is in ieder geval wel overdreven gebruikquote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol
[..]
In deze, volgens mij, wel correct gebruikt
Niet door mij, ik gebruik het zelden. Ergo, jouw opmerking gaat niet opquote:Op zondag 10 februari 2013 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
is in ieder geval wel overdreven gebruik
leukquote:Op zondag 10 februari 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ergoïstisch van je om een ander z'n pleziertje niet te gunnen.
nu doe je het alweerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet door mij, ik gebruik het zelden. Ergo, jouw opmerking gaat niet op
omg... Scoort die ook een keer hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 16:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tering, die had zelfs Blind er nog in gekregen
Spreuk van de dag:quote:Op zondag 10 februari 2013 16:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tering, die had zelfs Blind er nog in gekregen
That's football.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:53 schreef tompsv18 het volgende:
Zwolle had al een paar keer moeten scoren, pff
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus kom op, Zwolle wordt beter en beter
Met als hoogtepunt de wedstrijd in Eindhovenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef Monolith het volgende:
Complimenten voor zwolle, die blijven toch altijd aardig voetballen.
ja, die hele kutdiscussie voor wat het waard is wordt alleen maar naar boven gehaald door gefrustreerde PSV'ers en Feijenoorders die constant er weer op wijzen dat die jongens echt gekocht zijn, voor het geval wij dat weer zijn vergeten. Het zijn gewoon spelers die in de jeugdselectie zitten en vanuit daar mee gaan doen, niks meer of minder. We weten heus wel dat ze eerst in een andere jeugdopleiding hebben gespeeld, zoals wel veel meer voetballers. He locadiaquote:
Is een leuke ploeg inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef Monolith het volgende:
Complimenten voor zwolle, die blijven toch altijd aardig voetballen.
Ook hier blijven ze ondanks de stand leuk voetballen en hadden ook al wel een gelijkmaker verdiend. Je ziet ook wel dat twente er weer gevaarlijk uitkomt en waarschijnlijk gewoon met vier één zal winnen ofzo, maar de wedstrijden blijven vermakelijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt de wedstrijd in Eindhoven
Moest kiezen tussen het altijd leuke Engelse voetbal of de eredivisie, dan is de keuze in het algemeen snel gemaaktquote:
Terugsturen naar Polen die Van Polenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat een aansteller die van Polen.
Casta is altijdquote:
Alsjeblieft, een fristi voor je frustiquote:Op zondag 10 februari 2013 16:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat een aansteller die van Polen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een fristi voor je frusti
[ afbeelding ]
Die had nooit naar Inter moeten gaan. Vrees dat het niet meer goed komt.quote:
Ik zag een redelijke voorzet op Tadic. Jammer dat die PECcer er beter voor stond.quote:
Bij die counter.. Zoveel ruimte en dan weer zo nodig iemand proberen uit te spelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag een redelijke voorzet op Tadic. Jammer dat die PECcer er beter voor stond.
Tel aviv?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Grifte het volgende:
Ik ben op zoek naar gefrustreerde joodjes, iemand?
Mja, dat zei Steve ook nog tijdens de winterstop in dinges (Palmeiras?), dat Twente te graag mooi wil scoren (Tadic die nóg een keertje kapt en draait) terwijl lelijke goals óók tellen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bij die counter.. Zoveel ruimte en dan weer zo nodig iemand proberen uit te spelen.
waarom nou per sé ajacieden provoceren? Omdat Feyenoord 1 keer na 7 jaar boven Ajax staat?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Grifte het volgende:
Ja klopt. Ze mogen sowieso wel eens vaker en vooral eerder schieten op goal.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, dat zei Steve ook nog tijdens de winterstop in dinges (Palmeiras?), dat Twente te graag mooi wil scoren (Tadic die nóg een keertje kapt en draait) terwijl lelijke goals óók tellen.
Ajax staat 2e op doelsaldoquote:Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
waarom nou per sé ajacieden provoceren? Omdat Feyenoord 1 keer na 7 jaar boven Ajax staat?
Omdat die ventjes hier massaal zaten te brullen dat Ajax toch wel even zou winnen, en nu zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Daarom.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
waarom nou per sé ajacieden provoceren? Omdat Feyenoord 1 keer na 7 jaar boven Ajax staat?
Het is inderdaad verdacht rusig hier.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat die ventjes hier massaal zaten te brullen dat Ajax toch wel even zou winnen, en nu zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Daarom.
Staan we niet eens, en nee las het in het Feijenoord-topic, dus dan kom ik ik deze theorie in de praktijk testen, ja togquote:Op zondag 10 februari 2013 17:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Doet me denken aan die PSV'ers een paar weken terug voor de wedstrijd tegen PEC en nu weer voor de bekerwedstrijd tegen PECquote:Op zondag 10 februari 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat die ventjes hier massaal zaten te brullen dat Ajax toch wel even zou winnen, en nu zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Daarom.
Dat was wel tof ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet me denken aan die PSV'ers een paar weken terug voor de wedstrijd tegen PEC en nu weer voor de bekerwedstrijd tegen PEC
Jij kan nu nog wel blij zijn, maar als Adje zometeen ff uit zijn slof schiet, kan PEC nog winnen ookquote:
Ajax heeft niet gewonnen, hij heeft gehuildquote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Humberto Tan klinkt ook flink verkouden trouwens.
is ook geen voetbal meerquote:Op zondag 10 februari 2013 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is inderdaad verdacht rusig hier.
Ach, ik ga niet eens van winst uit vandaag, hooguit gelijkspel, gezien het spelbeeld van Twente dit seizoenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij kan nu nog wel blij zijn, maar als Adje zometeen ff uit zijn slof schiet, kan PEC nog winnen ook
Huhu dat moet grappig zijn omdat Twente en Pec nog aan het voetballen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik ga niet eens van winst uit vandaag, hooguit gelijkspel, gezien het spelbeeld van Twente dit seizoenMoet wel zeggen dat PEC tenminste geen pauperclub is die met 10 man achter de bal blijft staan, dat biedt perspectief voor Twente
Ja, alleen is Zwolle de bovenliggende partij. Ik vrees met grote vreze voor PSV en Ajax thuis.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik ga niet eens van winst uit vandaag, hooguit gelijkspel, gezien het spelbeeld van Twente dit seizoenMoet wel zeggen dat PEC tenminste geen pauperclub is die met 10 man achter de bal blijft staan, dat biedt perspectief voor Twente
http://www.cidi.nl/quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Grifte het volgende:
Hij's fijnquote:
Zo dom zijn ze vast niet.quote:
Twente is vaak die pauperclub die met tien man achter de bal blijft staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"If the other team doesn't score we can't lose. That's football"quote:Op zondag 10 februari 2013 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twente is vaak die pauperclub die met tien man achter de bal blijft staan.
En viel het mee/tegen? Lucky Feyenoord, Ajax heeft altijd pech. Anti voetbal van Roda.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Staan we niet eens, en nee las het in het Feijenoord-topic, dus dan kom ik ik deze theorie in de praktijk testen, ja tog
Eerwaarde Littlerabbit, de reactie viel helaas wat tegen, de meesten zullen uit frustratie wel het tabblad gesloten hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En viel het mee/tegen? Lucky Feyenoord, Ajax heeft altijd pech. Anti voetbal van Roda.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerwaarde Littlerabbit, de reactie viel helaas wat tegen, de meesten zullen uit frustratie wel het tabblad gesloten hebben.
Lucky Feyenoord lijkt me niet, als je gewoon de wedstrijd hebt gezien is de overwinning dik verdiend, Roda heb ik niet gezien omdat ik in De Kuip was, maar puntverlies van Ajax is altijd terecht.
Vrij matige troll, ik mis de de termen lucky Ajax en KNJB.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerwaarde Littlerabbit, de reactie viel helaas wat tegen, de meesten zullen uit frustratie wel het tabblad gesloten hebben.
Lucky Feyenoord lijkt me niet, als je gewoon de wedstrijd hebt gezien is de overwinning dik verdiend, Roda heb ik niet gezien omdat ik in De Kuip was, maar puntverlies van Ajax is altijd terecht.
Ik heb die wedstrijd niet gezien, hoe deed de scheids het?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij matige troll, ik mis de de termen lucky Ajax en KNJB.
Bij Ajax? Die was ok hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 17:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gezien, hoe deed de scheids het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |