quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef PowerData het volgende:
Schoten op doel 19 - 1
Hoekschoppen 14 - 0
Balbezit 71% - 29%
Stand 1 - 1
Is toch ook zo, jullie blijven kut psvquote:
Hoe was de zuurkool lunch?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef dieselnoi het volgende:
Roda JC wat een scheitclub is het echt! Het hele team + technische staf hoort een jaar geschort te worden voor onsportief gedrag. wat een anti voetbal
Wat deden jullie dan bij Vitesse?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is toch ook zo, jullie blijven kut psv![]()
Wij hadden zojuist gewoon pech. Jullie kunnen gewoon niet beter en spelen laf.
Ajax
Ernstigquote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef PowerData het volgende:
Schoten op doel 19 - 1
Hoekschoppen 14 - 0
Balbezit 71% - 29%
Stand 1 - 1
Matige troll 1/10quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajax
Deze manquote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajax
Jep, komt toch een beetje door het gebrek aan echt scorend vermogen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef ValHallen het volgende:
Jammer maar helaas. Ajax heeft dit seizoen teveel van zulke wedstrijden.
Fischer was dramatischquote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jep, komt toch een beetje door het gebrek aan echt scorend vermogen.
Vond trouwens dat ze de flanken ook totaal niet benutten.
Niet laf spelen. Wij hebben een voetbalidentiteit itt toch jullie.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat deden jullie dan bij Vitesse?
Klopt wel jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef ValHallen het volgende:
Wel falen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet laf spelen. Wij hebben een voetbalidentiteit itt toch jullie.
Ja, dat dus.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef ValHallen het volgende:
quote:
Gebrek aan ervaring ook. Maakt ook niet veel uit verder. Je hoeft dit seizoen geen kampioen te wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jep, komt toch een beetje door het gebrek aan echt scorend vermogen.
Vond trouwens dat ze de flanken ook totaal niet benutten.
Maar het kan nog steedsquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gebrek aan ervaring ook. Maakt ook niet veel uit verder. Je hoeft dit seizoen geen kampioen te worden
Was een weddenschap.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan die achterlijke boertjes met een Roda UI patsen
Awh, het spijt me manquote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
Verkeerde woordkeuze, boeiend.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is het toch geen weddenschap.
Jawel.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wel als je last heb van een dissociatieve persoonlijkheidsstoornisquote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oke dan haal ik hem wel weg.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
Naar een jood/klappertje luisterenquote:
Nee hoor, laat maar staanquote:
bedoeldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Was niet als weddenschap bedoelt hoor
Bedoeld.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
bedoeldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Slecht voorbeeldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso die weddenschappen hier"Als messi 3x scoort neem ik een Maradona UI voor 6 jaar"
Je vergeet een punt achter je zin.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik jou iedere keer moet verbeteren ben ik morgen nog bezig
Je vergeet de .quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik maak nooit fouten.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
die jeugdspeler jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt de Europese topper in spe?
Misschien kan ie wel goed legoën.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een 18-jarige die een slechte wedstrijd speeltquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.quote:
--> Boetiusquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een 18-jarige die een slechte wedstrijd speeltNooit meer opstellen
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt,
Bij Feyenoord werd Boetius ook opgehemeld na zijn debuut tegen Ajax, daarna liet hij weken niks meer zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.
Grapje zeker?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom bij Ajax elke jonge debutant hét nieuwe megatalent is en bij Feyenoord daar nooit over gesproken wordt, terwijl er minstens zo goede spelers van vergelijkbare leeftijd rondlopen.
watquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zit toch geen verschil in, ook bij Feyenoord gaat dat zo. De lichting van jullie wordt ook (terecht) bejubeldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Simpel, bij Ajax is het een unicum dat er iemand uit de jeugd goed genoeg is zodat hij wel kan voetballen in het eerste. Bij Feyenoord worden ze domweg goed opgeleid.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja, grappig,quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, bij Ajax is het een unicum dat er iemand uit de jeugd goed genoeg is zodat hij wel kan voetballen in het eerste. Bij Feyenoord worden ze domweg goed opgeleid.
Ga weg man, heeft zelfs in z'n minste wedstrijd een voldoende gescoord aap.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord werd Boetius ook opgehemeld na zijn debuut tegen Ajax, daarna liet hij weken niks meer zien.
Ah, je verdraait nu je woorden. Logisch.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door de media GGMM. Niet gelijk lopen trekken omdat je denkt een fout van me te zien.
Ja, maar jij bent een 2e HMF die ook iedere Feyenoord-speler geweldig vindt. Een discussie heeft dus vrij weinig zinquote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg man, heeft zelfs in z'n minste wedstrijd een voldoende gescoord aap.
Mwoah...nu komen die verhaaltjes, maar toen ze net debuteerden had je dat niet...terwijl je dat bij Fischer en Eriksen wel van het begin af aan had. Ga nou niet beweren dat er niet overdreven gegeild wordt op Ajax-talenten he.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
zit toch geen verschil in, ook bij Feyenoord gaat dat zo. De lichting van jullie wordt ook (terecht) bejubeld
De laatste jaren wel ja idd.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, bij Ajax is het een unicum dat er iemand uit de jeugd goed genoeg is zodat hij wel kan voetballen in het eerste. Bij Feyenoord worden ze domweg goed opgeleid.
Ze hebben inderdaad wel wat verwachtingen als je voor een miljoen wordt binnen gehaaldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...nu komen die verhaaltjes, maar toen ze net debuteerden had je dat niet...terwijl je dat bij Fischer en Eriksen wel van het begin af aan had. Ga nou niet beweren dat er niet overdreven gegeild wordt op Ajax-talenten he.
Fischer en Eriksen worden ook internationaal in de gaten gehouden, dat is denk ik wel een verschil.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doei GGMMquote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je verdraait nu je woorden. Logisch.
gaat weer de goede kant opquote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De laatste jaren wel ja idd.Eigenlijk belachelijk als je erover nadenkt dat Ajax het zo ver heeft laten komen.
Dat komt omdat Fischer op zijn 16e al wereldwijd bekend was en overal naartoe kon.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...nu komen die verhaaltjes, maar toen ze net debuteerden had je dat niet...terwijl je dat bij Fischer en Eriksen wel van het begin af aan had. Ga nou niet beweren dat er niet overdreven gegeild wordt op Ajax-talenten he.
Ga weg mongool.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een 2e HMF die ook iedere Feyenoord-speler geweldig vindt. Een discussie heeft dus vrij weinig zin
Boetius en Kongoloquote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Fischer en Eriksen worden ook internationaal in de gaten gehouden, dat is denk ik wel een verschil.
Feyenoord heeft grote talenten evenals ajax, maar ik vind het gezien het niveau van de eredivisie lastig om in te schatten wat potentiële wereldtop is.
Ik heb nog nooit een ban gehad, dus dat lijkt me sterkquote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg mongool.Je weet niet waar je 't over hebt. Had jij geen perma btw? Welke FA met een braindefect heeft jou hier weer terug op Fok! gelaten?
Kneusjequote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou idd snel weg gaan, je maakt jezelf belachelijk.
Hij haalt jou en HMF door elkaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad, dus dat lijkt me sterk
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
GGMM jij bent mod, dus jij bent belachelijk
Sneu om te gaan schelden, maar ok.quote:
En dan voor Ajax kiezen?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat komt omdat Fischer op zijn 16e al wereldwijd bekend was en overal naartoe kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |