlijk 01It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ah, je verdraait nu je woorden. Logisch.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door de media GGMM. Niet gelijk lopen trekken omdat je denkt een fout van me te zien.![]()
Ja, maar jij bent een 2e HMF die ook iedere Feyenoord-speler geweldig vindt. Een discussie heeft dus vrij weinig zinquote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg man, heeft zelfs in z'n minste wedstrijd een voldoende gescoord aap.![]()
![]()
Mwoah...nu komen die verhaaltjes, maar toen ze net debuteerden had je dat niet...terwijl je dat bij Fischer en Eriksen wel van het begin af aan had. Ga nou niet beweren dat er niet overdreven gegeild wordt op Ajax-talenten he.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
zit toch geen verschil in, ook bij Feyenoord gaat dat zo. De lichting van jullie wordt ook (terecht) bejubeld![]()
De laatste jaren wel ja idd.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, bij Ajax is het een unicum dat er iemand uit de jeugd goed genoeg is zodat hij wel kan voetballen in het eerste. Bij Feyenoord worden ze domweg goed opgeleid.Eigenlijk belachelijk als je erover nadenkt dat Ajax het zo ver heeft laten komen.
![]()
Ze hebben inderdaad wel wat verwachtingen als je voor een miljoen wordt binnen gehaaldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...nu komen die verhaaltjes, maar toen ze net debuteerden had je dat niet...terwijl je dat bij Fischer en Eriksen wel van het begin af aan had. Ga nou niet beweren dat er niet overdreven gegeild wordt op Ajax-talenten he.![]()
Fischer en Eriksen worden ook internationaal in de gaten gehouden, dat is denk ik wel een verschil.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.
Feyenoord heeft grote talenten evenals ajax, maar ik vind het gezien het niveau van de eredivisie lastig om in te schatten wat potentiële wereldtop is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Doei GGMMquote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je verdraait nu je woorden. Logisch.![]()
![]()
![]()
gaat weer de goede kant opquote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De laatste jaren wel ja idd.Eigenlijk belachelijk als je erover nadenkt dat Ajax het zo ver heeft laten komen.
![]()
Dat komt omdat Fischer op zijn 16e al wereldwijd bekend was en overal naartoe kon.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...nu komen die verhaaltjes, maar toen ze net debuteerden had je dat niet...terwijl je dat bij Fischer en Eriksen wel van het begin af aan had. Ga nou niet beweren dat er niet overdreven gegeild wordt op Ajax-talenten he.![]()
![]()
Ga weg mongool.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een 2e HMF die ook iedere Feyenoord-speler geweldig vindt. Een discussie heeft dus vrij weinig zinJe weet niet waar je 't over hebt. Had jij geen perma btw? Welke FA met een braindefect heeft jou hier weer terug op Fok! gelaten?
![]()
Boetius en Kongoloquote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Fischer en Eriksen worden ook internationaal in de gaten gehouden, dat is denk ik wel een verschil.
Feyenoord heeft grote talenten evenals ajax, maar ik vind het gezien het niveau van de eredivisie lastig om in te schatten wat potentiële wereldtop is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 16:45:49 ]![]()
Ik heb nog nooit een ban gehad, dus dat lijkt me sterkquote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg mongool.Je weet niet waar je 't over hebt. Had jij geen perma btw? Welke FA met een braindefect heeft jou hier weer terug op Fok! gelaten?
![]()
![]()
Kneusjequote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou idd snel weg gaan, je maakt jezelf belachelijk.![]()
![]()
Hij haalt jou en HMF door elkaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad, dus dat lijkt me sterk![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
GGMM jij bent mod, dus jij bent belachelijkSneu om te gaan schelden, maar ok.quote:![]()
En dan voor Ajax kiezen?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat komt omdat Fischer op zijn 16e al wereldwijd bekend was en overal naartoe kon.![]()
![]()
Daar valt nog niets zinnigs over te zeggen. Dan eerder bijvoorbeeld een Maher.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ok man wat jij wil. Ajax is kut, Feyenoord is geweldig, bedankt voor dit inzicht. Tijd voor Vvv - Twente nu.quote:![]()
Gast, 100% zeker dat jij een jaar geleden een ban had toen je jezelf niet kon gedragen in 't PSV topic.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad, dus dat lijkt me sterk![]()
nee, ze presenteren ze als jeugd, dat zijn ze ook. matige trollquote:Op zondag 10 februari 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ze kopen talenten op 16-17 jarige leeftijd en presenteren ze dan als eigen jeugd.![]()
Zullen we daar PEC van maken?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok man wat jij wil. Ajax is kut, Feyenoord is geweldig, bedankt voor dit inzicht. Tijd voor Vvv - Twente nu.![]()
Ja, Ajax is een grote naam in Denemarken. Talenten komen graag deze kant op omdat ze weten dat ze hier op hun 18e wekelijks kunnen spelen.quote:![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, 100% zeker dat jij een jaar geleden een ban had toen je jezelf niet kon gedragen in 't PSV topic.
Ontopic nu weer aub.![]()
Ik weet zeker van niet. Kan GGMM misschien wel controleren als je dat wilt.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, 100% zeker dat jij een jaar geleden een ban had toen je jezelf niet kon gedragen in 't PSV topic.![]()
Denemarken != Amsterdam. Ergo geen eigen jeugdquote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, Ajax is een grote naam in Denemarken. Talenten komen graag deze kant op omdat ze weten dat ze hier op hun 18e wekelijks kunnen spelen.![]()
![]()
Wat is jouw obsessie met HMF? Elke keer als hij een ban heeft ga je hier tof lopen doen ipv 't gewoon te zeggen als hij wel kan reageren. Held op sokken.quote:![]()
ik erger me dood aan het foutief en overdreven gebruik van ergoquote:Op zondag 10 februari 2013 16:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denemarken != Amsterdam. Ergo geen eigen jeugd![]()
Ik geef een hond ook hondenvoer en geen entrecote.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sneu om te gaan schelden, maar ok.![]()
Holy shit goede redding van MihaylovIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Uh, oke.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met HMF? Elke keer als hij een ban heeft ga je hier tof lopen doen ipv 't gewoon te zeggen als hij wel kan reageren. Held op sokken.![]()
Jawel. Ik kan daar zinnige dingen over zeggen. Schrijf maar op: Boetius en Kongolo.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar valt nog niets zinnigs over te zeggen. Dan eerder bijvoorbeeld een Maher.![]()
lolquote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht wel verstandig. Na Roda heb ik wel genoeg Limburg voor even gezien...In deze, volgens mij, wel correct gebruiktquote:Op zondag 10 februari 2013 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ik erger me dood aan het foutief en overdreven gebruik van ergo![]()
![]()
Waarheid hoor, maar op welke manier volgt dat precies uit mijn opmerking dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok man wat jij wil. Ajax is kut, Feyenoord is geweldig, bedankt voor dit inzicht. Tijd voor Vvv - Twente nu.![]()
Het sneue is dat het geen troll is.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, ze presenteren ze als jeugd, dat zijn ze ook. matige troll![]()
In dezenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol
[..]
In deze, volgens mij, wel correct gebruiktUn dann rettet kein Kavallerie,
Ze zijn het ook niet gewend om te winnen, daarom weten ze niet goed hoe ze met een overwinning om moeten gaan.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
Het lijkt wel of Feyenoord heeft verloren, wat een frustratie hierOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord-Ajax discussie is afgelopen nu. Over de wedstrijd graag. De tering zeg, waar maak je je druk om![]()
![]()
Wat ergoïstisch van je om een ander z'n pleziertje niet te gunnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ik erger me dood aan het foutief en overdreven gebruik van ergo![]()
is in ieder geval wel overdreven gebruikquote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol
[..]
In deze, volgens mij, wel correct gebruikt![]()
Niet door mij, ik gebruik het zelden. Ergo, jouw opmerking gaat niet opquote:Op zondag 10 februari 2013 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
is in ieder geval wel overdreven gebruik
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 16:53:04 ]![]()
leukquote:Op zondag 10 februari 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ergoïstisch van je om een ander z'n pleziertje niet te gunnen.![]()
nu doe je het alweerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet door mij, ik gebruik het zelden. Ergo, jouw opmerking gaat niet op![]()
![]()
omg... Scoort die ook een keer hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 16:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tering, die had zelfs Blind er nog in gekregen![]()
![]()
Spreuk van de dag:quote:Op zondag 10 februari 2013 16:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tering, die had zelfs Blind er nog in gekregen
1 doelpunt maakt nog geen topscorer.Un dann rettet kein Kavallerie,
Jezus kom op, Zwolle wordt beter en beterIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
That's football.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:53 schreef tompsv18 het volgende:
Zwolle had al een paar keer moeten scoren, pff[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus kom op, Zwolle wordt beter en beter![]()
![]()
Complimenten voor zwolle, die blijven toch altijd aardig voetballen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Met als hoogtepunt de wedstrijd in Eindhovenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef Monolith het volgende:
Complimenten voor zwolle, die blijven toch altijd aardig voetballen.![]()
![]()
ja, die hele kutdiscussie voor wat het waard is wordt alleen maar naar boven gehaald door gefrustreerde PSV'ers en Feijenoorders die constant er weer op wijzen dat die jongens echt gekocht zijn, voor het geval wij dat weer zijn vergeten. Het zijn gewoon spelers die in de jeugdselectie zitten en vanuit daar mee gaan doen, niks meer of minder. We weten heus wel dat ze eerst in een andere jeugdopleiding hebben gespeeld, zoals wel veel meer voetballers. He locadiaquote:![]()
Is een leuke ploeg inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef Monolith het volgende:
Complimenten voor zwolle, die blijven toch altijd aardig voetballen.![]()
Kom op Pec!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zwolle speelt wel aardig.
Castagnos![]()
![]()
Ook hier blijven ze ondanks de stand leuk voetballen en hadden ook al wel een gelijkmaker verdiend. Je ziet ook wel dat twente er weer gevaarlijk uitkomt en waarschijnlijk gewoon met vier één zal winnen ofzo, maar de wedstrijden blijven vermakelijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt de wedstrijd in EindhovenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een aansteller die van Polen.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Hup PEC!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moest kiezen tussen het altijd leuke Engelse voetbal of de eredivisie, dan is de keuze in het algemeen snel gemaaktquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Terugsturen naar Polen die Van Polenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat een aansteller die van Polen.![]()
Casta is altijdquote:![]()
![]()
-waardig.
Alsjeblieft, een fristi voor je frustiquote:Op zondag 10 februari 2013 16:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat een aansteller die van Polen.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een fristi voor je frusti
[ afbeelding ]
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Die had nooit naar Inter moeten gaan. Vrees dat het niet meer goed komt.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
... Gyasi..
-
Ik zag een redelijke voorzet op Tadic. Jammer dat die PECcer er beter voor stond.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Bij die counter.. Zoveel ruimte en dan weer zo nodig iemand proberen uit te spelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag een redelijke voorzet op Tadic. Jammer dat die PECcer er beter voor stond.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Tel aviv?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Grifte het volgende:
Ik ben op zoek naar gefrustreerde joodjes, iemand?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mja, dat zei Steve ook nog tijdens de winterstop in dinges (Palmeiras?), dat Twente te graag mooi wil scoren (Tadic die nóg een keertje kapt en draait) terwijl lelijke goals óók tellen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bij die counter.. Zoveel ruimte en dan weer zo nodig iemand proberen uit te spelen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
waarom nou per sé ajacieden provoceren? Omdat Feyenoord 1 keer na 7 jaar boven Ajax staat?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Grifte het volgende:
Ik ben op zoek naar gefrustreerde joodjes, iemand?It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ja klopt. Ze mogen sowieso wel eens vaker en vooral eerder schieten op goal.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, dat zei Steve ook nog tijdens de winterstop in dinges (Palmeiras?), dat Twente te graag mooi wil scoren (Tadic die nóg een keertje kapt en draait) terwijl lelijke goals óók tellen.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ajax staat 2e op doelsaldoquote:Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
waarom nou per sé ajacieden provoceren? Omdat Feyenoord 1 keer na 7 jaar boven Ajax staat?
En Feyenoord heeft vorig seizoen meerdere malen boven Ajax gestaan![]()
Omdat die ventjes hier massaal zaten te brullen dat Ajax toch wel even zou winnen, en nu zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Daarom.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
waarom nou per sé ajacieden provoceren? Omdat Feyenoord 1 keer na 7 jaar boven Ajax staat?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
En rust.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Het is inderdaad verdacht rusig hier.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat die ventjes hier massaal zaten te brullen dat Ajax toch wel even zou winnen, en nu zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Daarom.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Staan we niet eens, en nee las het in het Feijenoord-topic, dus dan kom ik ik deze theorie in de praktijk testen, ja togquote:Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
waarom nou per sé ajacieden provoceren? Omdat Feyenoord 1 keer na 7 jaar boven Ajax staat?![]()
Doet me denken aan die PSV'ers een paar weken terug voor de wedstrijd tegen PEC en nu weer voor de bekerwedstrijd tegen PECquote:Op zondag 10 februari 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat die ventjes hier massaal zaten te brullen dat Ajax toch wel even zou winnen, en nu zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Daarom.![]()
![]()
Dat was wel tof ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet me denken aan die PSV'ers een paar weken terug voor de wedstrijd tegen PEC en nu weer voor de bekerwedstrijd tegen PEC[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Humberto Tan klinkt ook flink verkouden trouwens.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Jij kan nu nog wel blij zijn, maar als Adje zometeen ff uit zijn slof schiet, kan PEC nog winnen ookquote:![]()
![]()
Ajax heeft niet gewonnen, hij heeft gehuildquote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Humberto Tan klinkt ook flink verkouden trouwens.![]()
is ook geen voetbal meerquote:Op zondag 10 februari 2013 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is inderdaad verdacht rusig hier.![]()
Ach, ik ga niet eens van winst uit vandaag, hooguit gelijkspel, gezien het spelbeeld van Twente dit seizoenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij kan nu nog wel blij zijn, maar als Adje zometeen ff uit zijn slof schiet, kan PEC nog winnen ookMoet wel zeggen dat PEC tenminste geen pauperclub is die met 10 man achter de bal blijft staan, dat biedt perspectief voor Twente
Huhu dat moet grappig zijn omdat Twente en Pec nog aan het voetballen zijn.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik ga niet eens van winst uit vandaag, hooguit gelijkspel, gezien het spelbeeld van Twente dit seizoenMoet wel zeggen dat PEC tenminste geen pauperclub is die met 10 man achter de bal blijft staan, dat biedt perspectief voor Twente
![]()
![]()
Ja, alleen is Zwolle de bovenliggende partij. Ik vrees met grote vreze voor PSV en Ajax thuis.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik ga niet eens van winst uit vandaag, hooguit gelijkspel, gezien het spelbeeld van Twente dit seizoenMoet wel zeggen dat PEC tenminste geen pauperclub is die met 10 man achter de bal blijft staan, dat biedt perspectief voor Twente
-
http://www.cidi.nl/quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Grifte het volgende:
Ik ben op zoek naar gefrustreerde joodjes, iemand?As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Hij's fijnquote:
Zo dom zijn ze vast niet.quote:As the officer took her away, she recalled that she asked,
Twente is vaak die pauperclub die met tien man achter de bal blijft staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
"If the other team doesn't score we can't lose. That's football"quote:Op zondag 10 februari 2013 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twente is vaak die pauperclub die met tien man achter de bal blijft staan.![]()
En viel het mee/tegen? Lucky Feyenoord, Ajax heeft altijd pech. Anti voetbal van Roda.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Staan we niet eens, en nee las het in het Feijenoord-topic, dus dan kom ik ik deze theorie in de praktijk testen, ja tog![]()
Eerwaarde Littlerabbit, de reactie viel helaas wat tegen, de meesten zullen uit frustratie wel het tabblad gesloten hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En viel het mee/tegen? Lucky Feyenoord, Ajax heeft altijd pech. Anti voetbal van Roda.
Lucky Feyenoord lijkt me niet, als je gewoon de wedstrijd hebt gezien is de overwinning dik verdiend, Roda heb ik niet gezien omdat ik in De Kuip was, maar puntverlies van Ajax is altijd terecht.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerwaarde Littlerabbit, de reactie viel helaas wat tegen, de meesten zullen uit frustratie wel het tabblad gesloten hebben.
Lucky Feyenoord lijkt me niet, als je gewoon de wedstrijd hebt gezien is de overwinning dik verdiend, Roda heb ik niet gezien omdat ik in De Kuip was, maar puntverlies van Ajax is altijd terecht.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
Vrij matige troll, ik mis de de termen lucky Ajax en KNJB.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerwaarde Littlerabbit, de reactie viel helaas wat tegen, de meesten zullen uit frustratie wel het tabblad gesloten hebben.
Lucky Feyenoord lijkt me niet, als je gewoon de wedstrijd hebt gezien is de overwinning dik verdiend, Roda heb ik niet gezien omdat ik in De Kuip was, maar puntverlies van Ajax is altijd terecht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb die wedstrijd niet gezien, hoe deed de scheids het?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij matige troll, ik mis de de termen lucky Ajax en KNJB.![]()
Bij Ajax? Die was ok hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 17:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gezien, hoe deed de scheids het?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: