Ach, ik ga niet eens van winst uit vandaag, hooguit gelijkspel, gezien het spelbeeld van Twente dit seizoenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij kan nu nog wel blij zijn, maar als Adje zometeen ff uit zijn slof schiet, kan PEC nog winnen ook
Huhu dat moet grappig zijn omdat Twente en Pec nog aan het voetballen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik ga niet eens van winst uit vandaag, hooguit gelijkspel, gezien het spelbeeld van Twente dit seizoenMoet wel zeggen dat PEC tenminste geen pauperclub is die met 10 man achter de bal blijft staan, dat biedt perspectief voor Twente
Ja, alleen is Zwolle de bovenliggende partij. Ik vrees met grote vreze voor PSV en Ajax thuis.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik ga niet eens van winst uit vandaag, hooguit gelijkspel, gezien het spelbeeld van Twente dit seizoenMoet wel zeggen dat PEC tenminste geen pauperclub is die met 10 man achter de bal blijft staan, dat biedt perspectief voor Twente
http://www.cidi.nl/quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Grifte het volgende:
Ik ben op zoek naar gefrustreerde joodjes, iemand?
Hij's fijnquote:
Zo dom zijn ze vast niet.quote:
Twente is vaak die pauperclub die met tien man achter de bal blijft staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"If the other team doesn't score we can't lose. That's football"quote:Op zondag 10 februari 2013 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twente is vaak die pauperclub die met tien man achter de bal blijft staan.
En viel het mee/tegen? Lucky Feyenoord, Ajax heeft altijd pech. Anti voetbal van Roda.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Staan we niet eens, en nee las het in het Feijenoord-topic, dus dan kom ik ik deze theorie in de praktijk testen, ja tog
Eerwaarde Littlerabbit, de reactie viel helaas wat tegen, de meesten zullen uit frustratie wel het tabblad gesloten hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En viel het mee/tegen? Lucky Feyenoord, Ajax heeft altijd pech. Anti voetbal van Roda.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerwaarde Littlerabbit, de reactie viel helaas wat tegen, de meesten zullen uit frustratie wel het tabblad gesloten hebben.
Lucky Feyenoord lijkt me niet, als je gewoon de wedstrijd hebt gezien is de overwinning dik verdiend, Roda heb ik niet gezien omdat ik in De Kuip was, maar puntverlies van Ajax is altijd terecht.
Vrij matige troll, ik mis de de termen lucky Ajax en KNJB.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerwaarde Littlerabbit, de reactie viel helaas wat tegen, de meesten zullen uit frustratie wel het tabblad gesloten hebben.
Lucky Feyenoord lijkt me niet, als je gewoon de wedstrijd hebt gezien is de overwinning dik verdiend, Roda heb ik niet gezien omdat ik in De Kuip was, maar puntverlies van Ajax is altijd terecht.
Ik heb die wedstrijd niet gezien, hoe deed de scheids het?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij matige troll, ik mis de de termen lucky Ajax en KNJB.
Bij Ajax? Die was ok hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 17:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gezien, hoe deed de scheids het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |