Ik maak nooit fouten.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik jou iedere keer moet verbeteren ben ik morgen nog bezig
die jeugdspeler jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt de Europese topper in spe?
Misschien kan ie wel goed legoën.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 18-jarige die een slechte wedstrijd speeltquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.quote:
--> Boetiusquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een 18-jarige die een slechte wedstrijd speeltNooit meer opstellen
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt,
Bij Feyenoord werd Boetius ook opgehemeld na zijn debuut tegen Ajax, daarna liet hij weken niks meer zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.
Grapje zeker?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.
watquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zit toch geen verschil in, ook bij Feyenoord gaat dat zo. De lichting van jullie wordt ook (terecht) bejubeldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Simpel, bij Ajax is het een unicum dat er iemand uit de jeugd goed genoeg is zodat hij wel kan voetballen in het eerste. Bij Feyenoord worden ze domweg goed opgeleid.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja, grappig,quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, bij Ajax is het een unicum dat er iemand uit de jeugd goed genoeg is zodat hij wel kan voetballen in het eerste. Bij Feyenoord worden ze domweg goed opgeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |